FLEETNEWS #169

26.09.22 #169 2 [email protected] Το νέο MG4 Electric, συμπαγές, αμιγώς ηλεκτρικό hatchback, σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στην αναπτυξιακή τροχιά της MG Motor. Είναι το πρώτο σειράς μοντέλων MG που βασίζονται στην έξυπνη νέα πλατφόρμα MSP της μητρικής του εταιρείας SAIC Motor, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αμιγώς EV. Εξοπλισμένο με σύστημα ενεργητικής ασφάλειας και σύστημα προστασίας ασφάλειας δεδομένων, προσφέρει εντυπωσιακά συμπαγείς διαστάσεις, σχεδίαση, οδηγική συμπεριφορά, υψηλό επίπεδο ηλεκτρικής απόδοσης, καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και εξαιρετική χρηστικότητα. Το MG4 Electric εισέρχεται στην κατηγορία C στην Ευρώπη με δυνατότητα επιλογής τριών εκδόσεων: Standard με χωρητικότητα μπαταρίας 51 kWh, αυτονομία έως 350 χλμ στον κύκλο WLTP και πίσω ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 125 kW (170 hp). Οι τιμές για αυτήν την έκδοση ξεκινούν από 28.990 ευρώ. Comfort και Luxury, που διαθέτουν μπαταρία 64 kWh και ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 hp) και αυτονομία έως και 450 χλμ. ΤΟ MG4 ELECTRIC ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Το συμπαγές SUV ASX (RVR ή Outlander Sport σε ορισμένες αγορές) είναι από τα βασικά μοντέλα της Mitsubishi Motors στην Ευρώπη από το 2010. Βασισμένο στην πλατφόρμα Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance CMF-B, το νέο ASX είναι ένα compact SUV που διαθέτει η Renault και αναπτύχθηκε ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στη Valladolid της Ισπανίας και θα διατίθεται στις εκθέσεις της Mitsubishi Motors, σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές από τον Μάρτιο του 2023. Το νέο ASX είναι κομψό, και η γραμμή του που ανεβαίνει προς τα πίσω ταιριάζει με την οροφή, προσδίδοντας στο όχημα δυναμικό στυλ. Στην εμπρόσθια όψη προστίθεται η σχεδιαστική λεπτομέρεια Dynamic Shield της Mitsubishi Motors, με στιβαρή μάσκα και το εμβληματικό λογότυπο. Επιπλέον, το κομψό αμάξωμα και τα φαρδιά πτερά τονίζουν την ισχύ του και τα σταθερά κρατήματα. Η νέα γενιά ASX διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογών κινητήρων για ποικίλες χρήσεις. Κορυφαίο της γκάμας είναι το PHEV μοντέλο με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν εναλλάκτη-εκκινητήρα και έναν κύριο κινητήρα), αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών και μπαταρία 10,5 kWh. Το αμιγώς υβριδικό μοντέλο (HEV) διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών και μπαταρία 1,3 kWh. Το ήπιο υβριδικό μοντέλο συνδυάζει έναν turbo άμεσου ψεκασμού 1,3 λίτρων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT) και το βασικό μοντέλο διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρων και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στο εσωτερικό, ο χώρος είναι ευρύχωρος, ενώ το Smartphonelink Display Audio (SDA) βρίσκεται στο κέντρο του πίνακα οργάνων και το σύστημαMulti-Sense, που ελέγχεται μέσω του SDA, επιτρέπει στον οδηγό την επιλογή του τρόπου οδήγησης. Επιπλέον, διατίθενται προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η νέα γενιά ASX της Mitsubishi Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=