19.12.22 #181 15 Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) σε όλα τα τμήματα: αυτός είναι ο στόχος που έχει θέσει η Audi προκειμένου να γίνει μια εταιρεία που βασίζεται στην ψηφιακή τεχνολογία και την εκτεταμένη χρήση δεδομένων. Με το FelGAN, η εταιρεία επιστρατεύει πλέον λογισμικό το οποίο χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη για να αναδείξει νέες πηγές έμπνευσης για τους σχεδιαστές της. Η βασική αρχή «σκέψου εκτός της πεπατημένης» («Out of the Box») είναι γνωστή και αποδεκτή από όλες τις μεγάλες βιομηχανίες. Σε αυτήν ακριβώς ανταποκρίνεται το λογισμικό FelGAN, το οποίο έχει αναπτυχθεί μέσα στην ίδια την εταιρεία από το τμήμα πληροφορικής της Audi και το Audi Design. Το project αυτό δίνει πλέον τη δυνατότητα στους δημιουργικούς ανθρώπους της να αντλήσουν έμπνευση από μια πρακτικά απεριόριστη δεξαμενή ιδεών. Η αλληλεπίδραση με το λογισμικό επιτρέπει στους σχεδιαστές να ανακαλύψουν μοτίβα κάτω από εντελώς καινούργιες προοπτικές, δίνοντάς τους προτάσεις και ιδέες που μπορούν να εξελιχθούν περαιτέρω έτσι ώστε να τις επεξεργαστούν πάνω στις δημιουργίες τους. Συγκεκριμένα, το FelGAN λειτουργεί είτε προτείνοντας γρήγορα έναν μεγάλο αριθμό φωτορεαλιστικών σχεδίων, είτε συνδυάζοντας από την αρχή υπάρχοντα σχέδια, έχοντας όμως έναν πολύ συγκεκριμένο και στοχευμένο τρόπο. Το εργαλείο επιτρέπει στους σχεδιαστές να πειραματίζονται εύκολα με το σχήμα, το χρώμα, τη δομή της επιφάνειας και άλλες παραμέτρους, και μάλιστα σε πραγματικό χρόνο. Στο μέλλον, η τεχνολογία του FelGAN θα μπορούσε να επεκταθεί σε μια πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα σχεδιασμού Τεχνητής Νοημοσύνης, η οποία θα μπορούσε επίσης να χρησιμεύσει ως πηγή έμπνευσης και δημιουργίας για τους σχεδιαστές από άλλα τμήματα της Audi. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr Η AUDI ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΕΧΝΗΤΗΝΟΗΜΟΣΥΝΗ Το λογισμικό «FelGAN» εμπνέει νέα σχέδια Η ACEA ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΡΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή πρόκειται να αναθεωρήσει την Οδηγία του Συμβουλίου 96/53/ΕΚ για τα μέγιστα βάρη και τις διαστάσεις των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων («Οδηγία για τα βάρη και τις διαστάσεις») με σκοπό την ευθυγράμμισή της με τους στόχους που ετέθησαν για μείωση των εκπομπών θερμοκηπίου από τις μεταφορές. Τα οχήματα μηδενικών εκπομπών (ZEV), δηλαδή τα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και τα οχήματα υδρογόνου, πρέπει να καταστούν η ραχοκοκαλιά των οδικών μεταφορών, εάν ο τομέας επιθυμεί να επιτύχει τους στόχους απανθρακοποίησης. Αυτές οι νέες τεχνολογίες κίνησης δημιουργούν πρόσθετες απαιτήσεις όσον αφορά στον διαθέσιμο χώρο των οχημάτων, το συνολικό βάρος τους και το βάρος των αξόνων τους. Αυτές οι διαφορές σε σχέση με τα συμβατικά οχήματα πρέπει να αντιμετωπιστούν για να καταστεί δυνατή και να υποστηριχθεί η υιοθέτηση οχημάτων μηδενικών εκπομπών στην αγορά. Ως εκ τούτου, η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) χαιρετίζει την αναθεώρηση της Οδηγίας για τα Βάρη και τις Διαστάσεις, καθώς παρέχει την ευκαιρία να αντιμετωπιστούν αρκετές αδυναμίες, συμπεριλαμβανομένης της άρσης των ασυνεπειών και των εμποδίων, προς επιτάχυνση υιοθέτησης ZEV στην αγορά. Αυτή η αναθεώρηση πρέπει να εστιάσει σε δύο βασικά στοιχεία: Ειδικές διατάξεις για τις διαστάσεις οχημάτων, τα συνολικά βάρη και τα βάρη των αξόνων, προς επιτάχυνση υιοθέτησης ZEV. Συνδυασμός μακρύτερων και βαρύτερων οχημάτων: Ευρωπαϊκά Σπονδυλωτά Συστήματα (European Modular System - EMS). Στόχος των συστάσεων της ACEA είναι η άρση των εμποδίων υιοθέτησης ZEV και οι ίσοι όροι ανταγωνισμού στην αγορά με τα συμβατικά οχήματα όσον αφορά στο ωφέλιμο φορτίο κ.λπ. Η αναθεώρηση πρέπει επίσης να πραγματοποιηθεί εντός του ευρύτερου ρυθμιστικού πλαισίου Συγκεκριμένα, πρέπει να συνοδεύεται από αναθεωρήσεις (ιδανικά ταυτοχρόνως) άλλων σχετικών κανονισμών, π.χ. (ΕΕ) 2021/535, Παράρτημα XIII. Η ACEA συνιστά επίσης την διεξοδική ανάλυση του κειμένου και της δομής της οδηγίας, την αποσαφήνιση και απλοποίησή της προς ελαχιστοποίηση πιθανών συγχύσεων και αντιφάσεων. Διαβάστε εδώ τη σχετική έκθεση της ACEA.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=