FLEETNEWS #172

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022 #172 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Euro NCAP: Βελτιώνεται η ασφάλεια Η μάχη για τις τιμές στα EV Ανατροπές στην κατάταξη των μαρκών στην Ελλάδα Μάθετε περισσότερα στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Alfa Romeo ή στο alfaromeo.gr ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΡΠΑΖΕΙ Εξηλεκτρισμένη, τεχνολογικά προηγμένη και με καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, η νέα Tonale συναρπάζει σε κάθε επίπεδο, διατηρώντας παράλληλα στο ακέραιο την αστείρευτη γοητεία που εκπέμπει μία Alfa Romeo. ΝΈΑ ALFA ROMEO TONALE

17.10.22 #172 2 info@fleetnews.gr Η Hopium, μια νέα γαλλική μάρκα αυτοκινήτων, θα παρουσιάσει το Machina Vision, ένα μεγάλο σεντάν που λειτουργεί με υδρογόνο. Ο ηλεκτροκινητήρας του, που τροφοδοτείται από κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, αποδίδει 500 ίππους και του επιτρέπει να φτάσει τα 230 χλμ/ώρα, ενώ επιτυγχάνει αυτονομία 1.000 χλμ. Σχεδιασμένο από τον Félix Godard, -πριν στις Porsche, Tesla και Lucid- το Hopium Machina Vision αντικατοπτρίζει την μελλοντική σχέση Ανθρώπου/Μηχανής. Στο εμπρόσθιο τμήμα, η οθόνη από κολόνα σε κολόνα παρέχει ψηφιακές πληροφορίες, προσβάσιμες στον οδηγό και στον επιβάτη. Μπορεί να μετατραπεί σε πανοραμική ή να μικρύνει, ανάλογα με την επιθυμία, με μια κίνηση. Η κονσόλα αφής προσφέρει νέα αισθητήρια σύνδεση με την διεπαφή. Το μοντέλο διαθέτει σιλουέτα notchback που είναι ταυτοχρόνως σπορ και κομψή, με έξυπνες αναλογίες. Τα χαρακτηριστικά στοιχεία του Hopium Machina περιλαμβάνουν την επιβλητική μάσκα που ενεργοποιείται για βελτιστοποίηση της ψύξης του συστήματος κυψελών καυσίμου και τον χαρακτηριστικό φωτισμό που παραπέμπει σε υδάτινο κυματισμό. ΤοMachina Vision κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2022. HOPIUM MACHINA VISION Η Polestar παρουσίασε το ηλεκτρικό SUV Polestar 3. Ο σκανδιναβικός μινιμαλισμός και η καθαρή σχεδίαση συνδυάζονται με τα βασικά χαρακτηριστικά του σπορ οχήματος. Με νέα αεροδυναμικά, στιβαρά χαρακτηριστικά SUV, με διακριτική και αποτελεσματική αεροδυναμική βελτιστοποίηση - που περιλαμβάνει εμπρόσθια αεροτομή ενσωματωμένη στο καπό, δεύτερη αεροτομή ενσωματωμένη στον οπίσθιο φθορέα και οπίσθια αεροδυναμικά πτερύγια. Τα υλικά κατασκευής του έχουν επιλεγεί βάσει κριτηρίων βιωσιμότητας, χωρίς να θυσιάζονται η αισθητική και η πολυτέλεια. Πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο της Polestar με κεντρικό υπολογιστή NVIDIA Drive και λογισμικό της Volvo Cars. Λειτουργώντας ως εγκέφαλος τεχνητής νοημοσύνης, η πλατφόρμα υψηλής απόδοσης της NVIDIA επεξεργάζεται τα δεδομένα από τους αισθητήρες και τις κάμερες του αυτοκινήτου και παρέχει προηγμένες λειτουργίες ασφάλειας και καταγραφής οδηγού. Το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας τροφοδοτείται από την πλατφόρμα επόμενης γενιάς Snapdragon Cockpit της Qualcomm Technologies, Inc. Εξοπλίζεται με οθόνες υψηλής ευκρίνειας, ήχο surround κορυφαίας ποιότητας και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα. Με τη Volvo Cars να εισέρχεται σε μια νέα εποχή ασφάλειας, το Polestar 3 διαθέτει προηγμένη τεχνολογία ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας επόμενης γενιάς, ως μέρος του DNA της. Το μοντέλο διατίθεται με διπλό κινητήρα και εκτροπέα κίνησης στους πίσω τροχούς. Αποδίδει συνολικά 489 ίππους και 620 lb-ft ροπής. Ο οπίσθιος ηλεκτροκινητήρας μπορεί να αποσυνδεθεί, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να λειτουργεί μόνον με τον εμπρόσθιο, για εξοικονόμηση ενέργειας. Η μπαταρία 111 kWh του παρέχει αυτονομία έως και 610 χλμ. WLTP. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που κυκλοφορεί με την νέα ηλεκτρική τεχνολογία που αναπτύχθηκε από την Volvo Cars και σύστημα αμφίδρομης φόρτισης, με δυνατότητες σύνδεσης από το όχημα στο δίκτυο και plug-and-charge. Οι πρώτες παραδόσεις προβλέπονται το τέταρτο τρίμηνο του 2023. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΣΤΙΒΑΡΟ, ΑΣΦΑΛΕΣ, ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ, ΜΙΝΙΜΑΛ Polestar 3, το SUV της ηλεκτρικής εποχής Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

