FLEETNEWS #169

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022 #169 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Το 60% των στόλων θα εξοικονομούσε χρήματα μεταβαίνοντας σε EV 34 φορτηγά μηδενικών εκπομπών στην ευρωπαϊκή αγορά 14 μήνες πτώσης στις ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων

26.09.22 #169 2 info@fleetnews.gr Το νέο MG4 Electric, συμπαγές, αμιγώς ηλεκτρικό hatchback, σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο στην αναπτυξιακή τροχιά της MG Motor. Είναι το πρώτο σειράς μοντέλων MG που βασίζονται στην έξυπνη νέα πλατφόρμα MSP της μητρικής του εταιρείας SAIC Motor, που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για αμιγώς EV. Εξοπλισμένο με σύστημα ενεργητικής ασφάλειας και σύστημα προστασίας ασφάλειας δεδομένων, προσφέρει εντυπωσιακά συμπαγείς διαστάσεις, σχεδίαση, οδηγική συμπεριφορά, υψηλό επίπεδο ηλεκτρικής απόδοσης, καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και εξαιρετική χρηστικότητα. Το MG4 Electric εισέρχεται στην κατηγορία C στην Ευρώπη με δυνατότητα επιλογής τριών εκδόσεων: Standard με χωρητικότητα μπαταρίας 51 kWh, αυτονομία έως 350 χλμ στον κύκλο WLTP και πίσω ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 125 kW (170 hp). Οι τιμές για αυτήν την έκδοση ξεκινούν από 28.990 ευρώ. Comfort και Luxury, που διαθέτουν μπαταρία 64 kWh και ηλεκτροκινητήρα 150 kW (204 hp) και αυτονομία έως και 450 χλμ. ΤΟ MG4 ELECTRIC ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Το συμπαγές SUV ASX (RVR ή Outlander Sport σε ορισμένες αγορές) είναι από τα βασικά μοντέλα της Mitsubishi Motors στην Ευρώπη από το 2010. Βασισμένο στην πλατφόρμα Renault-Nissan-Mitsubishi Alliance CMF-B, το νέο ASX είναι ένα compact SUV που διαθέτει η Renault και αναπτύχθηκε ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στη Valladolid της Ισπανίας και θα διατίθεται στις εκθέσεις της Mitsubishi Motors, σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές από τον Μάρτιο του 2023. Το νέο ASX είναι κομψό, και η γραμμή του που ανεβαίνει προς τα πίσω ταιριάζει με την οροφή, προσδίδοντας στο όχημα δυναμικό στυλ. Στην εμπρόσθια όψη προστίθεται η σχεδιαστική λεπτομέρεια Dynamic Shield της Mitsubishi Motors, με στιβαρή μάσκα και το εμβληματικό λογότυπο. Επιπλέον, το κομψό αμάξωμα και τα φαρδιά πτερά τονίζουν την ισχύ του και τα σταθερά κρατήματα. Η νέα γενιά ASX διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογών κινητήρων για ποικίλες χρήσεις. Κορυφαίο της γκάμας είναι το PHEV μοντέλο με βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν εναλλάκτη-εκκινητήρα και έναν κύριο κινητήρα), αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών και μπαταρία 10,5 kWh. Το αμιγώς υβριδικό μοντέλο (HEV) διαθέτει βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών και μπαταρία 1,3 kWh. Το ήπιο υβριδικό μοντέλο συνδυάζει έναν turbo άμεσου ψεκασμού 1,3 λίτρων με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT) και το βασικό μοντέλο διατίθεται με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,0 λίτρων και 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Στο εσωτερικό, ο χώρος είναι ευρύχωρος, ενώ το Smartphonelink Display Audio (SDA) βρίσκεται στο κέντρο του πίνακα οργάνων και το σύστημαMulti-Sense, που ελέγχεται μέσω του SDA, επιτρέπει στον οδηγό την επιλογή του τρόπου οδήγησης. Επιπλέον, διατίθενται προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΠΡΕΜΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η νέα γενιά ASX της Mitsubishi Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

