FLEETNEWS #180

12.12.22 #180 13 Η Volkswagen αναβαθμίζει τις εγκαταστάσεις του Wolfsburg για το μέλλον: η εταιρεία θα επενδύσει αρχικά περίπου 460 εκατ. ευρώ στο κεντρικό εργοστάσιο του ομίλου, στις αρχές του 2025. Αυτό ανακοίνωσε ο CEO Thomas Schäfer κατά τη διάρκεια συνάντησης στο Wolfsburg. Η επένδυση προορίζεται κυρίως για την προετοιμασία παραγωγής του νέου ID.3. Το συμπαγές ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βγει από τη γραμμή συναρμολόγησης του Wolfsburg το 2023 - αρχικά σε μερική παραγωγή, με πλήρη παραγωγή από το 2024. Η παραγωγή προβλέπεται να ολοκληρωθεί έως τα τέλη του 2025. Λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα για την εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού. Η μετά το ID.3 παραγωγή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλο SUV θα υποστηρίξει μακροπρόθεσμα την ικανότητα τουWolfsburg στην παραγωγή EV. Η τεχνική βάση του νέου μοντέλου είναι το Modular Electric Drive System (MEB). Η πλατφόρμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volkswagen θα εξελιχθεί περαιτέρω σε MEB+ και θα καταστεί ακόμα πιο αποτελεσματική. Θα ακολουθήσει και άλλο σχέδιο για τις εγκαταστάσεις τουWolfsburg, το έργο οχημάτων Trinity, που θα βασίζεται στη μελλοντική Πλατφόρμα Κλιμακούμενων Συστημάτων του Ομίλου (SSP). Το αργότερο μέχρι το τέλος του 2033, η Volkswagen θα κατασκευάζει μόνον ηλεκτρικά αυτοκίνητα στο Wolfsburg και σε όλα τα άλλα ευρωπαϊκά εργοστάσιά της. Το πρώτο βήμα για το ηλεκτρικό μέλλον του εργοστασίου αφορά στον επανεξοπλισμό για το ID.3. Το ηλεκτρικό μοντέλο θα αρχίσει να βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης το 2023 - από κοινού με την τρέχουσα παραγωγή στο Zwickau. Θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που βασίζεται στηMEB που θα κατασκευαστεί στο μεγαλύτερο εργοστάσιο του Volkswagen Group. Ο CEO της μάρκας, Thomas Schäfer, ανέφερε ότι υπάρχουν μελλοντικά σχέδια παραγωγής ενός άλλου μοντέλου βασισμένου στηMEB, στο κεντρικό εργοστάσιο. Το μοντέλο αυτό θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV. «Πρόκειται για τη μεγαλύτερη κατηγορία οχημάτων παγκοσμίως και εκεί ανήκει το δημοφιλές Tiguan. Το νέο μοντέλο θα συμπληρώνει τα δημοφιλή ID.4 και ID.5. Με αυτόν τον τρόπο θα επεκτείνουμε τη θέση μας στην αγορά και θα προσφέρουμε στους πελάτες τα οχήματα υψηλής ποιότητας που περιμένουν από εμάς». Η Volkswagen θα χρησιμοποιήσει τη MEB+, την εξέλιξη της επιτυχημένης πλατφόρμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων MEB, για το e-SUV. Ο Schäfer δήλωσε: «Η MEB έχει ακόμα σημαντικές δυνατότητες. Φιλοδοξία μας είναι να εξελίξουμε αυτήν την πλατφόρμα στο επόμενο επίπεδο. Γι’ αυτό πραγματοποιούμε σημαντικές επενδύσεις για την προώθηση αυτής της τεχνολογίας. Η MEB+ μας θέτει σε εξαιρετική θέση για τα επόμενα χρόνια». Το 2020, οι αναλυτές διεξήγαγαν εις βάθος μελέτη της ηλεκτρικής πλατφόρμας της Volkswagen και κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι είναι η «πιο εντυπωσιακή λύση που διατίθεται από καθιερωμένη εταιρεία αυτοκινήτων» στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Η VOLKSWAGEN ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΟΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ΤΟΥWOLFSBURG Προετοιμασία παραγωγής του νέου ID.3 BP: ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΠΡΑΣΙΝΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ Η bp υπέγραψε μνημόνιο συμφωνίας (MoU) με την κυβέρνηση της Αιγύπτου, στο πλαίσιο του οποίου θα διερευνήσει τις δυνατότητες δημιουργίας νέας μονάδας παραγωγής πράσινου υδρογόνου στη χώρα. Το μνημόνιο υπογράφηκε από την bp, την Αρχή Νέων και Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας της Αιγύπτου (NREA), την Αιγυπτιακή Εταιρεία Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (EETC), τη Γενική Αρχή της Οικονομικής Ζώνης της Διώρυγας του Σουέζ (SCZONE) και το Αιγυπτιακό Κρατικό Ταμείο Επενδύσεων και Ανάπτυξης (TSFE). Σύμφωνα με το μνημόνιο, η bp θα πραγματοποιήσει μελέτες αξιολόγησης της τεχνικής και εμπορικής σκοπιμότητας σταδιακής ανάπτυξης ενός κόμβου εξαγωγών πράσινου υδρογόνου (gH2) μεγάλης κλίμακας στην Αίγυπτο. Προβλέπεται να συμπεριληφθούν στη μελέτη σκοπιμότητας τοποθεσίες υψηλού δυναμικού σε όλη την Αίγυπτο, με στόχο τον εντοπισμό των βέλτιστων πόρων. Το πράσινο υδρογόνο παράγεται με ηλεκτρόλυση ύδατος, μέσω ανανεώσιμων πηγών ενέργειας. Το υδρογόνο αποτελεί έναν από τους πέντε πυλώνες ενεργειακού μετασχηματισμού της bp. Η bp προσπαθεί σε παγκόσμιο επίπεδο να δημιουργήσει σημαντικό και ευρύ χαρτοφυλάκιο επιλογών ανάπτυξης έργων πράσινου και μπλε υδρογόνου σε προνομιακές αγορές, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας ανάπτυξης στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία, τη Γερμανία, την Ισπανία, την Μέση Ανατολή, τις ΗΠΑ και την Αυστραλία.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=