17.10.22 #172 3 Οι όμιλοι Autohellas και Samelet ιδρύουν κοινή εταιρεία, για να καταστεί ο συνεργάτης της Stellantis στην ελληνική αγορά που θα αναλάβει την εισαγωγή και διανομή των μαρκών Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional και Jeep. Η ολοκλήρωση αυτής της σχεδιαζόμενης εξαγοράς τελεί υπό την έγκριση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Η συναλλαγή έρχεται στον απόηχο της συγχώνευσης των κατασκευαστών αυτοκινήτων PSA και FCA -πέρυσι- η οποία δημιούργησε τη Stellantis, μια από τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες στον κόσμο με εργοστασιακές δραστηριότητες σε 30 χώρες και εμπορική παρουσία σε 130 αγορές παγκοσμίως. Μετά την ολοκλήρωση της προγραμματισμένης συναλλαγής, η κοινή εταιρεία των ομίλων των Autohellas και Samelet θα είναι υπεύθυνη για την εισαγωγή και διανομή πέντε συνολικά μαρκών της Stellantis, αποκτώντας τη θυγατρική της FCA Italy SpA στην Ελλάδα, τον μέχρι τώρα εισαγωγέα και διανομέα αυτών. Οι συμβάσεις του προσωπικού της FCA Greece ΑΕ δεν θα επηρεαστούν από την ολοκλήρωση της συναλλαγής αυτής. Οι όμιλοι Autohellas και Samelet θα βασιστούν στην εκτεταμένη τεχνογνωσία, εμπειρία, πόρους και παρουσία τους στην αγορά αυτοκινήτου και υπηρεσιών κινητικότητας, για να εξασφαλίσουν τη συνέχιση των υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους πελάτες, να διανείμουν το σύνολο των ανταλλακτικών που αφορούν τις μάρκες αυτές καθώς και να αναπτύξουν με επιτυχία τη συνολική επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα. Οι Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Fiat Professional και Jeep είναι εμβληματικές μάρκες που θα συμπληρώσουν το χαρτοφυλάκιο των Autohellas και Samelet. Αξιοποιώντας τις πολλές, νέες και προηγμένες εξελίξεις στα συστήματα μετάδοσης κίνησης του Ομίλου Stellantis, όλες αυτές οι μάρκες στο νεοαποκτηθέν χαρτοφυλάκιο θα επωφεληθούν από τις σημαντικές επενδύσεις στην τεχνολογία τελευταίας γενιάς και στα συναρπαστικά νέα μοντέλα που πολύ σύντομα θα λανσαριστούν για την υλοποίηση του μακροπρόθεσμου στρατηγικού πλάνου του Ομίλου Dare Forward 2030, που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο. Ξεκινώντας με πέντε νέα μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2022, κάθε μάρκα έχει μια σαφώς καθορισμένη και επιταχυνόμενη στρατηγική, με στόχο να προσφέρει στους πελάτες της μια πλήρη σειρά μοντέλων που ανταποκρίνονται στις σημερινές αλλά και μελλοντικές ανάγκες τους. «Η Stellantis είναι μια από τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως, με εξαιρετικά προϊόντα και ένα πολύ ισχυρό πλάνο για την ηλεκτροκίνηση και τη βιώσιμη κινητικότητα. Οι όμιλοι Autohellas και Samelet, με πάνω από 35 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην εισαγωγή και διάθεση αυτοκινήτων, δεσμεύονται να προσαρμοστούν με επιτυχία στις εξελίξεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Μαζί με τη Stellantis, είμαστε σίγουροι ότι θα προσφέρουμε τις λύσεις κινητικότητας του μέλλοντος, εξασφαλίζοντας παράλληλα στους πελάτες μας τις εμπειρίες που επιθυμούν και διασφαλίζοντας μακροπρόθεσμη ανάπτυξη για τις μάρκες μας και το δίκτυο των διανομέων μας», αναφέρουν οι όμιλοι Autohellas και Samelet. ΕΙΣΑΓΩΓΕΑΣ ABARTH, ALFA ROMEO, FIAT, FIAT PROFESSIONAL, JEEP Κοινή εταιρεία Autohellas και Samelet Η παρουσία της Jeep στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού (Mondial de L’Automobile 2022) θα είναι 100% ηλεκτρική, με το Avenger, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της μάρκας, να καταλαμβάνει το σύνολο του περιπτέρου. Η σχεδίαση του χώρου της Jeep θα αποπνέει τον ίδιο δυναμισμό και τον μοντέρνο χαρακτήρα με εκείνον που εκφράζει απόλυτα και το Avenger. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο σχεδιάστηκε ώστε να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς, με συμπαγείς διαστάσεις, σύγχρονο, πρακτικό και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό, ευρυχωρία για τους επιβάτες και τις αποσκευές, αλλά και ηλεκτρική αυτονομία 400 χλμ. Το νέο Avenger θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Christian Meunier, CEO της μάρκας Jeep, τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου, στις 14:00 τοπική ώρα. Αμέσως μετά, το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο για προ-παραγγελίες. «Το νέο Avenger αποτελεί την αιχμή του δόρατος των νέων αμιγώς ηλεκτρικών Jeep για την αγορά της Ευρώπης», αναφέρει ο κ. Meunier. «Προσφέρει τις μοναδικές δυνατότητες των μοντέλων της Jeep και παράλληλα έχει τις ιδανικές διαστάσεις για την αγορά. Κατά την παρουσίασή του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, θα δείξουμε γιατί πραγματικά αποτελεί μια ξεχωριστή αμιγώς ηλεκτρική εναλλακτική για τα μοντέλα της κατηγορίας του. Το Jeep Avenger είναι το σημείο αναφοράς για τα πλάνα επέκτασής μας στην Ευρώπη και την πορεία μας, ώστε να αποτελούμε την ηγετική μάρκα στα SUV μηδενικών εκπομπών ρύπων». H JEEP ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ

