FLEETNEWS #174

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 31 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022 #174 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Smart Mobility Institute: Πέρα από την ιδιοκτησία Μπαταρίες: Οι ΗΠΑ προχωρούν, η Ευρώπη ακολουθεί 15η συνεχής πτώση στα επαγγελματικά Μάθετε περισσότερα στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Jeep® ή στο jeep.gr Το ΝΈΟ JEEP® COMPASS 4xe BUSINESS σχεδιάστηκε ειδικά για χρήστες εταιρικών αυτοκίνητων και είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες. Jeep® Compass Business Plug-in Hybrid

31.10.22 #174 2 info@fleetnews.gr Το καινούργιο αμιγώς ηλεκτρικό Lotus Eletre είναι ένα εντυπωσιακό Hyper-SUV - το πρώτο μιας νέας γενιάς αμιγώς ηλεκτρικών SUV. Το Lotus Eletre είναι 4WD, έχει χωρητικότητα μπαταρίας άνω των 100 kWh και ισχύ από 600 ίππους. Ένας φορτιστής 350 kWπροσφέρει αυτονομία 400 χλμ. σε 20 λεπτά. Η μέγιστη αυτονομία είναι περίπου 600 χλμ (WLTP). Παρέχεται επίσης η στάνταρ δυνατότητα φόρτισης AC 22 kW, η οποία, όπου είναι διαθέσιμη, μειώνει το χρόνο σύνδεσης. Η τεχνολογία περιλαμβάνει το πιο προηγμένο πακέτο ενεργού αεροδυναμικής και σύστημα ανίχνευσης κινδύνου LIDAR. Το αυτοκίνητο είναι «Born British, Raised Globally» και υποστηρίζεται από ομάδες στην Κίνα, τη Σουηδία και τη Γερμανία. Της συνολικής εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης έχει ηγηθεί μια διεθνής ομάδα με έδρα το Lotus Tech Creative Centre (LTCC) στοWarwickshire του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ κατασκευάζεται σε υπερσύγχρονη μονάδα παραγωγής στηWuhan της Κίνας. Το Eletre βασίζεται στην καινούργια και εξαιρετικά ευέλικτη Electric Premium Architecture (EPA) της Lotus. Η αρχική τιμή πώλησης στην Ευρώπη καθορίστηκε στα 95.990 ευρώ, ενώ η κορυφαία έκδοση Eletre R, με δύο ηλεκτροκινητήρες και τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα κοστίζει από 150.990 ευρώ. LOTUS ELETRE Τα SUV υψηλών επιδόσεων συνδυάζουν την ταχύτητα ενός σπορ αυτοκινήτου με την ευελιξία και το στυλ. Προσφέρουν δυναμισμό και πρόσφυση σε όλους τους τροχούς και αποτελούν ισχυρό πόλο έλξης για τους υποψήφιους αγοραστές. Αυτήν τη στιγμή, προσφέρονται κατά κύριο λόγο στην premium κατηγορία, όμως με το νέο Opel Grandland GSe ένα SUV επιδόσεων θα κάνει σύντομα πρεμιέρα στη δημοφιλή κατηγορία των C-SUV. Το νέο Grandland GSe συνδυάζει έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες -έναν σε κάθε άξονα- για συνολική ισχύ έως 221 kW/300 hp. Το plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης καθιστά το Grandland GSe ένα ηλεκτρικό όχημα με μόνιμη τετρακίνηση, βέλτιστη πρόσφυση, κορυφαία στην κατηγορία επιτάχυνση (0 - 100 km/h σε 6,1'') και τελική ταχύτητα 235 km/h (135 km/h με ηλεκτροκίνηση). Οι βασικοί πυλώνες για τον εξαιρετικά δυναμικό και απολαυστικό χαρακτήρα του Opel Grandland GSe βρίσκονται στη ρύθμιση των συστημάτων ανάρτησης και διεύθυνσης. Με γόνατα McPherson μπροστά και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, το σπορ SUV της Opel διαθέτει πιο σκληρά ελατήρια και αμορτισέρ με τεχνολογία KONI FSD, που επιτρέπουν διαφορετικά χαρακτηριστικά απόσβεσης με προτεραιότητα στο χειρισμό αντί της άνεσης. Ως αποτέλεσμα, το Grandland GSe ανταποκρίνεται άμεσα και προβλέψιμα σε κάθε εντολή του οδηγού, ενώ διατηρεί τη χαρακτηριστική ευστάθεια της Opel στο φρενάρισμα και στις στροφές. Η Bold & Pure εξωτερική σχεδίαση του Grandland με το Opel Vizor αναδεικνύεται περαιτέρω με στυλιστικά στοιχεία που αποτελούν την υπογραφή GSe, όπως οι ζάντες αλουμινίου 19”, ένας μοναδικός πίσω διαχύτης και το λογότυπο GSe στην πίσω πόρτα. Το Grandland GSe αναμένεται στην Ελλάδα τον Μάιο του 2023. SUV ΥΨΗΛΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ Νέο Opel Grandland GSe Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

