FLEETNEWS #187

13.02.23 #187 6 Οι νέες BMW X5 και η νέα BMW X6 τονίζουν τον ισορροπημένο και γεμάτο αυτοπεποίθηση χαρακτήρα τους με λεπτομερείς αναθεωρήσεις του σχεδιασμού και προσθήκες στις στάνταρ προδιαγραφές τους. Η ανανεωμένη γκάμα συστημάτων κίνησης περιλαμβάνει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, ένα plug-in υβριδικό σύστημα τελευταίας γενιάς για την BMWX5 xDrive50e (κατανάλωση βενζίνης, συνδυασμένος κύκλος: 1.1 - 0.8 l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, συνδυασμένος κύκλος: 27.0 - 22.9 kWh/100 km, εκπομπές CO2: 26 - 18 g/km στον κύκλο WLTP) και ήπια υβριδική τεχνολογία 48V για όλα τα υπόλοιπα μοντέλα. Πρωταγωνιστικός είναι, επίσης, ο ρόλος των νέων συστημάτων αυτοματοποιημένης οδήγησης και στάθμευσης, και το πλήρως ψηφιακό σύστημα ελέγχου/λειτουργίας iDrive με BMWCurved Display, που βασίζεται στο BMW Operating System8. Με την αναβάθμιση αυτή, η BMWX5 αποκτά όλα όσα χρειάζεται για να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην κατηγορία της σε παγκόσμιο επίπεδο, και η BMW X6 όλα τα εφόδια για να διασφαλίσει τη Νο1 θέση της μπροστά στα ανταγωνιστικά μοντέλα άλλων γερμανών κατασκευαστών πολυτελών οχημάτων. Τα δύο μοντέλα θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του BMWGroup στο Spartanburg στις ΗΠΑ, το κέντρο αριστείας για τα μοντέλα BMWX, ενώ το παγκόσμιο λανσάρισμά τους ξεκινά τον Απρίλιο του 2023. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΕΣ ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ BMW X5 ΚΑΙ X6 Το νέο Renault Austral συνδυάζει τις πλέον προηγμένες τεχνολογίες, 4CONTROL Advanced και MULTISENSE Advanced, που αποτελούν το επιστέγασμα μιας εξέλιξης που διήρκεσε πάνω από 10 χρόνια. Ως αποκορύφωμα της εξατομίκευσης της οδηγικής εμπειρίας διαθέτουν μια μοναδική ικανότητα επιλογής ρυθμίσεων, ανάλογα τις προτιμήσεις και τα συναισθήματα του οδηγού. Τα συστήματα 4CONTROL Advanced και MULTI-SENSE Advanced αποτελούν την πιο update εκδοχή των ομώνυμων τεχνολογιών, που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο νέο Austral, έχοντας βελτιστοποιηθεί και υποστεί τις πλέον εξελιγμένες ρυθμίσεις ακριβείας. Χρησιμοποιώντας το κουμπί MULTISENSE που είναι τοποθετημένο στο τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στους τρεις βασικούς τρόπους οδήγησης του συστήματος OpenR Link: Sport, Eco και Neutral. Κάθε λειτουργία διαθέτει προεπιλεγμένες ρυθμίσεις βελτιστοποιημένες από τους μηχανικούς της Renault για καλύτερη αίσθηση. Αυτή η λειτουργία είναι ίδια με αυτή που είχε ήδη η προηγούμενη γενιά. Όμως, πλέον, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει να αυξήσει ή να μειώσει την ένταση της αίσθησης που συνοδεύει τις βασικές ρυθμίσεις και να προσαρμόσει την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο, χρησιμοποιώντας απλά το ολοκαίνουργιο, βαθμονομημένο από 1-13, χειριστήριο που βρίσκεται στην οθόνη αφής του συστήματος multimedia OpenR. Είναι ακριβώς σαν να ρυθμίζεις την ένταση του ήχου. Οι αλλαγές στον κύκλο στροφής, όπου καθορίζεται και ο βαθμός ευελιξίας του νέου Austral, εμφανίζονται σε πραγματικό χρόνο σε συνδυασμό με τις ρυθμίσεις που γίνονται στο επίπεδο έντασης. Με το 4CONTROL Advanced, οι πίσω τροχοί έχουν επίσης βελτιωθεί για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη νέα σειρά ρυθμίσεων, ενώ συμμετέχουν πλέον σε ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας, στρέφοντας έως και 5°. Η επιπλέον 1,5° σε σύγκριση με τις προηγούμενες γενιές, σημαίνει ότι ο κύκλος στροφής έχει μειωθεί σε μόλις 10,1 μέτρα. Κανένα άλλο SUV στην κατηγορία του Austral δεν έχει τόσο καλή συμπεριφορά στη δυναμική οδήγηση με υψηλή ταχύτητα, και τόσο εύκολο στο χειρισμό με χαμηλή ταχύτητα. Ο συνδυασμός του 4CONTROL Advanced και του MULTI-SENSE Advanced στο νέο Austral δημιουργεί μια μοναδική οδηγική εμπειρία, προκειμένου να βελτιώσει την ευχαρίστηση του οδηγού, παρέχοντάς του ένα πλήρες φάσμα επιλογών εξατομίκευσης. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ «ΔΑΚΤΥΛΑ» ΤΟΥ ΟΔΗΓΟΥ Νέο Renault Austral

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=