FLEETNEWS #171

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022 #171 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S ACEA: προβλέπει μείωση πωλήσεων, ζητά άμεση υιοθέτηση πολιτικών Νέες αξιολογήσεις Green NCAP Οι σταθμοί φόρτισης είναι ευάλωτοι σε χάκερ; BMW Corporate Sales. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW ή το www.bmw.gr. T H E N E W X1P L U G - I N H Y B R I D H ΝΕΑ BMW X1 PLUG-IN HYBRID. ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ. Υποδεχθείτε τη νέα BMW X1 με τεχνολογία Plug-in Hybrid. Στη νέα της εξηλεκτρισμένη γενιά, η BMW X1 Plug-in Hybrid προσφέρει προηγμένη ψηφιοποίηση με τη νέα BMW Κυρτή Οθόνη, κορυφαία αποδοτικότητα με ηλεκτρική αυτονομία έως 92 χλμ. και υψηλό επίπεδο οδηγικής απόλαυσης με συνολική ισχύ έως 326 hp. Ανακαλύψτε τις εκδόσεις xDrive25e και xDrive30e και κάντε τη νέα BMWX1 Plug-in Hybrid το επόμενο εταιρικό σας αυτοκίνητο. Με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από €40.000 και οι δύο εκδόσεις διατίθενται με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης. Κατεβάστε την εφαρμογή My BMW και ελέγξτε τις λειτουργίες της BMW σας απομακρυσμένα.

10.10.22 #171 2 info@fleetnews.gr Η Maserati παρουσίασε την νέα GranTurismo, ανοίγοντας νέο κεφάλαιο στην παράδοση που ξεκίνησε πριν από 75 χρόνια με την Maserati A6 1500. Το κουπέ συνδυάζει υψηλές επιδόσεις σπορ αυτοκινήτου με άνεση μεγάλων αποστάσεων, τόσο στην έκδοση με ισχυρό κινητήρα εσωτερικής καύσης, όσο και στις 100%ηλεκτρικές λύσεις. Το μοντέλο αυτό οδηγεί την Maserati στο μέλλον: είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας που υιοθετεί 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Το νέο coupé είναι εξοπλισμένο με τον επαναστατικό κινητήρα V6 Nettuno, και διατίθεται σε δύο εκδόσεις: την Modena, με τον V6 Nettuno Twin Turbo 3,0 λίτρων 490 ίππων. Η έκδοση υψηλών επιδόσεων Trofeo διαθέτει τον ίδιο αναβαθμισμένο κινητήρα, με μέγιστη ισχύ 550 ίππων. Εναλλακτικά, η GranTurismo Folgore υιοθετεί 100% ηλεκτρικό σύστημα κίνησης μπαταρίας. Το σύστημα Folgore διαθέτει τεχνολογία 800 volt και αναπτύχθηκε με συστήματα αιχμής της Formula E. Προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις, με τρεις ισχυρούς κινητήρες μόνιμου μαγνήτη 300 kW. Ημπαταρία διαθέτει χωρητικότητα 92,5 kWh και ικανότητα εκκένωσης 560 kW, αποδίδοντας σταθερά περίπου 760 ίππους στους τροχούς. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ΝΕΑ MASERATI GRANTURISMO Η Automobili Lamborghini ανακοίνωσε την Urus S, διάδοχο της αρχικής Urus που δημιούργησε νέα κατηγορία Super SUV στα πολυτελή αυτοκίνητα. Η Urus S διαθέτει αυξημένη ισχύ, σε συνδυασμό με πολυτελή ευελιξία και προσωπικότητα που επιβεβαιώνει το απόλυτο ύφος Lamborghini Super SUV, μαζί με την νέα Urus Performante για όσους αναζητούν μέγιστες σπορ επιδόσεις. Ο κινητήρας Twin-turbo V8 με αυξημένη ισχύ 666 CV είναι ίδιος με του μοντέλου Urus Performante, με βελτιωμένη αναλογία βάρους ισχύος 3,3 κιλά/ CV. Η επιτάχυνση είναι βελτιωμένη και η Urus S επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,5’’ και τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12,5’’. O κινητήρας twin-turbo αποδίδει 850 Nm μέγιστης ροπής (2.300 σαλ - 6.000 σαλ). Το πλαίσιο της Urus με ρυθμιζόμενη αερανάρτηση εξασφαλίζει σπορ οδηγική απόλαυση και ομαλή οδική συμπεριφορά στις λειτουργίες οδήγησης STRADA, SPORT, CORSA και EGO, με άμεση απόκριση ροπής και εξισορρόπηση αμαξώματος ανάλογα με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις των συστημάτων επιλογής κίνησης εκτός δρόμου, TERRA, NEVE και SABBIA. Με καταπληκτική ευελιξία οδηγικής συμπεριφοράς σε οποιοδήποτε οδόστρωμα και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Η Urus S διαθέτει ιδιαίτερες και εκλεπτυσμένες σχεδιαστικές βελτιώσεις που τονίζουν την σπορ και πολυτελή προσωπικότητά της και την παρουσία του super SUV σε κάθε περιβάλλον. Η σημαντική αύξηση επιλογής χρωμάτων, επενδύσεων, ζαντών, διακόσμησης και ειδικών στοιχείων επιτρέπει προσαρμογή από το διακριτικό ύφος έως τον απόλυτα σπορ χαρακτήρα. Η συνδεσιμότητα της Urus S περιλαμβάνει συνδεδεμένη πλοήγηση, εξοπλισμό ασφαλείας και διάφορες ενσωματωμένες υπηρεσίες ελέγχου. Μέσω smartphone και χειριστηρίων smartwatch μπορούν να ενεργοποιηθούν υπηρεσίες όπως το Remote Park, με την εφαρμογή Lamborghini Unica, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας εικονικού κλειδιού αυτοκινήτου. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΕΛΕΣ SUPER SUV Η νέα Lamborghini Urus S Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

