FLEETNEWS #197

24.04.23 #197 2 «Το Cupra Tavascan δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο, είναι μια προσέγγιση του μέλλοντος». Λίγο πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα του Tavascan, ο CEO των Seat και Cupra, Wayne Griffiths, εξηγεί τι σημαίνει αυτό το όνειρο για τον ίδιο και τη μάρκα. «Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα και ξεκίνησε στην Έκθεση Αυτοκινήτου IAA της Φρανκφούρτης πριν από τέσσερα χρόνια. Θέλαμε να παρουσιάσουμε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που να είναι ορθολογικά βιώσιμο, αλλά με εξαιρετική σχεδίαση, σέξι και συναισθηματική, που δεν μοιάζει με τίποτα άλλο. Ήμασταν έτοιμοι να αμφισβητήσουμε το status quo και να προκαλέσουμε τον κόσμο. Και η απάντηση είναι το Cupra Tavascan Concept, που είχε μεγάλη απήχηση, όχι μόνο με την εντυπωσιακή εξωτερική του σχεδίαση, αλλά κυρίως με το εσωτερικό του. Ανυπομονώ να αποκαλύψω το Cupra Tavascan. Θα δείτε ότι ακόμα και όταν δεν κινείται, είναι έτοιμο να εκτοξευτεί στο άγνωστο με αποφασιστικότητα». Από την παρουσίασή του το 2019 ως πρότυπο, το Cupra Tavascan ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία, ένα 100% ηλεκτρικό SUV που προκαλεί το status quo για μια μοναδική οδηγική εμπειρία. Το Cupra Tavascan θα τεθεί σε παραγωγή αργότερα φέτος. CUPRA TAVASCAN Μετά το λανσάρισμα τριών αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, των BYD Atto 3 (C- SUV), Han (E-sedan) και Tang (E-SUV), τα επόμενα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που θα κυκλοφορήσουν είναι τα Dolphin και Seal. Το BYD Dolphin είναι ένα hatchback Κατηγορίας C, ιδιαίτερα πρακτικό, αποτελεσματικό, προσβάσιμο και ικανής αυτονομίας. Το BYD Seal είναι κομψό, σπορ και δυναμικό sedan Κατηγορίας D, προηγμένης τεχνολογίας. Τα Dolphin και Seal είναι τα πρώτα ευρωπαϊκά μοντέλα της σειράς Ocean, βάσει της σχεδιαστικής φιλοσοφίας «Ocean Aesthetics». Αμφότερα βασίζονται στην υπερσύγχρονη BYD e-Platform 3.0. Το προσθιοκίνητο Dolphin διαθέτει μπαταρία λιθίου φωσφορικού σιδήρου BYD Blade 60 kW. Το Seal διαθέτει μπαταρία Blade 82 kWh με οπίσθια κίνηση και τετρακίνητη έκδοση. Το Dolphin διαθέτει τεχνολογία Cell-to-Pack (CTP), ενώ το Seal διαθέτει εξελιγμένη τεχνολογία Cell-to-Body (CTB). Αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο δάπεδο του αμαξώματος, δημιουργώντας δομή σάντουιτς που ενσωματώνει την μπαταρία Blade και την σχάρα της. Το πλεονέκτημα αυτής της προηγμένης τεχνολογίας CTB είναι το χαμηλό ύψος του οχήματος, που προσδίδει καλύτερη αεροδυναμική και αυξάνει την ακαμψία του αμαξώματος για βελτιωμένη ασφάλεια, παρέχοντας περισσότερο χώρο στην καμπίνα λόγω μειωμένου όγκου μπαταρίας. Το Seal (AWD) διαθέτει επίσης ηλεκτρικό σύστημα κίνησης διπλών κινητήρων συνολικής ισχύος 230/390 kW ή 313/531 ps. Το Dolphin έρχεται στην Ευρώπη τον Ιούνιο του 2023. Το πρακτικό και ελκυστικό hatchback Κατηγορίας C προσφέρει αυτονομία WLTP 427 χλμ. σε τιμή που ξεκινά από τις 30.000 ευρώ. Το Seal θα παρουσιαστεί στις ευρωπαϊκές αντιπροσωπίες τον Σεπτέμβριο. Το μοντέλο θα πωλείται με μπαταρία 82 kWh, με αυτονομία WLTP 520 χλμ. για την τετρακίνητη έκδοση και 570 χλμ. για την οπισθιοκίνητη. Οι πωλήσεις ξεκινούν πρώτα στη Νορβηγία, τη Σουηδία και τις χώρες της Μπενελούξ και θα ακολουθήσουν οι Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία. ΔΥΟ ΝΕΑ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ BYD ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ BYD Dolphin και Seal Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=