FLEETNEWS #187

13.02.23 #187 10 ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ KIA ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Οι συνολικές ετήσιες πωλήσεις της Kia στις αγορές της Ε.Ε., της ΕΖΕΣ και του Ηνωμένου Βασιλείου ανέρχονται στις 542.423 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 7,9%, σε σχέση με το 2021. Οι πωλήσεις της Kia ενισχύθηκαν από την αυξανόμενη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα οχήματά της, που ανήλθαν σχεδόν στο ένα τρίτο - 30,9% (176.149) - των ευρωπαϊκών της πωλήσεων το 2022. Πέρυσι η Kia σημείωσε σημαντικά επιτεύγματα σε συγκεκριμένες χώρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο η μάρκα πέτυχε μερίδιο αγοράς ρεκόρ 6,2% ξεπερνώντας τις 100.000 πωλήσεις για πρώτη φορά. Περαιτέρω εντυπωσιακά μερίδια αγορών ρεκόρ πέτυχε στην Πολωνία (8%) και στην Ισπανία (7,8%), ενώ στην Ολλανδία η Kia ήταν η πιο δημοφιλής μάρκα εισαγόμενων αυτοκινήτων αλλά και εκείνη με τις περισσότερες πωλήσεις συνολικά με 9,7% μερίδιο αγοράς. Ακόμα, περιλαμβάνεται στις τρεις πρώτες μάρκες με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ισπανία, την Πολωνία, τη Σουηδία, την Κροατία, τη Φινλανδία, την Ισλανδία και τη Σλοβακία. Ο Jason Jeong, πρόεδρος της Kia Europe, σχολίασε: «Ο μετασχηματισμός της μάρκας μας και το λανσάρισμα βραβευμένων εξηλεκτρισμένων μοντέλων στην αγορά οδήγησαν πολλούς ανθρώπους να σκεφτούν την Kia για πρώτη φορά, τροφοδοτώντας για άλλη μια χρονιά ρεκόρ πωλήσεων και μεριδίου αγοράς. Ενώ συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε προκλητικές συνθήκες στην αγορά, έχουμε θέσει πολύ γερές βάσεις ώστε η Kia να εκπληρώσει το στόχο της και να καταστεί κορυφαία μάρκα βιώσιμης κινητικότητας παγκοσμίως». Τον Ιανουάριο, η Volvo Cars διέθεσε 48.520 αυτοκίνητα, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 2% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2022. Οι πωλήσεις των μοντέλων Volvo Recharge, με αμιγώς ηλεκτρικό και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, αυξήθηκαν κατά 31% σε σύγκριση με τον περσινό Ιανουάριο, αντιπροσωπεύοντας το 40,7% του συνόλου των αυτοκινήτων Volvo που διατέθηκαν σε παγκόσμιο επίπεδο στη διάρκεια του μήνα. Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών έφτασε το 16,2%. Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις τον Ιανουάριο ανήλθαν σε 21.436 μονάδες, αυξημένες κατά 14,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Στην αύξηση πρωτοστάτησαν αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία και το Βέλγιο. Οι πωλήσεις Recharge, που εκτός από αμιγώς ηλεκτρικά συμπεριλαμβάνουν και plug-in υβριδικά, κατέλαβαν μερίδιο 59,8% επί των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων του μήνα. Στις ΗΠΑ, πωλήθηκαν 7.693 αυτοκίνητα, 8,2% περισσότερα σε σχέση με τον Ιανουάριο του 2022. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge στις συνολικές πωλήσεις Ιανουαρίου ήταν 30,8%. Στην Κίνα, οι πωλήσεις Ιανουαρίου μειώθηκαν κατά 19,5%, στα 11.783 αυτοκίνητα, λόγω του ότι το συγκεκριμένο διάστημα συμπίπτει με την περίοδο εορτασμού για το κινεζικό νέο έτος. Το μερίδιο των Volvo Recharge έφθασε στο 10,7%. Πρώτο μοντέλο σε πωλήσεις τον Ιανουάριο ήταν το Volvo XC60 με 16.016 μονάδες (2022: 14.516) και ακολούθησαν το XC40, με συνολικές πωλήσεις 14.038 αυτοκινήτων (2022: 12.286 μονάδες) και το Volvo XC90 με 7.438 (2022: 7.243 μονάδες). VOLVO CARS Πωλήσεις 48.520 αυτοκινήτων τον Ιανουάριο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ PEUGEOT ΤΟ 2022 Η Peugeot κατέγραψε 1.056.182 ταξινομήσεις συνολικά το 2022, ενώ κατέρριψε το ρεκόρ του μεριδίου αγοράς της σε 38 χώρες. Το 27,4% των πωλήσεών της κατευθύνθηκε σε αγορές εκτός ΕΕ-ΗΒ και ΕΖΕΣ, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά 3,7% σε σχέση με το 2021. Στην ευρωπαϊκή αγορά (30 χώρες) το Peugeot 208 κατέκτησε συνολικά την πρώτη θέση, ενώ το e-208 κατέκτησε την πρώτη θέση στην Ευρώπη στην κατηγορία των ηλεκτρικών κατηγορίας B. Το λανσάρισμα του νέου Peugeot 408 αναμένεται να δώσει ώθηση στη μάρκα σε ανώτερες κατηγορίες. «Παρά τις αντίξοες συνθήκες που αντιμετωπίζει η αγορά αυτοκινήτου παγκοσμίως, είμαι υπερήφανη που ανακοινώνω ότι η μάρκα Peugeot κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της εκτός Ευρώπης κατά σχεδόν 4% και έκανε τη στροφή προς την ηλεκτροκίνηση με ηλεκτρικό ένα στα πέντε πωληθέντα οχήματα στην Ευρώπη. Στην ηλεκτρική κατηγορία Β, το Peugeot e-208 είναι ο ηγέτης στην Ευρώπη», δήλωσε η Linda Jackson, CEO της μάρκας Peugeot.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=