FLEETNEWS #175

07.11.22 #175 10 Η ZEEKR ΣΧΕΔΙΑΖΕΙ ΠΩΛΗΣΕΙΣ EV ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟ 2023 Η επιχείρηση premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων του Zhejiang Geely Holding Group σχεδιάζει να πουλήσει το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα που παράγεται με τη μάρκα Zeekr στην Ευρώπη το επόμενο έτος, δήλωσε ο CEO της Zeekr. Η Zeekr προστίθεται σε έναν αυξανόμενο κατάλογο κινεζικών αυτοκινητοβιομηχανιών που επιθυμούν να ξεκινήσουν ή να επεκτείνουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη το επόμενο έτος, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Xpeng και Great Wall Motors. Η Geely λανσάρισε τη Zeekr το 2021 ως premium μάρκα που απευθύνεται σε νεότερους πελάτες. Τον Αύγουστο του περασμένου έτους, η Zeekr συγκέντρωσε 500 εκατ. δολάρια στην πρώτη εξωτερική χρηματοδότηση από επενδυτές που περιλάμβαναν την Intel Capital, την εταιρεία κατασκευής μπαταριών CATL και την εταιρεία διαδικτυακής ψυχαγωγίας Bilibili, όπως αναφέρει το Reuters. O An Conghui, πρόεδρος της Geely και CEO της Zeekr, δήλωσε ότι η τελευταία είναι πεπεισμένη πως θα πετύχει το στόχο πωλήσεων 70.000 μονάδων φέτος. Η μάρκα στοχεύει να πουλά 650.000 οχήματα ετησίως μέχρι το 2025. Εκτός από τη Zeekr, ο όμιλος Geely περιλαμβάνει και άλλες μάρκες όπως Polestar, Volvo Car, Lynk & CO, Lotus, London Electric Vehicle Company και Geometry. Η Ford στην Ευρώπη ανακοίνωσε περαιτέρω βήματα, προκειμένου να διασφαλίσει την προμήθεια χάλυβα με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα για τα μελλοντικά προϊόντα της, γεγονός που θα βοηθήσει στην επίτευξη του στόχου της για ουδετερότητα άνθρακα μέχρι το 2035. Γι’ αυτόν το λόγο η εταιρεία συνάπτει Μνημόνια Συνεργασίας (MoUs) με τη Salzgitter Flachstahl GmbH, την Tata Steel Nederland B.V. και την ThyssenKrupp Steel Europe AG. Οι τρεις στρατηγικοί προμηθευτές της Ford έχουν ο καθένας το δικό του σχέδιο για την αύξηση της παραγωγής χάλυβα με χαμηλό αποτύπωμα άνθρακα τα προσεχή χρόνια. Με βάση τις ισχυρές σχέσεις με αυτούς τους συνεργάτες, η Ford θα βελτιώσει σημαντικά το αποτύπωμα CO2 της εφοδιαστικής αλυσίδας της, με την παραγωγή χάλυβα να αποτελεί βασικό πυλώνα της όλης προσπάθειας. Ως πρώτη εφαρμογή, η Ford προγραμματίζει να χρησιμοποιήσει χάλυβα χαμηλών εκπομπών CO2 για την παραγωγή του εντελώς νέου, αμιγώς ηλεκτρικού μεσαίου crossover από την άνοιξη του 2023. Η μείωση των εκπομπών CO2 στην εφοδιαστική αλυσίδα αποτελεί βασικό στοιχείο στο σχέδιο της Ford για το στόχο της ουδετερότητας άνθρακα σε όλο το ευρωπαϊκό αποτύπωμα των εγκαταστάσεων, των υπηρεσιών logistics και των προμηθευτών της μέχρι το 2035. Για την επίτευξη αυτού του φιλόδοξου στόχου, η Ford αναλύει ολόκληρη την αξιακή αλυσίδα για την παραγωγή εξαιρετικά αποδοτικών οχημάτων. Οι σημαντικές αναβαθμίσεις στις εγκαταστάσεις παραγωγής του Κέντρου Εξηλεκτρισμού στην Κολωνία, με νέες, ενεργειακά αποδοτικές λύσεις, θα εξοικονομήσουν πάνω από 2.000 τόνους CO2 και περισσότερες από 2.600 MWh ηλεκτρικής ενέργειας το χρόνο. Η πρωτοβουλία θα συνεισφέρει επίσης στη δέσμευση της εταιρείας για χρήση ανθρακικά ουδέτερου χάλυβα σε ποσοστό 10% μέχρι το 2030, η οποία ανακοινώθηκε νωρίτερα μέσα στο χρονιά, όταν η Ford προσχώρησε στο First Movers Coalition, μια παγκόσμια πρωτοβουλία του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ με σκοπό την αξιοποίηση της αγοραστικής δύναμης και των αλυσίδων εφοδιασμού για τη δημιουργία πρώιμων αγορών για καινοτόμους τεχνολογίες καθαρής ενέργειας. Οι εταιρείες χάλυβα θα χρησιμοποιούν πράσινο υδρογόνο και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε νέες διαδικασίες παραγωγής, με σκοπό τη σταδιακή μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στην παραγωγή χάλυβα. Με αυτό τον τρόπο οι εταιρείες αυτές θα συνεισφέρουν, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας, στην επίτευξη μηδενικών καθαρών εκπομπών σε όλους τους τομείς μέχρι το 2050. ΠΡΟΜHΘΕΙΑ ΧAΛΥΒΑΜΕ ΧΑΜΗΛO ΑΠΟΤYΠΩΜΑ AΝΘΡΑΚΑ Νέες συμφωνίες της Ford

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=