31.10.22 #174 4 Η Toyota ανακοίνωσε το bZ3, το δεύτερο μοντέλο της σειράς αυτής. Το bZ3 είναι ηλεκτρικό σεντάν μπαταρίας που αναπτύχθηκε για την κινεζική αγορά από την BYD Toyota EV Technology Co., Ltd. (BTET) -κοινοπραξία της Toyota και της BYD- και την FAWToyota. Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, το bZ3 βασίζεται στο ακόλουθο τρίπτυχο: „Εξηλεκτρισμένο: Αυτονομία άνω των 600 χλμ. με προηγμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης Το σύστημα ηλεκτροκίνησης συνδυάζει την μπαταρία ιόντων λιθίου LFP της BYD με φωσφορικό σίδηρο λιθίου και τις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης της Toyota, που εξελίχθηκαν μέσω της μακροχρόνιας ανάπτυξης HEV, επιτυγχάνοντας μέγιστη αυτονομία άνω των 600 χλμ. Η δομή της μπαταρίας, τα συστήματαψύξης, ελέγχου και ασφάλειας σχεδιάστηκαν ειδικά για αυτό το αυτοκίνητο, καθιστώντας το υψηλής ποιότητας σύστημα ηλεκτροκίνησης αποδοτικό, προηγμένο, ασφαλές και αξιόπιστο. Επιπλέον, η Toyota αξιοποίησε την τεχνογνωσία της ηλεκτροκίνησης για να περιορίσει την υποβάθμιση μπαταρίας, με στόχο να διασφαλίσει 90% χωρητικότητα ακόμα και μετά από μια δεκαετία. „Δυναμικό: Απολαυστική οδήγηση μέσωe-TNGA Το bZ3 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα οχημάτων e-TNGA, για να επιτύχει απολαυστικότερη οδήγηση, καλύτερη απόδοση, χαμηλό κέντρο βάρους και εξαιρετική σταθερότητα χειρισμού. Η θέση οδήγησης είναι διαμορφωμένη για να ελαχιστοποιεί την καταπόνηση, να μειώνει την κόπωση μεγάλων αποστάσεων και να δημιουργεί απολαυστική οδηγική εμπειρία. Ηκίνηση, το στρίψιμο και το σταμάτημα έχουν ρυθμιστεί με ακρίβεια, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία της Toyota που αποκτήθηκε κατά τη διάρκεια της πολυετούς εμπειρίας της στην κατασκευή αυτοκινήτων και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το αποτέλεσμα είναι η πιο άνετη οδήγηση για τον οδηγό και για τους επιβάτες. „Ευχάριστο: Άνετη εμπειρία οδήγησης Το πρότυπο ανάπτυξης του bZ3 είναι το Family Lounge, βάσει της αντίληψης πως τα αυτοκίνητα παρέχουν το χώρο για να απολαμβάνουμε το χρόνο μας με την οικογένεια και τους φίλους, αντί να αποτελούν απλώς μέσο μεταφοράς. Με ανθρωποκεντρική εστίαση, η Toyota δίνει έμφαση σε έναν συνεκτικό και άνετο εσωτερικό χώρο, με εξελιγμένα ψηφιακά συστήματα, απολύτως ενσωματωμένα στην καμπίνα, για την εξυπηρέτηση των πελατών. Το όχημα, επισημαίνει η Toyota, ακολουθεί τη σχεδίαση «σφυροκέφαλου καρχαρία» της σειράς bZ. Διαθέτει χαλαρές γραμμές, συνδυάζοντας το μακρύ μεταξόνιο ειδικά για BEV με την ευρύχωρη καμπίνα ενός fastback. Επιπλέον, το εξωτερικό αποπνέει σταθερότητα και δύναμη και διαθέτει εξαιρετικά διαμορφωμένο κομψό προφίλ, που υποδηλώνει μια αίσθηση γραμμικής ταχύτητας. Οι γωνίες του προφυλακτήρα τονίζουν τους αεραγωγούς και τις αεροτομές, ενώοι επίπεδες χειρολαβές θυρών, οι ζάντες αλουμινίου και ο οπίσθιος προφυλακτήρας μειώνουν την αντίσταση του αέρα, με αποτέλεσμα κορυφαία αεροδυναμική στην κατηγορία, με τιμή Cd 0,218 (οπισθέλκουσα). Στο εσωτερικό διαθέτει το σύστημα Digital Island που αποτελείται από μεγάλη κάθετη κεντρική οθόνη και κονσόλα τύπου δίσκου. Περισσότερα στο fleetnews.gr BEV ΣΕΝΤΑΝΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΙΣ TOYOTA, BYD ΚΑΙ FAWTOYOTA Η Toyota ανακοίνωσε το bZ3 Η θρυλική αμερικανική μάρκα κατέκτησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την κορυφαία διάκριση “Best SUV Lineup” στις ΗΠΑ, στον ετήσιο θεσμό Newsweek Auto Awards. Παράλληλα, τα νέα μοντέλα που παρουσιάστηκαν το 2022, Grand Cherokee, Wagoneer και Grand Wagoneer, επικράτησαν του ανταγωνισμού στις κατηγορίες τους. «Τα νέα SUV της Jeep, συνδυάζουν το κύρος, το στιλ και τις προηγμένες τεχνολογίες, χωρίς κανένα συμβιβασμό στις εκτός δρόμου δυνατότητες», δήλωσε η Eileen Falkenberg-Hull, συντάκτης του Newsweek. «Με τα νέα μοντέλα που περιλαμβάνουν και εξηλεκτρισμένες, 4xe εκδόσεις, η επιλογή της Jeep για τη μάρκα με την καλύτερη γκάμα SUV γίνεται ακόμα πιο προφανής». Ξεχωριστή μνεία έγινε και στις δυνατότητες 4x4 των μοντέλων της μάρκας, οι οποίες εκτός από την κίνηση στα πλέον δύσβατα εδάφη, προσδίδουν και κορυφαίες ικανότητες έλξης. «Η αναγνώριση της Jeep -και μάλιστα δύο χρονιές στη σειρά- από το Newsweek, ως η μάρκα με την καλύτερη γκάμα SUV, αποτελεί δικαίωση των προσπαθειών που καταβάλουμε καθημερινά να προσφέρουμε τα καλύτερα δυνατά προϊόντα», ανέφερε ο Jim Morrison, επικεφαλής της Jeep στη Β. Αμερική. «Από τα νέα, εξηλεκτρισμένα Wrangler 4xe και Grand Cherokee 4xe, μέχρι τα Renegade, Compass, Wagoneer, Grand Wagoneer και Gladiator, η Jeep προσφέρει την ιδανική επιλογή SUV για κάθε αγοραστή». JEEP: «Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΓΚΑΜΑ SUV ΣΤΙΣ ΗΠΑ»

