FLEETNEWS #187

13.02.23 #187 15 Η Honda παραχώρησε συνέντευξη Τύπου, ανακοινώνοντας τις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες της στον τομέα του υδρογόνου, με στόχο την επίτευξη της ουδετερότητας του άνθρακα. Επιδιώκοντας την επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερης από εκπομπές άνθρακα, η Honda σκοπεύει όχι μόνο να συνεχίσει τον εξηλεκτρισμό των προϊόντων της, αλλά και να υιοθετήσει μια «προληπτική» προσέγγιση, προκειμένου να αυξήσει τη χρήση του υδρογόνου ως φορέα ενέργειας, ενώ θα προσπαθήσει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τομέα του υδρογόνου. Αποτελώντας τον πυρήνα των δραστηριοτήτων της στον τομέα του υδρογόνου, η Honda θα προωθήσει περαιτέρω το σύστημα κυψελών καυσίμου. Με το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς που αναπτύσσεται από κοινού με τη General Motors (GM), η Honda θα επιδιώξει να υπερδιπλασιάσει την ανθεκτικότητα και να μειώσει το κόστος στο ένα τρίτο. Αφού επιτύχει τους στόχους της με τη GM, η Honda θα συνεχίσει τη βασική της έρευνα για τις μελλοντικές τεχνολογίες κυψελών καυσίμου, προκειμένου να διπλασιάσει και πάλι την ανθεκτικότητα και να μειώσει κατά το ήμισυ το κόστος από το πρόσφατα ήδη μειωμένο επίπεδο. Η Honda έχει προσδιορίσει τέσσερις βασικούς κλάδους για τη χρήση του συστήματος κυψελών καυσίμου της: οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEV), επαγγελματικά οχήματα, σταθεροί σταθμοί παραγωγής ενέργειας και μηχανήματα έργων, ενώ θα συνεργαστεί ενεργά με άλλες εταιρείες. Στον κλάδο των επαγγελματικών οχημάτων, εκτός από τη διεξαγωγή κοινής έρευνας σε βαρέα φορτηγά με κυψέλες καυσίμου με την Isuzu Motors Limited, η Honda ξεκίνησε τη δοκιμαστική οδήγηση για σκοπούς επίδειξης επαγγελματικών φορτηγών εξοπλισμένων με το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς σε συνεργασία με την Dongfeng Motor Group Co., Ltd. Στα μέσα της δεκαετίας του 2020, η Honda θα αρχίσει τις εξωτερικές πωλήσεις του συστήματος κυψελών καυσίμου σε επίπεδο 2.000 μονάδων ετησίως, με σκοπό τη σταδιακή επέκταση των πωλήσεων. Η Honda θα επιδιώξει να αυξήσει τις πωλήσεις σε 60.000 μονάδες το 2030 και σε μερικές εκατοντάδες χιλιάδες μονάδες ετησίως μέχρι το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 2030. ΗHonda θα συνεχίσει να ασχολείται με την έρευνα και εξέλιξη στο μέλλον, με σκοπό να χρησιμοποιήσει τις δικές της τεχνολογίες υδρογόνου, όπως ένα σύστημα κυψελών καυσίμου και τεχνολογίες ηλεκτρόλυσης νερού υψηλής διαφορικής πίεσης, στον τομέα της διαστημικής τεχνολογίας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΗΣ HONDA ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ Καθώς ο κόσμος ανταποκρίνεται στην κλιματική αλλαγή, η μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου θα απαιτήσει σημαντικές μεταρρυθμίσεις στον τρόπο παραγωγής και διανομής ηλεκτρικής ενέργειας. Τα ηλεκτρικά οχήματα (EVs) αλλάζουν τα δεδομένα σε αυτή την προσπάθεια. Όχι μόνο εξαλείφουν τις εκπομπές καυσαερίων στον τομέα των μεταφορών, αλλά, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης, μπορούν επίσης να χρησιμεύσουν ως ένα κινητό power bank που αποθηκεύει το «περίσσευμα» της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, εξασφαλίζοντας στους ιδιοκτήτες EV εξοικονόμηση στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και συμβάλλοντας στην σταθεροποίηση της ισχύος του δικτύου. Καθώς ολοένα και περισσότερα νοικοκυριά δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στις επιπτώσεις της προμήθειας ενέργειας, τα EVs με V2X αποτελούν ουσιαστικό μέρος αυτής της εξέλιξης. Σε δοκιμές που καλύπτουν την Αφρική, την Αυστραλία, την Ευρώπη, την Ιαπωνία και τη Βόρεια Αμερική, η Nissan εργάζεται για να ενεργοποιήσει τη φόρτιση V2X με EVs. Το V2X περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων τη φόρτιση από το όχημα στο σπίτι (V2H), από το όχημα στο κτίριο (V2B) και από το όχημα στο δίκτυο (V2G). Επιτρέπει σε μια μπαταρία EV να εκφορτίζει την ισχύ σε άλλη πηγή, όπως ένα σπίτι, μια επιχείρηση ή ακόμα και στο ηλεκτρικό δίκτυο και στη συνέχεια να ανακτά αυτήν την ισχύ αργότερα, επαναφορτίζοντας από το δίκτυο. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΔΟΚΙΜΕΣ ΤΗΣ NISSAN ΣΕ ΌΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Τεχνολογία αμφίδρομης φόρτισης

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=