10.10.22 #171 3 Μερικούς μόλις μήνες μετά την παγκόσμια πρεμιέρα της αμιγώς ηλεκτρικής BMW i7, περισσότερες νέες επιλογές πρόκειται να πλαισιώσουν από τον Νοέμβριο του 2022 την γκάμα των συστημάτων κίνησης που θα διατίθενται στη Σειρά 7. Δύο plug-in hybrid (PHEV) εκδόσεις - συμπεριλαμβανομένου του πρώτου μοντέλου BMW M στη νέα γκάμα της BMW Σειράς 7. Τα συστήματα κίνησης που χρησιμοποιούνται στα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα συνδυάζουν έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic. Και στα δύο αυτοκίνητα, η ισχύς που παράγεται από τις δύο μονάδες κίνησης περνά στο δρόμο μέσω του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive. Ο ηλεκτροκινητήρας που τοποθετείται και στα δύο μοντέλα υιοθετεί την τελευταία γενιά της τεχνολογίας BMWeDrive για plug-in υβριδικά μοντέλα. Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας με ειδική ισχύ πάνω από 5.0 kW/kg αποδίδει 145 kW/197 hp και στις δύο εκδόσεις PHEV, ενώ το εύρος στροφών του έχει διευρυνθεί φτάνοντας τώρα τις 11.500 σαλ. Επιπλέον, ένα σύστημα γραναζιών χρησιμοποιείται για την αύξηση της μέγιστης ροπής του ηλεκτροκινητήρα στα 450 Nm στην είσοδο του κιβωτίου ταχυτήτων στην πλευρά του κινητήρα. Αυτή η καινοτομία, που κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την BMW, επιτρέπει συμπαγή σχεδίαση του ενσωματωμένου ηλεκτρικού συστήματος του κιβωτίου, που εξοικονομεί βάρος, παράγοντας ροπή είτε αυτόνομα, είτε με την εμπλοκή του κινητήρα εσωτερικής καύσης, που κανονικά θα ήταν εφικτή μόνο με τη χρήση μεγαλύτερου και βαρύτερου ηλεκτροκινητήρα. Η βελτιστοποιημένη παροχή ισχύος που επιτυγχάνεται με το σύστημα γραναζιών μεταξύ του ρότορα, του ηλεκτροκινητήρα και του άξονα εισόδου του κιβωτίου ταχυτήτων, κάνει τη διαφορά τόσο κατά την επιτάχυνση, όσο και κατά την απότομη αύξηση της ταχύτητας. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ Η νέα BMWΣειρά 7 Η επόμενη γενιά του συστήματος φωνητικής υποστήριξης BMW θα βασιστεί στην τεχνολογία Alexa. Αυτό ανακοίνωσε ο Stephan Durach, ανώτερος αντιπρόεδρος του τμήματος Connected Company & Development Technical Operations BMW Group, και ο ομότιμός του, Dave Limp, στο τμήμα Devices & Services της Amazon, στην ετήσια εκδήλωση Devices & Services της Amazon. «Η τεχνολογία Alexa θα επιτρέπει έναν ακόμα πιο φυσικό διάλογο μεταξύ οδηγού και οχήματος, ώστε οι οδηγοί να μπορούν να παραμείνουν συγκεντρωμένοι στο δρόμο. Αυτό θα φέρει την ψηφιακή εμπειρία σε ένα εντελώς νέο επίπεδο», δήλωσε ο Stephan Durach. ΟDave Limp, από πλευράς Amazon, πρόσθεσε: «Αυτή η συνεργασία με την BMW αποτυπώνει άριστα το σκεπτικό πίσω από τη σχεδίαση του Alexa Custom Assistant - να καταστήσει ταχύτερη και ευκολότερη για τις εταιρείες την ανάπτυξη έξυπνων βοηθών, προσαρμοσμένων για σχεδόν οποιαδήποτε συσκευή, χωρίς να προκύπτουν το κόστος και η πολυπλοκότητα της κατασκευής από την αρχή». Από το 2018, που λανσαρίστηκε το πρώτο σύστημα φωνητικής υποστήριξης της BMW (BMW Intelligent Personal Assistant), η φωνητική αλληλεπίδραση γίνεται όλο και πιο σημαντικό μέρος του BMW iDrive. Το νέο σύστημα φωνητικής υποστήριξης της BMW θα συνεργάζεται με την Alexa, προσφέροντας στους πελάτες τα οφέλη ενός έξυπνου βοηθού, που γνωρίζει τα πάντα για το όχημα και τις υπηρεσίες, με την Alexa να προσφέρει τη γνώριμη εμπειρία που πολλοί πελάτες ήδη χρησιμοποιούν σήμερα - όπως η δυνατότητα να ελέγχουν τη μουσική, να διαχειρίζονται από απόσταση το smart home τους, να προσθέτουν προϊόντα σε μια λίστα αγορών ή να παρακολουθούν τα δελτία καιρού καθημερινά. Οι πελάτες εξακολουθούν να έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν να χρησιμοποιούν τα συστήματα φωνητικής υποστήριξης της BMWκαι της Alexa ανεξάρτητα, ή και τα δύο σε συνεργασία. Τα πρώτα οχήματα με τη νέα γενιά του συστήματος φωνητικής υποστήριξης της BMW θα λανσαριστούν μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Η προστασία δεδομένων αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για το BMW Group. Το BMW Group διασφαλίζει ότι τα δεδομένα των πελατών προστατεύονται και υποβάλλονται σε επεξεργασία σύμφωνα με τις απαιτήσεις απορρήτου δεδομένων μέσω καθιερωμένων διαδικασιών - σε όλες τις αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία. Το BMW Group και η Amazon μοιράζονται την ισχυρή δέσμευση να διατηρήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών και να προστατεύσουν την ιδιωτικότητά τους, συμπεριλαμβανομένης της δυνατότητας ελέγχου των δεδομένων τους. BMW - AMAZON ALEXA

