19.12.22 #181 14 Η Porsche Engineering και η Vodafone Business δημιούργησαν το πρώτο υβριδικό ιδιωτικό δίκτυο κινητής τηλεφωνίας 5G (MPN) στην Ευρώπη στο Τεχνικό Κέντρο Nardò (NTC) για την ανάπτυξη έξυπνων και συνδεδεμένων οχημάτων. Το πεδίο δοκιμών στη Νότια Ιταλία, το οποίο ανήκει στην Porsche και λειτουργεί από την Porsche Engineering, προσφέρει στους πελάτες της ένα δίκτυο επικοινωνίας σε πραγματικό χρόνο, το οποίο υπόσχεται μειωμένες καθυστερήσεις, μεγαλύτερο εύρος ζώνης, βελτιωμένη ασφάλεια και αξιοπιστία και ταχύτερο χρόνο ανάπτυξης. «Στο πεδίο δοκιμών μας στο Nardò, δεσμευόμαστε να προωθούμε την τεχνολογία στο επόμενο επίπεδο, ώστε οι πελάτες μας να μπορούν να ανταποκριθούν με επιτυχία στις αυξανόμενες απαιτήσεις της μελλοντικής μετακίνησης», λέει ο Peter Schäfer, διευθύνων σύμβουλος της Porsche Engineering και πρόεδρος της Επιτροπής Μετόχων του Τεχνικού Κέντρου Nardo. Επισημαίνοντας ότι «με το νέο δίκτυο 5G, το NTC προσφέρει τώρα στους πελάτες του μια ακόμη καλύτερη υποδομή για την ανάπτυξη και τη δοκιμή έξυπνων, αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων». Η νέα υποδομή δικτύου κινητής τηλεφωνίας επιτρέπει την κάλυψη 4G και 5G σε όλο το κέντρο δοκιμών, το οποίο καταλαμβάνει έκταση πάνω από 700 εκτάρια στην περιοχή της Απουλίας και διαθέτει περισσότερες από 20 διαδρομές για δοκιμές υψηλής απόδοσης. Με τη λύση Vodafone Business 5G, το NTC στοχεύει να επιτρέψει στους πελάτες του να αναπτύξουν αποτελεσματικά και να επικυρώσουν ένα ευρύ φάσμα μελλοντικών εφαρμογών κρίσιμων για τις επιχειρήσεις, όπως νέα συνδεσιμότητα, όχημα προς υποδομή, όχημα προς όχημα, καθώς και εξαιρετικά αυτοματοποιημένες λειτουργίες οδήγησης και αυτοοδηγούμενα οχήματα. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ PORSCHE ENGINEERING ΚΑΙ VODAFONE BUSINESS Πεδίο δοκιμών με 5G Η Seat S.A. μετατρέπει το εργοστάσιο του El Prat de Llobregat για την παραγωγή εξαρτημάτων της ηλεκτροκίνητης γκάμας μικρών BEV με πέντε νέα έργα και προγραμματίζει να ξεκινήσει το 2025. Η Seat Components θα παράγει πέντε παρελκόμενα - διαφορικά, ρουλεμάν αξόνων, κιβώτια μπαταρίας, μονάδες ψύξης μπαταρίας KMM και το αλουμίνιο για τον κινητήρα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Η ανακοίνωση της Seat S.A. αναφέρει πως κάνει ένα ακόμα βήμα στην επιδίωξή μετατροπής της Ισπανίας σε ευρωπαϊκό κόμβο ηλεκτρικής κινητικότητας και στο μετασχηματισμό της σε σημείο αναφοράς στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Για την επίτευξη αυτού του στόχου η εταιρεία δηλώνει πως θα επενδύσει εκατομμύρια ευρώ, χωρίς να αναφέρει το ακριβές ποσό. Ο Markus Haupt, αντιπρόεδρος Παραγωγής και Logistics της Seat S.A., επεσήμανε πως «η κατασκευή νέων παρελκομένων επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Seat S.A. και του Volkswagen Group στη σταθερή απασχόληση και στην αναζήτηση εναλλακτικών λύσεων που διασφαλίζουν το μέλλον της Seat Components στο πλαίσιο της διαδικασίας μετασχηματισμού στην οποία υποβάλλονται όλα τα εργοστάσια του ομίλου. Η συνεργασία των εργαζομένων και των εκπροσώπων των συνδικάτων τους είναι σημαντική για την επιτυχία της διαδικασίας». Σήμερα απασχολούνται περίπου 900 άτομα στην παραγωγή της Seat Components. Παράγουν δύο χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων, MQ200 και MQ281, για αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης. Η Seat Components είναι ένα από τα τρία κέντρα παραγωγής της εταιρείας, μαζί με τα Martorell και Barcelona και μία από τις εννέα ειδικές εγκαταστάσεις κατασκευής κιβωτίων ταχυτήτων του Volkswagen Group παγκοσμίως. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η SEAT COMPONENTS ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ BEV
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=