28.11.22 #178 10 Η Mazda Motor Corporation ανακοίνωσε το αναθεωρημένο πλάνο στρατηγικής διαχείρισης και οργάνωσης της μάρκας, για να ανταποκριθεί με ευελιξία στις μελλοντικές αλλαγές, παρουσιάζοντας ένα σχέδιο τριών φάσεων έως το 2030. Επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης με την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων Από σήμερα και έως το 2024, η εταιρεία θα επικεντρωθεί στην επίτευξη μεγαλύτερης ανθεκτικότητας στις αλλαγές στο περιβάλλον, εστιάζοντας στην ενίσχυση της τεχνολογικής ανάπτυξης, των αλυσίδων εφοδιασμού και των προσπαθειών μείωσης του κόστους. Σε αυτό το διάστημα, η Mazda θα συνεχίσει να επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό του στόλου της, παρουσιάζοντας ελκυστικά προϊόντα που πληρούν τους κανονισμούς στις αντίστοιχες αγορές, εφαρμόζοντας κατά συνέπεια την προσέγγιση πολλαπλών λύσεων της Mazda. ΜΕΤΆΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΊΝΗΣΗ Από το 2025 έως το 2027, καθώς οι κανονισμοί γίνονται πιο αυστηροί, ειδικά στην Ευρώπη, ηMazda θα συνεχίσει να κατασκευάζει τα απαραίτητα ανταλλακτικά για τη μετάβαση προς τον εξηλεκτρισμό της γκάμας. Αυτό θα περιλαμβάνει τόσο τη βελτίωση και χρήση των πολλαπλών τεχνολογιών ηλεκτροκίνησης και κατασκευής της Mazda, καθώς και την παγκόσμια κυκλοφορία νέων ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία. ΜΕΓΑΛΎΤΕΡΗ ΏΘΗΣΗ ΣΤΑ BEVΜΈΣΩ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΏΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΏΝ Αυτή η μετάβαση θα ολοκληρωθεί κατά τη διάρκεια της τρίτης φάσης έως το 2030, επισημαίνει η εταιρεία. ΗMazda θα επιταχύνει τη μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση μέσω συνεργασιών σε διαφορετικούς τομείς. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, ανακοινώθηκε ότι η Mazda υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας για την από κοινού ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών μονάδων υψηλής απόδοσης με τους συνεργάτες της. Ως πρώτο βήμα προς τον εξηλεκτρισμό όλων των μοντέλων της έως το 2030, η ιαπωνική εταιρεία εντάχθηκε σε μια κοινοπραξία για να αναπτύξει προηγμένες και αποδοτικές τεχνολογίες παραγωγής και να δημιουργήσει ένα πλαίσιο παραγωγής και προμήθειας για μονάδες ηλεκτροκίνησης. H εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι έχει συνάψει συμφωνία κοινής ανάπτυξης μετατροπέων, συμπεριλαμβανομένων ημιαγωγών καρβιδίου του πυριτίου, προηγμένων τεχνολογιών κινητήρων, ενώ ιδρύει επίσης κοινή εταιρεία με άλλες δύο συνεργαζόμενες επιχειρήσεις για το σκοπό αυτό. Αναλυτικά στο fleetnews.gr MAZDA Αναθεωρημένο πλάνο στρατηγικής Ο Euro NCAP, που στοχεύει από το 1997 στη βελτίωση της οδικής ασφάλειας στην Ευρώπη, καλωσόρισε επισήμως τη Νορβηγική Διοίκηση Δημόσιων Οδών (NPRA) ως το νεότερο μέλος του δικτύου του. Με την ένταξη της NPRA, ο Euro NCAP διευρύνει περαιτέρω το δίκτυο των ευρωπαϊκών κρατών μελών, περιφερειών, συλλόγων κινητικότητας, οργανώσεων καταναλωτών και ασφαλιστικών εταιρειών αυτοκινήτων που συνεργάζονται για την προώθηση της οδικής ασφάλειας. Η NPRA είναι υπεύθυνη για την οδική ασφάλεια στη Νορβηγία, με φιλοδοξία μηδενικούς θανάτους και σοβαρούς τραυματισμούς χρηστών του δρόμου μέχρι το 2050, σε συνεργασία και συντονισμό με πολλούς άλλους εθνικούς φορείς και οργανισμούς που εργάζονται για τον ίδιο σκοπό. Τα τελευταία χρόνια, η Νορβηγία έχει καθιερωθεί ως κινητήρια δύναμη μελλοντικών ιδεών κινητικότητας και ηλεκτροκίνησης, ενώ έχει τις περισσότερες ταξινομήσεις ηλεκτρικών οχημάτων κατά κεφαλήν στον κόσμο. Ο στόλος ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Νορβηγίας είναι επίσης από τους καθαρότερους, επειδή το 90% της ηλεκτρικής ενέργειας που παράγεται στη χώρα προέρχεται από υδροηλεκτρική ενέργεια και το 10% από αιολική. Η Νορβηγία έχει συνολική έκταση 385 χιλιάδες τ. μ., πληθυσμό σχεδόν πεντέμισι εκατομμύρια και το 2022, υπήρχαν 2,9 εκατομμύρια επιβατικά αυτοκίνητα σε αυτή, 531 σε χρήση ανά 1.000 κατοίκους. Οι μεταφορές επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από τη χαμηλή πληθυσμιακή πυκνότητα, το στενό σχήμα και τη μεγάλη ακτογραμμή της Νορβηγίας, και οι οδικές μεταφορές κυριαρχούν. Η NPRA είναι κρατικός οργανισμός που ελέγχεται από το Νορβηγικό Υπουργείο Μεταφορών. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΝΟΡΒΗΓΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΔΩΝ (NPRA) ΣΤΟΝ EURO NCAP
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=