05.12.22 #179 16 όγκου. Παρά την αύξηση πωλήσεων κατά 15%, το μερίδιο αγοράς αυτών των οχημάτων παρέμεινε στο επίπεδο του Οκτωβρίου 2021. Οι ταξινομήσεις BEV ανήλθαν συνολικά στις 119.600 μονάδες, αυξημένες κατά 15%, ενώ οι ταξινομήσεις PHEV ανήλθαν στις 88.200 μονάδες, αυξημένες κατά 13%. Η ζήτηση BEV αυξήθηκε σε ετήσια βάση κατά 24%, στις 1.103.055 μονάδες. Η Volkswagen ηγήθηκε της αγοράς τον Οκτώβριο με μερίδιο 12,7% - το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 25% αν συμπεριληφθούν και οι άλλες μάρκες του Volkswagen Group. Ακολουθεί η Renault χάρη στην επιτυχία του Megane E-Tech, ενώ μειώθηκε η ζήτηση για το Zoe. Ο όγκος της BMW αυξήθηκε κατά 111%, με κορυφαία τα i4 και iX, καθιστώντας την τρίτη δημοφιλέστερη μάρκα EV, με μερίδιο αγοράς 7,1%. ΤΟ PEUGEOT 208 ΕΠΙΣΤΡΈΦΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΉ Παρά την απώλεια δυναμικής των τελευταίων μηνών, το Peugeot 208 επέστρεψε στην πρώτη θέση της μηνιαίας και ετήσιας κατάταξης μοντέλων - αισθητά μπροστά από το Dacia Sandero, στη δεύτερη θέση. Το 208 θα εκθρονίσει πιθανώς το Golf, ως αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Της κατάταξης BEV ηγήθηκαν δύο μοντέλα της Volkswagen: το ID.4 και το ID.3. Οι πωλήσεις του πρώτου συνέχισαν να αυξάνονται λόγω της κατάταξής του στην αγορά ως μεσαίου ηλεκτρικού SUV. Αντιθέτως, οι ταξινομήσεις του ID.3 μειώθηκαν κατά 3% τον Οκτώβριο και κατά 41% σε ετήσια βάση, στις 34.320 μονάδες. Στην τρίτη θέση της κατάταξης BEV ήταν το Fiat 500, διατηρώντας τη θέση του ως το πιο δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τον Ιανουάριο, εξαιρουμένων των μοντέλων της Tesla. Το Renault Megane E-Tech είναι το πέμπτο δημοφιλέστερο EV στην Ευρώπη, ξεπερνώντας σε πωλήσεις ανταγωνιστές όπως το Cupra Born και το Nissan Leaf, με σημαντική διαφορά. Η Polestar μπήκε στο top 10 λόγω των καλών επιδόσεων του Polestar 2 - του premium EV με τις περισσότερες πωλήσεις τον Οκτώβριο, μπροστά από το TeslaModel 3 και το BMW i4. Το BMW i4 κατέστη η δημοφιλέστερη ηλεκτρική BMW. ΤΑ 10 ΚΟΡΥΦΑΊΑ ΣΕ ΠΩΛΉΣΕΙΣ - ΕΥΡΏΠΗ-27 - ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2022 ΣΥΝΟΛΙΚΆ vs Οκτ. 21 PHEV* vs Οκτ. 21 BEV* vs Οκτ. 21 1 Peugeot 208 17.075 23% Ford Kuga 4.647 23% Volkswagen ID.4 6.069 25% 2 Volkswagen Golf 17.038 96% Hyundai Tucson 2.922 22% Volkswagen ID.3 5.409 -3% 3 Dacia Sandero 16.147 18% Lynk & Co 01 2.847 133% Fiat 500 5.168 17% 4 Fiat/Abarth 500 16.117 24% Volvo XC60 2.821 19% Peugeot 208 4.839 16% 5 Toyota Yaris 16.039 141% Volvo XC40 2.747 -8% Renault Megane 4.551 νέο 6 Volkswagen T-Roc 13.378 11% Mercedes A-Class 2.719 3% Skoda Enyaq 3.797 -27% 7 Renault Clio 13.167 -8% BMW Series 3 2.664 18% Polestar 2 3.760 56% 8 Citroën C3 12.248 6% Kia Sportage 2.608 νέο Volvo XC40 3.566 125% 9 Toyota Yaris Cross 12.079 165% Mazda CX-60 2.206 νέο Opel/Vauxhall Mokka 3.417 88% 10 Opel/Vauxhall Corsa 11.560 1% Kia Niro 2.206 98% Mini Hatch 3.322 11% Το διάστημα Ιανουαρίου - Οκτωβρίου την πρώτη δεκάδα στην Ελλάδα αποτέλεσαν οι Toyota, με 13.114 μονάδες, μερίδιο αγοράς 14,5% και αύξηση σε σχέση με το περσινό δεκάμηνο 15,8%, Peugeot με 8.225 μονάδες και μερίδιο 9,1%, Hyundai με 7.897 μονάδες και 8,7% της αγοράς, Volkswagen με 6.748 μονάδες και 7,4%, Opel με 5.263 μονάδες και 5,8%, Citroën (και DS) με 4.544 μονάδες και 5%, Mercedes με 4.321 μονάδες και 4,8%, Fiat με 4.225 μονάδες και 4.7%, Kia με 4.071 μονάδες και 4,5% και BMW με 3.477 μονάδες και 3,8%. Από πλευράς μοντέλων, τα 10 πρώτα συνολικά είναι τα Toyota Yaris, ΟΙ ΜΑΡΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Κατ Μοντέλο ΟΚΤ 2022 ΟΚΤ 2021 ΜΕΤ ΙΑΝ-ΟΚΤ 2022 ΙΑΝ-ΟΚΤ 2021 ΜΕΤ 1 Toyota Yaris 486 100 386,00% 5.091 4.456 14,25% 2 Peugeot 208 537 169 217,75% 3.230 3.087 4,63% 3 Opel Corsa 38 240 -84,17% 2.795 3.065 -8,81% 4 Peugeot 3008 256 157 63,06% 2.410 1.848 30,41% 5 Volkswagen T-Roc 85 132 -35,61% 2.369 1.734 36,62% 6 Citroen C3 26 107 -75,70% 2.274 2.974 -23,54% 7 Toyota Yaris Cross 194 36 438,89% 2.256 36 6166,67% 8 Toyota C-HR 72 237 -69,62% 2.067 2.438 -15,22% 9 Toyota Corolla 147 143 2,80% 1.894 1.817 4,24% 10 Ford Puma 111 14 692,86% 1.780 1.360 30,88% 11 Hyundai i 10 162 87 86,21% 1.774 2.093 -15,24% 12 Hyundai i 20 190 247 -23,08% 1.743 2.115 -17,59% 13 Renault Clio 163 174 -6,32% 1.738 1.685 3,15% 14 Fiat Panda 69 157 -56,05% 1.693 1.376 23,04% 15 Fiat 500 82 103 -20,39% 1.689 1.038 62,72% 16 Kia Stonic 64 146 -56,16% 1.644 2.220 -25,95% 17 Mercedes A‐Series 139 59 135,59% 1.531 1.498 2,20% 18 Peugeot 2008 33 265 -87,55% 1.515 2.811 -46,10% 19 Dacia Duster 173 19 810,53% 1.487 1.218 22,09% 20 Suzuki Vitara 146 237 -38,40% 1.426 1.631 -12,57%
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=