FLEETNEWS #178

28.11.22 #178 4 Η Stellantis ανακοίνωσε πως όραμά της είναι να προωθήσει ένα μοντέλο βιώσιμης διανομής, βασιζόμενη σε ένα αποτελεσματικό, αποδοτικό και βελτιστοποιημένο δίκτυο διανομής πολλαπλών μαρκών της. Η εταιρεία συζητά με 200 διανομείς της από 10 χώρες, εγκαινιάζοντας αυτό το έργο μετασχηματισμού από το καλοκαίρι του 2021 με 50 ομάδες εργασίας. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η Stellantis προχωρά ολοταχώς στην υλοποίηση του Στρατηγικού της Σχεδίου Dare Forward 2030, με φιλοδοξία να είναι πρώτη στην ικανοποίηση πελατών σε όλες τις αγορές, σε προϊόντα και υπηρεσίες. Οι περιβαλλοντικές και κανονιστικές αλλαγές επηρεάζουν το μοντέλο διανομής του κλάδου, οδηγώντας τις σειρές των μαρκών προς την ηλεκτροκίνηση. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Stellantis EV Day τον Ιούλιο του 2021, όλες οι μάρκες Stellantis στοχεύουν συλλογικά να επιτύχουν την πώληση 100% ηλεκτρικών επιβατικών αυτοκινήτων μπαταρίας (BEV) στην Ευρώπη έως το τέλος του 2030. Η εταιρεία θα λανσάρει μόνο BEV στα πολυτελή και premium τμήματα από το 2025 και στη συνέχεια σε όλο το χαρτοφυλάκιο προϊόντων της. Είναι σημαντικό ότι όλα τα λανσαρίσματα στην Ευρώπη από το 2026 και μετά θα είναι BEV. Η Stellantis στοχεύει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μετάβασης, επιτρέποντας στο δίκτυό της να προσαρμοστεί σε επαρκές χρονικό διάστημα, σε ένα ολοένα πιο ανταγωνιστικό πλαίσιο με νεοεισερχόμενους, αναφέρει. «Το όραμα της Stellantis είναι να προωθήσει ένα μοντέλο βιώσιμης διανομής και όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα επωφεληθούν από αυτές τις αλλαγές, με επίκεντρο την εμπειρία του πελάτη», δήλωσε ο Uwe Hochgeschurtz, Chief Operating Officer της εταιρείας, στην ευρύτερη Ευρώπη, επισημαίνοντας ότι «οι πελάτες θα μπορούν να επωφεληθούν από μια προσέγγιση πολλαπλών μαρκών και καναλιών με ένα ευρύτερο φάσμα υπηρεσιών. Οι αντιπρόσωποι θα έχουν ένα νέο και αποτελεσματικό επιχειρηματικό μοντέλο, με στόχο να επωφεληθούν από το χαρτοφυλάκιο 14 μαρκών της Stellantis, να δημιουργήσουν συνέργειες, να βελτιστοποιήσουν το κόστος διανομής και να προσφέρουν πρόσθετες λύσεις βιώσιμης κινητικότητας. Οι συνεργάτες μας διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο ως εκπρόσωποι των μαρκών μας στο χώρο». Η Stellantis βρίσκεται σε συζητήσεις με τους συνεργάτες της για να συμβάλουν στην ανάπτυξη του μελλοντικού μοντέλου, λαμβάνοντας υπόψη το πλαίσιο BER (Block Exemption Regulation), με την Αυστρία, το Belux (Βέλγιο / Λουξεμβούργο) και την Ολλανδία να δοκιμάζουν τη διαδικασία μετασχηματισμού από τον Ιούλιο του 2023. Η υπόλοιπη Ευρώπη θα ακολουθήσει σταδιακά την εφαρμογή του νέου συστήματος διανομής. Περισσότερα στο fleetnews.gr STELLANTIS: Η ΛΙΑΝΙΚΗΠΩΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ Αλλάζει το μοντέλο αντιπροσώπων MERCEDES-BENZ: ΤΟ ΠΡΩΤΟ GREEN PANDA BOND ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Η Mercedes-Benz International Finance B.V. εξέδωσε επιτυχώς το πρώτο της ομόλογο Green Panda στις 24 Νοεμβρίου 2022, ύψους 500 εκατομμυρίων RMB (περίπου 68 εκατομμύρια ευρώ), διετούς διάρκειας και με επιτόκιο 2,9% στην κινεζική διατραπεζική αγορά ομολόγων. Το ομόλογο, το οποίο υπερκαλύφθηκε 3,1 φορές, είναι εγγυημένο από τη Mercedes-Benz Group AG (MBG). Η έκδοση κανονίστηκε από την Bank of China και την HSBC. Είναι το πρώτο Πράσινο Ομόλογο της Mercedes-Benz εκτός ευρωπαϊκής αγοράς και η MercedesBenz είναι η πρώτη εταιρεία αυτοκινήτων που εκδίδει Green Panda Bond στην Κίνα. «Το πρώτο Mercedes-Benz Green Panda Bond δείχνει τη φιλοδοξία μας να επεκτείνουμε περαιτέρω την βιώσιμη χρηματοοικονομική μας στρατηγική στις σημαντικές περιοχές μας ανάπτυξης παγκοσμίως», δήλωσε ο Steffen Hoffmann, επικεφαλής Οικονομικών και Επενδυτικών Σχέσεων της Mercedes-Benz Group AG. Το ομόλογο εκδόθηκε σύμφωνα με τα κινεζικά πρότυπα Green Bond και το Mercedes-Benz Ambition 2039. Τα καθαρά έσοδα θα διατεθούν στη θυγατρική Mercedes-Benz Mercedes-Benz Leasing Co., Ltd. που εδρεύει στην Κίνα, η οποία θα τα χρησιμοποιήσει προς χρηματοδότηση συμβάσεων leasing νέων πελατών για ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=