FLEETNEWS #19

18.03.19 #19 11 Το Volkswagen Group προχωρά σε θεμελιώδη αλλαγή του συστήματος ατομικής κινητικότητας και συστη- ματική ευθυγράμμισή του με τους ηλεκτρικούς κινητήρες. Ο όμιλος σχεδιάζει να ξεκινήσει σχεδόν 70 νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα 10 χρόνια - αντί των 50 που είχαν προγραμματιστεί. Ως αποτέλεσμα, ο προβλεπόμενος αριθμός των οχη- μάτων που θα κατασκευαστούν στις ηλεκτρικές πλατφόρμες του ομίλου την επόμενη δεκαετία θα αυξηθεί από 15 σε 22 εκατομμύρια. Η επέκταση της ηλεκτρικής κινητικότητας αποτελεί θεμελιώδη λίθο στο δρόμο για πλήρη εξισορρόπηση με ουδέτερο CO2. Η Volkswagen έχει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα απαλλαγής από τον άν- θρακα, στοχεύοντας στην επίτευξη μιας απόλυτης ισορροπίας CO2 σε όλους τους τομείς μέχρι το 2050. Έτσι, δεσμεύεται πλήρως για τους κλιματικούς στόχους της συμφωνίας του Παρισιού. Ο Dr Herbert Diess , CEO της Volkswagen AG , δήλωσε: «Η Volkswagen αναλαμβάνει την ευθύ- νη όσον αφορά τις βασικές τάσεις του μέλλοντος - ιδιαίτερα σε σχέση με την προστασία του κλίματος. Οι στόχοι της Συμφωνίας του Παρισιού είναι και δικοί μας. Θα ακολουθήσουμε συστηματικά στην παραγωγή και τα άλλα στάδια της αλυσίδας αξίας την ουδετερότητα του CO2 κατά τα προσεχή έτη, συμβάλλο- ντας στη μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου. Η Volkswagen επιδιώκει να παρέχει ασφαλέστερη, καθαρότερη και πλήρως συνδεδεμένη ατομική κινη- τικότητα σε εκατομμύρια ανθρώπους για τα επόμενα χρόνια. Για να επωμιστούμε τις επενδύσεις που απαιτούνται για την ηλεκτρική επίθεση, πρέπει να κάνουμε περαιτέρω βελτιώσεις στην αποδοτικό- τητα και σε όλους τους τομείς». Ο Όμιλος Volkswagen έχει θέσει ορόσημα σε όλους τους τομείς που πρέπει να επιτευχθούν τα επόμε- να χρόνια μέχρι το 2050. Τα μέτρα ακολουθούν τρεις αρχές: πρώτον, αποτελεσματική και βιώσιμη μείωση του CO2. Δεύτερον, μετάβαση σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για τροφοδοσία. Τρίτον, αντιστάθμιση των υπολοίπων εκπομπών που δεν μπορούν να αποφευχθούν. Προκει- μένου να βελτιωθεί η εξισορρόπηση του CO2 των οχημάτων καθ ‘όλη τη διάρκεια του κύκλου ζωής τους η Volkswagen έχει ήδη κάνει την αρχή με την αλυσίδα εφοδιασμού. Προς το παρόν καταρτίζεται λεπτομερής οδικός χάρτης. Υπάρχει ιδιαίτερα ση- μαντική δυνατότητα όσον αφορά τις προμήθειες χάλυβα και αλουμινίου. Ο στόχος για το 2025 είναι να μειωθεί το αποτύπωμα CO2 του στόλου κατά 30% καθ ‘όλην τη διάρκεια του κύκλου ζωής σε σύγκριση με το 2015. Ως εκ τούτου, εξηλεκτρίζει το χαρτοφυλά- κιο των οχημάτων της, ενώ οι επεν- δύσεις μόνο στον τομέα αυτό ανέρχο- νται σε περισσότερα από 30 δισ. ευρώ έως το 2023. Τα ηλεκτρικά οχήματα του ομίλου πρόκειται να ανέλθουν σε τουλάχιστον 40% μέχρι το 2030. Το πρώτο από τα ηλεκτρικά οχήματα νέας γενιάς θα κυκλοφορήσει φέτος: το AUDI e-tron1 θα ακολουθήσει το Porsche Taycan2 . Οι κρατήσεις για καθένα από αυτά τα μοντέλα έχουν ήδη φτάσει συνολικά τις 20.000 μονάδες. Και τα ηλεκτρικά οχήματα θα εισαχθούν στο mainstream με την ολοκλήρωση του Volkswagen ID . Άλλα μοντέλα σε αυτό το πρώτο κύμα θα είναι το ID. CROZZ2 , το SEAT el-born2 , το Š KODA Vision E2 , το ID. BUZZ2 και το ID. VIZZION2 . Για να υποστηρίξουν την ηλεκτρική επίθεση, οι LG Chem , SKI , CATL και Samsung επιλέχθηκαν ως στρατηγικοί προμηθευτές κυψελών μπαταριών. Λόγω της συνεχώς αυξανόμενης ζή- τησης, η Volkswagen εξετάζει επίσης προσεκτικά την πιθανή συμμετοχή της σε εγκαταστάσεις παραγωγής κυψελών μπαταριών στην Ευρώπη. Εξετάζοντας περαιτέρω το μέλλον, οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης έχουν επίσης μεγάλες δυνατότητες. Ο στόχος είναι να εξασφαλιστεί ένα βιο- μηχανικό επίπεδο παραγωγής με αυτή την τεχνολογία μαζί σε συνεργασία με την QuantumScape . Περισσότερα για τα σχέδια του Ομί- λου, μπορείτε να διαβάσετε εδώ 70 ΝΕΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΕΞΙΣΟΡΡΟΠΗΣΗ CO2 Volkswagen Group: Τα σχέδια για το μέλλον Ημάρκα Volkswagen λαμβάνει σημα- ντικά μέτρα φέτος για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας σε συνεχή βάση. Αυτό περιλαμβάνει πέραν της ηλεκτρι- κής επίθεσης, μέτρα αποδοτικότητας παραγωγής και αύξηση παραγωγικό- τητας και περιθωρίων. Ταυτόχρονα, εφαρμόζει πρόγραμμα βελτίωσης των κερδών, με στόχο την ετήσια εξοικο- νόμηση 5,9 δισ. ευρώ από το 2023. Η εταιρεία εκτιμά ότι η αυτοματοποίηση καθηκόντων ρουτίνας θα έχει ως απο- τέλεσμα την απώλεια 5.000 - 7.000 θέσεων εργασίας μέχρι το 2023. Αυτό μπορεί να απορροφηθεί από τη μη πρόσληψη αντικαταστατών για όσους συνταξιοδοτούνται. Ταυτόχρονα, θα δημιουργηθούν περίπου 2.000 νέες θέσεις εργασίας στην Τεχνική Ανά- πτυξη. Όσον αφορά όλα τα μέτρα, η Volkswagen ανακοίνωσε ότι έδωσε στο ανθρώπινο δυναμικό της εγγύηση εξασφάλισης εργασίας μέχρι το 2025 τουλάχιστον. Λεπτομέρειες εδώ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ 5,9 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΚΑ VW

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=