07.11.22 #175 11 Ισχυρές λειτουργικές επιδόσεις πέτυχε το τρίτο τρίμηνο το BMW Group. «Τα συναρπαστικά προϊόντα είναι η καλύτερη απάντηση σε ένα απαιτητικό περιβάλλον. Αυτά μας προσφέρουν σταθερότητα στο παρόν και δημιουργούν προοπτικές ανάπτυξης για το μέλλον. Επενδύουμε συστηματικά για το λόγο αυτό στην τεχνολογική πλατφόρμα της Neue Klasse. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτά τα εξαιρετικά καινοτόμα προϊόντα θα φέρουν την προσφορά μας στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε Oliver Zipse, πρόεδρος Δ.Σ. της BMWAG. Η σημαντική αύξηση στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων αντανακλάται επίσης στη μείωση των εκπομπών CO2 στο στόλο νέων οχημάτων της Ε.Ε.: Το BMW Group θα μπορούσε κάλλιστα να ξεπεράσει τον προηγούμενο στόχο του και με βάση τα τρέχοντα δεδομένα, να μειώσει τις εκπομπές του στόλου στην Ε.Ε. κατά 5%-10% μέσα σε ένα χρόνο. Προηγουμένως είχε προγραμματιστεί μικρή μείωση (έως -4,9%). Από την αρχή της χρονιάς μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, ενισχυόμενη από την αυξανόμενη ζήτηση, η εταιρεία παρέδωσε πάνω από 128.000 ηλεκτρικά οχήματα στους πελάτες - υπερδιπλάσιο αριθμό σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2021 (128.195 μονάδες, Ιαν. - Σεπ. 2021:59.688 μονάδες/+114,8%). Το τρίτο τρίμηνο, αύξησαν τις πωλήσεις τους η BMW iX 3, iX και i 4 και το MINI Cooper SE. Η νέα BMW i 3, που πρόσφατα άρχισε να διατίθεται στην Κίνα, έχει πολύ καλή αποδοχή. Οι BMW X 1 BMW Σειρά 7 κέρδισαν πολύ θετικά σχόλια στην πρεμιέρα. Οι πρώτες πλήρως ηλεκτρικές BMW i 7 θα λανσαριστούν τον Νοέμβριο, όπως και η τετρακίνητη BMW iX 1, η BMW i 4 eDrive 35, η BMW i 5 και η αμιγώς ηλεκτρική Rolls - Royce Spectre, που αποκαλύφθηκε τον Οκτώβριο. Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 1.747.838 οχήματα το εννεάμηνο. Αυτό αντιπροσωπεύει μια μέτρια μείωση από το ιστορικό υψηλό του περσινού εννεαμήνου (1.932.224 μονάδες/-9,5%). Ως αποτέλεσμα, το BMW Group παραμένει στη Νο.1 θέση της πολυτελούς κατηγορίας στη Γερμανία και σε όλο τον κόσμο. Με παραδόσεις 587.744 οχημάτων το τρίτο τρίμηνο, οι πωλήσεις κυμάνθηκαν στο επίπεδο της περασμένης χρονιάς (γ΄ τρίμηνο/2021:593.177 μονάδες/-0,9%). Τον Σεπτέμβριο, το BMW Group ανέφερε ισχυρή άνοδο πωλήσεων 6,6%, με 210.543 μονάδες. Ακόμα, επιβεβαίωσε την πρόβλεψή του για όλο το 2022, στοχεύοντας σε ελαφρώς χαμηλότερες πωλήσεις από πέρυσι και διπλασιάζοντας τις παραδόσεις του σε αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το τρίτο τρίμηνο του 2022, τα έσοδα του ομίλου ανήλθαν σε νέο επίπεδο, φτάνοντας τα 37,17 δισ. ευρώ (γ΄ τρίμηνο/2021: 27,47 δισ./+35,3%, προσαρμοσμένα στις συναλλαγματικές ισοτιμίες: +27,4%). Τα έσοδα του εννεαμήνου ήταν επίσης σημαντικά υψηλότερα, στα 103,08 δισ. ευρώ (9μηνο 2021: 82,83 δισ./+24,5%, προσαρμοσμένα στις συναλλαγματικές ισοτιμίες: +18,8%). Το κόστος πωλήσεων αυξήθηκε σημαντικά - λόγω του αυξανόμενου κόστους πρώτων υλών και ενέργειας και της συμπερίληψης του κόστους πωλήσεων της BBA, καθώς και των δαπανών από την πλήρη ενοποίηση της εταιρείας, που ανέρχεται στα 2,7 δισ. ευρώ. Παρά τις προκλήσεις, το BMWGroup συνεχίζει την πορεία του μετασχηματισμού του. Αναλυτικά στο Fleetnews.gr Αποτελέσματα ΤΟ BMWGROUP ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΕ ΤΡΟΧΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ O μετασχηματισμός συνεχίζεται •Η επέκταση της ηλεκτροκίνησης οδηγεί σε μεγαλύτερη μείωση CO2. •EBT Ομίλου στα 20,3 δισ. ευρώ το εννεάμηνο - Περιθώριο EBT 19,6%. Περιθώριο EBIT γ΄ τριμήνου εντός στόχου στο 8,9% - εξαιρουμένων των επιπτώσεων ενοποίησης που σχετίζονται με την BBA:10,1%. •Ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 9,9 δισ. ευρώ στον τομέα αυτοκινήτου το εννεάμηνο. •Επιβεβαιώνονται οι προβλέψεις του 2022. Η Volkswagen Commercial Vehicles (VWCV) ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο του 2022 με σαφή ανάπτυξη: στο εννεάμηνο τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν στα 356 εκατ. ευρώ, 301 εκατ. ευρώ πάνω από την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η θετική εξέλιξη συνεχίστηκε και στο τρίτο τρίμηνο. Ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε επίσης σε ετήσια βάση, φτάνοντας συνολικά στο εννεάμηνο τα 7,956 δισ. ευρώ (πέρυσι: 7,3 δισ. ευρώ). Η απόδοση των πωλήσεων αυξήθηκε αντίστοιχα στο 4,5%, επίσης πολύ υψηλό σε σχέση με πέρυσι (0,8%). VOLKSWAGEN COMMERCIAL VEHICLES Ισχυρή ανάπτυξη το τρίτο τρίμηνο
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=