FLEETNEWS #19

18.03.19 #19 10 Δεκαπέντε με 20 λεπτά θα χρειά- ζονται για να φτάσετε στο 80% της φόρτισης με την επερχόμενη γενιά V3 των υπερφορτιστών της Tesla , όπως ανακοίνωσε η εταιρεία την περασμένη εβδομάδα. Οι σταθμοί V3 θα μπορούν να τροφοδοτούν τις μπαταρίες με συνεχές ρεύμα στα 250 kW, μειώνοντας κατά το ήμισυ τον απαιτούμενο χρόνο. Με άλλα λόγια, ο ίδιος υπερφορτιστής μπο- ρεί να φορτίσει διπλάσια οχήματα ημερησίως. Η τεχνολογία αυτή διαθέτει ένα νέο, πιο συμπαγές, ελαφρύτερο υδρόψυκτο καλώδιο. Απαιτεί την ενεργοποίηση μιας νέας λειτουρ- γίας της μπαταρίας πριν φτάσετε στο σταθμό. Η λειτουργία αυτή εξασφαλίζει ότι η μπαταρία αποκτά τη σωστή θερμοκρασία για γρή- γορη φόρτιση. Ο πρώτος χώρος V3 Supercharger θα τεθεί σε λει- τουργία στην Αμερική τον επόμενο μήνα. Η τεχνολογία θα φτάσει στην Ευρώπη και στην περιοχή Ασίας-Ει- ρηνικού στο τέταρτο τρίμηνο του έτους. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΌΣ ΑΠΌ ΤΗΝ IONITY Η ανακοίνωση αποτελεί την απά- ντηση στο υπερταχύ δίκτυο φόρ- τισης που ονομάζεται Ionity , μια κοινοπραξία που ενώνει τη VW Group , την Daimler , τη Ford και την BMW . Η Ionity θα αναπτύξει 400 σταθμούς DC κατά μήκος των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων της Ευρώπης, με δυνατότητα 350 kW. Τα πρώτα οχήματα που θα είναι σε θέση να φορτίζονται με τέτοια ταχύτητα είναι, ίσως, η Porsche Taycan και η BMW i3 . 15 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΦΟΡΤΙΣΗ H Tesla επιταχύνει τον υπερφορτιστή TOMTOM ΚΑΙ ELEKTROBIT ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Η TomTom και η Elektrobit θα συνεργαστούν, για να επιδείξουν ένα σύστημα Electronic Horizon για λειτουργίες υποβοήθησης οδηγών και αυτόνομων οχημάτων, συνδυ- άζοντας το TomTom AutoStream και το EB robinos Predictor της Elektrobit. Το TomTomAutoStream είναι ένα σύστημα χαρτών «Cloud to Car» το οποίο μεταφέρει τα τε- λευταία δεδομένα του χάρτη από το TomTom Cloud στο όχημα. Το EB robinos Predictor είναι μια ηλεκτρονική λύση Horizon , που χρησιμοποιεί αυτά τα δεδομένα χάρτη για να παρέχει ακριβείς και ενημερωμένες πληροφορίες σχετι- κά με τον δρόμο, για προληπτικές λειτουργίες υποβοήθησης οδηγού. Αυτό επιτρέπει στους κατασκευα- στές αυτοκινήτων να βελτιώσουν την ασφάλεια και την άνεση στην αυτόνομη οδήγηση. Το κοινό σχέ- διο θα συνδυάσει τα συστήμα- τα TomTom AutoStream και EB robinos Predictor για τη δημιουργία μιας εύχρηστης πλατφόρμας επίδει- ξης, αξιολόγησης και ανάπτυξης για την αγορά αυτοκινήτων. Μια νέα γενιά VanWeigh , που λαν- σαρίστηκε από την VPG Onboard Weighing , βοηθά τους οδηγούς να βεβαιωθούν πως το van τους δεν θα υπερφορτώνεται. Το τελευταίο σύστημα ελέγχου υπερφόρτωσης άξονα VanWeigh έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει σε οποιοδήποτε ελαφρύ επαγγελματικό όχημα διπλού άξονα, με στάνταρ ανάρτηση ελατηρίων ή ελασμάτων ή πνευματική. Το μεικτό βάρος του οχήματος και οι πληροφο- ρίες φορτίου ανά άξονα εμφανίζονται στον οδηγό σε μια εύχρηστη έγχρω- μη οθόνη αφής και η έξοδος τηλε- ματικής συνδέεται με τα συστήματα εντοπισμού GPS. Αυτό το σύστημα VanWeigh δεύτερης γενιάς, διαθέ- σιμο για εύκολη πρόσθετη εγκατά- σταση ή εργοστασιακά, δεν διαθέτει κινούμενα εξαρτήματα και δεν είναι ευαίσθητο σε φθορές ή αποβαθμο- νόμηση. Διαθέτει αισθητήρες ολο- κληρωμένου κυκλώματος, που ελέγ- χουν την απόκλιση των ελατηρίων και συμμορφώνεται με τον Κανονισμό UNECE 10.05 ως προς την ηλεκτρο- μαγνητική συμβατότητα και είναι τέσσερις φορές ακριβέστερο από την αρχική τεχνολογία VanWeigh. ΤΟ VANWEIGH ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΕΡΦΟΡΤΩΝΕΤΕ ΤΟ VAN

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=