21.11.22 #177 17 (AEB) για μοτοσυκλέτες, καθώς και νέες μορφές παθητικής ασφάλειας για πεζούς και ποδηλάτες. Αυτό κρίνεται απαραίτητο για την ασφάλεια των άλλων χρηστών του δρόμου και συνεργαζόμαστε στενά με τον κλάδο, ώστε να διασφαλίσουμε την επίτευξη του Vision Zero και τις απαιτήσεις των πρωτοκόλλων», ανέφερε ο Michiel van Ratingen, γενικός γραμματέας του Euro NCAP. Προκειμένου να υπάρξει εξέλιξη στην ασφάλεια και την αναβάθμιση των οχημάτων τους για καλύτερη προστασία των καταναλωτών, ο Euro NCAP επιτρέπει στους κατασκευαστές οχημάτων να προβούν σε επανέλεγχο ή επαναξιολόγηση του ίδιου αυτοκινήτου, αφού βελτιώσουν τα συστήματα ασφαλείας του. Αυτό συνέβη για κάποια οχήματα το 2022, όπως το Volkswagen Golf, που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά το 2019 και η βαθμολογία του δημοσιεύτηκε τον περασμένο μήνα και το Isuzu D-Max Crew Cab. Αρχικά έλαβαν βαθμολογία πέντε αστέρων το 2020 και έγιναν νέες δοκιμές αξιολόγησης του επανασχεδιασμένου αερόσακου γονάτων οδηγού. Οι εικονικές μετρήσεις έδειξαν οριακή βελτίωση, αν και η βαθμολογία της δοκιμής υπήρξε καλύτερη και η Isuzu δεν μπόρεσε να επιφέρει σημαντική βελτίωση στα οχήματα με αριστερό τιμόνι. Ενώ εξακολουθεί να ισχύει η βαθμολογία πέντε αστέρων του D-MAX, ακόμα και με τις χαμηλότερες επιδόσεις του αριστεροτίμονου αυτοκινήτου, η προσέγγιση της Isuzu διαφέρει από αυτήν της Volkswagen, π.χ., η οποία επέφερε σημαντικές βελτιώσεις στο Golf, για να λάβει βαθμολογία πέντε αστέρων βάσει των ισχυόντων πρωτοκόλλων. Περισσότερα στο fleetnews.gr
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=