FLEETNEWS #19

18.03.19 #19 13 Η Nissan και η NTT DOCOMO INC. δοκιμάζουν σε κινούμενο όχημα την τεχνολογία Invisible-to-Visible της Nissan, χρησιμοποιώντας τη συνδεσιμότητα πέμπτης γενιάς κι- νητής επικοινωνίας της DOCOMO. Οι επιβάτες θα «συνοδεύονται» από avatars (τρισδιάστατα είδωλα) στην πρώτη δοκιμή του συστήμα- τος. Το I nvisible-to-Visible ( I2V ), είναι μια μελλοντική τεχνολογία του Nissan Intelligent Mobility που συνδυάζει τον πραγματικό και τον εικονικό κόσμο. Το I2V έρχεται για να υποστηρίξει τους οδηγούς, συγκεντρώνοντας πληροφορίες από αισθητήρες έξω και μέσα από το όχημα, σε συνδυασμό με δεδο- μένα από το «σύννεφο» (cloud). Αυτό επιτρέπει στο σύστημα όχι μόνο να παρακολουθεί το άμεσο περιβάλλον του αυτοκινήτου, αλ- λά και να αντιλαμβάνεται τι είναι μπροστά, ακόμα και να δείχνει τι βρίσκεται πίσω από ένα κτίριο ή γύρω από μια γωνία. Για να κατα- στεί η οδήγηση πιο ευχάριστη, η καθοδήγηση προσφέρεται με έναν διαδραστικό, ανθρώπινο τρόπο, μέσω των “avatars” που εμφανίζο- νται εντός του αυτοκινήτου. Στο πεδίο των δοκιμών, οι εταιρείες χρησιμοποιούν τη συνδεσιμότητα κινητής 5G υψηλών ταχυτήτων, μεγάλης χωρητικότητας και υψη- λής συχνότητας, για την ασύρματη μετάδοση δεδομένων avatar στο όχημα δοκιμής, όπως και προβο- λής εικόνας μέσα από το όχημα, σε πραγματικό χρόνο. Το όχημα δοκιμής βασίζεται στο NV350 της Nissan. Οι εταιρείες θα αξιο- λογήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιβάτες στο αυτοκίνητο αλλά και αυτοί που «εκπροσωπούνται» μέσω των avatars, αντιλαμβάνο- νται την παρουσία τους, μέσω του λειτουργικού συστήματος. Θα αξι- ολογηθεί επίσης η χρηστικότητα των διαδραστικών δυνατοτήτων επικοινωνίας του I2V. Η Nissan και η DOCOMO σχεδιάζουν να συνε- χίσουν τις κοινές δοκιμές και την έρευνα σχετικά με την τεχνολογία I2V και τις εφαρμογές της, με γνώ- μονα την προσφορά νέων εμπει- ριών με συνδεδεμένα αυτοκίνητα για τους πελάτες τους, στο μέλλον. Περισσότερα στο fleetnews.gr NISSAN ΚΑΙ DOCOMO Δοκιμή της I2V, με 5G σε κινούμενο όχημα ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ CATL Η εταιρεία κατασκευής μπατα- ριών Contemporary Amperex Technology Ltd. ( CATL ) αναφέρει ότι σχεδιάζει να κατασκευάσει το μεγαλύτερο εργοστάσιο μπα- ταριών στη Γερμανία και, πιθα- νώς, σε ολόκληρη την Ευρώπη. Θα βρίσκεται στην περιοχή Thuringe και θα καλύπτει τουλάχιστον 870 στρέμματα. Οι εργασίες προγραμ- ματίζονται να ξεκινήσουν αυτόν το μήνα ή τον επόμενο. Η CATL επενδύει 240 εκατομμύρια ευρώ, αναφέρει η Der Spiegel, και αναμένεται να απασχολήσει 600 άτομα. Η παραγωγή μπαταριών λέγεται ότι θα ισοδυναμεί με 14 gigawatt/ώρες το χρόνο, αρκετή για να εξοπλίσει 300.000 αυτοκί- νητα BMW i3 . Η παραγωγή μπορεί να φθάσει τα 100 gWh στο μέλλον. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, φαίνεται πως η Γαλλία και η Γερμα- νία έχουν ποντάρει στην αναδυό- μενη αγορά ηλεκτρικών μπαταριών και ο Ευρωπαίος Επίτροπος στον τομέα αυτόν, Maros Sefcovic , φέ- ρεται να δηλώνει, σύμφωνα με το αμερικανικό πρακτορείο ειδήσεων Bloomberg, πως η αγορά αυτή θα ξεπεράσει τα 250 δισ. ευρώ έως το 2025. Η Γαλλία και η Γερμανία λέγεται ότι σχεδιάζουν να επενδύ- σουν 750 εκατ. ευρώ και ένα δισ. ευρώ, αντιστοίχως, σε μια κοινο- πραξία ιδιωτικών επιχειρήσεων, για παραγωγή μπαταριών και στις δύο χώρες.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=