FLEETNEWS #179

05.12.22 #179 6 Το BMW Group κατασκευάζει μία μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών υψηλής τάσης για τα οχήματα της Neue Klasse στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου του στην Ουγγαρία. Η μονάδα αυτή θα βρίσκεται στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου οχημάτων του Debrecen, το οποίο ξεκίνησε να κατασκευάζεται πριν από έξι μήνες. Η εταιρεία θα δημιουργήσει πάνω από 500 επιπλέον θέσεις εργασίας και θα επενδύσει πάνω από δύο δισ. ευρώ στην κατασκευή και την έναρξη της λειτουργίας ολόκληρου του εργοστασίου, έως τα τέλη του 2025. Ο Milan Nedeljković, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος για τον τομέα Παραγωγής, δήλωσε: «Στο Debrecen, κατασκευάζουμε το πιο προηγμένο εργοστάσιο στον κόσμο. Με το iFACTORY, θέτουμε νέα πρότυπα στη βιομηχανία για την παραγωγή οχημάτων. Οι επενδύσεις μας υπογραμμίζουν τη συστηματική μας προσέγγιση στην υλοποίηση της ηλεκτρικής κινητικότητας». Στο Debrecen, οι κυλινδρικές κυψέλες μπαταριών επόμενης γενιάς θα συναρμολογούνται σε ένα μεταλλικό περίβλημα, το οποίο στη συνέχεια ενσωματώνεται στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου. Η επίσημη έναρξη παραγωγής των μπαταριών υψηλής τάσης έκτης γενιάς θα γίνει το 2025 – παράλληλα με την έναρξη παραγωγής οχημάτων. Όλες οι μπαταρίες για τα οχήματα από το εργοστάσιο του Debrecen θα συναρμολογούνται εκεί. Η νέα εγκατάσταση παραγωγής θα εκτείνεται σε περίπου 140.000 m². Οι οικοδομικές εργασίες ξεκίνησαν πρόσφατα. BMWGROUP Επένδυση άνω των 2 δισ. ευρώ στο Debrecen Η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας ενέκρινε το αυτόνομο σύστημα στάθμευσης που εξέλιξαν η MercedesBenz και η Bosch για χρήση στο πάρκινγκ P6 που διαχειρίζεται η APCOA στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης. To σύστημα αυτό είναι το πρώτο στον κόσμο με αυτόνομη λειτουργία στάθμευσης χωρίς οδηγό (SAE Level 4) που εγκρίθηκε επίσημα για εμπορική χρήση. Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ ΤΟΥ ΑΥΤΌΝΟΜΟΥ ΣΥΣΤΉΜΑΤΟΣ Όταν το αυτοκίνητο φτάσει στο πάρκινγκ, ο οδηγός βγαίνει από το όχημα και το στέλνει να παρκάρει σε μια προ-κρατημένη θέση, πατώντας σε μια εφαρμογή στο smartphone του. Το όχημα οδηγείται μόνο του έως την καθορισμένη προ-κρατημένη θέση και παρκάρει. Αργότερα, το όχημα επιστρέφει στο σημείο παραλαβής με τον ίδιο ακριβώς τρόπο. Αυτή η διαδικασία βασίζεται στην αλληλεπίδραση μεταξύ της έξυπνης υποδομής που παρέχεται από την Bosch και εγκαθίσταται στο χώρο του πάρκινγκ και της αυτοκινητιστικής τεχνολογίας που διαθέτει η Mercedes-Benz. Οι αισθητήρες της Bosch στο χώρο του πάρκινγκ παρακολουθούν το διάδρομο οδήγησης και το περιβάλλον του, παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες για την καθοδήγηση του οχήματος. Η τεχνολογία στο όχημα μετατρέπει τις πληροφορίες που λαμβάνει σε ελιγμούς οδήγησης. Με αυτόν τον τρόπο, τα οχήματα μπορούν ακόμη και να οδηγούν μόνα τους σε ράμπες για να μετακινούνται μεταξύ ορόφων σε ένα πολυώροφο πάρκινγκ. Εάν οι αισθητήρες ανιχνεύσουν εμπόδιο, το όχημα φρενάρει και σταματά με ασφάλεια. Μόνο όταν η διαδρομή είναι καθαρή, συνεχίζει την πορεία του. Οι εταιρείες σχεδιάζουν να αναπτύξουν σταδιακά την υπηρεσία στάθμευσης χωρίς οδηγό στο πάρκινγκ APCOA P6 στο αεροδρόμιο της Στουτγάρδης. Από την ημέρα που θα δοθεί σε λειτουργία, οι πρώτοι πελάτες με μοντέλα S-Class και EQS που κατασκευάστηκαν μετά τον Ιούλιο του 2022 και των οποίων οι εκδόσεις διαθέτουν -και έχουν ενεργοποιήσει- την υπηρεσία Intelligent Park Pilot στο Mercedes me connect, θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη λειτουργία στο πάρκινγκ P6. ΕΓΚΡΙΘΗΚΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ MERCEDES-BENZ ΚΑΙ BOSCH

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=