10.10.22 #171 4 Το επερχόμενο, αμιγώς ηλεκτρικό Volvo EX90, που θα αποκαλυφθεί στις 9 Νοεμβρίου, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Volvo με προεγκατάσταση για Δυνατότητα Αμφίδρομης Φόρτισης. Διαθέσιμη αρχικά σε επιλεγμένες αγορές, η λειτουργία έχει τη δυνατότητα να σας βοηθήσει να κάνετε τη χρήση ενέργειας πιο φθηνή, αποτελεσματική και βιώσιμη. Σε συνδυασμό με τις δυνατότητες έξυπνης φόρτισης που έρχονται στην εφαρμογή Volvo Cars για smartphone, το Volvo EX90 θα σας επιτρέπει να φορτίζετε το αυτοκίνητό σας όταν η ζήτηση από το δίκτυο και οι τιμές είναι χαμηλά -συνήθως αυτό συμβαίνει όταν το ποσοστό των ανανεώσιμων πηγών στο μίγμα ενέργειας είναι αυξημένο- και να αποθηκεύετε αυτή την ενέργεια για να τη χρησιμοποιήσετε αργότερα. Μόλις γίνει διαθέσιμη, η δυνατότητα αμφίδρομης φόρτισης στο Volvo EX90 θα μπορούσε να σας επιτρέπει να παρέχετε ενέργεια στο σπίτι σας, καθώς και σε άλλες ηλεκτρικές συσκευές. «Με το Volvo EX90 μπορείτε να δώσετε ενέργεια στη ζωή σας»,δήλωσε ο επικεφαλής του Electrification Ecosystem, Olivier Loedel. «Θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε την μπαταρία του με πολλούς τρόπους, από τη φόρτιση του ηλεκτρικού σας ποδηλάτου όταν βρίσκεστε έξω έως την τροφοδοσία μίας συσκευής για μαγείρεμα στο κάμπινγκ. Η λειτουργία θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για την παροχή ενέργειας στο σπίτι σας κατά τη διάρκεια ισχύος του ημερήσιου τιμολογίου ενέργειας το οποίο είναι πιο ακριβό». Εκτός από τη δυνατότητα φόρτισης οικιακών ή άλλων συσκευών, το αυτοκίνητό σας θα έχει τελικά την ικανότητα να προσφέρει ένα χέρι βοηθείας, παρέχοντας ένα ποσοστό από τη φόρτισή του σε άλλα συμβατά Volvo. Από την άλλη πλευρά, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε μήπως ξεμείνετε από ενέργεια, αφού μπορείτε επίσης να λάβετε βοήθεια από άλλα αυτοκίνητα Volvo. Όπου διατεθεί, ολόκληρη η διαδικασία φόρτισης θα είναι αυτόματη και διαχειρίσιμη στο σύνολο της από τη λειτουργία έξυπνης φόρτισης στην εφαρμογή Volvo Cars. Ο σχετικός αλγόριθμος διασφαλίζει επίσης ότι η φόρτιση και η αποφόρτιση της μπαταρίας θα υπόκειται σε συγκεκριμένους περιορισμούς, ώστε να μειώνεται ο κίνδυνος φθοράς της μπαταρίας, που μπορεί να αποφευχθεί. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΟΠΡΩΤΟ VOLVOΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ Volvo EX90, κινητός σταθμός ενέργειας RENAULT 5 TURBO 3E: AΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ SHOWCAR ΓΙΑ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Το Renault 5 Turbo 3E είναι ένα εντυπωσιακό, αμιγώς ηλεκτρικό showcar, σχεδιασμένο για drifting, που δημιουργήθηκε αποτίνοντας φόρο τιμής στις πιο σπορ εκδόσεις του διάσημου μοντέλου: το Renault 5 Turbo και το Turbo 2. «Το Renault 5 Turbo 3E συνδυάζει τη high-tech σχεδίαση και την πληθωρικότητα, με σαφείς παραπομπές στον κόσμο των αγώνων αλλά και των βιντεοπαιχνιδιών. Αυτός ο συνδυασμός το κάνει εντυπωσιακά μοντέρνο και τεχνολογικά προηγμένο, έτσι ώστε να ακροβατεί μεταξύ του αληθινού και της εικονικής πραγματικότητας. Αυτό το καθαρόαιμο «drifter» αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορούν να είναι και διασκεδαστικά, προσφέροντας απίστευτες επιδόσεις!», δήλωσε ο Gilles Vidal, επικεφαλής του Τμήματος Σχεδίασης της Renault. Το R5 Turbo 3E είναι ένα καθαρόαιμο drifter, πλήρως ηλεκτρικό και με κίνηση στους πίσω τροχούς. Όπως και ο προκάτοχός του, είναι αυστηρά διθέσιο. Το πίσω μέρος φιλοξενεί το κινητήριο σύνολο - δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν για κάθε τροχό, με τις μπαταρίες στη μέση, κάτω από το πάτωμα. Το R5 Turbo 3E διαθέτει σωληνωτό πλαίσιο, με επίπεδη βάση και roll bar εγκεκριμένο από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτων (FIA). Ο κινητήρας έχει συνολική ισχύ 380 ίππων και 700 Nmάμεσα διαθέσιμης ροπής. Παράλληλα, κάνει το 0-100 χλμ. σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα (3,9 δευτερόλεπτα σε πρόγραμμα Drift) και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα της τάξης των 200 χλμ./ώρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 42kWh, ενώ η γωνία του τιμονιού ξεπερνά τις 50 μοίρες, ώστε να είναι πιο εύκολο να αποφύγεις τα εμπόδια στην περίπτωση ενός τεχνικού drifting. Για να διευκολυνθεί η καταγραφή των επιδόσεων, το R5 Turbo 3E διαθέτει 10 βραχίονες στήριξης για κάμερες εσωτερικά και εξωτερικά - στις θέσεις των φώτων και τις βάσεις των εξωτερικών καθρεφτών, οι οποίες είναι ιδανικές για την καλύτερη λήψη της πορείας «με το πλάι». Αναλυτικά στο fleetnews.gr

