FLEETNEWS #18
12.03.19 #18 5 BMW 330E Η δεύτερη γενιά 330e , η τελευταία γενιά της BMW eDrive Technology , εξακολουθεί να χρησιμοποιεί μία τε- τρακύλινδρη μονάδα δύο λίτρων, με τεχνολογία BMWTwinPower Turbo και ισχύ 135 kW / 184 hp, αλλά η μπα- ταρία της μεγαλώνει επιτρέποντας μια ηλεκτρική εμβέλεια 60 χλμ. Στα 39 g / km (NEDC 2.0), η αξιολόγηση C02 είναι η καλύτερη στην κατηγο- ρία. Η σύνδεση με τον δορυφόρο πλοήγησης βοηθά στον εντοπισμό των σταθμών φόρτισης και υποδει- κνύει τη διαθεσιμότητα. POLESTAR 2 Το Polestar 2 , που βασίζεται στην πλατφόρμα Volvo XC40’s CMA , αντίπαλος του Tesla Model 3 , διαθέ- τει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρίες χωρητικότητας 78 kWh, επιτρέποντας εμβέλεια 500 χλμ κατά WLTP. Είναι μεταξύ των πρώτων οχημάτων που διαθέτουν λειτουργικό σύστημα Android για το σύστημα ψυχαγωγίας με Google Assistant , φυσική ομιλία, μονίμως συνδεδεμένο και προσφέρει τεχνολογία τηλεφώνου ως κλειδί για εύκολη κοινή χρήση. MERCEDES GLC Το επιτυχημένο μεσαίο crossover φοράει ήπιους υβριδικούς κινητήρες και υιοθετεί το σύστημα ψυχαγωγίας MBUX . Το νέο GLC διαθέτει μια πλη- θώρα προηγμένων συστημάτων υπο- βοήθησης ADAS και τη λειτουργία Car-to-X-Communication , που υπο- στηρίζει τον οδηγό, παρέχοντάς του πληροφορίες και προειδοποιήσεις. Το GLC θα προσφέρεται επίσης με plug-in diesel και βενζινοκινητήρες, αν και δεν παρουσιάστηκε τέτοια έκ- δοση στη Γενεύη. Το νέο μοντέλο θα πωλείται στην Ευρώπη από τα μέσα του τρέχοντος έτους. VWPASSAT Μπορεί να μην είναι καινούργιο, αλ- λά το ανανεωμένο Passat υιοθετεί πολλές νέες τεχνολογίες και είναι το πρώτο VW που θα μπορέσει να διατηρήσει μια ταχύτητα ταξιδίου (cruising speed) ημιαυτόνομα υπό συγκεκριμένες συνθήκες. Το ανα- νεωμένο GTE φέρει μια μεγαλύτερη μπαταρία για 55 km εμβέλειας κατά WLTP. Οι προ-πωλήσεις θα ξεκινή- σουν τον Μάιο σε ορισμένες ευρωπα- ϊκές χώρες, ενώ η έναρξη της αγοράς θα αρχίσει από τα τέλη Αυγούστου και μετά στη Γερμανία. SEAT EL BORN Το VW I.D. Neo θα έχει έναν Ισπανό ξάδελφο με τη μορφή αυτού του El Born , αφού είναι το δεύτερο αυτο- κίνητο του VWGroup το οποίο βασί- ζεται στη νέα πλατφόρμα της MEB . Μια μπαταρία 62 kWh επιτρέπει την εμβέλεια 420 km κατά WLTP, υπερ- νικώντας την ανάγκη φόρτισης «εν κινήσει». Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2020 και η κυκλοφορία του το δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους. MAZDA CX-30 Αυτό που μερικοί ανέμεναν να ονο- μάζεται CX-4 θα φέρει το σήμα CX- 30 . Πράγματι, αυτό το crossover βρίσκεται μεταξύ των CX-3 και CX-5 . Όλες οι βενζινοκίνητες μονάδες δι- αθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία που δεν διαθέτει μπαταρία 48 αλλά 24 βολτ. Τα ήπια υβριδικά αποτελούν βασικό στοιχείο του σχεδίου της Mazda για ηλεκτροκίνηση σε κάθε όχημά της μέχρι το 2030.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=