26.09.22 #169 3 Το νέο Volvo EX90 είναι ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε για να κατανοεί τόσο τον οδηγό όσο και τον χώρο που τον περιβάλλει, ώστε να βοηθά να παραμείνουν ασφαλείς ο ίδιος, οι επιβάτες και οι άλλοι χρήστες του δρόμου. Επιπλέον, μπορεί να γίνεται πιο έξυπνο και πιο ασφαλές με την πάροδο του χρόνου, καθώς μαθαίνει από τα νέα δεδομένα και δέχεται αναβαθμίσεις. Η κορυφαία τεχνολογία LiDAR ενσωματώνεται στην οροφή του επερχόμενου EX90, με προοπτική τη σταδιακή γενίκευση της χρήσης της. Μπορεί να ανιχνεύσει πεζούς σε αποστάσεις έως και 250 μέτρα, καθώς και κάτι τόσο μικρό και σκουρόχρωμο όσο ένα ελαστικό πάνω σε ένα μαύρο οδόστρωμα, 120 μέτρα μπροστά. Όλα αυτά, με κίνηση σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Και καθώς δεν βασίζεται στο φως, όπως μία κάμερα, σας προσέχει ημέρα και νύχτα. Συνδυάζοντας τους προηγμένους αισθητήρες, το εξελιγμένο από τη Volvo Cars λογισμικό και την κεντρική υπολογιστική ισχύ του αυτοκινήτου, εισάγεται η εφεδρική λειτουργία του συστήματος για επιπρόσθετη ασφάλεια, ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να ανιχνεύει περισσότερους πιθανούς κινδύνους από ποτέ - τόσο έξω όσο και στο εσωτερικό του. Η τελευταία τεχνολογία ασφαλείας που έχει αναπτύξει η Volvo βασίζεται στην κατανόηση της ανθρώπινης συμπεριφοράς, όπως προκύπτει παγίως από δεκαετίες έρευνας στην ασφάλεια, δικής της και άλλων. Το EX90 έρχεται με μία αόρατη ασπίδα ασφαλείας που περιλαμβάνει την τεχνολογία αυτή, η οποία επιτρέπει στο αυτοκίνητο να καταλαβαίνει αυτό που νιώθει ο οδηγός και τον κόσμο γύρω του. «Η ασφάλεια που παρέχεται στον βασικό εξοπλισμό του EX90 θα είναι αυξημένη σε σχέση με κάθε προηγούμενο αυτοκίνητο Volvo», επισημαίνει η ανακοίνωση της εταιρείας. «Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε μέχρι τα αυτοκίνητα να μην εμπλέκονται πλέον σε σύγκρουση, μέχρι να απαλλαγούμε 100% από τον άνθρακα ως εταιρεία. Όλα αυτά, για να προστατέψουμε περισσότερες ζωές, όπως προβλέπεται από τον σκοπό μας. Το EX90 είναι η αρχή μιας νέας εποχής για τη Volvo Cars, που οδηγεί προς το μέλλον την κληρονομιά μας στην ασφάλεια, την ποιότητα και την καινοτομία». Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΜΙΑ ΝΈΑ ΕΠΟΧΉ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΉΟΔΉΓΗΣΗ Το Volvo EX90 αναμένεται τον Νοέμβριο Στο πλαίσιο των προσπαθειών της για επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας για όλα τα προϊόντα μοτοσυκλετών της κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 2040 -που αποτελεί πρωταρχικό σημείο εστίασης των περιβαλλοντικών στρατηγικών της στον κλάδο μοτοσυκλετών- η Honda θα επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων της, συνεχίζοντας παράλληλα να προωθεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE). Πρόσφατα, οι Kohei Takeuchi (director, executive vice president and representative executive officer) και Yoshishige Nomura (managing officer) της Honda, παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου τις επιχειρηματικές της πρωτοβουλίες στον τομέα μοτοσυκλετών. Η εταιρεία σχεδιάζει να παρουσιάσει 10 ή περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα μοτοσυκλετών σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2025 και στοχεύει να αυξήσει τις ετήσιες πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων σε 1 εκατομμύριο μονάδες μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, και σε 3,5 εκατομμύρια μονάδες (που αντιστοιχεί στο 15% των συνολικών πωλήσεων) έως το 2030. Βασισμένη στην ανταγωνιστική της τεχνογνωσία «Monozukuri» (η τέχνη της κατασκευής), η Honda θα αναπτύξει και θα χρησιμοποιήσει πλατφόρμες ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που συνδυάζουν τα τρία βασικά στοιχεία των ηλεκτρικών οχημάτων -τη μπαταρία, την PCU και τον ηλεκτροκινητήρα- με το σώμα της μοτοσυκλέτας. Ικανοποιώντας τις ανάγκες των πελατών με πολύ αποδοτικό τρόπο, η εταιρεία θα προσφέρει μοντέλα ηλεκτρικών μοτοσικλετών σε προσιτές τιμές. Ακόμα, η εταιρεία στοχεύει να εξοπλίσει τα ηλεκτρικά δίτροχα μοντέλα της με μία μπαταρία στερεού τύπου που εξελίσσει αυτή τη στιγμή η ίδια κάνοντας ενεργή χρήση των δικών της πόρων. Αναλυτικά στο fleetnews.gr HONDA: 10 ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2025