10.10.22 #171 6 Δώδεκα χρόνια μετά την πρεμιέρα του πρώτου Audi R8 GT, η Audi Sport GmbH λανσάρει τη δεύτερη έκδοση αυτού του κορυφαίου σούπερ σπορ αυτοκινήτου, του νέου Audi R8 Coupé V10 GT RWD. Η απόδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα V10 των 5,2 λίτρων αυξάνεται στα 456 kW (620 PS), δημιουργώντας τον πιο ισχυρό κινητήρα σε πισωκίνητο μοντέλο στην ιστορία της μάρκας. Ένα νέο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη για ταχύτερες αλλαγές και το νέο πρόγραμμα οδήγησης Torque Rear, παρέχουν στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει το επίπεδο εμπλοκής του ESC. Η λειτουργία αυτή επιτρέπει τον πιο ακριβή έλεγχο της υπερστροφής από τον οδηγό. Η μετάδοση της ροπής στον πίσω άξονα σε επτά στάδια, μπορεί να ρυθμιστεί μέσω ενός διακόπτη ελέγχου που είναι τοποθετημένος στο τιμόνι. Το νέο R8 GT είναι περιορισμένης παραγωγής και θα κατασκευαστεί σε μόλις 333 μονάδες για τις αγορές όλου του κόσμου. Διαθέτει νέα και αποκλειστικά χαρακτηριστικά στο αμάξωμα και το σαλόνι, τα οποία αποτίνουν φόρο τιμής στην πρώτη γενιά του R8 GT. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται η ένδειξη με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου, ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος και ένα σαλόνι με επενδύσεις σε συνδυασμό μαύρου και κόκκινου. Για πρώτη φορά το νέο R8 GT προσφέρει τη νέα λειτουργία Torque Rear. Η ολίσθηση των τροχών του πίσω άξονα ελέγχεται μέσα από το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (ASR), το οποίο είναι τμήμα του ESC. Σε σύγκριση με το R8 Coupé V10 Performance RWD, η Audi προχώρησε σε διάφορες αλλαγές που οδήγησαν σε μείωση του βάρους κατά περίπου 20 κιλά, φθάνοντας συνολικά τα 1.580 κιλά (χωρίς τον οδηγό). Οι αποκλειστικοί τροχοί 20 ιντσών και 10 ακτίνων, που μπορούν να συνδυαστούν με ελαστικά Michelin Sport Cup 2 υψηλών επιδόσεων (τα οποία είναι σχεδιασμένα τόσο για το δρόμο όσο και για την πίστα), παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μείωση του βάρους. Επίσης, οι ελαφροί σφυρήλατοι τροχοί βασίζονται σε αγωνιστικά μοντέλα της Audi. Το εξαιρετικά ισχυρό κεραμικό σύστημα πέδησης, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό στο R8 GT, εξοικονομεί επιπλέον βάρος. Παράλληλα, υπάρχουν μπάκετ καθίσματα ειδικά για το R8 και η σπορ ανάρτηση performance με την αντιστρεπτική ράβδο από CFRP. Η μπροστινή αντιστρεπτική ράβδος είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα. Σε συνδυασμό με δύο συνδέσμους από κόκκινο ανοδιωμένο αλουμίνιο (για προστασία από τη διάβρωση), μειώνεται το βάρος και βελτιώνεται το κράτημα στις στροφές. Το νέο Audi R8 Coupé V10 GT RWD θα είναι διαθέσιμο το 2023. ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΣΟΥΠΕΡ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Audi R8 Coupé V10 GT RWD Με το λανσάρισμα του Audi TT RS Coupé iconic edition, που θα παραχθεί σε 100 μονάδες στην Ευρώπη, η Audi γιορτάζει την επιτυχημένη πορεία, για ένα τέταρτο του αιώνα, του TT Coupé. Από την πρεμιέρα του, το 1998, το σπορ μοντέλο της Audi αποτέλεσε πηγή έμπνευσης και πρότυπο οδηγικής απόλαυσης και πρωτοποριακής σχεδίασης. Η έκδοση RS εντυπωσιάζει με την απόδοση και το μοναδικό ηχητικό αποτύπωμα του πεντακύλινδρου κινητήρα. Η έκδοση περιορισμένης παραγωγής Audi TT RS Coupé iconic edition τονίζει περαιτέρω αυτά τα συναισθηματικά χαρακτηριστικά, με μοναδικά σπορ σχεδιαστικά στοιχεία, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Τρεις γενιές TT και ένα τέταρτο του αιώνα αργότερα, οι γραμμές από το μοντέλο του 1998 εξακολουθούν να αναγνωρίζονται στο σημερινό TT RS Coupé iconic edition. Η ειδική έκδοση παραμένει πιστή στην ιδέα της απλότητας, με τον μινιμαλιστικό σχεδιασμό να εκτείνεται από την εξωτερική εικόνα στο εσωτερικό, το οποίο εξακολουθεί να είναι ξεκάθαρα εστιασμένο στον οδηγό. Η δυναμική απόδοση του Audi TT RS Coupé iconic edition ενισχύεται από το εξελιγμένο σε αεροδυναμική σήραγγα πακέτο Aerokit. Το εσωτερικό του TT RS Coupé iconic edition χαρακτηρίζεται από αποκλειστικά στοιχεία και προσοχή στη λεπτομέρεια. Το TT RS Coupé iconic edition διαθέτει τον καταξιωμένο κινητήρα 2.5 TFSI της Audi Sport με 400 PS και μέγιστη ροπή 480 Nm. Όπως σε κάθε TT RS, η ισχύς περνά σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός κιβωτίου S tronic επτά σχέσεων και της μόνιμης τετρακίνησης quattro. Το Audi TT RS Coupé iconic edition έχει τελική ταχύτητα 280 km/h και επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 3,7 δευτερόλεπτα. Εκτός από χαμηλό βάρος (1.475 κιλά) το TT RS Coupé διαθέτει και τη σπορ ανάρτηση RS Sport Suspension Plus με ενεργά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ τεχνολογίας Audi magnetic ride, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετικό χειρισμό και σταθερότητα. Οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2023. Αναλυτικά στο fleetnews.gr AUDI TT RS COUPÉ ICONIC EDITION