31.10.22 #174 5 ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΗΣ PNT CARS PANTOPIKOS - BYD Πριν από μερικές μέρες ξεκίνησε τη λειτουργία της η PNT Cars Pantopikos - BYD, η πρώτη έκθεση της BYD στην Ελλάδα. Σε άρτιες και με βιομηχανικό design εγκαταστάσεις, σε επιφάνεια δύο στρεμμάτων επί της Ε.Ο. Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, φιλοξενούνται αρχικά τα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα της BYD. Πρόκειται για το ETP3, το ηλεκτρικό ελαφρό επαγγελματικό van ωφέλιμου φορτίου 780 κιλών και το ETM6, το ηλεκτρικό φορτηγό μικτού βάρους 7,5 τόνων, μοναδική πρόταση στην κατηγορία του, ιδανικό για αστικές διανομές και μεταφορές με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η νέα Mercedes-Benz GLC, ισχυρή και εξηλεκτρισμένη, είναι το πιο δυναμικό μοντέλο της οικογένειας οχημάτων SUV της μάρκας. Αυτό υπογραμμίζει με την πρώτη ματιά η σχεδίασή της με τις μοναδικές αναλογίες, τις εντυπωσιακές επιφάνειες, τις όμορφα διαμορφωμένες ακμές και τη σαφή διαρρύθμιση του υψηλής ποιότητας εσωτερικού χώρου. Συναρπάζει επίσης με τις επιδόσεις και την αποδοτικότητά της στην οδήγηση. Η GLC διατίθεται μόνοως υβριδικό όχημα, είτε ως plug-in υβριδικό μοντέλο είτε ως ήπιο υβριδικό με τεχνολογία 48 volt και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό. Το plug-in υβριδικό μοντέλο προσφέρει αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP) που την καθιστά ιδανική για καθημερινή κυρίως ηλεκτρική οδήγηση. ΗGLC κινείται άνετα σε κάθε έδαφος -τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου- και εντυπωσιάζει με την άνεση και την ευελιξία της. Το νέο σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα κάνει την οδήγησή της πολύ πιο ευκίνητη και ασφαλή. Εκτός δρόμου, εντυπωσιάζει με πολυάριθμα χαρακτηριστικά όπως το σύστημα 4MATIC στον βασικό εξοπλισμό, η αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση εκτός δρόμου στα μοντέλα plug-in, η οθόνη off-road και το «διαφανές καπό». Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει αναπτυχθεί εσωτερικά από τηMercedesBenz και έχει συνολική χωρητικότητα 31,2 kWh. Ακόμη και αν έχει αδειάσει εντελώς η μπαταρία, μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε περίπου 30 λεπτά με τον προαιρετικό φορτιστή συνεχούς ρεύματος 60 kW. Για τη φόρτιση με τριφασικό ρεύμα σε wallbox συνδεδεμένο με το οικιακό δίκτυο εναλλασσόμενου ρεύματος διατίθεται ένας τυποποιημένος φορτιστής 11 kW (ανάλογα με την αγορά). Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ Mercedes-Benz GLC Η Fiat αποτελεί διαχρονικά έναν από τους κατασκευαστές με τη μεγαλύτερη εμπειρία στη σχεδίαση και κατασκευή cabrio αυτοκινήτων. Το πρώτο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας, το Fiat 3 ½ του 1899, είχε υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή, το ίδιο και το πλέον θρυλικό της μοντέλο, το 500 του 1957. Στα περισσότερα από 120 χρόνια ιστορίας της ιταλικής μάρκας, δεκάδες cabrio προτάσεις πέρασαν τη γραμμή παραγωγής, από τα συμπαγή αλλά πρακτικά Ritmo Cabrio του 1981 και Punto Cabrio του 1994 μέχρι τα γοητευτικά Fiat 124 Spider του 1961, Dino του 1966 και, βέβαια, τη σχεδιασμένη από τον Ανδρέα Ζαπατίνα Barchetta του 1995. Αυτή η μακρά παράδοση της μάρκας με αυτοκίνητα που φέρνουν σε απόλυτη επαφή τον άνθρωπο με το περιβάλλον, συνεχίζεται και σήμερα με το σύνολο της σύγχρονης οικογένειας 500 να διαθέτει και cabrio εκδόσεις. Τόσο το υβριδικό 500, όσο και το SUV 500X, αλλά και το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 500 είναι διαθέσιμα και σε εκδόσεις με υφασμάτινη ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή. Πιστή στην προσφορά έξυπνων και πρακτικών λύσεων, η Fiat έχει σχεδιάσει τις ανοικτές εκδόσεις, έτσι ώστε να προσφέρουν αντίστοιχους με τις «κλειστές» εκδόσεις χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Η Fiat διατηρεί το καλοκαίρι στην επικαιρότητα, με την γκάμα των cabrio εκδόσεών της να είναι διαθέσιμη με εκπτώσεις ύψους έως 1.400 ευρώ και πενταετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ έως και 200.000 χλμ. Ειδικότερα, το αμιγώς ηλεκτρικό 500 επωφελείται και από το κρατικό πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙ», λαμβάνοντας τη μέγιστη επιδότηση, ύψους 8.000 ευρώ. ΠΛΗΡΗΣ ΓΚΑΜΑ CABRIO FIAT

