FLEETNEWS #17

04.03.19 #17 9 Η γαλλική ειδική εταιρεία μίσθω- σης και διαχείρισης στόλου, One Lease , αποφάσισε να εφαρμόσει τη λύση διασύνδεσης (συνδε- δεμένα αυτοκινήτα) TomTom Telematics σε ολόκληρο το στό- λο της, για να βελτιώσει τη δια- χείριση των οχημάτων και την εξυπηρέτηση των πελατών. Η One Lease είναι μια νέα εταιρεία, που ξεκίνησε το 2017 και εστιάζει κυρίως στις ΜΜΕ. Η TomTom Telematics, η οποία εξαγορά- σθηκε από την Bridgestone τον Ιανουάριο του τρέχοντος έτους, έχει πάνω από 50.000 πελάτες, σε περισσότερες από 60 χώρες. Η One Lease θα χρησιμοποιή- σει την πλατφόρμα υπηρεσιών TomTom Telematics, που βασίζε- ται στο cloud, για να κατανοήσει καλύτερα τα χρονοδιαγράμματα συντήρησης και διαχείρισης οχη- μάτων. Αυτό θα βοηθήσει τους πελάτες της One Lease να λαμ- βάνουν πιο σωστές αποφάσεις, βάσει αξιόπιστων και σχετικών δεδομένων. Το σύστημα θα βο- ηθήσει επίσης την εταιρεία στις προσπάθειές της να παραμείνει συμβατή με τη νομοθεσία για την προστασία της ιδιωτικότητας και των δεδομένων. «Συνεργαζόμενοι με την TomTomTelematics, θα είμα- στε σε θέση να προσπελάσουμε γρή- γορα σημαντικά δεδομένα οχημάτων από όλα τα μισθωμένα μας οχήματα, για να τα διαχειριστούμε πιο απο- τελεσματικά και να βελτιώσουμε το επίπεδο ακόμα περισσότερο, όσον αφορά στα πρότυπα υπηρεσιών και τις λύσεις προστιθέμενης αξίας που προσφέρουμε στους πελάτες» , δήλωσε ο Marc Charpentier , Διευθυντής Πωλήσεων της One Lease. «Η εφαρμογή της τηλεμα- τικής σε ολόκληρο τον στόλο μας, προκειμένου να βελτιωθούν οι υπη- ρεσίες για όλους τους επαγγελματίες πελάτες, αποτελεί σημαντικό ορόση- μο για την αγορά μας». Εννέα από τα 11 SUV κατηγορίας Β που δοκιμάστηκαν από το αμερικα- νικό Ινστιτούτο Ασφάλειας Αυτοκι- νητόδρομων ( IIHS ) αξιολογήθηκαν ως «προηγμένα» ή «ανώτερα» για την αποφυγή ατυχημάτων με πεζούς. Σε μια σειρά δοκιμών, το IIHS αξιολό- γησε τον τρόπο με τον οποίο ανίχνευ- αν και φρέναραν τα αυτόματα συστή- ματα πέδησης έκτακτης ανάγκης των οχημάτων μπροστά σε πεζούς. Τα συστήματα αυτά αποτελούν σημα- ντικό αντίμετρο για την αντιμετώπιση του προβλήματος του πλήθους των θανατηφόρων ατυχημάτων πεζών, που έχουν αυξηθεί κατά 45% στις ΗΠΑ, από τότε που έφθασαν στο χαμηλότερο σημείο τους το 2019. Η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Ιαπωνία ανακοίνωσαν την υποστήριξή τους σε πρόταση του ΟΗΕ που προβλέπει την αυτόματη πέδηση σε όλα τα νέα ελαφρά οχήματα έως το 2020, ενώ οι ευρωβουλευτές της Επιτροπής Εσω- τερικής Αγοράς του ΕΚ ενέκριναν, την 21 η Φεβρουαρίου, νέους κανόνες, που θα αντικαταστήσουν τους υπάρ- χοντες σε όλα τα οχήματα . ΣΕΝΆΡΙΑ Οι δοκιμές αφορούσαν τρία κοινά σενάρια ατυχημάτων πεζών. Τα οχή- ματα βαθμολογούνται ανάλογα με τη μέση μείωση της ταχύτητάς τους, σε πέντε επαναλαμβανόμενες δοκιμές, σε στεγνό οδόστρωμα. Οι δοκιμές δι- εξάγονται με ταχύτητες 19 χλμ./ώρα και 40 χλμ./ώρα σε αντίστοιχα σενά- ρια ενηλίκων και παιδιών και με ταχύ- τητες 40 χλμ./ώρα και 60 χλμ./ώρα σε παράλληλο σενάριο ενηλίκων. Τα τέσσερα SUV ανώτερης βαθμολογίας και τα πέντε προηγμένης επέδειξαν σημαντική μείωση ταχύτητας σε κά- θε σενάριο. Αυτό σημαίνει ότι τα SUV σχεδόν απέφυγαν και, σε ορισμένες περιπτώσεις, σαφώς απέφυγαν να χτυπήσουν τους πεζούς. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ Βαθμολόγηση μικρών SUV για αποφυγή ατυχήματος με πεζούς Η ONE LEASE ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΣΤΟΛΟ ΜΕ ΤΗΝ TOMTOM TELEMATICS ΒΑΘΜΟΛΟΓΊΕΣ ΑΝΏΤΕΡΗ Honda CR-V Subaru Forester Toyota RAV4 Volvo XC40 ΠΡΟΗΓΜΈΝΗ Chevrolet Equinox Hyundai Kona Kia Sportage Mazda CX-5 Nissan Rogue ΒΑΣΙΚΉ Mitsubishi Outlander ΆΝΕΥ ΑΞΙΟΛΌΓΗΣΗΣ BMW X1

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=