10.10.22 #171 7 Η Ford παρουσίασε την τελευταία, ειδική έκδοση του Ford GT τρίτης γενιάς, με το νέο Ford GT LM Edition να τιμά το μοναδικό αγωνιστικό αυτοκίνητο από την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού που διακρίθηκε στο Le Mans, κατακτώντας τη νίκη στον εμβληματικό αυτό αγώνα το 2016, αλλά και τις τρεις θέσεις του βάθρου, με ένα ιστορικό «12-3», το 1966. «Με καινοτόμα υλικά, σχεδίαση και μηχανολογία, το Ford GT δεν μοιάζει με κανένα άλλο supercar παραγωγής», δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance Motorsports, επισημαίνοντας: «Καθώς κλείνουμε αυτό το κεφάλαιο με τις εκδόσεις του Ford GT για χρήση σε δημόσιο δρόμο, το GT LM Edition μάς προσέφερε την ευκαιρία να εμφυσήσουμε σε αυτή την έκδοση περισσότερο συναίσθημα και ψυχή, τα οποία προέρχονται από ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που έχει τερματίσει στο βάθρο, τιμώντας περαιτέρω τη νίκη μας στο Le Mans το 2016». Το Ford GT παραμένει αποκλειστικό και τα τελευταία 20 αντίτυπα της ειδικής αυτής έκδοσης θα αυξήσουν ακόμα περισσότερο τη μοναδικότητά του. Οι παραδόσεις του Ford GT LM Edition ξεκινούν φέτος το φθινόπωρο, με την παραγωγή να ολοκληρώνεται αργότερα μέσα στη χρονιά. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΝΈΑ ΕΙΔΙΚΉ ΈΚΔΟΣΗ Ford GT LMEdition ΝΕΑ ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ CITROEN MY AMI TONIC Το νέο Citroën My Ami Tonic είναι μια ειδική έκδοση του μοντέλου που έχει ήδη προσελκύσει πάνω από 23.000 αγοραστές. Το My Ami Tonic διαθέτει συναρπαστικά αισθητικά στοιχεία που εκφράζουν μια άλλη πλευρά του χαρακτήρα του Ami. Το μικρό μοντέλο της Citroën είχε ανέκαθεν έντονο το στοιχείο της προσωποποίησης, με πολλές προτάσεις εξατομίκευσης και αξεσουάρ, δίνοντας την ευκαιρία σε κάθε ενδιαφερόμενο να δημιουργήσει ένα Ami που θα τον εκφράζει απόλυτα. Η νέα έκδοση ενισχύει την γκάμα του Ami και εμπνέει για δράση μέσω των χρωμάτων και του εξοπλισμού της. Έρχεται με στοιχεία εξατομίκευσης, όπως είναι οι ενισχυμένοι προφυλακτήρες, τα μαρσπιέ και οι θόλοι, καθώς και οι μπάρες οροφής. Οι νέες στυλιστικές λεπτομέρειες συνδυάζουν το χακί και το έντονο κίτρινο σε μια φρέσκια στην όψη εκδοχή, που ενθαρρύνει τους επιβάτες να προσεγγίζουν κάθε διαδρομή με χαρά. Το εσωτερικό είναι εξοπλισμένο με λειτουργικά αξεσουάρ, όπως η βάση για το smartphone, οι τρεις αποθηκευτικοί χώροι, τα διχτάκια στις πόρτες και το κεντρικό διαχωριστικό, ο γάντζος για το κρέμασμα τσάντας, τα πατάκια και το Dat@mi που χρησιμοποιείται για τη σύνδεση smartphone - αυτοκινήτου. Με αυτόν τον εξοπλισμό, η καθημερινότητα γίνεται πιο εύκολη. Το Citroën Ami ανταποκρίνεται στις νέες τάσεις της βιώσιμης κινητικότητας για καθημερινές αστικές διαδρομές. Είναι ηλεκτρικό, προσιτό, ασφαλές, άνετο και προσφέρει μετακινήσεις χωρίς άγχος. Το My Ami Tonic θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα και σε άλλες τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες στις αρχές Οκτωβρίου. ΕΝΑΡΞΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ PLUG-IN HYBRID ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ BMW Χ1 Η νέα BMWX1, στην τρίτη γενιά της διαθέτει πιο εντυπωσιακή σχεδίαση, ανώτερη ευρυχωρία, προηγμένη ψηφιοποίηση και ευρεία επιλογή συστημάτων κίνησης. Πριν από λίγες μέρες, ανακοινώθηκαν οι plug-in υβριδικές εκδόσεις της νέας Χ1. Ο εξηλεκτρισμός των κινητήριων μονάδων της νέας Χ1 περιλαμβάνει δύο Plug-in Hybrid μοντέλα, τις BMW X1 xDrive30e και BMW X1 xDrive25e. Οι plug-in υβριδικές X1 xDrive30e και X1 xDrive25e διαθέτουν κινητήρες εσωτερικής καύσης με υβριδική τεχνολογία 48 volt. Παράλληλα, διαθέτουν μία ενσωματωμένη μονάδα e-drive, η οποία κινεί τους εμπρός τροχούς, μέσω του κιβωτίου Steptronic. Και τα δύο μοντέλα, στη βασική τους έκδοση, απαλλάσσονται από τον φόρο εταιρικής χρήσης. Επιπλέον της βασικής έκδοσης, οι νέες plug-in υβριδικές BMW X1 διατίθενται στις πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού Business Advanced που μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν μεταλλικό χρώμα, πακέτο xLine, πακέτο Premium, σπορ ηλεκτρικά θερμαινόμενα καθίσματα και το σύστημα υποβοήθησης Driving Assistant. Η BMW Χ1 xDrive 25e Business Advanced διατίθεται με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης.