31.10.22 #174 6 10+1 λόγοι αναδεικνύουν το νέο Ford Focus, το ξεχωριστό και δημοφιλές μοντέλο, σε σημείο αναφοράς της μάρκας. Η Ford αποτελεί τον κεντρικό πρωταγωνιστή σε πανευρωπαϊκό επίπεδο και στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων με βασικό της «όπλο» και σημείο αναφοράς το δημοφιλές Focus, ένα μοντέλο που έχει γράψει με χρυσά γράμματα τη δική του ιστορία στις σελίδες της σύγχρονης αυτοκίνησης από το 1998 μέχρι και σήμερα, προτάσσοντας σε κάθε του γενιά ένα απαράμιλλα οδηγοκεντρικό προφίλ, προηγμένες τεχνολογίες και μια καινοτόμο σχεδίαση με ανθρωποκεντρικό προσανατολισμό εντός και εκτός. Η νέα γενιά Focus έρχεται να προσθέσει σε όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά μια πλούσια και προηγμένη γκάμα εξηλεκτρισμένων κινητήρων βενζίνης με τεχνολογία EcoBoost Hybrid, μια γκάμα εκδόσεων και αμαξωμάτων με ακόμα μεγαλύτερη διαφοροποίηση και πιο πλούσιο εξοπλισμό, τεχνολογίες συνδεσιμότητας και υποβοήθησης οδηγού επόμενης γενιάς και φυσικά έντονες συγκινήσεις μέσα από την κορυφαία έκδοση ST των 280PS που για μια ακόμα φορά φέρει την υπογραφή της Ford Performance. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣ To νέο Ford Focus ξεχωρίζει Η AUDI ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΗ SAUBER ΩΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ Το επόμενο σημαντικό ορόσημο στο δρόμο προς το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της FIA Formula 1 ολοκληρώθηκε: Η Audi επέλεξε τη Sauber ως στρατηγικό εταίρο για το project και σχεδιάζει να αποκτήσει μερίδιο στον όμιλο αυτό. Η συνεργασία προβλέπει ότι η παραδοσιακή ελβετική ομάδα αγώνων θα αγωνίζεται ως η εργοστασιακή ομάδα της Audi από το 2026 και μετά, χρησιμοποιώντας τη μονάδα ισχύος που αναπτύχθηκε από την Audi για τον κορυφαίο θεσμό του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Μετά την ανακοίνωση της εισόδου της στη Formula 1 στα τέλη Αυγούστου, η επιβεβαίωση της Audi για τον στρατηγικό της συνεργάτη σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στην είσοδο της εταιρείας στην κορυφαία κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με περίπου 30 χρόνια αγωνιστικής εμπειρίας, η Sauber είναι μια από τις πιο γνωστές και παραδοσιακές ομάδες στη Formula 1. Η μονάδα ισχύος θα αναπτυχθεί στο Motorsport Competence Center της Audi στο Neuburg an der Donau, ενώ η Sauber θα αναπτύξει και θα κατασκευάσει το αγωνιστικό αυτοκίνητο στις εγκαταστάσεις της στο Hinwil (Ελβετία). Η Sauber θα είναι επίσης υπεύθυνη για το σχεδιασμό και την εκτέλεση των λειτουργιών του αγώνα. “CONCENTRATED FREEDOM”: ΤΟ AVENGER ΣΕ ΔΡΑΣΗ Το Avenger, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Jeep, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Με δυναμικό στυλ, έξυπνες λύσεις και κίνηση με μηδενικούς ρύπους, το νέο μοντέλο παρουσιάζει τώρα μέσω μιας σειράς πρωτότυπων video τον ξεχωριστό και αυθεντικό Jeep χαρακτήρα του. Έξυπνο, διασκεδαστικό και μοντέρνο, το νέο SUV στοχεύει σε όσους αναζητούν ένα συμπαγές αλλά ευρύχωρο Jeep με μοναδικό συνδυασμό τεχνολογίας, κορυφαίας συνδεσιμότητας και δυνατότητων εντός και εκτός δρόμου. Σε τρία συνολικά επεισόδια, η Γερμανίδα παρουσιάστρια Rabea Schif συνοδεύει τρεις ξεχωριστούς καλεσμένους στην αναζήτηση των χαρακτηριστικών του νέου Avenger, τα οποία συμπυκνώνονται στην έκφραση “Concentrated Freedom” («Συμπυκνωμένη Ελευθερία») που εκφράζει το νέο μοντέλο. Χάρη στην αυτονομία των 400 χλμ. (έως 550 χλμ. σε αστικές συνθήκες) και τους πρακτικούς τρόπους φόρτισης, το Avenger είναι το απόλυτο Jeep μηδενικών ρύπων.

