FLEETNEWS #186

06.02.23 #186 21 +31,6% ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΝΕΩΝ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΕ ΑΝΑ ΤΥΠΟ ΕΝΑΛ. ΙΣΧΥΟΣ Q4 2021 Q4 2022 BEV PHEV HEV NGV Λοιπά 600.000 500.000 400.000 300.000 200.000 100.000 0 Πηγή: Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου -56,6% +16,7% +29,5% +22,2% το συνολικό αποτέλεσμα να κινηθεί σε θετικό έδαφος, με αύξηση 1,2%. Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα (HEV) ανήλθαν συνολικά σε 545.316 μονάδες που ταξινομήθηκαν την περίοδο Οκτωβρίου - Δεκεμβρίου 2022 στην Ε.Ε. (αύξηση 22,2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021), καθιστώντας τα τον δεύτερο τύπο καυσίμου/ενέργειας με τις περισσότερες πωλήσεις. Αυτό οδήγησε σε συνολική αύξηση 8,6% σε ολόκληρο το έτος και μερίδιο αγοράς 22,6%. Η αγορά της Ε.Ε. για οχήματα φυσικού αερίου (NGV) παρουσίασε σημαντική πτώση κατά τους τελευταίους τρεις μήνες του 2022 (-56,6%), καθώς οι πωλήσεις στην Ιταλία -η μεγαλύτερη αγορά της περιοχής για αυτόν τον τύπο καυσίμου- σημείωσαν βουτιά 71,3%. Τα οχήματα με υγραέριο, από την άλλη πλευρά, αυξήθηκαν κατά 16,7% το τέταρτο τρίμηνο του περασμένου έτους. Τα οχήματα εναλλακτικής ισχύος συνολικά (APV) αντιπροσώπευαν περισσότερο από το ήμισυ (53,1%) της αγοράς αυτοκινήτου της Ε.Ε. κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους, με περισσότερα από 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα ταξινομημένα συνολικά. Σε τριμηνιαία βάση, αυτή είναι η πρώτη φορά που τα APV ξεπερνούν τους παραδοσιακούς τύπους καυσίμου βενζίνης και ντίζελ. Η δεύτερη γενιά Toyota C-HR θα παράγεται στην Toyota Motor Manufacturing Turkey (TMMT) στη Sakarya. Διαθέσιμο σε υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις, το νέο Toyota C-HR θα είναι επίσης το πρώτο plug-in υβριδικό επιβατικό αυτοκίνητο που θα παράγεται στην Τουρκία. Επιπλέον, το TMMT θα είναι το πρώτο ευρωπαϊκό εργοστάσιο της Toyota που θα ξεκινήσει την παραγωγή plug-in υβριδικών οχημάτων και το πρώτο που θα εξοπλιστεί με γραμμή παραγωγής μπαταριών. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, η 100% ηλεκτροκίνητη σειρά κινητήρων του νέου Toyota C-HR αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Toyota να προσφέρει ευκαιρίες μείωσης του άνθρακα στο μεγαλύτερο και πιο ανταγωνιστικό τμήμα της αγοράς στην Ευρώπη. Εκτός από την υβριδική έκδοση, το νέο plug-in υβριδικό Toyota C-HR με τοπικά συναρμολογημένες μπαταρίες θα επεκτείνει περαιτέρω την πολυτεχνολογική προσφορά της Toyota προς το στόχο της για μείωση 100% CO2 στη σειρά οχημάτων της στην Ευρώπη έως το 2035. Παράλληλα, με τη γραμμή παραγωγής οχημάτων, σε αυτό το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί μια νέα γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών plug-in, παραγωγικότητας 75.000 μονάδων ετησίως. Η συναρμολόγηση υβριδικών μπαταριών plug-in θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο του 2023, δημιουργώντας περίπου 60 νέες θέσεις εργασίας.. Η δημιουργία της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών αποτελεί στρατηγικό ορόσημο για το μετασχηματισμό της ηλεκτροκίνησης της Toyota και θα υποστηρίξει επίσης στο μέλλον άλλα εργοστάσια της εταιρείας στην Ευρώπη με ανθρώπινο δυναμικό και τεχνογνωσία. Η συνολική επένδυση για το έργο θα είναι περίπου 317 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας τη συνολική επένδυση στο εργοστάσιο σε περίπου 2,3 δισ. ευρώ. Στο πλαίσιο αυτό, θα βελτιωθεί η γραμμή παραγωγής, για να ανταποκριθεί στις μελλοντικές απαιτήσεις ποικιλομορφίας και ευελιξίας - βασικός παράγοντας στη στρατηγική επιχειρηματικής βιωσιμότητας της Toyota Europe. Η Toyota έχει δεσμευτεί να επιτύχει πλήρη ουδετερότητα άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2040 και στοχεύει στην ουδετερότητα άνθρακα σε όλες τις εγκαταστάσεις παραγωγής της έως το 2030. Η TOYOTA ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ PLUG-IN-ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=