10.10.22 #171 8 Η Bentley επεκτείνει την οικογένεια των πολυτελών υβριδικών μοντέλων της με την προσθήκη δύο νέων εκδόσεων στην γκάμα της Bentayga, την S και την Azure. Καθεμία από τις εκδόσεις S και την Azure έχει διαφορετικό προσανατολισμό αλλά την ίδια εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια. Οι δύο νέες εκδόσεις αυξάνουν στο 50% το ποσοστό των μοντέλων Bentley που είναι διαθέσιμα και με υβριδικό σύστημα κίνησης. Συνδυαστικά, ο V6 βενζινοκινητήρας της Bentayga Hybrid, ο ηλεκτροκινητήρας και η νέα μπαταρία των 18,0 kWh προσφέρουν αξιοσημείωτες επιδόσεις, αθόρυβη και μηδενικών εκπομπών ηλεκτρική λειτουργία, καθώς και εξαιρετικές επιταχύνσεις. Η σπορ σχεδίαση της Bentayga S Hybrid βάζει σε πειρασμό τούς κατόχους της να εκμεταλλευτούν πλήρως τις δυνατότητες της συνδυαστικής ισχύος των 462 PS. Αντίθετα, για τους πελάτες που δίνουν προτεραιότητα στην ευεξία, η Bentayga Azure Hybrid προσφέρει απόλυτη ηρεμία και γαλήνη στις καθημερινές τους μετακινήσεις. Αμφότερες είναι ικανές να διανύσουν περισσότερα από 43 χλμ. σε ηλεκτρική λειτουργία, ενώ την ίδια στιγμή παρέχουν αβίαστα εξαιρετικές επιδόσεις. Οι δύο νέες εκδόσεις της Bentayga Hybrid αποτελούν το επόμενο βήμα στη στρατηγική Beyond100 της Bentley. Μέχρι το 2025 ολόκληρη η γκάμα της Bentley θα προσφέρεται με υβριδικά συστήματα κίνησης, ταυτόχρονα με την παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της. Έρευνα της Bentley σχετικά με τις συνήθειες ιδιοκτησίας της πρώτης γενιάς Bentayga Hybrid έδειξε ότι πάνω από το 90% των πελατών χρησιμοποιούν την Bentayga Hybrid σε καθημερινή βάση ή αρκετές φορές την εβδομάδα, και σχεδόν το 100% των πελατών χρησιμοποιούν τη λειτουργία EV, με τους μισούς από αυτούς να πραγματοποιούν ως επί το πλείστον διαδρομές μικρότερες των 48 χλμ. Για αρκετούς πελάτες της Bentley το υβριδικό σύστημα κίνησης φέρεται να είναι η ιδανική εναλλακτική προς τη μετάβαση σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. BENTLEY BENTAYGA HYBRID Νέες εκδόσεις S - Azure Με την παρουσίαση των Fiat 500 Hybrid και Panda Hybrid, η ιταλική μάρκα έκανε για πρώτη φορά πραγματικά προσιτή στο ευρύ κοινό την υβριδική τεχνολογία. Σήμερα, προχωρά περαιτέρω, εγκαινιάζοντας με τη νέα σειρά των δύο δημοφιλών μοντέλων μια νέα φιλοσοφία στη διαμόρφωση και απόκτηση ενός αυτοκινήτου, με τρία απλά βήματα: επιλογή μοντέλου, χρώματος και πακέτου εξοπλισμού. Ξεκινώντας από μια βασική έκδοση, η οποία όμως περιλαμβάνει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά ενός σύγχρονου αυτοκινήτου, όπως σύστημα κλιματισμού, ABS/ESP, πλήρες πακέτο αερόσακων προστασίας κ.ά., ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων πακέτων εξοπλισμού (Style, Tech, Comfort και Style Plus) διαμορφώνοντας γρήγορα το αυτοκίνητο που επιθυμεί. Το σύστημα δίνει και τη δυνατότητα συνδυασμού δύο πακέτων, π.χ. Tech και Comfort, αυξάνοντας τις επιλογές διαμόρφωσης, διατηρώντας όμως την απλότητα της διαδικασίας. Συνολικά, η νέα φιλοσοφία κάνει απλούστερη την επιλογή αλλά και την οργάνωση της παραγωγής για υψηλότερη ποιότητα και ταχύτητα στη διαδικασία κατασκευής ενός αυτοκινήτου. Η νέα σειρά των Fiat 500 Hybrid και Panda Hybrid, εφοδιάζεται με το προηγμένο υβριδικό σύνολο των 70 ίππων προδιαγραφών EU6.4, εξασφαλίζοντας υψηλή ελαστικότητα στις χαμηλές στροφές και εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Αντίστοιχα χαμηλές είναι και οι εκπομπές ρύπων, με τα 500 Hybrid και Panda Hybrid να απαλλάσσονται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας και να έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο Δακτύλιο. Οι τιμές της νέας σειράς ξεκινούν από 15.400 και 14.180 ευρώ, αντίστοιχα, και περιλαμβάνουν σε κάθε περίπτωση 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με ισχύ για έως και 200.000 χλμ. ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ FIAT 500 HYBRID ΚΑΙ PANDA HYBRID