Το εξασφάλισε για τους συνδρομητές του 20% έκπτωση στο Fleet Europe Summit. Κλείστε το εισιτήριό σας και χρησιμοποιήστε promo code: MEDIA20SUM22

31.10.22 #174 8 ΝΕΑ CEOΗMATHILDE LHEUREUX Free2move eSolutions Η Free2move eSolutions, κοινοπραξία του NHOA Group και της Stellantis N.V., ανακοίνωσε το διορισμό της Mathilde Lheureux ως CEO από 1ης Νοεμβρίου 2022. Το Δ.Σ. επέλεξε ομόφωνα τη Mathilde Lheureux και ευχαρίστησε τον για το εξαιρετικό του έργο υπό τόσο αντίξοες συνθήκες. Ο Roberto Di Stefano θα συνεχίσει στη Stellantis με διαφορετικά καθήκοντα. «Στον νέο της ρόλο ως CEO της Free2move eSolutions, η Mathilde θα ωθήσει την εταιρεία να συνεισφέρει δυναμικά στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης Dare Forward 2030 της Stellantis, μετατρέποντας τη Free2move eSolutions σε φορέα βιώσιμων και κερδοφόρων λύσεων φόρτισης», δήλωσε η Brigitte Courtehoux, CEO της Free2move και μέλος και μέλος της Παγκόσμιας Εκτελεστικής Επιτροπής της Stellantis. «Καλωσορίσω τηMathilde. Είναι τιμή μου να συνεργάζομαι με στέλεχος του επιπέδου της, με καταξιωμένο δημιουργικό ιστορικό και τις απαραίτητες διοικητικές δεξιότητες που θα οδηγήσουν τη Free2move eSolutions στο επόμενο επίπεδο», σχολίασε ο Carlalberto Guglielminotti, CEO του NHOA Group. «Η Mathilde γνωρίζει πώς να ενδυναμώνει τους εργαζομένους ώστε να συμβαδίζουν απόλυτα με την κουλτούρα και τις αξίες της εταιρείας. Από κοινού με την ισχυρή διευθυντική ομάδα της Free2move eSolutions, είμαι βέβαιος ότι θα εστιάσει την εταιρεία στην παροχή υψηλών επιδόσεων και μακροπρόθεσμης αξίας για τους μετόχους μας». Η Mathilde Lheureux δραστηριοποιείται πάνω από 15 χρόνια στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας. Πριν να ενταχθεί στη Stellantis, τον Ιανουάριο του 2021, ήταν επικεφαλής Global Talent and TopManagement του Groupe PSA. Πριν από αυτό, εκτελούσε καθήκοντα διευθύντριας του γραφείου του Carlos Tavares στο Groupe PSA. Κατά τη διάρκεια της σταδιοδρομίας της στο Groupe PSA απέκτησε ευρεία και ποικίλη εμπειρία, από Ε&Α έως δημόσιες υποθέσεις και εταιρική στρατηγική. Πρόσωπα Μετά από 15 χρόνια επιτυχημένης πορείας στη Μοτοδυναμική, ο Σωτήρης Χατζίκος θα ολοκληρώσει τη θητεία του την 31η Δεκεμβρίου 2022. Ο κ. Χατζίκος ανέλαβε το 2008 τη διοίκηση του ομίλου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αναπτυξιακή πορεία της, όταν επάνω στη σταθερή βάση της Yamaha προστέθηκαν οι επιχειρηματικές δραστηριότητες της Porsche και της Sixt, το 2011 και το 2018, αντίστοιχα. Ταυτόχρονα με την οικονομική ανάπτυξή του αναπτύχθηκε και μια ευέλικτη και διακριτή οργανωτική δομή, με την οποία ο όμιλος μπορεί να ανταποκριθεί σε κάθε πρόκληση. Ο πρόεδρος του ομίλουΜοτοδυναμική, Πάρης Κυριακόπουλος, θα αναλάβει και διευθύνων σύμβουλος από την 1η Ιανουαρίου 2023. Ο κ. Κυριακόπουλος, μέλος του Δ.Σ. από το 2013 και πρόεδρος του ομίλου από το 2015, έχει βαθιά γνώση της διαδρομής και της ιστορίας του και ισχυρή αντίληψη, όραμα και στρατηγική για το μέλλον. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, έχει εργαστεί στην Boston Consulting Group και κατείχε θέσεις υψηλής διοικητικής ευθύνης στις Imerys S.A. και FiberLean Technologies ltd. Είναι κάτοχος ΒΑ Cum Laude από το University of Pennsylvania και MBA με ανώτατη διάκριση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων από το Harvard Business School. ΝΕΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗ ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

31.10.22 #174 9 Η Mercedes-Benz Group AG είχε σταθερά οικονομικά αποτελέσματα το τρίτο τρίμηνο του 2022, καθώς η ισχυρή ζήτηση και η υγιής τιμολόγηση και η κοστολογική πειθαρχία, συνέβαλαν στην αύξηση των κερδών πριν από τόκους και φόρους (EBIT) 83% σε 5,2 δισ. ευρώ (γ' τρίμηνο 2021: 2,8 δισ. ευρώ). Τα έσοδα του ομίλου αυξήθηκαν κατά 19% φτάνοντας τα 37,7 δισ. ευρώ (γ' τρίμηνο 2021: 31,6 δισ. ευρώ). Η προσαρμοσμένη απόδοση των πωλήσεων της MercedesBenz Cars έφτασε το 14,5% και το 12,7% της Mercedes-Benz Vans. Η Mercedes-Benz κατέγραψε ισχυρή ζήτηση, ειδικά για τα ηλεκτρικά της οχήματα, καθώς οι παραγγελίες υπερβαίνουν την περιορισμένη προσφορά σε μεγάλο βαθμό λόγω των συνεχιζόμενων ελλείψεων ημιαγωγών και των σημείων συμφόρησης