26.09.22 #169 4 Το νέο Nissan Z απέσπασε στην Αυστραλία το διάσημο βραβείο Good Design Award στην κατηγορία Product Design, ως αναγνώριση της εξαιρετικής σχεδίασης και της καινοτομίας. Τα Australian Good Design Awards είναι τα παλαιότερα και πλέον διάσημα διεθνή βραβεία σχεδιασμού και καινοτομίας της χώρας, με ιστορία που χρονολογείται από το 1958. Η κριτική επιτροπή των Good Design Awards σχολίασε: «Λίγοι κατασκευαστές αυτοκινήτων μπορούν να διεκδικήσουν την επιτυχία της εξέλιξης ενός σπορ αυτοκινήτου για πάνω από μισό αιώνα. Το νέο Nissan Z αποτίει φόρο τιμής στο αυθεντικό 240Z των αρχών της δεκαετίας του ’70, αλλά προσφέρει μια μοντέρνα και φρέσκια ερμηνεία, χωρίς να βασίζεται στη νοσταλγία. Η σιλουέτα του, διατηρεί τις κλασικές μακριές αναλογίες του ταμπλό προς τον άξονα και συμπληρώνεται από κομψές και διακριτικές λεπτομέρειες επιφάνειας. Μια έξυπνη και επαγγελματική εξέλιξη ενός συμβόλου». GOOD DESIGN AWARD ΣΤΟ NISSAN Z ΣΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ Το υψηλού κύρους βραβείο του χώρου του επαγγελματικού οχήματος «International Van Of The Year 2023» (IVOTY) απονεμήθηκε στο ID. Buzz Cargo. Ο Carsten Intra, CEO της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα (Volkswagen Commercial Vehicles), παρέλαβε το βραβείο, στο πλαίσιο της έκθεσης IAA Transportation, από τον Jarlath Sweeney, πρόεδρο του IVOTY, στην εκδήλωση της Γερμανικής Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανίας (VDA) «Stars Of The Year» που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου. Το ID. Buzz Cargo έλαβε το βραβείο πριν από την κυκλοφορία του στην αγορά. Το όχημα έχει αναπτυχθεί αποκλειστικά για μετακίνηση με ηλεκτρική μπαταρία και θα παραδοθεί σε πελάτες που αποσκοπούν σε μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Ο Carsten Intra δήλωσε σχετικά: «Έχουμε την τιμή και την υπερηφάνεια να παραλαμβάνουμε αυτό το βραβείο για το ID. Buzz Cargo. Ένα τεράστιο ‘’Ευχαριστώ!’’ στην κριτική επιτροπή του IVOTY 2023 και σε όλους στη Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα που συνέβαλαν στη δημιουργία του ID. Buzz Cargo, το καλύτερο βαν στην κατηγορία του». Ο πρόεδρος του IVOTY, Jarlath Sweeney, απένειμε το βραβείο εκ μέρους των 34 δημοσιογράφων επαγINTERNATIONAL VANOF THE YEAR 2023 Βραβείο στο Volkswagen ID. Buzz Cargo γελματικών οχημάτων από διάφορες χώρες που απαρτίζουν την κριτική επιτροπή του IVOTY: «Δε συμβαίνει πολύ συχνά μια εντελώς νέα πρόταση για βαν να έρχεται και να τραβάει τόσο πολύ ενδιαφέρον από την αγορά. Συγχαρητήρια στην ομάδα ανάπτυξης της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα για τη δημιουργία αυτού του μοναδικού οχήματος». ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΑΝ ΤΑ ID. BUZZ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ Σε τελετή που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα παραδόθηκαν στον Αναπτυξιακό Οργανισμό της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου «K2» που αποτελεί το δημόσιο φορέα της υπηρεσίας «ASTYBUS» και την τοπική κοινωνία της Αστυπάλαιας, τρία νέα ηλεκτρικά μίνι-βαν Volkswagen ID. Buzz. Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Αστυπάλαια - Έξυπνο και αειφόρο νησί», που εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς υπό το συντονισμό και την υποστήριξη της Kosmocar, τη συνδρομή του Ομίλου Volkswagen και την υποστήριξη του Δήμου Αστυπάλαιας. Στο σύνολό τους, ήδη κυκλοφορούν στην Αστυπάλαια περισσότερα από 50 ηλεκτρικά οχήματα, με τις ανάγκες φόρτισης να καλύπτονται τόσο από το δίκτυο δημόσιας φόρτισης (20 σημεία φόρτισης) αλλά και από ιδιωτικούς φορτιστές των επιχειρήσεων φιλοξενίας και ενοικίασης οχημάτων ενώ και οι ιδιώτες έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν φορτιστές AC με επιδότηση μέσα από το πρόγραμμα e-Astypalea.