17.10.22 #172 4 Η Stellantis N.V. ανακοίνωσε ολοκληρωμένο πλάνο για την Επιχειρηματική της Μονάδα Κυκλικής Οικονομίας, που θα επιτύχει περισσότερα από 2 δισ. ευρώ έσοδα έως το 2030 και θα οδηγήσει τον δυναμικό στόχο της εταιρείας για επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας έως το 2038. H Επιχειρηματική Μονάδα Κυκλικής Οικονομίας επεκτείνεται δυναμικά ως μία από τις επτά αναπτυσσόμενες επιχειρηματικές μονάδες που ανακοινώθηκαν στο στρατηγικό πλάνο Dare Forward 2030. Με ολοκληρωμένη προσέγγιση 360 μοιρών, βασίζεται στη στρατηγική των 4R -Reman, Repair, Reuse και Recycle- για να ανταποκριθεί στην ηθική ευθύνη της εταιρείας για το μέλλον, προσφέροντας επιχειρηματική αξία στην Stellantis. Κύριοι στόχοι της Επιχειρηματικής Μονάδας Κυκλικής Οικονομίας είναι η παράταση της ζωής των αυτοκινήτων και των ανταλλακτικών, η διασφάλιση της διάρκειάς τους όσο το δυνατόν περισσότερο και η επιστροφή υλικών και αυτοκινήτων που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους στον κύκλο κατασκευής νέων αυτοκινήτων και προϊόντων. Αυτή η μεθοδολογία συμπληρώνει τις αρχές του «Σχεδιασμού για την Κυκλική Οικονομία», οι οποίες αποτελούν τον πυρήνα του νέου Citroën Oli. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ 4R ΚΥΚΛΙΚΉΣ ΟΙΚΟΝΟΜΊΑΣ: Η στρατηγική 4R είναι ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση και την προστασία των πόρων του πλανήτη. „Reman (Ανακατασκευή): Τα χρησιμοποιημένα, φθαρμένα ή ελαττωματικά εξαρτήματα αποσυναρμολογούνται προσεκτικά, καθαρίζονται και ανακατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές OEM. Σχεδόν 12.000 εξαρτήματα που καλύπτουν 40 σειρές προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων των μπαταριών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, είναι διαθέσιμα. „Repair (Επισκευή): Τα φθαρμένα εξαρτήματα επισκευάζονται και επανατοποθετούνται στα αυτοκίνητα των πελατών. Σε 21 εγκαταστάσεις σε όλο τον κόσμο, κέντρα ηλεκτρονικών επισκευών λειτουργούν στον τομέα των μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. „Reuse (Επανάχρηση): Περίπου 4,5 εκατομμύρια ανταλλακτικά διαφόρων μαρκών σε στοκ, που εξακολουθούν να είναι σε καλή κατάσταση, ανακτώνται από αυτοκίνητα στο τέλος του κύκλου ζωής τους και πωλούνται σε 155 χώρες μέσω της πλατφόρμας e-commerce B-Parts. „Recycle (Ανακύκλωση): Τα υπολείμματα παραγωγής και τα αυτοκίνητα στο τέλος του κύκλου ζωής τους επανατροφοδοτούνται στη διαδικασία κατασκευής. Σε μόλις έξι μήνες, η επιχειρηματική μονάδα έχει συλλέξει 1 εκατομμύριο ανακυκλωμένα εξαρτήματα. ΤΟ SUSTAINERA Με την επέκταση των δραστηριοτήτων κυκλικής οικονομίας, η επιχειρηματική μονάδα λανσάρει επίσης τη νέα της ετικέτα SUSTAINera για ανταλλακτικά και αξεσουάρ, προσφέροντας εξοικονόμηση έως και 80% στα υλικά και 50% στην ενέργεια, σε σύγκριση με τα αντίστοιχα νέα ανταλλακτικά. Οι τιμές καθορίζονται με τη διεξαγωγή μιας ανάλυσης κύκλου ζωής του αντίστοιχου best-seller σε κάθε οικογένεια προϊόντων σύμφωνα με μια μεθοδολογία εγκεκριμένη από τη Sphera, μια ανεξάρτητη εταιρεία. Περισσότερα στο fleetnews.gr STELLANTIS ΕπιχειρηματικήΜονάδα Κυκλικής Οικονομίας Η Stellantis εγκαινίασε το νέο κέντρο λογισμικού στο Bengaluru της Karnataka, στην Ινδία. Το νέο κέντρο θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη λογισμικού και τεχνολογικών καινοτομιών ζωτικής σημασίας για την πρόοδο των αυτοκινήτων και της κινητικότητας. Οι νέες εγκαταστάσεις αποτελούν το δεύτερο παγκόσμιο κέντρο καινοτομίας της εταιρείας στη χώρα. Οι εγκαταστάσεις, που καλύπτουν 4.650 περίπου τ.