05.12.22 #179 8 Στο Győr της Ουγγαρίας, η αντισυμβατική μάρκα παρουσίασε το νέο Cupra Terramar, το πρώτο της ηλεκτροκίνητο SUV, σε 200 εργαζομένους στο εργοστάσιο της Audi στην περιοχή. Εγκατεστημένο σε μια από τις σημαντικότερες βιομηχανικές ζώνες της χώρας, το εργοστάσιο θα παράγει το νέο μοντέλο μαζί με άλλα μοντέλα της Audi. Σε εκδήλωση με τον CEO της Cupra, Wayne Griffiths, τον Markus Haupt, εκτελεστικό αντιπρόεδρο της Seat S.A., υπεύθυνο για την παραγωγή και τα logistics, τον Alfons Dintner, CEO της Audi Ουγγαρίας, τον Zoltán Les, μέλος του Δ.Σ. υπεύθυνο για την παραγωγή αυτοκινήτων της Audi Ουγγαρίας, και άλλους εκπροσώπους της εταιρείας, οι εργαζόμενοι γνώρισαν το όχημα, το οποίο θα κατασκευάζουν από το 2024. Η παραγωγή του Cupra Terramar στο Győr είναι «ένας τρόπος επέκτασης της ισχυρής σχέσης μεταξύ της Seat S.A. και της Audi», δήλωσε ο Griffiths, ως νέο παράδειγμα συνεργειών εντός του Ομίλου Volkswagen. Η Audi Ουγγαρίας παράγει ήδη τους κινητήρες για το Formentor VZ5, την πεντακύλινδρη έκδοση του best-seller της Cupra. Το Formentor, με περισσότερες από 80.000 παραδόσεις φέτος, κατασκευάζεται στη Seat Martorell, από όπου προέρχεται και το μοντέλο Audi A1. Προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει το 2024, με μήκος 4,5 μέτρα, τολμηρές αναλογίες και εντυπωσιακά σχεδιαστικά στοιχεία, με μακρύ καπό και μυτερή μάσκα, το Cupra Terramar θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις ICE και plug-in υβριδικά συστήματα μετάδοσης κίνησης που προσφέρουν περίπου 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας. Το μοντέλο αυτό αποτελεί μέρος της στρατηγικής ηλεκτροκίνησης της Cupra για το 2025, μαζί με δύο άλλα ηλεκτροκίνητα οχήματα - το UrbanRebel και το Cupra Tavascan. ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΤΟ TERRAMAR ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ Το Cupra Terramar θα παράγεται στην Audi ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ NISSAN ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΠΡΑΞΙΑ CIRCLES Κοινοπραξία ακαδημαϊκών ερευνητών, που συνεργάζεται με κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες, ολοκληρώνει μια πενταήμερη δοκιμή σε ένα τμήμα του οδικού δικτύου I-24, κοντά στο κέντρο του Nashville, τη μεγαλύτερη μελέτη του είδους της στον κόσμο. Η κοινοπραξία Circles, αποτελούμενη από το Πανεπιστήμιο Vanderbilt, το UC Berkeley, το Temple University και το Rutgers University-Camden, σε συντονισμό με τη Nissan North America και το Τμήμα Μεταφορών του Tennessee, ολοκλήρωσαν ένα πείραμα πέντε ημερών, σε ανοιχτό οδικό δίκτυο, στις 18 Νοεμβρίου. Οι ερευνητές δοκίμασαν ένα σύστημα cruise control εξοπλισμένο με τεχνητή νοημοσύνη που έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει την εξοικονόμηση καυσίμου και να διευκολύνει την κυκλοφορία, χρησιμοποιώντας 100 ειδικά εξοπλισμένα οχήματα Nissan Rogue. Το πείραμα, το οποίο διεξήχθη από τις 14 Νοεμβρίου έως τις 18 Νοεμβρίου σε ένα τμήμα του οδικού δικτύου Interstate 24 των ΗΠΑ, βασίζεται σε αποτελέσματα από μια προηγούμενη μελέτη, σε «κλειστό» δρόμο. Τα ευρήματα έδειξαν ότι ένα μόνο όχημα εξοπλισμένο με τεχνητή νοημοσύνη επηρέασε την ταχύτητα και την οδηγική συμπεριφορά έως και 20 αυτοκινήτων που ήταν γύρω από αυτό, προκαλώντας ένα θετικό φαινόμενο «κυματισμού» και συμβάλλοντας στην εξομάλυνση της κυκλοφοριακής συμφόρησης που προκαλείται από τον άνθρωπο. Η κοινοπραξία Circles θα αφιερώσει αρκετούς από τους επόμενους μήνες στην ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν από τα οχήματα που διαθέτουν τεχνητή νοημοσύνη, όπως και τον αντίκτυπό τους στη ροή της κυκλοφορίας κατά τη διάρκεια του πειράματος.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=