21.11.22 #177 8 Η Subaru Corporation παρουσίασε το καινούργιο Impreza 2024 στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Λος Άντζελες. Το Impreza έκτης γενιάς είναι τυπικό μοντέλο της σειράς Subaru, με νέο σχεδιασμό, βελτιωμένη απόδοση, βελτιωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και αναβαθμισμένη τεχνολογία πολυμέσων. Η υιοθέτηση πλήρους εσωτερικού πλαισίου αύξησε την ακαμψία του αμαξώματος και, σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο τιμόνι, βελτίωσε τη δυναμική οδήγηση του Impreza. Επιπλέον, το σύστημα Subaru Starlink Multimedia Plus 11,6 ιντσών διατίθεται για πρώτη φορά στο Impreza. Οδήγηση: Το αναθεωρημένο σύστημα Subaru Symmetrical AllWheel Drive προσφέρει γρήγορη απόκριση, πιο ευέλικτο χειρισμό και καλύτερους ελιγμούς. Ο απαλότερος και πιο αθόρυβος 4κύλινδρος κινητήρας Subaru Boxer άμεσου ψεκασμού 2,0 λίτρων βελτιώνει την οδήγηση. Ο νέος εξοπλισμός RS διατίθεται στάνταρ με τον κινητήρα Boxer 2,5 λίτρων, 182 ίππων και 178 lb-ft ροπής. Είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρονικά υποβοηθούμενο τιμόνι διπλού γραναζιού, το οποίο προσφέρει αμεσότερη και φυσική αίσθηση και καλύτερη απόκριση. Η παγκόσμια πλατφόρμα Subaru του Impreza βελτιώθηκε με πλήρες εσωτερικό πλαίσιο, σε συνδυασμό με πρόσθετη δομική συγκόλληση και μεγαλύτερη ακαμψία. Αυτές οι αναβαθμίσεις προσφέρουν βελτιωμένη δυναμική απόδοση. Ασφάλεια: Η νέα γενιά τεχνολογίας υποβοήθησης οδήγησης EyeSight ευρύτερου οπτικού πεδίου, με αναβαθμισμένο λογισμικό ελέγχου, είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Το σύστημα ανταποκρίνεται ταχύτερα σε περιπτώσεις όπως διέλευση ποδηλάτη μπροστά από το όχημα. Η προσθήκη ηλεκτρικού ενισχυτή φρένων επιτρέπει ταχύτερη επιβράδυνση όταν ενεργοποιείται η Αυτόματη Πέδηση Έκτακτης Ανάγκης. Η στάνταρ ειδοποίηση οπίσθιου καθίσματος σχεδιάστηκε για την αποτροπή εγκλωβισμού παιδιών ή/ και κατοικίδιων ζώων, ειδοποιώντας τον οδηγό να ελέγξει το πίσω κάθισμα πριν βγει από το όχημα. Το νέο Impreza θα κυκλοφορήσει στις ΗΠΑ την άνοιξη του 2023 και αργότερα σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΟΜΟΝΤΕΛΟ IMPREZA ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΥΨΗΛΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗΟΔΗΓΗΣΗ Παγκόσμια πρεμιέρα του νέου Subaru Η αυτοκινητοβιομηχανία Renault συνεχίζει την αναθεώρηση των επιχειρηματικών της δραστηριοτήτων. Μετά το διαχωρισμό των μονάδων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και μοντέλων εσωτερικής καύσης, θα παραχωρήσει μεγαλύτερη ανεξαρτησία στη μονάδα της LCV. Η μάρκα ανακοίνωσε επίσης νέο σπονδυλωτό μοντέλο, το FlexEVan, στο πλαίσιο αυτής της μελλοντικής στρατηγικής. Το FlexEVan στοχεύει στη μείωση του TCO των στόλων. Η Renault προβλέπει συνολικό κόστος ιδιοκτησίας του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου στα 100.000 ευρώ και τιμή αγοράς στα 20.000 έως 30.000 ευρώ, περίπου 30% λιγότερο από τα υπάρχοντα μοντέλα εσωτερικής καύσης, κυρίως πετρελαιοκίνητα. Η πρώτη έκδοση του FlexEVan, ονόματι Hippo, παρουσιάστηκε από την εταιρεία κινητικότητας της Renault, Mobilize. Με αποτύπωμα παρόμοιο με του Kangoo, το μοντέλο διαθέτει το χώρο φόρτωσης του πολύ μεγαλύτερου Trafic, χάρη στη βελτιστοποιημένη διαμόρφωση λόγω ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Η Renault θα συναρμολογήσει το FlexEVan σε άλλον κατασκευαστή, τον οποίο δεν έχει ανακοινώσει. Πιθανότατα στη Nissan, βάσει της προηγούμενης συνεργασίας μεταξύ των δύο εταιρειών. Η Renault ανέφερε επίσης αναμόρφωση της επιχειρηματικής μονάδας LCV, καθιστώντας την αυτόνομη, για να ανταποκριθεί στις νέες τάσεις της αγοράς, όπως οι τελικές παραδόσεις και η ηλεκτροκίνηση. Αυτό θα πραγματοποιηθεί από κοινού με τον ανώνυμο συνεργάτη της. Ο CEO της Renault, Luca de Meo, δήλωσε στο Automotive News Europe ότι τα νέα πρότυπα εκπομπών Euro 7 θα επιφέρουν την αντικατάσταση του 30% του ευρωπαϊκού στόλου. Ως εκ τούτου, μια ανεξάρτητη επιχειρηματική μονάδα βαν θα είναι πιο ευέλικτη σε ανταπόκριση. Η μονάδα LCV της Renault είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα και αντιπροσωπεύει περίπου το 20% των κερδών της. Ο διαχωρισμός του τμήματος LCV αποτελεί τάση. Η Ford και η Stellantis προέβησαν πρόσφατα σε παρόμοια κίνηση. Η μονάδα επαγγελματικών οχημάτων της Volkswagen υπήρξε ανέκαθεν ξεχωριστός κλάδος. ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Η ΜΟΝΑΔΑ LCV ΤΗΣ RENAULT
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=