μ., θα αποτελέσουν το κύριο κέντρο ανάπτυξης του STLA SmartCockpit, μίας εκ των τριών τεχνολογικών πλατφορμών που απαιτούνται για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας το 2024, ο οποίος θα επεκταθεί στις τέσσερις πλατφόρμες STLA. Το κέντρο του Bengaluru θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη τεχνολογιών AI και ADAS για το STLA AutoDrive. Επιπλέον, η ομάδα Ανάπτυξης Λογισμικού Base του Bengaluru θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες πλατφόρμες λογισμικού που κατασκευάζονται στα πλαίσια Classic και Adaptive Autosar. Το νέο κέντρο εγκαινιάστηκε από τον Yves Bonnefont, Chief Software Officer της Stellantis, από κοινού με την ανώτατη διευθυντική ομάδα της Stellantis India. Το γραφείο του Bengaluru θα στεγάσει εργαστήρια τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου ενός ακουστικού εργαστηρίου επόμενης γενιάς, το οποίο αποσκοπεί στην ανάπτυξη συγκεκριμένων ηχητικών συστημάτων και κορυφαίων ηχητικών εμπειριών για τους ιδιοκτήτες οχημάτων Stellantis σε όλο τον κόσμο. Η STELLANTIS ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΤΟ SOFTWARE HUB

17.10.22 #172 6 „RENAULT: Ο Luca de Meo, CEO της Renault και του Renault Group, ο Fabrice Cambolive, COO της Renault, και ο Gilles Vidal, επικεφαλής αντιπρόεδρος του τμήματος σχεδίασης της Renault, θα αποκαλύψουν μια νέα σχεδιαστική προσέγγιση του εμβληματικού Renault 4. Εκεί θα παρουσιαστεί επίσης για πρώτη φορά στο κοινό και το νέο οικογενειακό Kangoo E-TECH Electric, τα showcars Renault 5 Turbo 3E και το Hippie Caviar Motel, όπως επίσης και το νέο Megane E-TECH Electric, αλλά και το νέο Austral E-TECH Full Hybrid, πλάι στο Arkana E-TECH Full Hybrid και το πρωτότυπο Scenic Vision. Οι επισκέπτες, με τη βοήθεια της εικονικής πραγματικότητας, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν όλα τα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης του νέου Austral E-TECH Full Hybrid. „DACIA: Σε ένα περίπτερο που αντανακλά τη φιλοσοφία και τις αξίες που διέπουν τη μάρκα θα παρουσιαστεί ένα νέο Duster σε έκδοση Matte και το πρωτότυπο Manifesto, που εκτίθενται σε παγκόσμια πρώτη. Παράλληλα, ο κινητήρας Hybrid 140 θα παρουσιαστεί στο περίπτερο της Dacia, με το Jogger να γίνεται το πρώτο υβριδικό της Dacia την επόμενη χρονιά. Το υβριδικό σύστημα κίνησης που έχει ήδη εφαρμοστεί στην γκάμα μοντέλων Renault, είναι μία ακόμη ευκαιρία για την Dacia να αξιοποιήσει δοκιμασμένη τεχνολογία. „ALPINE: Με ένα περίπτερο προσανατολισμένο στο μηχανοκίνητο αθλητισμό του σήμερα αλλά και του αύριο, θα εστιάσει στο DNA της: το σήμερα των αγώνων με τη Formula 1 A522, και τη νέα A110 R που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στην Ευρώπη. Το αύριο των αγώνων με το πρωτότυπο Alpenglow, το οποίο ενσωματώνει το όραμα της Alpine σχετικά με τη στρατηγική της για τα προϊόντα αιχμής και το μηχανοκίνητο αθλητισμό. „MOBILIZE: Με εμπνευσμένα workshops, ψυχαγωγικές ψηφιακές εμπειρίες και ενημερωτικές συναντήσεις, η μάρκα Mobilize θα παρουσιάσει μια μοναδική προσέγγιση στη βιώσιμη κινητικότητα. Τα νέα μοντέλα αστικής μετακίνησης (Mobilize Duo) θα εκτίθενται δίπλα στις υπηρεσίες που προορίζονται για κοινόχρηστες μετακινήσεις (Zity by Mobilize, Mobilize Share) και Mobilize Limo για υπηρεσίες μεταφοράς. Πολύ σύντομα, το δίκτυο Mobilize Fast Charge θα προσφέρει στους χρήστες την απαράμιλλη εμπειρία μιας υπερ-ταχείας φόρτισης. Παράλληλα, το Solo Concept και το Ileo Concept θα γίνουν τα απαραίτητα μέσα για τις ενεργειακές απαιτήσεις και τις ανάγκες μετακίνησης στην πόλη του αύριο. „HYVIA: Η κοινοπραξία υδρογόνου, αποτέλεσμα συνεργασίας του Renault Group με την αμερικανική εταιρεία Plug, θα είναι παρούσα, παρουσιάζοντας τα οχήματα υδρογόνου, μεταξύ αυτών και το Master Van H2-TECH σε έκδοση παραγωγής, καθώς και παραδείγματα του μοναδικού της οικοσυστήματος για το υδρογόνο. ΤΟ RENAULT GROUP ΣΤΟ ΣΑΛΟΝΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ Renault, Dacia, Alpine, Mobilize και Hyvia Το Renault Group και η Nissan Motor Co., Ltd. ανακοίνωσαν από κοινού πως «συμμετέχουν επί του παρόντος σε εμπιστευτικές συζητήσεις γύρω από διάφορες πρωτοβουλίες στο πλαίσιο συνεχών προσπαθειών για την ενίσχυση της συνεργασίας και του μέλλοντος της Συμμαχίας τους. Οι συζητήσεις περιλαμβάνουν: „ Συμφωνία για ένα σύνολο στρατηγικών κοινών πρωτοβουλιών σε αγορές, προϊόντα και τεχνολογίες. „ Τη σκέψη της Nissan να επενδύσει στη νέα οντότητα Renault EV που θα υποστηρίξει τη στρατηγική Renaulution της Renault και θα είναι ένα από τα στρατηγικά βήματα προς τη στρατηγική της φιλοδοξία «Nissan Ambition 2030». „ Οι εταιρείες συνεχίζουν να οδηγούν σε διαρθρωτικές βελτιώσεις, για να εξασφαλίσουν βιώσιμες λειτουργίες και διακυβέρνηση της Συμμαχίας». Όπως έχει γίνει γνωστό, το Renault Group σκοπεύει να διαχωρίσει τις επιχειρήσεις EV και κινητήρων εσωτερικής καύσης, για να αντιμετωπίσει καλύτερα τον ανταγωνισμό. Η NISSAN ΕΞΕΤΑΖΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΗ ΝΕΑ RENAULT EV

