07.11.22 #175 12 Συγκεκριμένα, οι παγκόσμιες πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων μπαταρίας (BEV) της Stellantis αυξήθηκαν κατά 41% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τις 68.000 μονάδες, και οι πωλήσεις οχημάτων χαμηλών εκπομπών ρύπων αυξήθηκαν κατά 21.000 μονάδες σε ετήσια βάση σε 112.000 οχήματα το τρίτο τρίμηνο του 2022, ενώ η εταιρεία συνεχίζει την εκτέλεση του σχεδίου της ηλεκτροκίνησης επιτυγχάνοντας τους ΑΥΞΗΣΗΠΑΓΚΟΣΜΙΩΝΠΩΛΗΣΕΩΝ BEV 41% ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΤΟΥ 2022 Stellantis: Αύξηση 29% στα καθαρά έσοδα •Τα καθαρά έσοδα ανήλθαν σε 42,1 δισ. ευρώ, αυξημένα κατά 29% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2021, αντανακλώντας κυρίως υψηλότερους όγκους, συνεχιζόμενη ισχυρή καθαρή τιμολόγηση και ευνοϊκές συναλλαγματικές επιδράσεις •Συγκεντρωτικές αποστολές (από τις ενοποιημένες θυγατρικές) 1.281.000 μονάδων, αύξηση 13% σε ετήσια βάση, κυρίως λόγω της βελτίωσης εκπλήρωσης παραγγελιών ημιαγωγών σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2021 •Οι παγκόσμιες πωλήσεις BEV αυξήθηκαν κατά 41% σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2021. Αποτελέσματα Στο δύσκολο περιβάλλον αγοράς, οι υπερπόντιες αποστολές μειώθηκαν κατά 18,2%, στα 234.400 οχήματα. Η εταιρεία βρίσκεται στον μέσο όρο του κλάδου. Στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο, το μερίδιο αγοράς της VWCV στις βασικές δραστηριότητες επαγγελματικών οχημάτων αυξήθηκε ελαφρά το πρώτο εννεάμηνο του έτους, κατά σχεδόν 1%. Ειδικότερα στη Γερμανία το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε ικανοποιητικά κατά 3,3%, στο 25,3% και η VWCV παραμένει σαφής ηγέτης της αγοράς. Συνολικά, με ελαφρά αύξηση υπερπόντιων αποστολών κατά 3%, στις 72.700 και αύξηση των παραγγελιών κατά 11,2%, η γερμανική αγορά αποδείχθηκε εξαιρετικά εύρωστη. «Εξακολουθήσαμε να επωφελούμαστε της ποιότητας των οχημάτων μας και το τρίτο τρίμηνο, με πολύ καλές πωλήσεις. Επιπλέον, η θετική τάση υποστηρίζεται από την αυστηρή πειθαρχία κόστους και δαπανών, τις υψηλές υπολειμματικές αξίες των μεταχειρισμένων οχημάτων και την ανάπτυξη του κλάδου μετά την πώληση», εξήγησε ο Michael Obrowski, μέλος του Δ.Σ., υπεύθυνος Οικονομικών και Πληροφορικής της Volkswagen Commercial Vehicles. Οι συσσωρευμένες παραγγελίες παρέμειναν υψηλές για όλα τα μοντέλα κατά το τρίτο τρίμηνο. Για το τέταρτο τρίμηνο, η μάρκα έθεσε σε εφαρμογή ένα φιλόδοξο πρόγραμμα παραγωγής, προκειμένου να μειώσει περαιτέρω τις εκκρεμείς παραγγελίες και τους χρόνους αναμονής των πελατών. Ο Lars Krause, μέλος του Δ.Σ., υπεύθυνος Πωλήσεων και Μάρκετινγκ, εξήγησε: «Παρά τη μείωση των παραδόσεων σε ετήσια βάση, είμαι ικανοποιημένος με την ισχυρή θέση της VWCV σε όλες σχεδόν τις αγορές. Οι δραστηριότητές μας επαγγελματικών οχημάτων αναπτύσσονται ικανοποιητικά και ειδικά στη σημαντική γερμανική αγορά παραμένουμε ηγέτες με σαφή αύξηση μεριδίου». Το τρίτο τρίμηνο, η VWCV παρουσίασε το pick-up Amarok, δεύτερη παγκόσμια πρεμιέρα για φέτος. Μαζί με το αμιγώς ηλεκτρικό ID. Buzz, αποτέλεσαν το αποκορύφωμα της έκθεσης IAA Transportation στο Ανόβερο, τον Σεπτέμβριο. «Ακόμα και πριν από την παράδοση στις αντιπροσωπίες μας, προπωλήσαμε ήδη περισσότερα από 20.000 ID. Buzz», δήλωσε ο κ. Krause, αναφέροντας ότι «μέσω των εκθεσιακών χώρων, αναμένουμε περαιτέρω αύξηση της ζήτησης. Και ο διάδοχος του Amarok, του οποίου οι πωλήσεις προβλέπεται να ξεκινήσουν πριν από τα τέλη του έτους, είναι έτοιμος. Και τα δύο οχήματα αυξάνουν εξαιρετικά την ελκυστικότητα της μάρκας μας!». ΙΔΙΑΊΤΕΡΗ ΕΣΤΊΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΆΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΥΤΌΝΟΜΗΣ ΟΔΉΓΗΣΗΣ Για την ανάπτυξη της τεχνολογίας SDS (σύστημα αυτοοδήγησης) των αυτόνομων οχημάτων της, η Volkswagen Commercial Vehicles θα συνεργάζεται στο μέλλον με άλλη εταιρεία και σύντομα θα υπάρξει ανακοίνωση. Λόγω αυτής της στρατηγικής απόφασης, η Volkswagen δεν θα επενδύσει περαιτέρω στην Argo AI και αποσύρεται από μέτοχός της. Τα σχέδια παροχής αυτόνομων ID. Buzz μέσω της υπηρεσίας MOIA στο Αμβούργο από το 2025 παραμένουν αμετάβλητα. «Αυτό το βήμα συνεπάγεται την αυξημένη συνεργασία εντός ομίλου προς ανάπτυξη άκρως αυτοματοποιημένης και αυτόνομης οδήγησης», εξηγεί ο Christian Senger, ο οποίος ανέλαβε μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen Commercial Vehicles BrandManagement γιαMaaS/TaaS και AD (Mobility and Transport as a Service, Autonomous Driving). Με την ανάληψη και αυτών των καθηκόντων, η μάρκα και ο όμιλος τονίζουν τη σημασία των μελλοντικών προσφορών κινητικότητας, συμπεριλαμβανομένης της αυτόνομης οδήγησης.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=