FLEETNEWS #183

16.01.23 #183 15 Το 2022, η Audi κατάφερε να αυξήσει σημαντικά τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με άνοδο περίπου 44%, η μάρκα συνέχισε συστηματικά τη στρατηγική της προς την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση, παραμένοντας στην τροχιά των στόχων της, σε μια χρονιά που χαρακτηρίστηκε από μεγάλες παγκόσμιες κρίσεις. Συνολικά, η Audi πούλησε περισσότερα από 1,61 εκατομμύρια οχήματα πέρυσι. Συνολικά, η Audi παρέδωσε 118.196 ηλεκτρικά μοντέλα στους πελάτες της το 2022, δηλαδή 42,8% περισσότερα από το 2021. Η υψηλή ζήτηση για τα αμιγώς ηλεκτρικά Audi Q4 e-tron, e-tron GT quattro και e-tron επιβεβαιώνει τη σαφή απόφαση της εταιρείας υπέρ ενός πλήρως ηλεκτρικού μέλλοντος. Παράλληλα, ενισχύει την ορμή της Audi στη μετεξέλιξή της ως προμηθευτή βιώσιμης premium κινητικότητας. Ένα ακόμα μοντέλο είναι έτοιμο να δώσει επιπλέον ώθηση: το νέο Q8 e-tron συνεχίζει την ιστορία επιτυχίας του e-tron ως πρωτοπόρο στην ηλεκτρική ενέργεια. Το μοντέλο έχει ήδη λάβει πολλές προ-παραγγελίες πριν από την κυκλοφορία του στην αγορά την άνοιξη του 2023. Στην Ευρώπη, η Audi σημείωσε άνοδο 1,2% σε σχέση με το 2021 με συνολικές πωλήσεις 624.498 αυτοκινήτων. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα παρουσίασαν αυξημένη ζήτηση και εδώ, ιδιαίτερα τα Q4 e-tron (+99,4%), e-tron GT (+ 29,2 %) και το e-tron (+8,5%). Η Audi Sport συνέβαλε στο ισχυρό αποτέλεσμα με ρεκόρ 29.417 αυτοκινήτων που παραδόθηκαν στην Ευρώπη (+30,8%). Συνολικά, οι πωλήσεις ήταν υψηλότερες σε 29 ευρωπαϊκές αγορές σε σύγκριση με το 2021. Η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο αυξήθηκε κατά 90,2%. Συνολικά, η Audi παρέδωσε 160.310 αυτοκίνητα (-3,5%) σε αυτές τις αγορές, τα οποία, εκτός από τις προκλήσεις και τις δυσκολίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, επηρεάστηκαν σημαντικά και από τις γεωπολιτικές κρίσεις. Η εταιρεία πέτυχε σημαντική ανάπτυξη, ειδικά στηΜέση Ανατολή (+47,9%), στην Ινδία (+27,1%) και στην Ταϊβάν (+22,2%). AUDI: ΠΑΡΕΔΩΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100.000 EV ΤΟ 2022 Ο Martin Lundstedt, πρόεδρος και CEO του Volvo Group, επανεξελέγη πρόεδρος του Συμβουλίου Επαγγελματικών Οχημάτων της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). «Το 2023 θα είναι η χρονιά καθορισμού του μελλοντικού οδικού χάρτη του ευρωπαϊκού κλάδου φορτηγών», δήλωσε ο κ. Lundstedt. «Για τους κατασκευαστές φορτηγών είναι ξεκάθαρη η πλήρης εστίασή μας στην απανθρακοποίηση των οδικών μεταφορών - αυτή η προσπάθεια πρέπει να υποστηριχθεί πάση θυσία». Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αναμένεται να αναθεωρήσει τον κανονισμό CO2 βαρέων επαγγελματικών οχημάτων φέτος. «Οι αρμόδιοι χάραξης πολιτικής πρέπει να έχουν κατά νου ότι η απανθρακοποίηση των οδικών μεταφορών απαιτεί κάτι περισσότερο από στόχους για τους κατασκευαστές οχημάτων», προειδοποίησε ο Lundstedt. «Πρόκειται για αγορά B2B, επομένως θα κινηθεί γρήγορα μόλις εδραιωθούν οι κατάλληλες συνθήκες - όπως η υποδομή φόρτισης και ανεφοδιασμού καυσίμων και η ισοτιμία κόστους». «Ωστόσο, ανησυχούμε μήπως η πρόσφατη πρόταση κανονισμού Euro VII για τις εκπομπές ρύπων ενέχει σοβαρό κίνδυνο επιβράδυνσης της μετάβασης στην κλιματική ουδετερότητα». «Η διαδικασία απανθρακοποίησης πρέπει να εστιάσει στους πραγματικούς παράγοντες και εμπόδια, συμπεριλαμβανομένων των μέτρων που επιτρέπουν στους πελάτες την επιτάχυνση ανανέωσης στόλου και να δοθεί προτεραιότητα σε επενδύσεις λύσεων άνευ ορυκτών. Ως εκ τούτου, η Ευρώπη πρέπει να θεσπίσει μια ρεαλιστική, προοδευτική και τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγιση που θα διασφαλίζει ότι οι επεκτάσιμες λύσεις μπορούν να χρησιμεύσουν ως παγκόσμιος μέτρο - χωρίς παρακάμψεις, όπως η πρόταση Euro VII» ανέφερε η ACEA. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝΟΧΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ACEA ΟMartin Lundstedt επανεξελέγη πρόεδρος

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=