10.10.22 #171 9 Η Volvo Cars ανακοίνωσε πωλήσεις 49.536 αυτοκινήτων τον Σεπτέμβριο 2022, αυξημένες κατά 4,5% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Η συνολική ζήτηση για τα αυτοκίνητα της εταιρείας παραμένει ισχυρή, ειδικά για την γκάμα αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων Recharge. Η σειρά μοντέλων Recharge της εταιρείας αντιπροσώπευε το 31,9% των πωλήσεων τον περασμένο μήνα, με τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν το 12,6% αυτών. Η μεταποιητική παραγωγή, η οποία είχε δει μια τάση ομαλοποίησης τους προηγούμενους μήνες, συνέχισε να επηρεάζεται τον Σεπτέμβριο από το κλείσιμο εργοστασίων λόγω της επιδημίας Covid-19 στην Κίνα, καθώς και από παγκόσμιες διακοπές στην αλυσίδα εφοδιασμού. Κατά την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, οι λιανικές πωλήσεις της Volvo Cars ανήλθαν σε 428.987 αυτοκίνητα, μειωμένες κατά 19,2%, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Ο αριθμός των ενεργών συνδρομών στα τέλη Σεπτεμβρίου αυξήθηκε κατά 67% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Και για το εννεάμηνο του 2022, ο αριθμός των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν στο διαδίκτυο αυξήθηκε κατά 46% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2021. Αυτή η αύξηση οφείλεται στη ζήτηση των πελατών σε συνδυασμό με διευρυμένη προσφορά σε περισσότερες αγορές. Το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Volvo Cars για τον περασμένο μήνα ήταν το XC60 με πωλήσεις 15.621 αυτοκινήτων (2021: 14.992 μονάδες), ακολουθούμενο από το XC40 με 14.497 αυτοκίνητα (2021: 11.986) και το XC90 με 7.380 αυτοκίνητα (2021: 8.508 μονάδες). VOLVO CARS Αυξημένες πωλήσεις τον Σεπτέμβριο Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του ομίλου της ΕΛΙΝΟΙΛ Α.Ε. ανήλθε κατά το α΄ εξάμηνο του 2022 σε 1.950,95 εκατ. ευρώ έναντι 681,42 εκατ. του α΄ εξαμήνου του 2021, καταγράφοντας αύξηση 186,30%. Για την ίδια χρονική περίοδο, τα μικτά κέρδη του ομίλου ανήλθαν σε 31,3 εκατ. ευρώ έναντι 21,5 εκατ. του α΄ εξαμήνου του 2021 και τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 15,72 εκατ. ευρώ έναντι 7,67 εκατ. του αντίστοιχου διαστήματος του 2021, παρουσιάζοντας αύξηση 104,95%. Τα ενοποιημένα προ φόρων αποτελέσματα του ομίλου (EBT) κατά το α΄ εξάμηνο του 2022 ανήλθαν σε κέρδη 7,91 εκατ. ευρώ έναντι 1,77 εκατ. του α΄ εξαμήνου του 2021, ενώ τα ενοποιημένα αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (EATAM) ανήλθαν σε κέρδη 6,19 εκατ. ευρώ έναντι 1,27 εκατ. του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Όσον αφορά στη μητρική εταιρεία ΕΛΙΝΟΙΛ Α.Ε., κατά το α΄ εξάμηνο του 2022 τα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 15,02 εκατ. ευρώ έναντι 6,81 εκατ. του α΄ εξαμήνου του 2021. Τα αποτελέσματα προ φόρων ανήλθαν σε κέρδη 7,48 εκατ. ευρώ έναντι 1,89 εκατ. και τα αποτελέσματα μετά από φόρους σε κέρδη 6,03 εκατ. ευρώ έναντι 1,36 εκατ. του αντιστοίχου διαστήματος του 2021. Η ελίν Τεχνική και η ελίν Σταθμοί έχουν αρνητικό αποτέλεσμα χωρίς αξιόλογη μεταβολή από το περσινό, ενώ η ελίν Ναυτική παρουσιάζει οριακό θετικό αποτέλεσμα. Επίσης, η συνδεδεμένη με την ΕΛΙΝΟΙΛ, ελίν Verd, συνεισέφερε θετικά στα αποτελέσματα του ομίλου. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΕΛΙΝΟΙΛ: ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΤΟ Α΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΤΟΥ 2022 ΣΕΠ ΜΕΤ ΙΑΝ-ΣΕΠ ΜΕΤ 2022 2021 Ι2022 2021 Ευρώπη 19.358 18.089 7,0% 166.016 220.371 -24,7% Recharge 11.201 8.038 39,4% 81.314 92.006 -11,6% - Plug-in υβριδικά 6.129 7.233 -1533% 60.740 82.124 -26,0% - Αμιγώς ηλεκτρικά 5.072 805 530,1% 20.574 9.882 108,2% Κίνα 14.845 9.696 53,1% 117.744 132.610 -11,2% Recharge 1.057 819 29,1% 8.251 7.164 15,2% - Plug-in υβριδικά 832 730 14,0% 6.306 6.702 -5,9% - Αμιγώς ηλεκτρικά 225 89 152,8% 1.945 462 321,0% US 6.627 9.350 -29,1% 72.216 95.365 -24,3% Recharge 1.169 1.700 -31,2% 19.415 16.029 21,1% - Plug-in υβριδικά 1.015 1.217 -16,6% 15.150 11.611 30,5% - Αμιγώς ηλεκτρικά 154 483 -68,1% 4.265 4.418 -3,5% Λοιπές χώρες 8.526 10.088 -15,5% 73.011 82.303 -11,3% Recharge 2.009 2.143 -6,3% 19.595 16.883 16,1% - Plug-in υβριδικά 1.388 1.885 -26,4% 14.010 16.221 -13,6% - Αμιγώς ηλεκτρικά 621 258 140,7% 5.585 662 743,7% Σύνολο 49.356 47.223 4,5% 428.987 530.649 -19,2% Recharge 15.436 12.700 21,5% 128.575 132.082 -2,7% - Plug-in υβριδικά 9.364 11.065 -15,4% 96.206 116.658 -17,5% - Αμιγώς ηλεκτρικά 6.072 1.635 271,4% 32.369 15.424 109,9%