17.10.22 #172 7 Η νέα BMW M2 προσφέρει τις χαρακτηριστικές επιδόσεις M σε μία άκρως σκληροπυρηνική εκδοχή. Οι compact διαστάσεις μαζί με την τεχνολογία κινητήρα και πλαισίου, προσαρμοσμένη από την BMW M3/BMW M4, βρίσκονται στην καρδιά μιας αυτοκινητιστικής φιλοσοφίας που προσδίδει στη νέα έκδοση του δίθυρου μοντέλου εκπληκτικές δυνατότητες ευελιξίας και χειρισμού. Ο οδηγός διατηρεί τον έλεγχο ακόμα και όταν δοκιμάζει τα όρια του αυτοκινήτου, ενώ ο ξεχωριστός χαρακτήρας του μοντέλου υποδηλώνεται επίσης στην εκφραστική εξωτερική σχεδίαση με τις αθλητικές coupé αναλογίες. Η προηγμένη φιλοσοφία ελέγχου/ λειτουργίας για την εξατομίκευση των παραμέτρων του οχήματος καθιστά ακόμα πιο έντονη την εμπειρία της σπορ οδήγησης. Με τόσα προσόντα, η νέα BMW M2 συνεχίζει την παράδοση της μάρκας στα σούπερ σπορ compact μοντέλα, που ξεκίνησε το 1973 με την άφιξη της BMW 2002 turbo. Επίσης, επεκτείνει την επιτυχία της προκατόχου της, που κατέγραψε σχεδόν 60.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Η έκδοση του εξακύλινδρου εν σειρά συνόλου που εξελίχθηκε για το compact υψηλών επιδόσεων μοντέλο με τεχνολογία M TwinPower Turbo και δυνατότητα λειτουργίας σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, ξεχωρίζει με τα τυπικά χαρακτηριστικά απόδοσης M που διαθέτει. Αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 338 kW/460 hp, ο κινητήρας ξεπερνά σε απόδοση τη βασική μονάδα που χρησιμοποιούσε η προκάτοχός της κατά 66 kW/90 hp. Η μέγιστη ροπή των 550 Nm παράγεται μεταξύ 2.650 και 5.870 σαλ., ενώ η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.250 σαλ. Το παγκόσμιο λανσάρισμα της νέας BMWM2 θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2023. Θα κατασκευάζεται μαζί με τη νέα BMWΣειρά 2 Coupé στο εργοστάσιο του BMW Group στο San Luis Potosí, στοΜεξικό. Αναλυτικά στο fleetnews.gr COMPACT ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ Η νέα BMWM2 Η Kosmocar - Audi παρουσίασε την εφαρμογή Audi Connect Plug & Play, με την οποία το smartphone του κατόχου ενός Audi συνδέεται με το αυτοκίνητό του, μετατρέποντάς το γρήγορα και εύκολα σε «συνδεδεμένο όχημα». Η έξυπνη συσκευή DataPlug, σε συνδυασμό με την εφαρμογή Audi Connect Plug & Play, επιτρέπει στα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από το 2008 μέχρι το 2019 να γίνουν «συνδεδεμένα» με λίγα απλά βήματα. Με την εφαρμογή Audi Connect Plug & Play, διαθέσιμη τόσο σε iOS όσο και σε Android, οι οδηγοί μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για το όχημά τους ανά πάσα στιγμή, όπως τα διανυθέντα χιλιόμετρα, ο αριθμός πλαισίου του οχήματος και η στάθμη καυσίμου, καθώς και τα χιλιόμετρα και οι μέρες που απομένουν μέχρι το επόμενο ραντεβού για service. Επίσης, η εφαρμογή προσφέρει σειρά χρηστικών πληροφοριών και υπηρεσιών όπως η άμεση κλήση Oδικής Βοήθειας ή της Εξυπηρέτησης Πελατών, η τελευταία θέση στάθμευσης του αυτοκινήτου, ο σύμβουλος οδικής συμπεριφοράς και οικονομικής οδήγησης, η λίστα του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service Audi στην Ελλάδα, αλλά και παιχνίδια προκλήσεων οδήγησης και διαδρομών για την διασκέδαση του χρήστη. Επίσης, ο χρήστης της εφαρμογής μπορεί να έχει μια πλήρη επισκόπηση των διαδικασιών ανεφοδιασμού και των μηνιαίων εξόδων καυσίμων. Κάθε φορά που το Audi DataPlug καταγράφει μια διαδικασία ανεφοδιασμού, ο χρήστης λαμβάνει μια ειδοποίηση στο smartphone του ότι καταγράφηκαν στοιχεία του ανεφοδιασμού. Μέσα από αυτήν τη λειτουργία ο οδηγός μπορεί να διαπιστώσει όχι μόνο το ακριβές κόστος καυσίμου σε κάθε διαδρομή αλλά και τα συγκεκριμένα σημεία μιας διαδρομής όπου θα μπορούσε να εξοικονομήσει καύσιμο εάν ακολουθούσε διαφορετικό στυλ οδήγησης. ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ONLINE ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΧΟΥΣ AUDI