στα logistics. Καθώς ο μετασχηματισμός προς ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μέλλον συνεχίζεται, οι πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων MercedesBenz BEV υπερδιπλασιάστηκαν το εννεάμηνο (+156%) και αυξήθηκαν κατά 183% το τρίτο τρίμηνο. Καθώς η αβεβαιότητα στον ενεργειακό εφοδιασμό στην Ευρώπη και οι συνεχιζόμενες προκλήσεις της Covid-19 στην Ασία συνεχίζουν να επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά, η εταιρεία παραμένει σε εγρήγορση και προετοιμάζεται να προστατεύσει τις αλυσίδες εφοδιασμού και να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες μείωσης ή υποκατάστασης της χρήσης φυσικού αερίου στην παραγωγή οχημάτων. Ως μέρος του στρατηγικού στόχου της εταιρείας για μετάβαση από το φυσικό αέριο στην ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια και άλλες πηγές, η Mercedes-Benz αποκάλυψε σχέδια για την κατασκευή ενός αιολικού πάρκου στην πίστα δοκιμών της στο Papenburg της βόρειας Γερμανίας, με ισχύ άνω των 100 MW - περισσότερα από 15% των αναγκών ηλεκτρικής ενέργειας της Mercedes-Benz Group AG στη Γερμανία από τα μέσα της δεκαετίας. ΠΡΟΟΠΤΙΚΈΣ Η Mercedes-Benz Cars συνεχίζει να αναμένει πωλήσεις ελαφρώς υψηλότερες από πέρυσι και η ζήτηση να ξεπερνά την προσφορά. Οι πωλήσεις το τέταρτο τρίμηνο αναμένονται αυξημένες σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους. Η επιχειρηματική μονάδα αναμένει προσαρμοσμένη απόδοση πωλήσεων (RoS) για ολόκληρο το έτος στο εύρος του 13%-15%, αντί του 12%-14% που παρατηρήθηκε νωρίτερα. Οι προβλέψεις επενδύσεων σε ακίνητα, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό και έρευνα και ανάπτυξη παραμένουν «σημαντικά πάνω» από το επίπεδο του προηγούμενου έτους. Η Mercedes-Benz Vans προβλέπει πωλήσεις ελαφρώς πάνω από το επίπεδο του 2021. Η προσαρμοσμένη RoS στηMercedes-Benz Vans αναμένεται στο 9% - 11%, αντί 8% - 10% προηγουμένως. Οι προβλέψεις επενδύσεων σε ακίνητα, εγκαταστάσεις και εξοπλισμό και έρευνα και ανάπτυξη παραμένουν «σημαντικά πάνω» από το περσινό επίπεδο. Η πρόβλεψη για την προσαρμοσμένη απόδοση ιδίων κεφαλαίων της Mercedes-Benz Mobility παραμένει στο 16% - 18%. Τα συνολικά έσοδα του ομίλου συνεχίζουν να αναμένονται «σημαντικά υψηλότερα» του 2021. Το EBIT τουομίλου προβλέπεται «σημαντικά υψηλότερο» του προηγούμενου έτους, αντί «ελαφρώς υψηλότερο». Οι ελεύθερες ταμειακές ροές από τη βιομηχανική δραστηριότητα παραμένουν στο «επίπεδο τουπροηγούμενου έτους». ΑΠΟΧΩΡΕΊ ΑΠΌ ΤΗ ΡΩΣΙΚΉ ΑΓΟΡΆ Η Mercedes-Benz Russia δήλωσε πως οι μετοχές των εγχώριων θυγατρικών της βιομηχανικών και οικονομικών υπηρεσιών θα πουληθούν στην αλυσίδα εμπορίας αυτοκινήτων Avtodom. ΟCFOτης Mercedes-Benz Group AG, Harald Wilhelm, παρουσιάζοντας τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, δήλωσε πως η συναλλαγή δεν αναμένεται να προκαλέσει οποιεσδήποτε περαιτέρωσημαντικές συνέπειες όσον αφοράστην αποδοτικότητα και την οικονομικήθέση τουομίλουπέραν εκείνων που καταγράφηκαν τα προηγούμενα τρίμηνα. «Η τελική ολοκλήρωση της συναλλαγής υπόκειται στην έγκριση των αρχών και στην εφαρμογή συμβατικά συμφωνημένων όρων», πρόσθεσε. Εκπρόσωπος της Mercedes-Benz δήλωσε πως το μερίδιο 15% της εταιρείας στη ρωσική βιομηχανία κατασκευής φορτηγών Kamaz δεν θα επηρεαστεί από τη συναλλαγή και θα μεταφερθεί στην Daimler Truck, όπως έχει προβλεφθεί. Η Avtodom δήλωσε ότι θα επιλέξει έναν τεχνολογικό εταίρο, προκειμένου να συνεχίσει να λειτουργεί τις εγκαταστάσεις παραγωγής στο βιομηχανικό πάρκο Esipovo, βορειοδυτικά της Μόσχας, όπου η MercedesBenz διαθέτει μονάδα παραγωγής. «Οι κύριες προτεραιότητες στη συμφωνία των όρων της συναλλαγής ήταν να μεγιστοποιηθεί η εκπλήρωση των υποχρεώσεων προς πελάτες από τη Ρωσία τόσο σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες μετά την πώληση και τις οικονομικές υπηρεσίες όσο και τη διατήρηση των θέσεων εργασίας των εργαζομένων στα ρωσικά τμήματα της εταιρείας», δήλωσε η Natalia Koroleva, CEO της Mercedes-Benz Russia. Η Mercedes-Benz ανέστειλε τη βιομηχανική παραγωγή της στη Ρωσία στις αρχές Μαρτίου. Σύμφωνα με την Association of European Businesses, 9.558 οχήματα Mercedes πουλήθηκαν στη Ρωσία την περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου, σημειώνοντας πτώση 72,8% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή. ΗMERCEDES-BENZ ΑΠΟΣΥΡΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΣΙΑ Σημείωσε ισχυρά κέρδη το τρίτο τρίμηνο