26.09.22 #169 6 H Renault συμμετέχει στη διεθνή έκθεση IAA στο Ανόβερο, η οποία διεξάγεται ξανά φέτος, τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία διοργάνωσή της. Στο περίπτερο της Renault παρουσιάζεται όλη η σύγχρονη γκάμα των ηλεκτρικών LCV της. Στο Ανόβερο, η Renault παρουσιάζει το Trafic Van E-Tech Electric, την πρώτη ηλεκτρική έκδοση του bestseller μοντέλου. Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των ελαφρών επαγγελματικών της Renault δεν ενέχουν κανένα συμβιβασμό σε σύγκριση με τις αντίστοιχες με θερμικούς κινητήρες, καθώς προσφέρουν το ίδιο επίπεδο εξοπλισμού, τα ίδια χαρακτηριστικά, την ίδια ευελιξία και τις ίδιες δυνατότητες εξατομίκευσης, ώστε να ικανοποιούν πλήρως τις ανάγκες των πελατών. Το Renault Trafic Van E-Tech Electric διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα που οδήγησαν στην επιτυχία τον προκάτοχό του, με πάνω από 2,2 εκατομμύρια πωλήσεις σε πάνω από 50 χώρες σε ολόκληρο τον κόσμο από το 1980. Το μοντέλο αυτό είναι το τρίτο σε πωλήσεις LCV στην Ευρώπη. Πιστό στο DNA του, είναι ένα όχημα ιδανικό για τον επαγγελματία χάρη στη μεγάλη ικανότητα φόρτωσης, τις άπειρες δυνατότητες διαμόρφωσης αλλά και τη μεγάλη γκάμα εκδόσεων. Το μοντέλο παρουσιάζεται με νέα συστήματα ασφαλείας, σύγχρονο σύστημα multimedia και μεγαλύτερη, πιο αναβαθμισμένη γκάμα κινητήρων. Η Renault αποκάλυψε, επίσης, τη δεύτερη πράξη του στρατηγικού σχεδιασμού της για τα οχήματα αναψυχής, με το Hippie Caviar Motel. Βασισμένο στο Kangoo L2 E-Tech Electric, το μετασκευασμένο όχημα είναι και αυτό ένα 5άστερο ξενοδοχείο σε τροχούς, ευέλικτο και δυναμικό, ιδανικό για εκδρομές και αθλητικές δραστηριότητες στην ύπαιθρο, κατάλληλο για τους λάτρεις των σπορ που αναζητούν τις συγκινήσεις και τους μεγάλους χώρους διαβίωσης στις μετακινήσεις τους. Xάρη στην αυτονομία του, που φτάνει τα 285 χλμ., το Hippie Caviar Motel χρειάζεται μόλις 30 λεπτά για ανάκτηση ενέργειας ικανής να του εξασφαλίσει έως και 170 χλμ. αυτονομίας. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΗΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗ ΓΚΑΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΦΡΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ RENAULT Τα eLCV της Renault στο Ανόβερο Trafic Van E-Tech Electric Hippie Caviar Motel Η ΝΕΑ MERCEDES-AMG C 63 S E PERFORMANCE Η νέα Mercedes-AMG C 63 S E Performance αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού στην 55χρονη ιστορία της AMG. Με τεχνογνωσία Formula 1, προσφέρει τεχνολογίες αιχμής του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ο ηλεκτροκινητήρας δύο ταχυτήτων στον πίσω άξονα υποστηρίζει τον υπερσυμπιεζόμενο οριζόντιο κινητήρα 2,0 λίτρων. Πρόκειται για τον ισχυρότερο τετρακύλινδρο κινητήρα στον κόσμο. Η ισχύς και η ροπή του αποδίδονται άνετα και άμεσα, όπως στη Formula 1, η ηλεκτρική υποβοήθηση του υπερσυμπιεστή είναι άμεση, ενώ η ηλεκτροκίνηση παρέχει εξαιρετική επιτάχυνση. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και η μπαταρία υψηλών επιδόσεων 400 βολτ αποτελούν αποκλειστικότητα της AMG και αναδεικνύουν τις μηχανικές ικανότητες των ειδικών του Affalterbach. Όπως στη Formula 1, η μπαταρία είναι ειδικά σχεδιασμένη για ταχεία απόδοση ισχύος με πρωτοποριακή άμεση ψύξη κυψελών. Η συνδυασμένη ισχύς ανέρχεται στα 500 kW (680 hp), ενώ η συνδυασμένη μέγιστη ροπή συστήματος είναι 1020 Nm. Πρόκειται για νέες ύψιστες επιδόσεις της C-Class. Άλλα χαρακτηριστικά της νέας σειράς μοντέλων, η οποία λανσάρεται ταυτοχρόνως ως Saloon και Estate: για πρώτη φορά εξοπλίζεται το C 63 με πλήρως μεταβλητό σύστημα τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ και διαθέτει λειτουργία drift για μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση. Σε αυτά προστίθεται το στάνταρ ενεργό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα, ένα ακόμα μοναδικό σύστημα στην κατηγορία. Όπως και στη Formula 1, η μπαταρία είναι ειδικά σχεδιασμένη για ταχεία ανταπόκριση και παροχή ισχύος. Η ηλεκτρική αυτονομία των 13 χιλιομέτρων εξυπηρετεί στην πόλη ή σε κατοικημένες περιοχές. Περισσότερα στο fleetnews.gr