17.10.22 #172 8 DUO, ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΟΧΗΜΑ ΤΗΣ MOBILIZE ΤΟ 2023 Μετά το αυτοκίνητο ride-hailing Limo, η Mobilize θα λανσάρει δεύτερο προϊόν στην αγορά το 2023. Η θυγατρική κινητικότητας της Renault πρόκειται να λανσάρει τον κληρονόμο του διάσημου Twizy, ονόματι Duo. Αυτό το αμιγώς ηλεκτρικό τετράτροχο όχημα πόλης θα διατίθεται συνδρομητικά σε ιδιώτες και με μακροχρόνια μίσθωση σε επαγγελματίες. Όπως και στον προκάτοχό του, το Renault Twizy, οδηγός και συνοδηγός κάθονται παράλληλα και, λόγω μικρού εκτοπίσματος, μπορούν να σταθμεύσουν τρία οχήματα σε μία θέση στάθμευσης. Θα υπάρχει έκδοση που δεν απαιτεί άδεια οδήγησης και δεν θα ξεπερνά τα 45 χλμ./ώρα και πιο γρήγορη, που θα φτάνει τα 80 χλμ./ώρα για κατόχους άδειας κατηγορίας Β. Η πλατφόρμα του Duo διαθέτει εγγενή συνδεσιμότητα, με μεταφόρτωση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο σε ασφαλή διακομιστή και μετάδοση πληροφοριών εντοπισμού και επιπέδου φόρτισης στον πίνακα του υπεύθυνου στόλου. ΤΟ FORD KUGA PLUG-IN HYBRID ΜΕ BLACK PACKAGE Η Ford παρουσίασε το Kuga STLine X Black Package, που διαθέτει μια σειρά οπτικών αναβαθμίσεων, καθώς και μία νέα προαιρετική επιλογή καθισμάτων με την ονομασία Comfort Seat. Το ευφυές σύστημα μετάδοσης κίνησης του Kuga Plug-In Hybrid εξασφαλίζει ηλεκτρική συνολική αυτονομία 57-67 χλμ., και στην πόλη 71-88 χλμ. (WLTP), γεγονός που επιτρέπει σε τακτική βάση την πραγματοποίηση διαδρομών αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας. Η κατανάλωση της τελευταίας, η οποία είναι 14.4-15.9 kWh/100 χλμ. WLTP, είναι επίσης χαμηλότερη από εκείνη των κυριότερων ανταγωνιστών. Συμπληρώνοντας την πλήρη γκάμα των εξωτερικών χρωμάτων, το Black Package προσθέτει στη σπορ σχεδίαση του μοντέλου στοιχεία όπως η οροφή, τα καλύμματα των καθρεπτών, οι εμπρός αεραγωγοί και το πίσω σπόιλερ, όλα βαμμένα σε μαύρο χρώμα. Τα σήματα STLine και η επιγραφή Kuga στην πίσω πόρτα έχουν επίσης μαύρο φινίρισμα, ενώ μαύρες είναι και οι ζάντες αλουμινίου των 20 ιντσών, οι οποίες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό. Οι πελάτες του Kuga σε όλη την γκάμα εκδόσεων του μοντέλου μπορούν να παραγγείλουν, επίσης, μία νέα επιλογή καθίσματος με την ονομασία Comfort Seat, που έχει πιστοποιηθεί από τον κορυφαίο οργανισμό υγείας της σπονδυλικής στήλης Aktion Gesunder Rücken e.V. (AGR) - Καμπάνια για πιο Υγιή Πλάτη. Η ρύθμιση σε 18 κατευθύνσεις επιτρέπει στο κάθισμα να προσαρμόζεται στο άτομο (κάτι που είναι απαραίτητο για τη λήψη της έγκρισης του AGR) και όχι, όπως συχνά συμβαίνει, ο επιβάτης να προσαρμόζει τη θέση και τη στάση του στο κάθισμα. Η Audi γιορτάζει τη 10η επέτειο του Audi RS Q3 με μια ιδιαίτερη σπορ έκδοση: την RS Q3 edition 10 years. Το μοντέλο έχει περιορισμένη παραγωγή 555 αυτοκινήτων και διατίθεται ως RS Q3 και RS Q3 Sportback. To συμπαγές σπορ μοντέλο έχει καθιερωθεί στα χρόνια που μεσολάβησαν από την πρώτη του κυκλοφορία στην αγορά το 2013. Από το 2019, όταν λανσαρίστηκε η δεύτερη γενιά, η ισχύς του κινητήρα είναι 294 kW (400 PS) και ροπή 480 Nm. Η επετειακή έκδοση διαθέτει αποκλειστικές πινελιές τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό. Αυτές περιλαμβάνουν τη νέα μεταλλική βαφή Chronos Gray, ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών, νέα μπάκετ καθίσματα RS με microfiber επενδύσεις Dinamica και διακοσμητικά στοιχεία Jet Black στον πίνακα οργάνων. Το RS Q3 φέρει τον ισχυρό πεντακύλινδρο κινητήρα 2.5 TFSI. Με χωρητικότητα 2,5 λίτρα και απόδοση 294 kW (400 PS), διαθέτει περίπου 17% περισσότερη ισχύ από την προηγούμενη γενιά, η οποία με τη σειρά της είχε αυξημένη απόδοση 250 kW (340 PS), όταν παρουσιάστηκε το 2015. Σε σύγκριση με την αρχέτυπη έκδοση του 2013 των 228 kW (310 PS), η απόδοση τώρα έχει αυξηθεί κατά 29%. Η μέγιστη ροπή των 480 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 2.250 και 5.850 σ.α.λ. Τα RS Q3 και RS Q3 Sportback φτάνουν τα 100 km/h από στάση σε μόλις 4,5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h, ενώ υπάρχει και η επιλογή αύξησης στα 280 km/h. Η ειδική σειρά ανάφλεξης 1-2-4-5-3 και ο μονός αριθμός κυλίνδρων δημιουργούν ένα μοναδικό ηχητικό αποτύπωμα. Η διπλή εξάτμιση RS τονίζει τον χαρακτηριστικό ήχο του πεντακύλινδρου κινητήρα, κάτι που εντείνεται ακόμα περισσότερο από τις προαιρετικές απολήξεις RS Sport. Η ισχύς του κινητήρα μεταφέρεται μόνιμα και στους τέσσερις τροχούς, μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων S tronic, που αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού. ΝΈΟ AUDI RS Q3 edition 10 years