10.10.22 #171 10 Η Coral Α.Ε. - Shell Licensee παρουσίασε σε εκδήλωση για εκπροσώπους του Τύπου τα νέα και βελτιωμένα Shell V-Power, τα αποδοτικότερα καύσιμα της μάρκας που έχει δημιουργήσει έως σήμερα. Τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V-Power βενζίνης και diesel καθαρίζουν τον κινητήρα και απομακρύνουν 100% τα ιζήματα που μειώνουν την απόδοσή του. Οι έλεγχοι πάνω στο καύσιμο έχουν επίσης αποδείξει πως η τακτική χρήση των νέων καυσίμων Shell V-Power προστατεύουν από μελλοντικές επικαθήσεις σε ζωτικά μέρη του κινητήρα. Οι καταναλωτές, χρησιμοποιώντας τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V-Power, μπορούν να απομακρύνουν τα ιζήματα από βασικά μέρη του συστήματος καυσίμων του οχήματός τους. Επικαθήσεις που μειώνουν την απόδοση του κινητήρα παρατηρούνται σε όλες τις τεχνολογίες κινητήρων και μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά την αποδοτικότητα και τις επιδόσεις του οχήματος. Αυτό συμβαίνει συχνότερα στις νέες γενιές τεχνολογίας κινητήρων, όπου οι υψηλότερες πιέσεις και θερμοκρασίες λειτουργίας μπορούν να οδηγήσουν σε δημιουργία ιζημάτων σε ζωτικά μέρη του κινητήρα, όπως οι εγχυτήρες καυσίμων. Η απομάκρυνση αυτών των ιζημάτων μπορεί να επαναφέρει στο 100% τη λειτουργία του κινητήρα. Εκτενείς δοκιμές έχουν δείξει ότι η συνεπής χρήση των νέων και βελτιωμένων καυσίμων Shell V-Power μπορεί να βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα και την εξοικονόμηση καυσίμου. Η Shell εξασφάλισε επίσης πως όλες οι νέες χημικές ουσίες στα νέα πρόσθετα έχουν σχεδιαστεί για να λειτουργούν αποτελεσματικά σε καύσιμα με υψηλότερα ποσοστά βιοκαυσίμων. Τα Shell V-Power αποτελούν τα μόνα performance καύσιμα που εμπιστεύονται και συνιστούν ορισμένοι από τους ηγέτες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως η Scuderia Ferrari, η BMW M series και η Ducati. Τα νέα και βελτιωμένα καύσιμα Shell V-Power θα λανσαριστούν σε πολλαπλές αγορές μέσα στο 2022, ενώ επιπλέον λανσαρίσματα έχουν προγραμματιστεί και για το 2023. ΝΕΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΑ ΚΑΥΣΙΜΑ Shell V-Power STELLANTIS, ΙΣΧΥΡΗ ΣΤΑ CARAVAN Η αγορά των οχημάτων αναψυχής (RV) παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, όπως αποδεικνύεται από τα στοιχεία επισκεπτών και εκθετών στις δύο σημαντικότερες εκδηλώσεις του κλάδου, στις οποίες συμμετείχε η Stellantis: το Caravan Salon Düsseldorf, που φιλοξενήθηκε από τις 28 Αυγούστου έως τις 4 Σεπτεμβρίου στο Düsseldorf, και το Salon des Véhicules de Loisirs στο Παρίσι, που πραγματοποιήθηκε από τις 24 Σεπτεμβρίου έως τις 2 Οκτωβρίου. Στοιχεία που πλησιάζουν τα προ πανδημίας επίπεδα μιας αγοράς που βιώνει πλήρη ανάκαμψη. Πρόσφατα, η Stellantis -με τη μάρκα Fiat Professional- έλαβε μέρος στο Salon des Véhicules de Loisirs στο Paris Le Bourget. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να οδηγήσουν τα αυτοκινούμενα της Ducato σε μια ειδική περιοχή δοκιμών. Ο όμιλος ήταν επίσης παρών στο Düsseldorf, όπου το πολυσύχναστο περίπτερό του υπήρξε σημαντικός πόλος έλξης και σημείο αναφοράς για τους λάτρεις και τους μετατροπείς. Για πρώτη φορά, οχήματα από τέσσερις διαφορετικές μάρκες -Fiat Professional, Citroën, Peugeot και Opel- εκτέθηκαν όλα μαζί. Μια πρωτόγνωρη απόφαση, που ελήφθη για να αναδείξει την ικανότητα του ομίλου να ανταποκρίνεται στις ανάγκες μιας πελατειακής βάσης με μεγάλη ποικιλία, διατηρώντας το επίπεδο αριστείας στο οποίο διακρίνονται οι μάρκες της. Η ιδέα «οικογένεια για οικογένειες», που κυκλοφόρησε κατά τη διάρκεια του Caravan Salon, ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική Stellantis, της οποίας η διευρυμένη πλέον γκάμα στοχεύει όχι μόνο να εδραιώσει την ηγετική της θέση, αλλά και να επεκταθεί σε νέα τμήματα στον κλάδο RV. Η Stellantis αναπτύσσει μια λύση για ένα συμπαγές camper: ένα ευέλικτο και μοντέρνο όχημα, σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στην πρόσφατη εξέλιξη της ζήτησης. Στην πραγματικότητα, οι χρήστες είναι πλέον νεότεροι από πριν, με μειωμένες απαιτήσεις για χώρο: αναζητούν ένα πιο ευέλικτο όχημα, τόσο για ψυχαγωγικές ανάγκες όσο και για καθημερινή χρήση. Επίσης, μέρος της παραγωγικής της ικανότητας στο Gliwice της Πολωνίας αφιερώνεται στην κατασκευή βάσεων τροχόσπιτων. Αυτά τα οχήματα κατασκευάζονταν κάποτε μόνο στο εργοστάσιο του Sevel στην Atessa της Ιταλίας. Εξάλλου, η Stellantis έχει ήδη τη δυνατότητα να καλύψει τη ζήτηση για οχήματα BEV και στον τομέα των RV. Σε κάθε περίπτωση, οι εργασίες συνεχίζονται παράλληλα για την εξέλιξη των κινητήρων ντίζελ.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=