26.09.22 #169 7 Η Sixt προσθέτει δύο στελέχη της στο διοικητικό της συμβούλιο. Ο Vinzenz Pflanzen και ο James Adams θα συμμετέχουν στο Δ.Σ. από την 1η Οκτωβρίου. Θα αναλάβουν επίσης νέα καθήκοντα εντός της εταιρείας. Ο κ. Plant θα αναλάβει Chief Business Officer (CBO) και ο κ. Adams Chief Commercial Officer (CCO). Η επέκταση του Δ.Σ. της Sixt αντανακλά την ισχυρή ανάπτυξη της εταιρείας την τελευταία δεκαετία - με αύξηση εσόδων 136%, διεθνών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων από 29% σε 70%, διπλασιασμό του στόλου και αύξηση προσωπικού πάνω από 130%. Δείχνει επίσης την πρόθεση της Sixt να συνεχίσει να επεκτείνει το επιχειρηματικό της πρότυπο, να διεθνοποιεί τις αγορές της και να ψηφιοποιεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. ΙΣΧΥΡΈΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΕΣ Ο Vinzenz Pflanzen, 50 ετών, διαθέτει πάνω από 26 χρόνια εμπειρίας σε διεθνείς υπηρεσίες κινητικότητας, με εξαιρετικές διασυνδέσεις σε ολόκληρο τον κλάδο. Πριν ενταχθεί στη Sixt, διετέλεσε επί εξαετία CCO της Fleet Logistics, κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών στόλου στην Ευρώπη. Με καταγωγή από τοΜόναχο, ο κ. Pflanzen εντάχθηκε στην Sixt το 2016, ως chief sales officer. Το 2017, ανέλαβε πρόεδρος εταιρικών πωλήσεων του Sixt Group, υπεύθυνος πωλήσεων και προϊόντων όλων των θυγατρικών και των κατηγοριών παγκοσμίως. Ως CBO της Sixt, ο κ. Pflanzen θα είναι υπεύθυνος παγκόσμιων προμηθειών και πωλήσεων οχημάτων. «Η επιτυχία της Sixt βασίζεται, μεταξύ άλλων, σε ισχυρές συνεργασίες με κατασκευαστές και επιχειρήσεις. Επομένως, είναι λογική η περαιτέρω αξιοποίηση δυνατοτήτων και μελλοντικών συνεργειών συγχωνεύοντας τα τμήματα Προμηθειών και Πωλήσεων Οχημάτων και εντείνοντας τη συνεργασία με τους εταίρους μας μέσω καλύτερα προσαρμοσμένων προϊόντων και κοινών έργων», δήλωσε ο κ. Pflanzen. ΙΚΑΝΟΠΟΊΗΣΗ ΠΕΛΑΤΏΝ Ο James Adams, 39 ετών, είναι αναγνωρισμένος ειδικός ψηφιακών επιχειρήσεων. Ως Βρετανός, θα είναι το πρώτο αλλοδαπό μέλος του Δ.Σ. στην ιστορία της Sixt. Πριν ενταχθεί στην Sixt, ο κ. Adams διετέλεσε CCO του τμήματος κινητικότητας και μεταφορών της Booking.com, από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες ταξιδίων στον κόσμο. Διετέλεσε επίσης διευθύνων σύμβουλος της Rentalcars.com, της μεγαλύτερης πλατφόρμας ενοικίασης αυτοκινήτων στον κόσμο. Ο κ. Adams εντάχθηκε στην εταιρεία το 2020, ως CEO της Sixt UK. Ως CCO της Sixt, ο James Adams θα είναι υπεύθυνος κυρίως για τη διαχείριση εσόδων, τα παγκόσμια διαδικτυακά προϊόντα και εφαρμογές, την τιμολόγηση και τη διαχείριση απόδοσης. «Η αποστολή της Sixt ως κορυφαίος παγκόσμιος πάροχος premium κινητικότητας αποσκοπεί στην ικανοποίηση των πελατών μας καθημερινά, συνδέοντάς τους με το σωστό όχημα, στο σωστό μέρος, τη σωστή στιγμή, στη σωστή τιμή», δήλωσε ο κ. Adams. «Στα νέα μου καθήκοντα, θα βοηθήσω την Sixt να βελτιώνεται καθημερινά, παρέχοντας κερδοφόρα ανάπτυξη μέσω συναρπαστικότερης εμπειρίας πελατών με ψηφιακή και προϊοντική καινοτομία». ΠΕΡΑΙΤΈΡΩ ΑΝΆΠΤΥΞΗ «Μπορούμε να αναπολήσουμε μια δεκαετία ισχυρής ανάπτυξης και συνεχούς διεθνοποίησης και ψηφιοποίησης. Τώρα επιθυμούμε να λάβουμε υπόψη το νέο μέγεθος του Ομίλου και να χαράξουμε πορεία για περαιτέρω ανάπτυξη», δηλώνουν οι Alexander Sixt και Konstantin Sixt, αμφότεροι CEO της εταιρείας. «Η ανάληψη των Vinzenz Pflanzen και James Adams θα παίξει αποφασιστικό ρόλο στην προώθηση της επιτυχημένης πορείας διεθνούς ανάπτυξης και ψηφιοποίησης της Sixt», δήλωσε ο Erich Sixt, πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της εταιρείας. Εκτός από τις δύο νέες τοποθετήσεις, το Δ.Σ. της Sixt SE περιλαμβάνει τους Konstantin και Alexander Sixt, καθώς και τον Nico Gabriel (COO) και τον καθ. δρ. Kai C. Andrejewski (CFO). Η SIXT ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Vinzenz Pflanz και James Adams AUTOHELLAS: ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΙΣ 14 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ Το Διοικητικό Συμβούλιο της Autohellas συγκαλεί Έκτακτη Γενική Συνέλευση τη 14η Οκτωβρίου 2022, με σκοπό την έγκριση απόδοσης κεφαλαίου στους μετόχους της, καθαρού ποσού της τάξεως του 1 ευρώ ανά μετοχή. Για την επίτευξη αυτού απαιτείται αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με κεφαλαιοποίηση αποθεματικών (προερχόμενων από μερίσματα θυγατρικών και συμμετοχών) και μέρος των κερδών εις νέο, συνολικού καθαρού ποσού 48.624.764 ευρώ. Κατόπιν θα πραγματοποιηθεί ισόποση μείωση μετοχικού κεφαλαίου μέσω διανομής καθαρού ποσού 1 ευρώ ανά μετοχή στους μετόχους. Υπό την αίρεση της λήψης των απαραίτητων εγκρίσεων, η Autohellas αποσκοπεί στην ολοκλήρωση της διαδικασίας πριν το τέλος του έτους.

