FLEETNEWS #177

21.11.22 #177 13 Η Mercedes-Benz εισέρχεται στην επόμενη φάση της στρατηγικής της συνεργασίας με το Avatar: The Way of Water και τα Στούντιο της 20th Century, που σκοπεύει να ενσωματώσει θέματα όπως βιωσιμότητα, κινητικότητα του μέλλοντος, τεχνολογία και καινοτομία στη συναισθηματική εμπειρία της μάρκας. Τώρα, αρχίζει η παγκόσμια καμπάνια κοινής προώθησης της πολυαναμενόμενης ταινίας Avatar: TheWay of Water από τα Στούντιο της 20th Century, η οποία κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους στις 16 Δεκεμβρίου. Βάσει του συνθήματος της καμπάνιας «Earth is our Pandora», το μήνυμα εστιάζει στην ευθύνη μας έναντι του πλανήτη - ενισχύοντας το κεντρικό εταιρικό μήνυμα της Mercedes Benz, «Κάθε ενέργεια μετράει. Ελάτε μαζί μας στο ταξίδι ενός αμιγώς ηλεκτρικού μέλλοντος». Αποκλειστικά πλάνα δείχνουν ζωντανές περιβαλλοντικές εικόνες του Avatar: The Way of Water και γήινους τόπους και προκαλούν ονειρική αίσθηση άλλου κόσμου. Τα στοιχεία της καμπάνιας, όπως το TVC, δείχνουν αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα της Mercedes EQ, συμπεριλαμβανομένου του νέου SUV EQE. Η καμπάνια θα «τρέξει» σε βασικές αγορές της Mercedes-Benz παγκοσμίως, καλύπτοντας τηλεόραση, κινηματογράφο, ψηφιακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Mercedes-Benz - Avatar: TheWay of Water Ενώ πολλοί πελάτες εταιρικού στόλου περιμένουν αρκετά για να παραλάβουν τις παραγγελίες τους ηλεκτρικών οχημάτων, ιδιαίτερα τα βαν, μέλη του Δ.Σ. της VWCV παρέδωσαν περήφανα τα πρώτα πέντε ID.Buzz cargo βαν στη Miele στα κεντρικά γραφεία της στη Γερμανία. Η Volkswagen και ηMiele έχουν μακρόχρονη συνεργασία, σύμφωνα με την οποία ο κατασκευαστής καταναλωτικών αγαθών χρησιμοποιεί εξ αρχής βαν VW Bulli. Τα πέντε ID. Buzz cargo βαν έχουν προσαρμοστεί για την εξυπηρέτηση πελατών της Miele. Οι CEO της Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) Carsten Intra και Lars Krause παρέδωσαν προσωπικά τα οχήματα στη διοίκηση της Miele, καθιστώντας την έναν από τους πρώτους πελάτες που έλαβαν εξατομικευμένα τέτοια βαν. Η Miele θα χρησιμοποιήσει τα οχήματα στη υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών στη Γερμανία, την Ισπανία, τη Νορβηγία, τη Βρετανία και την Αυστρία. Μαζί με το ειδικό κόκκινο χρώμα που είναι αντιπροσωπευτικό της Miele, οι επιθυμίες της εταιρείας για ιδιαίτερα χαρακτηριστικά υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο κοινής διαδικασίας ανάπτυξης μεταξύ των δύο εταιρειών και της Würth, συνεργάτη μετατροπής της VWCV. Η MIELE ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΠΕΝΤΕ ID.BUZZ CARGO ΒΑΝ BMW GROUP: ΧΑΛΥΒΑΣ ΧΑΜΗΛΩΝ ΕΚΠΟΜΠΩΝ CO2 Μετά τις αρχικές συμβάσεις με Ευρωπαίους προμηθευτές, το BMW Group έχει τώρα συνάψει περαιτέρω συμφωνίες για την προμήθεια χάλυβα χαμηλού άνθρακα στις ΗΠΑ και την Κίνα. «Ο χάλυβας είναι μία από τις κύριες πηγές εκπομπών CO2 στην εφοδιαστική αλυσίδα μας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο αναδιοργανώνουμε πλήρως το χαρτοφυλάκιο χάλυβα - ώστε να μπορούμε να προμηθεύουμε το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μας με χάλυβα χαμηλών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε ποσοστό πάνω από ένα τρίτο, από το 2026. Αυτό θα μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα της εφοδιαστικής αλυσίδας μας κατά 900.000 τόνους το χρόνο, ενώ παράλληλα θα οδηγήσει το μετασχηματισμό της βιομηχανίας χάλυβα», δήλωσε ο JoachimPost, μέλος Δ.Σ. της BMW AG, υπεύθυνος Αγορών και Δικτύου Προμηθευτών. Μεσοπρόθεσμα, το BMW Group θα αυξήσει την εξοικονόμηση CO2 μέσω συμφωνιών με πρόσθετους προμηθευτές χάλυβα και ως εκ τούτου θα προωθήσει με συνέπεια την απεξάρτηση του δικτύου προμηθευτών του από τον άνθρακα. Περίπου το 20% των εκπομπών CO2 της εφοδιαστικής αλυσίδας για ένα μεσαίο, αμιγώς ηλεκτρικό όχημα οφείλεται στον χάλυβα – που κατατάσσεται τρίτος μετά τις κυψέλες των μπαταριών και το αλουμίνιο. Με τις πολύπλευρες ιδιότητές του, ο χάλυβας είναι παρ’ όλα αυτά ένα από τα κύρια υλικά για την κατασκευή αυτοκινήτων και θα παραμείνει εξίσου σημαντικός για τα οχήματα και τις μελλοντικές τους γενιές.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=