31.10.22 #174 10 Το περιοδικό αυτοκινήτου Auto Moto απένειμε στο e-POWER της Nissan το Βραβείο Καινοτομίας για το 2022. Ο Richard Tougeron, διευθύνων σύμβουλος της Nissan West, έλαβε το βραβείο εκ μέρους της εταιρείας, στην τελετή απονομής του Grand Prix που πραγματοποιήθηκε στις 20 Οκτωβρίου στο Παρίσι. Το Auto Moto επαίνεσε την καινοτόμο τεχνολογία e-POWER, που αναπτύχθηκε από τη Nissan και είναι μοναδική στα οχήματά της. Το σύστημα προσφέρει μια μοναδική προσέγγιση στην ηλεκτροκίνηση, παρέχοντας την αίσθηση της οδήγησης ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος, χωρίς την ανάγκη φόρτισης στην πρίζα. Το σύστημα e-POWER αποτελείται από μια μπαταρία υψηλής απόδοσης, που συμπληρώνεται από έναν τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με μεταβλητή σχέση συμπίεσης, μια γεννήτρια ισχύος, ένα μετατροπέα και έναν ηλεκτροκινητήρα 140 kWπαρόμοιου μεγέθους και ισχύος όπως στα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. H Ford προστίθεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες που αποχωρούν από τη ρωσική αγορά. Σε δήλωσή της αναφέρει ότι θα αποχωρήσει από τη Ρωσία, αφού ολοκλήρωσε τη συμφωνία για την πώληση του 49% του μεριδίου της στην κοινοπραξία Sollers Ford. Η πώληση ακολουθεί την πλήρη αναστολή όλων των εργασιών της στη Ρωσία, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής, της προμήθειας ανταλλακτικών, της πληροφορικής και της τεχνικής υποστήριξης, τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους. Όπως δήλωσε οι μετοχές της θα μεταβιβαστούν στην Κοινοπραξία αλλά διατηρεί το δικαίωμα επαναγοράς τους εντός πενταετούς περιόδου, εάν αλλάξει η παγκόσμια κατάσταση. Η Ford ακολουθεί αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Mercedes-Benz, η Toyota, η Renault και η Nissan στην ανακοίνωση της αποχώρησης από τη Ρωσία, αφού οι δυτικές χώρες επέβαλαν κυρώσεις στη Ρωσία μετά την εισβολή της στην Ουκρανία, καθιστώντας σχεδόν αδύνατο για τους κατασκευαστές να δραστηριοποιούνται εκεί. ΤΟ E-POWER ΤΗΣ NISSAN ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΕ ΩΣ Η «ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ» ΑΠΟΧΩΡΕI ΚΑΙ Η FORD ΑΠO ΤΗ ΡΩΣIΑ Η Crédit Agricole Consumer Finance υπέγραψε συμφωνία με τη γαλλική εταιρεία κατασκευής FCEV Hopium, για παραγγελία 10.000 μονάδων. Τα αυτοκίνητα θα διατεθούν για επαγγελματικό και ιδιωτικό leasing μέσω της θυγατρικής της χρηματοδότησης αυτοκινήτων Agilauto. Πρόκειται για κίνηση εμπιστοσύνης. Η Hopium είναι γαλλική start-up χωρίς προηγούμενη εμπειρία κατασκευής αυτοκινήτων και παρουσίασε επίσημα το πρώτο της αυτοκίνητο, τη La Machina, στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού 2022. Πρόκειται για πολυτελές sedan των 120.000 ευρώ, μηδενικών εκπομπών, με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2025, καθώς η τεχνική ανάπτυξη του μοντέλου βρίσκεται υπό εξέλιξη και απαιτούνται ενδελεχείς δοκιμές και πιστοποίηση. Ωστόσο, έχοντας ήδη την παραγγελία της Crédit Agricole, αξίας 1,2 δισ. ευρώ, η εταιρεία μπορεί να ατενίζει το μέλλον με περισσότερη εμπιστοσύνη. Η παραγγελία αντιπροσωπεύει το ήμισυ της προγραμματισμένης ετήσιας παραγωγής της. Το La Machina θα αποτελέσει μέρος της στρατηγικής της Agilauto για έναν στόλο απανθρακοποιημένο, αν και η Crédit Agricole αναφέρει πως η παραγγελία αποτελεί και υποστηρικτικό μέτρο ενίσχυσης των βιομηχανικών δυνατοτήτων της Hopium. Η παραγγελία θυμίζει τη συμφωνία της Leaseplan με τη Lightning, την ολλανδική εταιρεία ηλιακών αυτοκινήτων. Ωστόσο, η Leaseplan επένδυσε στο δεύτερο φθηνότερο μοντέλο της start-up, ενώ η Crédit Agricole επενδύει σε ένα υπερσύγχρονο πολυτελές όχημα, ισχύος 500 ίππων και αυτονομίας 1.000 χιλιομέτρων, που δεν απευθύνεται ακριβώς στο επίκεντρο της ευρωπαϊκής αγοράς στόλου. ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 10.000 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ Crédit Agricole - Hopium