26.09.22 #169 8 Η Nissan ανακοίνωσε ότι έχει αναπτύξει μια τεχνολογία, από κοινού με τη Σχολή Φαρμακευτικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Tohoku, που αδρανοποιεί ιούς, χρησιμοποιώντας καταλυτικά ενεργά είδη για αερόβια οξείδωση. Η τεχνολογία έχει πιθανές εφαρμογές για την αδρανοποίηση των ιών με την οξείδωση, τη μετουσίωση και την αποδόμηση πρωτεϊνών και άλλων ουσιών στην επιφάνεια του ιού. Με το οξυγόνο στον αέρα να δρα ως οξειδωτικό, το είδος του καταλύτη παράγει αυτό το αποτέλεσμα ακόμη και κάτω από σκοτεινές συνθήκες σε θερμοκρασία δωματίου χωρίς να απαιτείται φωτεινή ακτινοβολία, όπως συμβαίνει συνήθως με την οξείδωση. Εκτός από την αδρανοποίηση των ιών, συμπεριλαμβανομένου του νέου κορονοϊού, αυτή η τεχνολογία μπορεί επίσης να αδρανοποιήσει παθογόνα όπως μύκητες και βακτήρια. Έχει τη δυνατότητα ευρείας εφαρμογής στο μέλλον, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ως αντιβακτηριδιακών και αντιικών υλικών βάσης σε φίλτρα για εξοπλισμό κλιματισμού και καθαριστές αέρα, καθώς και σε μάσκες και ιατρικά κλωστοϋφαντουργικά προϊόντα. Η τεχνολογία αυτή χρησιμοποιεί οργανικούς καταλύτες οξείδωσης ριζών νιτροξυλίου (ριζικοί καταλύτες). Οι καταλύτες οξειδώνουν οργανικές ενώσεις παρουσία κατάλληλων συνκαταλυτών, χρησιμοποιώντας μοριακό οξυγόνο στον αέρα του περιβάλλοντος που δρα ως τερματικό οξειδωτικό. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗ NISSAN Η Mercedes-Benz σχεδιάζει να κατασκευάσει αιολικό πάρκο στην πίστα δοκιμών της στο Papenburg της βόρειας Γερμανίας, με ισχύ άνω των 100 MW, για να καλύψει πάνω από το 15% της ετήσιας ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας της Mercedes-Benz Group AG στη Γερμανία. Στο πλαίσιο της προσπάθειάς της κατασκευής διψήφιου αριθμού ανεμογεννητριών μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, η εταιρεία σχεδιάζει επίσης μακροπρόθεσμη συμφωνία αγοράς ενέργειας με συνεργάτη, με τριψήφιο ποσό εκατομμυρίων ευρώ. Εξετάζεται επίσης εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων μεγάλης κλίμακας στο χώρο δοκιμών. Τα σχέδια του έργου και η μελέτη οικολογικών επιπτώσεων θα πραγματοποιηθούν σε συντονισμό με τις τοπικές αρχές και τους ενδιαφερόμενους φορείς. Η έκταση 800 περίπου εκταρίων αποτελεί αναπόσπαστο μέρος των δραστηριοτήτων έρευνας και ανάπτυξης της εταιρείας από το 1998. Με αυτό το έργο, ηMercedes-Benz επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας μεσοπρόθεσμα και συγχρόνως υποστηρίζει ενεργά την επέκταση της χερσαίας αιολικής ενέργειας στη Γερμανία. Ο Jörg Burzer, μέλος του Δ.Σ. της Mercedes-Benz Group AG, υπεύθυνος Παραγωγής και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, δήλωσε: «Η στοχευμένη επέκταση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις εγκαταστάσεις μας αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας για την αειφορία. Με την υλοποίηση του σχεδιαζόμενου αιολικού πάρκου στο Papenburg, πραγματοποιούμε σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Συμβάλλουμε στην ενεργειακή μετάβαση και την επέκταση της χερσαίας αιολικής ενέργειας στη Γερμανία. Με την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών συστημάτων στις στέγες των εργοστασίων μας σε μεγάλη κλίμακα, μειώνουμε σταδιακά την ενεργειακή μας εξάρτηση». Από φέτος, η παραγωγή στα εργοστάσια της εταιρείας είναι ουδέτερη εκπομπών CO2 και ηMercedes-Benz επιδιώκει να καλύψει πάνω από το 70% της ενέργειας που απαιτείται για την παραγωγή, με ανανεώσιμες