17.10.22 #172 9 RS: Αυτά τα δύο γράμματα είναι συνώνυμα με το «Rally Sport» και τις υψηλές επιδόσεις για τα μοντέλα της Škoda για σχεδόν 50 χρόνια. Η τσεχική εταιρεία ετοιμάζεται να παραμείνει στην τροχιά των επιτυχιών της στην κατηγορία Rally2 με το Fabia RS Rally2, το νεότερο μέλος της οικογένειας RS της Škoda. Από το 2000, η ονομασία RS χρησιμοποιείται επίσης για να υποδηλώσει τα σπορ μοντέλα παραγωγής της εταιρείας. Η τρέχουσα γκάμα μοντέλων RS περιλαμβάνει τα Octavia RS και Octavia RS iV με plug-in υβριδικό σύστημα, καθώς και το Kodiaq RS SUV, όπως και το πλήρως ηλεκτρικό Enyaq Coupé RS iV. H Škoda θεωρεί πως τα οχήματα παραγωγής και τα αγωνιστικά μπορούν να επωφελούνται από την αμοιβαία μεταφορά τεχνολογίας μεταξύ τους, κάτι που καταδεικνύεται από τα μοντέλα RS. Ο Johannes Neft, μέλος του Δ,Σ, της Škoda Auto για την Τεχνική Ανάπτυξη, επισημαίνει: «RS: Στη Škoda, αυτά τα δύο γράμματα συμβολίζουν δεκαετίες παράδοσης μηχανοκίνητου αθλητισμού και αμέτρητες νίκες στις διεθνείς πίστες αγώνων και ειδικές διαδρομές ράλλυ. Ως το νεότερο μέλος της οικογένειας RS, το νέο Fabia RS Rally2 έχει όλα τα διαπιστευτήρια για να συνεχίσει αυτή την ιστορία επιτυχιών. Ταυτόχρονα, τα μοντέλα παραγωγής με την ένδειξη RS προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα στο ευρύ κοινό για περισσότερο από 20 χρόνια». Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΜΟΝΤΕΛΑ SKODA RS Στα βήματα της σπορ παράδοσης ΤΟ ΝΕΟ SUBARU CROSSTREK ΜΕ EYESIGHT Η Subaru αποκάλυψε το καινούργιο Crosstrek. Πρόκειται για ένα νέο SUV το οποίο έχει τη δυνατότητα να κινείται και εκτός δρόμου, καθώς εξοπλίζεται με το αναγνωρισμένης αξίας σύστημα τετρακίνησης της ιαπωνικής μάρκας AWD. Επιπλέον, είναι εξοπλισμένο με την τελευταίας γενιάς τεχνολογία EyeSight και είναι το πρώτο μοντέλο της Subaru που διαθέτει ευρυγώνια κάμερα, βελτιώνοντας έτσι τις επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας. Το νέο Crosstrek θα παρουσιαστεί αρχικά στην ιαπωνική αγορά το 2023 ή αργότερα, πριν από άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο. Η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε ότι υιοθέτησε έναν νέο σχεδιασμό για τα καθίσματα του αυτοκινήτου, τα οποία μειώνουν τις ταλαντώσεις που δέχεται το σώμα των επιβατών από την κίνηση του αυτοκινήτου. Επίσης, άλλαξε και τη βάση στήριξης των καθισμάτων, στην προσπάθειά της να προσφέρει πιο άνετη παραμονή στο νέο αυτοκίνητο. Επίσης, επέλεξε νέα υλικά για την ηχομόνωση και τη συγκόλληση των επιμέρους τμημάτων, για να μειώσει το επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Ανακοίνωσε ότι αξιοποίησε τις ιδιότητες μιας νέας μαστίχας υψηλής εξασθένησης (ελαστική κόλλα) που απορροφά τους κραδασμούς. Η κινητήρια μονάδα είναι ένας βενζινοκινητήρας e-BOXER 2.0. Έχουν γίνει επίσης βελτιώσεις για τη μείωση των κραδασμών και του θορύβου από τον κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο Lineartronic CVT. Χάρη σε μια ειδική διάταξη του πίσω διαμερίσματος, το αμιγώς ηλεκτρικό Epic0 της Regis επιτρέπει στις υπηρεσίες του δήμου του Τορίνο να φτάσουν στις γειτονιές που βρίσκονται στη μητροπολιτική περιοχή. Για να προσφέρει ασφαλή και βιώσιμη εμπειρία εξυπηρέτησης, το πίσω διαμέρισμα του Epic0 είναι εξοπλισμένο όπως ένα κανονικό γραφείο και έχει σχεδιαστεί για να πληροί υψηλά πρότυπα ποιότητας, εργονομίας και ασφάλειας. Στο εσωτερικό του υπάρχει μια γωνιακή επιφάνεια εργασίας, μια οθόνη, ένα κάθισμα με περιστρεφόμενη υποστήριξη, ένας εκτυπωτής / πολυμηχάνημα, ένα σύστημα τροφοδοσίας για υπολογιστές με ανασυρόμενο πολύπριζο, εσωτερική θήκη για ντοσιέ, μόνωση και σύστημα κλιματισμού, καθώς και σύστημα πυρόσβεσης. Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά οχήματα Regis, που εισάγει και διανέμει στην Ελλάδα η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε., είναι συμπαγή ηλεκτρικά οχήματα, χαρακτηρισμένα ως βαριά τετράκυκλα, κατασκευασμένα στην Ιταλία με τις αυστηρότερες προδιαγραφές της αυτοκινητοβιομηχανίας. EPIC0: ΟΙ ΔΗΜΟΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΡΙΝΟ

17.10.22 #172 10 To Hyundai Motor Group ανακοίνωσε μια νέα παγκόσμια στρατηγική για τη μετατροπή όλων των οχημάτων του σε SDV (Software Defined Vehicles), εκείνα δηλαδή που καθορίζονται από λογισμικό, έως το 2025. Η κορυφαία στον κλάδο πρωτοβουλία, που παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας Διαδικτυακής Παρουσίασης «Ξεκλειδώνουμε το μέλλον της κινητικότητας», θα προσφέρει μια άνευ προηγουμένου εποχή κινητικότητας, δίνοντας στους πελάτες την ελευθερία να αναβαθμίζουν εξ αποστάσεως τη λειτουργικότητα των αυτοκινήτων τους, οπουδήποτε και σε όποια χρονική στιγμή αυτό απαιτείται. Παράλληλα, ο Όμιλος Hyundai μοιράστηκε τα σχέδιά του για να μεταμορφώσει την εμπειρία των πελατών καθ’ όλην τη διάρκεια ζωής του οχήματος και να προσφέρει μια νέα εποχή κινητικότητας μέσω της συνεχώς εξελισσόμενης τεχνολογίας λογισμικού. Η συνεχώς εξελισσόμενη τεχνολογία κινητικότητας και λογισμικού του Hyundai Motor Group θα διασφαλίσει ότι όλα τα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που έχουν ήδη αγοραστεί, παραμένουν ενημερωμένα. Αυτό θα επιτρέψει την αναβάθμιση των λειτουργιών του οχήματος, συμπεριλαμβανομένων της ασφάλειας, της άνεσης, της συνδεσιμότητας και της οδηγικής απόδοσης, μέσω ασύρματων ενημερώσεων λογισμικού. Με βάση την πλατφόρμα EV επόμενης γενιάς, τον ενσωματωμένο ελεγκτή και ένα εσωτερικά αναπτυγμένο λειτουργικό σύστημα οχημάτων (ccOS), έως το 2025 όλα τα οχήματα του ομίλου θα είναι εξοπλισμένα για να λαμβάνουν ενημερώσεις ασύρματου λογισμικού Over-The-Air (OTA). Το Hyundai Motor Group εκτιμά πως μέχρι το 2025 περίπου 20 εκατομμύρια οχήματα θα ταξινομηθούν παγκοσμίως στις υπηρεσίες Connected Car Services (CCS) του ομίλου. Τα συνδεδεμένα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με τηλεπικοινωνιακά χαρακτηριστικά και δυνατότητες, θα παρέχουν στους πελάτες εξατομικευμένες υπηρεσίες, όπως συνδρομές λογισμικού. Επιπλέον, τα δεδομένα συνδεδεμένων αυτοκινήτων θα είναι διαθέσιμα και σε μελλοντικές λύσεις κινητικότητας του ομίλου, συμπεριλαμβανομένων των Ειδικών Οχημάτων (PBV), Προηγμένων Μέσων Αερομετακινήσεων (AAM), robotaxis και ρομπότ. Με τη δημιουργία μιας νέας πλατφόρμας δεδομένων, θα παρέχονται καινοτόμοι υπηρεσίες μέσω της σύνδεσης και της επεξεργασίας των διαφόρων δεδομένων που παράγονται καθ’ όλην τη διάρκεια του κύκλου ζωής του αυτοκινήτου, καθώς και την προώθηση της δημιουργίας ενός ανοιχτού οικοσυστήματοςν σε συνεργασία με διάφορους κλάδους, όπως αυτοί του εφοδιασμού και της διαμονής. Έως το 2030, ο Όμιλος Hyundai σχεδιάζει να επενδύσει 12,8 δισ. δολάρια σε πόρους, συμπεριλαμβανομένης της δημιουργίας ενός νέου Παγκόσμιου Κέντρου Λογισμικού για την ενίσχυση των δυνατοτήτων του λογισμικού και την επιτάχυνση της ανάπτυξης οχημάτων που καθορίζονται από λογισμικό. «Αναβαθμίζοντας όλα τα οχήματα έως το 2025 με το νέο λογισμικό, το Hyundai Motor Group θα επαναπροσδιορίσει πλήρως την έννοια του αυτοκινήτου και θα αναλάβει ηγετικό ρόλο στην έναρξη μιας άνευ προηγουμένου εποχής κινητικότητας», δήλωσε ο Chung Kook Park, πρόεδρος και επικεφαλής του Τμήματος Έρευνας και Εξέλιξης του Hyundai Motor Group. Περισσότερα στο fleetnews.gr HYUNDAI MOTOR GROUP Οχήματα που καθορίζονται από λογισμικό «Μετά από 18 μήνες στην Just Eat και την αύξηση του στόλου της βρετανικής Scoober στα περίπου 3.000 ηλεκτρικά οχήματα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, εν μέσω περιορισμών της εφοδιαστικής αλυσίδας, αποφάσισα να αναλάβω νέα καθήκοντα ως Global Category Fleet Manager της Randstad, από σήμερα», έγραψε ο Lee Warner στη σελίδα του στο LinkedIn. Ο κ. Warner είναι ανώτερο στέλεχος της Global Fleet & Transportation, με 16 χρόνια πείρας στον κλάδο των Εγκαταστάσεων, Μετακινήσεων και Διαχείρισης Στόλου. Η προηγούμενη εταιρεία του ήταν η Just Eat Takeaway, όπου διετέλεσε αρχικά Fleet Operations Manager και στη συνέχεια Global Mobility Manager. Η Scoober είναι εταιρεία διανομών της Just Eat στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, με ταχυμεταφορείς από κόμβους και σε βάρδιες. Από το 2015 έως το 2020, ο κ. Warner διετέλεσε διευθυντής Παγκόσμιου Στόλου της Unilever, το 2017 τιμήθηκε με το βραβείο επιλαχόντος Global Fleet Manager of the Year από το Fleet Europe και έξι χρόνια πριν υπήρξε υπεύθυνος στόλου της Samsung Electronics UK. Ο LEE WARNER ΑΝΕΛΑΒΕ GLOBAL FLEET MANAGER ΤΗΣ RANDSTAD

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=