FLEETNEWS #181

19.12.22 #181 17 απώλειες κατά την εκκίνηση με κρύο σύστημα κίνησης ή υπό συνθήκες απαιτήσεων υψηλής ισχύος. Η αντιμετώπιση των αδύναμων σημείων ελέγχου των ρύπων θα βοηθούσε το Focus να φτάσει εύκολα σε βαθμολογία μεγαλύτερη από δυόμισι αστέρια. Το Kia Sportage 1.6 T GDI με ήπιο υβριδικό σύστημα 48V θα μπορούσε να διαθέτει καλύτερο έλεγχο σωματιδίων, καθώς και μεγαλύτερη μείωση έκλυσης αμμωνίας και μονοξειδίου του άνθρακα. Το όχημα είναι ένα σχετικά μεγάλο και βαρύ SUV, και αυτό αντικατοπτρίζεται στην ενεργειακή του απόδοση. Ο δείκτης αερίων θερμοκηπίου είναι η περιοχή όπου το Sportage είχε τις πιο κακές επιδόσεις. Αν και το μεθάνιο και το υποξείδιο του αζώτου ελέγχονται καλά, οι εκπομπές CO2 που μετρώνται στην εξάτμιση είναι σημαντικές. Αυτό είναι άμεσο αποτέλεσμα του σχετικά υψηλού επιπέδου κατανάλωσης καυσίμου. Η επίσημα δηλωμένη τιμή CO2 και η κατανάλωση καυσίμου ταιριάζουν με τα αποτελέσματα του Green NCAP. Συνολικά, βαθμολογείται με δύο πράσινα αστέρια. Στον τομέα των μεταφορών υπάρχει μια σειρά από δυνατότητες που θα συμβάλουν στη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, ανάλογα με την τοπική κατάσταση και τους διαθέσιμους πόρους. Στη φάση μετάβασης σε καθαρή και πράσινη κινητικότητα, ο πλήρης εξηλεκτρισμός του συστήματος μετάδοσης κίνησης θα μπορούσε να υποστηριχθεί αποτελεσματικά από άλλες φιλικές προς το κλίμα επιλογές, όπως τα βιοκαύσιμα. Η ανάμειξη βιοκαυσίμων - FAME και HVO στο ντίζελ (B7) και βιοαιθανόλης σε βενζίνη (E5, E10) - είναι τελευταίας τεχνολογίας στην Ευρώπη και απαιτείται από τη νομοθεσία. Εάν υπάρχουν διαθέσιμες πλεονάζουσες ποσότητες βιοαιθανόλης, το μερίδιο ανάμειξης μπορεί να αυξηθεί και το E85 θα μπορούσε να είναι βιώσιμο καύσιμο για ορισμένες εφαρμογές. Βραχυπρόθεσμα, τα οχήματα ευέλικτου καυσίμου αποτελούν μια οικονομικά αποδοτική και αποτελεσματική τεχνική επιλογή στη μετάβαση, υπό την προϋπόθεση ότι η χρησιμοποιούμενη αιθανόλη συμμορφώνεται με κριτήρια βιωσιμότητας και κοινωνικοοικονομικά. Το Green NCAP, συγχαίρει τη Ford για την τοποθέτηση του Puma με επιλογή ευέλικτου καυσίμου σε ορισμένες αγορές», δήλωσε ο Dr. Aleksandar Damyanov, τεχνικός διευθυντής του Green NCAP. Η Γαλλία παρατείνει κατά δύο χρόνια τη διάταξη των οφελών σε είδος (BIK), που ευνοεί τα ηλεκτρικά οχήματα (EV). Η διάταξη έχει πλέον προγραμματιστεί να λήξει την 31 Δεκεμβρίου 2024. Η διάταξη, που τέθηκε σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2020, παρέχει μείωση 50% στους ετήσιους φόρους BIK των εταιρικών ηλεκτρικών οχημάτων, με όριο τα 1.800 ευρώ ετήσιας εξοικονόμησης ανά εργαζόμενο. Το BIK είναι το φορολογικό πλεονέκτημα που αποκομίζει ένας εργαζόμενος από την ιδιωτική χρήση επαγγελματικού εργαλείου (όπως εταιρικό αυτοκίνητο ή σταθμός φόρτισης). Η διάταξη επρόκειτο να λήξει την 31η Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους, αλλά στις 9 Δεκεμβρίου το επίσημο κυβερνητικό δελτίο Κοινωνικής Ασφάλισης ανακοίνωσε την παράτασή της για άλλα δύο χρόνια. Επιπλέον, το BIK που προκύπτει από την εταιρική παροχή σταθμού φόρτισης στο χώρο εργασίας προς τους εργαζομένους, δεν θα λαμβάνεται υπόψη. Η επέκταση των κανόνων θα μειώσει το ποσό του φόρου εισοδήματος των εργαζομένων που θα χρησιμοποιούν εταιρικά EV και σταθμούς φόρτισης το 2023 και το 2024. Η ΓΑΛΛΙΑ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ BIK ΓΙΑ EV

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=