31.10.22 #174 11 Η Renault Trucks προσέθεσε λύσεις τελικής παράδοσης μηδενικών εκπομπών στην γκάμα οχημάτων της μέσω συνεργασίας παραγωγής και διανομής ηλεκτρικών ποδηλάτων φορτίου. Η εταιρεία επαγγελματικών οχημάτων, θυγατρική του Volvo Group, ένωσε τις δυνάμεις της με την Kleuster, που εδρεύει στη Λυών, για την κατασκευή ηλεκτρικών ποδηλάτων φορτίου Freegônes στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις του Vénissieux και τη διανομή τους μέσω του ευρωπαϊκού της δικτύου, από το 2023. ΤΕΛΙΚΉ ΠΑΡΆΔΟΣΗ ΜΗΔΕΝΙΚΏΝ ΕΚΠΟΜΠΏΝ Ο Bruno Blin, Πρόεδρος της Renault Trucks, δήλωσε ότι η συνεργασία αντανακλά την επιθυμία της εταιρείας να ενισχύσει τη θέση της στην αστική εφοδιαστική, όπου η επέκταση των ζωνών χαμηλών εκπομπών (LEZ), η αυξανόμενη ζήτηση τελικών παραδόσεων και η αυξημένη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση απαιτούν ευέλικτες μεταφορές χωρίς άνθρακα. «Τα ποδήλατα e-cargo αποτελούν εξαιρετική επιλογή για αστικά περιβάλλοντα με ζώνες μηδενικών εκπομπών», ανέφερε. ΠΕΝΤΑΠΛΆΣΙΑ ΑΎΞΗΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΉΣ Μεταφερόμενη στο Vénissieux και εκμεταλλευόμενη την ομάδα παραγωγής της Renault Trucks, η Kleuster θα πενταπλασιάσει την παραγωγική της ικανότητα σε σύγκριση με το 2022. Περίπου 200 Freegône βρίσκονται ήδη σε υπηρεσία στη Γαλλία. Τα ποδήλατα e-cargo διαθέτουν αυτονομία 80 χλμ και μπορούν να κυκλοφορήσουν σε δρόμους, ποδηλατόδρομους, ζώνες πεζών και ζώνες χαμηλών εκπομπών ρύπων. Οι μικρές τους διαστάσεις τούς επιτρέπουν να φτάσουν μέχρι τις πόρτες των πελατών. ΠΈΝΤΕ ΜΟΝΤΈΛΑ ΠΟΔΗΛΆΤΩΝ E-CARGO Η Kleuster κατασκευάζει πέντε μοντέλα Freegône: ξηρού φορτίου, ψυγείο, φαγητού, επίπεδης φόρτισης και κάδο αποβλήτων. Το μοντέλο ξηρού φορτίου διαθέτει δυνατότητα ωφέλιμου φορτίου 350 κιλών και όγκου φόρτωσης 2 μ3, ενώ το μοντέλο ψυγείου διαθέτει έλεγχο θερμοκρασίας από -25°C έως +4°C. Ο Gérard Têtu, ιδρυτής και CEO της Kleuster, δήλωσε: «Η Renault Trucks είναι ιδανικός συνεργάτης για την ανάπτυξη της Kleuster. Αμφότερες οι εταιρείες έχουν δεσμευτεί να παρέχουν τις καλύτερες δυνατές λύσεις αστικής κινητικότητας σε πολύ πυκνοκατοικημένα περιβάλλοντα». ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΜΕ ΤΗΝ KLEUSTER ΗRenault Trucks στην αγορά ποδηλάτων e-cargo Η κινεζική θυγατρική της Autoliv και η Geely Auto συνήψαν συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας για την «ανάπτυξη προηγμένης τεχνολογίας ασφάλειας μελλοντικών οχημάτων». Η μη αποκλειστική συνεργασία περιλαμβάνει συστημική προσέγγιση ασφάλειας αυτοκινήτου με χρήση 16 τεχνολογιών. «Στόχος είναι η ανάπτυξη προϊόντων που θα ανταποκρίνονται στη μελλοντική ζήτηση για ασφαλέστερα οχήματα και προστασία περισσότερων ζωών», ανέφερε η δήλωση. «Η αυτοκινητοβιομηχανία διέρχεται εντατική φάση μετασχηματισμού. Παγκόσμιες τάσεις όπως η βιωσιμότητα, ο αυτοματισμός, η ηλεκτροκίνηση και η μικροκινητικότητα, διαμορφώνουν το μελλοντικό σύστημα μεταφορών. Καθώς αυτές οι τάσεις και οι νέες τεχνολογίες αναδιαμορφώνουν την κινητικότητα, η διατήρηση της ανταγωνιστικότητας απαιτεί ευελιξία, καινοτομία και στρατηγικές ανατροπές». Η νέα συνεργασία προβλέπεται να επιταχύνει την εισαγωγή προηγμένων τεχνολογιών ασφαλείας στην αγορά και περιλαμβάνει ασφάλεια αυτόνομης οδήγησης υψηλού επιπέδου, έξυπνη τεχνολογία διεύθυνσης, σύστημα ασφάλειας επιβατών 360° και ανάπτυξη βιώσιμων υλικών αντικατάστασης δέρματος. «Η νέα συνεργασία Autoliv και Geely υπογραμμίζει την κοινή μας πρόθεση ταχείας διάθεσης στην αγορά νέας τεχνολογίας ασφαλείας που θα σώσει περισσότερες ζωές», δήλωσε ο πρόεδρος της Autoliv Κίνας, Sng Yih. «Αυτή η στρατηγική συνεργασία σηματοδοτεί ένα ακόμα ορόσημο για την Geely και την Autoliv και μας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσουμε αυτοκίνητα με νέο επίπεδο τεχνολογίας ασφάλειας. Μέσω της στενής μας συνεργασίας, μπορούμε να αυξήσουμε την ικανότητα καινοτομίας και την τεχνική ανταγωνιστικότητά μας στην αγορά αυτοκινήτων», δήλωσε ο Guowang Kang, αντιπρόεδρος της Geely Auto. Οι δύο εταιρείες άρχισαν να συνεργάζονται το 2002 και έκτοτε ανέπτυξαν τεχνολογίες όπως προεντατήρες ζωνών ασφαλείας και τιμόνι με ανίχνευση αφής χεριών. ΝΕΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ AUTOLIV CHINA ΚΑΙ GEELY AUTO

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=