FLEETNEWS #180

12.12.22 #180 4 Η Škoda Auto παρουσίασε το Enyaq RS iV, τη νέα κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού SUV η οποία επεκτείνει τη σπορ οικογένεια RS, προσθέτοντας ένα δεύτερο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο δίπλα στο Enyaq Coupé RS iV. Με αυτή την κίνηση ενισχύει το ηλεκτρικό της χαρτοφυλάκιο, στο οποίο μέχρι το 2026 θα προστεθούν τρία ακόμα ηλεκτρικά μοντέλα. Όπως και η έκδοση coupe, το Enyaq RS iV διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες και τετρακίνηση με συνολική ισχύ 220 kW και αυτονομία άνω των 500 χλμ. στον κύκλο WLTP. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης 135 kW επιτρέπει ακόμα πιο γρήγορη φόρτιση σε συμβατούς ταχυφορτιστές. Πρόσθετα στα δύο πακέτα RS Lounge και RS Suite με ολοκληρωμένο στάνταρ εξοπλισμό ασφαλείας και άνεσης, στο Enyaq RS iV προσφέρονται δύο νέα προαιρετικά πακέτα, Advanced και Maxx, δίνοντας στην γκάμα μια πιο ξεκάθαρη δομή. Επιπλέον, η εκτεταμένη χρήση ανακυκλωμένων και ανακυκλώσιμων υλικών επιτρέπει στη Škoda να παραδίδει το Enyaq RS iV στους πελάτες με ουδέτερο CO2. Το νέο Enyaq RS iV είναι το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στη σπορ γκάμα RS της Škoda. Όπως και το Enyaq Coupé RS iV, το SUV έχει μια σπορ, δυναμική εμφάνιση και διαθέτει το πιο ισχυρό σύστημα μετάδοσης στο τρέχον χαρτοφυλάκιο της μάρκας. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες -ένας στον μπροστινό και ένας στον πίσω άξονα- προσφέρουν συνολική ισχύ 220 kW και μέγιστη ροπή 460 Nm, η οποία μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Με τελική ταχύτητα 180 km/h το Enyaq RS iV είναι 20 km/h ταχύτερο από τα υπόλοιπα μοντέλα Enyaq iV. Η μέγιστη αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP επιτυγχάνεται χάρη στην υψηλή ενεργειακή απόδοση της μονάδας ισχύος, σε συνδυασμό με την μπαταρία 82 kWh και τον εξαιρετικό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,265. Το Enyaq iV είναι πάντα συνδεδεμένο με το διαδίκτυο, και έτσι το λογισμικό του αυτοκινήτου μπορεί να είναι συνεχώς ενημερωμένο με ασύρματες ενημερώσεις. Ακόμα, οι οδηγοί του νέου μοντέλου θα απολαμβάνουν τα οφέλη του οικοσυστήματος Škoda iV και θα μπορούν να φορτίζουν χρησιμοποιώντας μόνο την κάρτα Powerpass σε περισσότερα από 400.000 σημεία σε όλη την Ευρώπη. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ, ΒΙΩΣΙΜΟ Škoda ENYAQ RS iV Νέα βράβευση για το αμιγώς ηλεκτρικό μίνι όχημα Nissan Sakura, που ανακηρύχθηκε Ιαπωνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022-2023. Πρόκειται για την έκτη φορά που η Nissan κερδίζει αυτό το βραβείο. Το Sakura κέρδισε επίσης το βραβείο Kei Car of the Year, ειδική διάκριση για την κατηγορία των μίνι οχημάτων. Επιπλέον, το SUV X-Trail κέρδισε το βραβείο Technology Car of the Year. Η κριτική επιτροπή επέλεξε επίσης τα Sakura, Fairlady Z και X-Trail στη λίστα με τα 10 καλύτερα αυτοκίνητα. Η λίστα ανακοινώθηκε τον Νοέμβριο, μετά τον πρώτο γύρο επιλογής. SAKURA: ΙΑΠΩΝΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΤΟ NISSAN e-4ORCE ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η Nissan φέρνει στην Ευρώπη την τεχνολογία αιχμής e-4ORCE, ένα νέο και μοναδικό σύστημα τετρακίνησης (AWD) που έχει σχεδιαστεί για ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα οχήματα. Το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης e-4ORCE σχεδιάστηκε για χρήση είτε στα αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης της Nissan είτε με το πρωτοποριακό σύστημα e-POWER. Και στις δύο περιπτώσεις, οι τροχοί κινούνται αποκλειστικά από ηλεκτρικούς κινητήρες που τροφοδοτούνται από την μπαταρία. Στην περίπτωση του X-Trail, το σύστημα διπλού ηλεκτροκινητήρα έχει συνολική ισχύ 157 kW (213 PS) με έναν μπροστινό κινητήρα 150 kWκαι έναν πίσω κινητήρα 100 kW. Αυτό δημιουργεί μια δυναμική επιτάχυνση από 0-100 km/h σε 7 δευτερόλεπτα. Έχει 10.000 φορές ταχύτερη απόκριση ροπής πίσω, από ένα μηχανικό σύστημα 4WD. Το Ariya e-4ORCE έχει συνολική ισχύ συστήματος 225 kW (306 PS). Αυτό προσφέρει μια συναρπαστική επιτάχυνση από 0-100 km/h σε 5,7 δευτερόλεπτα. Και τα δύο οχήματα προσφέρουν οδηγική αυτοπεποίθηση και ευέλικτο χειρισμό σε όλες τις συνθήκες, επιτρέποντας μια ισχυρή αλλά ομαλή οδηγική εμπειρία. Το e-4ORCE χρησιμοποιεί την μπαταρία για να τροφοδοτεί ένα σύστημα διπλού κινητήρα ομοιόμορφα κατανεμημένο σε κάθε άξονα για ανεξάρτητο έλεγχο των τροχών. Η τεχνολογία e-4ORCE παρέχει συνεχή, ισορροπημένο έλεγχο πλαισίου, ανίχνευση γραμμής και ακρίβεια διεύθυνσης, για την πρόβλεψη της συμπεριφοράς του οδηγού και αντιστάθμιση των κοινών αποκρίσεων όπως η υποστροφή, διατηρώντας την ισορροπία στην καμπίνα, για μια πιο ευχάριστη εμπειρία στο αυτοκίνητο. Αναλυτικά στο fleetnews.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=