FLEETNEWS #187

13.02.23 #187 4 Δύο μοναδικά μοντέλα, ένα roadster και ένα κουπέ, σηματοδοτούν το τέλος της παραγωγής σούπερ σπορ αυτοκινήτων που τροφοδοτούνται από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης V12 στην πρωτοπορία της υβριδικής εποχής. Η Lamborghini ετοιμάζεται να αποκαλύψει το πρώτο της υβριδικό σούπερ σπορ αυτοκίνητο σε λίγες εβδομάδες. Ωστόσο, η μάρκα έδωσε στη δημοσιότητα δύο νέες δημιουργίες της, οι οποίες αποτελούν φόρο τιμής στον διάσημο ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα της. Δύο ξεχωριστά αυτοκίνητα που αναδεικνύουν το DNA της μάρκας και καθορίζουν νέα διάσταση στην εξατομίκευση, καθώς ο αγοραστής εμπλέκεται από την αρχή στη δημιουργία των μοντέλων, δηλαδή είναι πραγματικά κατά παραγγελία. «Ο κινητήρας V12 είναι ένας από τους πυλώνες της ιστορίας μας και της επιτυχίας της μάρκας μας», δήλωσε ο StephanWinkelmann, πρόεδρος και CEO της Automobili Lamborghini. «Καθώς οδεύουμε προς την υιοθέτηση μιας νέας εποχής υβριδισμού, αυτός είναι ο τρόπος της Lamborghini να γιορτάσει τον ατμοσφαιρικό V12 με δύο μοναδικά οχήματα που αντιπροσωπεύουν την ιδέα μας για αριστεία στην εξατομίκευση». Τα δύο μοντέλα σχεδιάστηκαν από τη Lamborghini Centro Stile. Τα Invencible και Auténtica είναι τα τελευταία αυτοκίνητα της μάρκας με 12κύλινδρο κινητήρα 6,5 λίτρων τοποθετημένο κατά μήκος στο πίσω μέρος πριν από τη μετάβαση στην υβριδική εποχή. Η τελευταία πράξη στο απερχόμενο σύστημα παραγωγής ενέργειας της Lamborghini V12, αποδίδει 780 ίππους και μέγιστη ροπή 72,8 χλγμ. στις 6.750 σ.α.λ. Συνδυάζεται με επτατάχυτο κιβώτιο ISR. Τα Invencible και Auténtica εξοπλίζονται με τετρακίνηση και σύστημα δυναμικής διεύθυνσης Lamborghini που ελέγχει και τους τέσσερις τροχούς. ΦΟΡΟΣ ΤΙΜΗΣ ΤΗΣ LAMBORGHINI ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ V12 Invencible coupé και Auténtica roadster Η Ford Motor Ελλάς άρχισε να λαμβάνει παραγγελίες για το νέο Ranger, το πιο προηγμένο, ασφαλές, έξυπνο, ευέλικτο, αποδοτικό και ικανό pick-up στην ιστορία του μοντέλου. Το νέο Ranger εξοπλίζεται με 4κύλινδρο κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue, ο οποίος διαθέτει μονό στροβιλοσυμπιεστή αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 170PS (125kW) στις 3.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 405 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.500 σ.α.λ. Για πιο αυξημένες απαιτήσεις απόδοσης, η γκάμα περιλαμβάνει επίσης τον κινητήρα ντίζελ 2.0L EcoBlue με διπλό τούρμπο. Σε αυτή την περίπτωση, η μέγιστη ισχύς φτάνει τα 205PS (151kW) στις 3.750 σ.α.λ., με τη ροπή να ανεβαίνει στα 500 Nm, τα οποία αποδίδονται στις 1.750-2.000 σ.α.λ. Στην κορυφή της πυραμίδας των διαθέσιμων πετρελαιοκινητήρων, ο καινούργιος πετρελαιοκινητήρας 3.0L EcoBlue V6 που αποδίδει ισχύ 240PS (177kW) στις 3.250 σ.α.λ. και εντυπωσιακή ροπή 600 Nm, σταθερά από τις 1.750 έως και τις 2.250 σ.α.λ. Ο κινητήρας 2.0L EcoBlue 170PS είναι διαθέσιμος με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ τόσο ο 2.0L EcoBlue 205 PS όσο και ο 3.0L EcoBlue V6 240 PS συνδυάζονται κατ’ αποκλειστικότητα με το προηγμένο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας, το οποίο αποτελεί επίσης στάνταρ εξοπλισμό στο κορυφαίο Ranger Raptor που με τη σειρά του παίρνει κίνηση από τον πανίσχυρο βενζινοκινητήρα 3.0L EcoBoost V6 292PS της Ford. Με στόχο να καλύψει πολλές και διαφορετικές απαιτήσεις, το νέο Ford Ranger διατίθεται σε τρία αμαξώματα: τα Single Cab και Rap Cab με τον ντίζελ 2.0L EcoBlue 170PS και το διπλοκάμπινο Double Cab, το οποίο συνδυάζεται με όλες τις διαθέσιμες μονάδες κίνησης της Ford. ΕΝΑΡΞΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ FORD RANGER

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=