FLEETNEWS #194

03.04.23 #194 2 Το ηλεκτρικό Renault 5 που πρόκειται να παρουσιαστεί το 2024, δίνει μια ιδέα του μελλοντικού του εαυτού. Το πρώτο αποφασιστικό βήμα στο σχεδιασμό του μελλοντικού μοντέλου παραγωγής είναι η δοκιμή των αρχικών προτύπων, γνωστών και ως «mules», σε κάθε είδος εδάφους και πρόσφυσης, ακόμα και σε εξαιρετικά ψυχρές συνθήκες. Οι ειδικοί της Renault δοκιμάζουν επί του παρόντος τα πρώτα εννέα πρότυπά του. Αυτά τα mules είναι τα πρώτα που χρησιμοποιούν τη νέα πλατφόρμα CMF-B EV της Alliance: «CMF» σημαίνει Common Module Family, «B» κατηγορία B και «EV» ηλεκτρικά οχήματα. Η πλατφόρμα, ο κινητήρας και η μπαταρία των αποκαλούμενων mules είναι τεχνικά ίδια με το μελλοντικό όχημα παραγωγής. Ο σχεδιασμός βασίζεται στη γραμμή του Clio και δεν μοιάζουν ακόμα με το μελλοντικό μοντέλο. Με μια προσεκτική ματιά θα παρατηρήσουμε επίσης τη θυρίδα επαναφόρτισης. Υποβάλλονται σε στατικές και δυναμικές ρυθμίσεις και δοκιμές αντοχής και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης (πάγος, χιόνι) στο Arvidsjaur (Σουηδική Λαπωνία) καθώς και σε μέσες και υψηλές συνθήκες πρόσφυσης στα τεχνικά κέντρα της Renault στο Lardy (ευρύτερη περιοχή Παρισιού) και στο Aubevoye (Νορμανδία). Περισσότερα στο fleetnews.gr RENAULT 5: ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΩΝ MULES Η καλιφορνέζικη εταιρεία ηλιακής κινητικότητας Aptera Motors έλαβε την πρώτη της παραγγελία στόλου από την εταιρεία οικολογικών εφαρμογών SustainabilitySooner, Inc. Σε μια κίνηση κοινού οραματισμού για ένα πιο πράσινο μέλλον, η SustainabilitySooner προπαρήγγειλε 101 AWD ηλιακά ηλεκτρικά οχήματα, με αυτονομία 400 μιλίων έκαστο, για να κινητοποιήσει την ομάδα της. Αυτή η κράτηση, αξίας 3,35 εκατ. δολαρίων, αντιπροσωπεύει την πρώτη από τις προβλεπόμενες συνεργασίες μεταξύ της Aptera Motors και εταιρειών που επιθυμούν λύσεις στόλου με λιγότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις. Συνδυάζοντας την ηλιακή ενέργεια με τον εξαιρετικά αποδοτικό σχεδιασμό, η Aptera παρέχει την πρώτη λύση στόλου ηλιακής ηλεκτρικής ενέργειας για τις ανάγκες των επιχειρήσεων και των δημόσιων φορέων κάθε μεγέθους. Τα ηλιακά ηλεκτρικά της οχήματα συνιστούν τολμηρή επέκταση της ταυτότητας της μάρκας και μπορούν να εξοικονομήσουν χιλιάδες δολάρια ανά όχημα στις επιχειρήσεις, έναντι ενός τυπικού αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης. Αντί να μεγαλώσει το μέγεθος της ηλιακής συστοιχίας του αυτοκινήτου, η Aptera μίκρυνε το ίδιο το αυτοκίνητο. Το τρίτροχο όχημά της μοιάζει με γυρίνο με δέρμα πυριτίου. Ακόμα και οι πόρτες ανοίγουν σαν βράγχια. Το Aptera είναι 36% ελαφρύτερο από το Toyota Prius, 38% πιο αεροδυναμικό από το Tesla Model S και με μειωμένη αντίσταση κύλισης με χρήση τριών τροχών αντί τεσσάρων. Η ουρά του Aptera μπορεί να παρέχει περίπου 40 μίλια ημερησίως μέσω ηλιακής ενέργειας, ελαφρώς περισσότερα από τα 31 μίλια που διανύει ο μέσος οδηγός στις ΗΠΑ ημερησίως. Πρόσφατα ανακοίνωσε την ενσωμάτωση στα ηλιακά ηλεκτρικά της οχήματα του συστήματος υποβοήθησης οδηγού openpilot™. Αυτό θα επιτρέψει στους οδηγούς μετακινήσεις με ρυθμιζόμενο cruise control, διατήρηση λωρίδας και προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης. Το σύστημα καταγραφής οδηγού θα διασφαλίζει την εγρήγορση των οδηγών. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η APTERA MOTORS ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΤΟΛΟΥ Τρίτροχο ηλιακό όχημα στόλου Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ CHIEF ΕDITOR FLEET UNIT ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr MANAGER CORPORATE & FLEET BUSINESS UNIT ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=