FLEETNEWS #171

10.10.22 #171 6 Δώδεκα χρόνια μετά την πρεμιέρα του πρώτου Audi R8 GT, η Audi Sport GmbH λανσάρει τη δεύτερη έκδοση αυτού του κορυφαίου σούπερ σπορ αυτοκινήτου, του νέου Audi R8 Coupé V10 GT RWD. Η απόδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα V10 των 5,2 λίτρων αυξάνεται στα 456 kW (620 PS), δημιουργώντας τον πιο ισχυρό κινητήρα σε πισωκίνητο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας. Ένα νέο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη για ταχύτερες αλλαγές και το νέο πρόγραμμα οδήγησης Torque Rear, παρέχουν στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει το επίπεδο εμπλοκής του ESC. Η λειτουργία αυτή επιτρέπει τον πιο ακριβή έλεγχο της υπερστροφής από τον οδηγό. Η μετάδοση της ροπής στον πίσω άξονα σε επτά στάδια, μπορεί να ρυθμιστεί μέσω ενός διακόπτη ελέγχου που είναι τοποθετημένος στο τιμόνι. Το νέο R8 GT είναι περιορισμένης παραγωγής και θα κατασκευαστεί σε μόλις 333 μονάδες για τις αγορές όλου του κόσμου. Διαθέτει νέα και αποκλειστικά χαρακτηριστικά στο αμάξωμα και το σαλόνι, τα οποία αποτίνουν φόρο τιμής στην πρώτη γενιά του R8 GT. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η ένδειξη με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου, ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος και ένα σαλόνι με επενδύσεις σε συνδυασμό μαύρου και κόκκινου. Για πρώτη φορά το νέο R8 GT προσφέρει τη νέα λειτουργία Torque Rear. Η ολίσθηση των τροχών του πίσω άξονα ελέγχεται μέσα από το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (ASR), το οποίο είναι τμήμα του ESC. Σε σύγκριση με το R8 Coupé V10 Performance RWD, η Audi προχώρησε σε διάφορες αλλαγές που οδήγησαν σε μείωση του βάρους κατά περίπου 20 κιλά, φθάνοντας συνολικά τα 1.580 κιλά (χωρίς τον οδηγό). Οι αποκλειστικοί τροχοί 20 ιντσών και 10 ακτίνων, που μπορούν να συνδυαστούν με ελαστικά Michelin Sport Cup 2 υψηλών επιδόσεων (τα οποία είναι σχεδιασμένα τόσο για το δρόμο όσο και για την πίστα), παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μείωση του βάρους. Επίσης, οι ελαφροί σφυρήλατοι τροχοί βασίζονται σε αγωνιστικά μοντέλα της Audi. Το εξαιρετικά ισχυρό κεραμικό σύστημα πέδησης, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό στο R8 GT, εξοικονομεί επιπλέον βάρος. Παράλληλα, υπάρχουν μπάκετ καθίσματα ειδικά για το R8 και η σπορ ανάρτηση performance με την αντιστρεπτική ράβδο από CFRP. Η μπροστινή αντιστρεπτική ράβδος είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Σε συνδυασμό με δύο συνδέσμους από κόκκινο ανοδιωμένο αλουμίνιο (για προστασία από τη διάβρωση), μειώνεται το βάρος και βελτιώνεται το κράτημα στις στροφές. Το νέο Audi R8 Coupé V10 GT RWD θα είναι διαθέσιμο το 2023. ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Audi R8 Coupé V10 GT RWD Με το λανσάρισμα του Audi TT RS Coupé iconic edition, που θα παραχθεί σε 100 μονάδες στην Ευρώπη, η Audi γιορτάζει την επιτυχημένη πορεία, για ένα τέταρτο του αιώνα, του TT Coupé. Από την πρεμιέρα του, το 1998, το σπορ μοντέλο της Audi αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και πρότυπο οδηγικής απόλαυσης και πρωτοποριακής σχεδίασης. Η έκδοση RS εντυπωσιάζει με την απόδοση και το μοναδικό ηχητικό αποτύπωμα του πεντακύλινδρου κινητήρα. Η έκδοση περιορισμένης παραγωγής Audi TT RS Coupé iconic edition τονίζει περαιτέρω αυτά τα συναισθηματικά χαρακτηριστικά, με μοναδικά σπορ σχεδιαστικά στοιχεία, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Τρεις γενιές TT και ένα τέταρτο του αιώνα αργότερα, οι γραμμές από το μοντέλο του 1998 εξακολουθούν να αναγνωρίζονται στο σημερινό TT RS Coupé iconic edition. Η ειδική έκδοση παραμένει πιστή στην ιδέα της απλότητας, με τον μινιμαλιστικό σχεδιασμό να εκτείνεται από την εξωτερική εικόνα στο εσωτερικό, το οποίο εξακολουθεί να είναι ξεκάθαρα εστιασμένο στον οδηγό. Η δυναμική απόδοση του Audi TT RS Coupé iconic edition ενισχύεται από το εξελιγμένο σε αεροδυναμική σήραγγα πακέτο Aerokit. Το εσωτερικό του TT RS Coupé iconic edition χαρακτηρίζεται από αποκλειστικά στοιχεία και προσοχή στη λεπτομέρεια. Το TT RS Coupé iconic edition διαθέτει τον καταξιωμένο κινητήρα 2.5 TFSI της Audi Sport με 400 PS και μέγιστη ροπή 480 Nm. Όπως σε κάθε TT RS, η ισχύς περνά σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και της μόνιμης τετρακίνησης quattro. Το Audi TT RS Coupé iconic edition έχει τελική ταχύτητα 280 km/h και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Εκτός από χαμηλό βάρος (1.475 κιλά) το TT RS Coupé διαθέτει και τη σπορ ανάρτηση RS Sport Suspension Plus με ενεργά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τεχνολογίας Audi magnetic ride, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικό χειρισμό και σταθερότητα. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αναλυτικά στο fleetnews.gr AUDI TT RS COUPÉ ICONIC EDITION

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=