πηγές έως το 2030. Όπως ανακοινώθηκε στο συνέδριο ESG στις 11 Απριλίου, η εταιρεία επικεντρώνεται στην επέκταση της ηλιακής και αιολικής ενέργειας στις εγκαταστάσεις της και στη σύναψη περαιτέρω σχετικών συμφωνιών αγοράς. Έως το 2025, ηMercedes-Benz θα επενδύσει τριψήφιο ποσό εκατομμυρίων ευρώ για την επέκταση φωτοβολταϊκών συστημάτων. Στόχος της εταιρείας είναι να μειώσει τουλάχιστον στο μισό τις εκπομπές CO2 κύκλου ζωής ανά επιβατικό αυτοκίνητο μέχρι το τέλος της δεκαετίας, έναντι του 2020. Οι σημαντικότερες αιτίες είναι η ηλεκτροκίνηση του στόλου, η φόρτιση με πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, η βελτίωση της τεχνολογίας μπαταριών και η χρήση ανακυκλωμένων υλικών και ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην παραγωγή. ΣΤΗΝΠΙΣΤΑ ΔΟΚΙΜΩΝ ΣΤΟ PAPENBURG ΤΗΣ MERCEDES-BENZ Αιολικό πάρκο ισχύος άνω των 100MW

26.09.22 #169 9 Εν μέσω παρατεταμένων ελλείψεων προμηθειών και αύξησης τιμής ενέργειας, οι υπεύθυνοι στόλου χρειάζονται μια οριστική λύση εξάλειψης της αβεβαιότητας και βέλτιστη χρήση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούν. Η Solera, εταιρεία παροχής λογισμικού διαχείρισης κύκλου ζωής οχημάτων, δεδομένων και υπηρεσιών, ανακοίνωσε την Solera Fleet Solutions προς αντιμετώπιση των προβλημάτων των στόλων. Έρευνα της Solera που διεξήχθη μεταξύ 26 Αυγούστου και 1ης Σεπτεμβρίου, περιελάμβανε 1.523 υπεύθυνους στόλων από όλη την Ευρώπη. Σύμφωνα με την έρευνα, οι μεγαλύτερες προκλήσεις που τους απασχολούν είναι „Κόστος καυσίμων (59%). „Ελλείψεις οδηγών (31%). „Παγκόσμια ύφεση (22%). Ακόμα, „Το 65% των διαχειριστών στόλου δηλώνουν ότι οι απαιτήσεις των πελατών σχετικά με την ταχύτητα παράδοσης μεταβλήθηκαν. „Το 79% των υπεύθυνων στόλων αισθάνεται μεγαλύτερη πίεση για ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές παραδόσεις. „Και το πιο σημαντικό, το 68% των υπεύθυνων στόλων δηλώνει ότι είναι δύσκολο να συνδυάσουν διάφορες τεχνολογίες που δημιουργήθηκαν για να βοηθούν. Για να σταματήσει η σύγχυση των αναδυόμενων τεχνολογιών και να λήξουν τα προβλήματα των fleet managers, η Solera λάνσαρε στην πρόσφατη IAA το ολοκληρωμένο οικοσύστημα διαχείρισης στόλου, Solera Fleet Solutions, για την περιοχή EMEA. Το σύστημα αποτελείται από τρείς ενότητες που βοηθούν τους υπεύθυνους στόλου στη λήψη αποφάσεων και στην εφαρμογή τους μέσω ευφυϊών δεδομένων: SOLERA PROTECT „Σχεδιασμένο για στόλους μικρού και μεσαίου μεγέθους, το Solera Protect αναλύει τη συμπεριφορά των οδηγών και παρέχει καθοδήγηση. „Η λύση βίντεο ασφαλείας παρέχει τη δυνατότητα σε μικρούς στόλους να καταστεί κατανοητό τι συμβαίνει στον δρόμο και γιατί. „Η λύση βίντεο βοηθά επίσης τους στόλους σε νομικές υποθέσεις και σε αποφυγή δόλιων αποζημιώσεων. Στοχεύει στη μείωση του κόστους ακινητοποίησης οχημάτων λόγω νομικών θεμάτων και στην προστασία της φήμης. SOLERAMENTOR „Βοηθά τους στόλους στη μείωση των ατυχημάτων, των παραβάσεων, των εκπομπών CO2 και του TCO, μέσω προγραμμάτων ασφαλείας που βασίζονται στη συμπεριφορά των οδηγών. „Καταγράφει ανεπιθύμητες συμπεριφορές και τις διορθώνει μέσω εφαρμογής καθοδήγησης και εκπαίδευσης με ανταμοιβές και gamification. „Μειώνει τα ατυχήματα έως και κατά 67% και αποφεύγει ζημιές και κόστη. SOLERA ROADNET ANYWHERE „Το Roadnet Anywhere (RNA), λογισμικό SaaS προηγμένων αλγορίθμων, επιτρέπει στους στόλους τη βελτιστοποίηση κόστους και πόρων logistic τελικής παράδοσης. „Ακόμα, να βελτιστοποιούν διαδρομές τελικής παράδοσης μέσω προηγμένων αλγορίθμων RNA, οι οποίοι αναλύουν δεδομένα, από κόστος, μέχρι εξυπηρέτηση πελατών και εποχικότητα. „Και να βελτιστοποιούν διαδρομές παραδόσεων με λιγότερους οδηγούς. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜΕΣΩ ΕΥΦΥΪΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Solera Fleet Solutions ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ NRG ΣΤΗΝ 86η ΔΕΘ Στο πλαίσιο του εορτασμού των 10 χρόνων επιτυχημένης λειτουργίας της nrg, η εταιρεία επέλεξε να πραγματοποιήσει μια σειρά από δράσεις και ενέργειες στην πόλη της Θεσσαλονίκης με επίκεντρο τον καταναλωτή. Από τις 10 έως και τις 18 Σεπτεμβρίου και σε τρία σημεία της πόλης -ΔΕΘ, Πλατεία Αριστοτέλους και κατάστημα nrg- η εταιρεία ήρθε σε επαφή με τους καταναλωτές, παρουσίασε τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας στο σπίτι και τους έδωσε την ευκαιρία να λάβουν μέρος στο «Save Your nrg», ένα διαδραστικό παιχνίδι βασισμένο στην εξοικονόμηση ενέργειας με πλούσια καθημερινά δώρα. Η παρουσία της εταιρείας στη συμπρωτεύουσα ξεκίνησε με ένα ξεχωριστό περίπτερο στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης παρουσιάζοντας έναν Ολόκληρο Κόσμο Ενέργειας μέσα από την ατμόσφαιρα ενός σύγχρονου σπιτιού. Σε έναν οικείο και φιλόξενο χώρο, παρουσιάστηκαν όλα τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που διαθέτει η nrg για την ενέργεια στο σπίτι: ηλεκτρικό ρεύμα και φυσικό αέριο, λύσεις ηλεκτροκίνησης για φόρτιση στο σπίτι, προϊόντα και υπηρεσίες Smart Home, φωτοβολταϊκά για τη στέγη, και φυσικά λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και συμβουλές για έναν βιώσιμο τρόπο ζωής μέσα στο σπίτι, μέσα από οπτικοακουστικό υλικό. Τις εννέα ημέρες της έκθεσης, χιλιάδες καταναλωτές επισκέφτηκαν το περίπτερο της εταιρείας, συνομίλησαν με εκπροσώπους της και έλαβαν μέρος στο «Save Your nrg».

26.09.22 #169 10 Νέες επενδύσεις στο εργοστάσιο του Mirafiori αφορούν στη δημιουργία -σε συνεργασία με την Punch Powertrain- μονάδας παραγωγής της νέας γενιάς αυτόματων κιβωτίων ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (eDCT), τα οποία θα εφοδιάζουν τα υβριδικά και PHEV μοντέλα του Ομίλου Stellantis. Επίσης, δημιουργείται κέντρο κυκλικής οικονομίας για βιώσιμη χρήση οχημάτων και ανταλλακτικών. Στο συγκρότημα τουMirafiori παράγεται το νέο Fiat 500e, στο χώρο αυτό βρίσκεται η καινοτόμος μονάδα συναρμολόγησης μπαταριών, ενώ εκεί έχει δημιουργηθεί το μεγαλύτερο δίκτυο V2G στον κόσμο και ένα ιδιαίτερα εκτεταμένο δίκτυο φωτοβολταϊκών στοιχείων, μέρος των οποίων λειτουργούν και ως προστασία χώρων στάθμευσης του συγκροτήματος. Η νέα συνεργασία της Stellantis με την Punch Powertrain θα ενισχύσει την παραγωγή του καινοτόμου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη eDCT, για τα μελλοντικά υβριδικά και PHEV μοντέλα του Ομίλου. Η νέα μονάδα αναμένεται να λειτουργήσει στο δεύτερο εξάμηνο του 2024. Αντίστοιχα, στον ευρύτερο χώρο του Mirafiori θα αναπτυχθεί το 2023 και το Circular Economy Hub, το οποίο εστιάζοντας στην κυκλική οικονομία, θα ενισχύσει τις πρωτοβουλίες του ομίλου στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης. ΤΟMIRAFIORI ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ Νέες επενδύσεις της Stellantis Η CARNEXT ΣΤΑΜΑΤΑ ΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ B2C ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΓΟΡΕΣ Η CarNext σταματά τις δραστηριότητές της B2C στη Γερμανία και τη Νορβηγία. Η διαδικτυακή πύλη μεταχειρισμένων αυτοκινήτων δεν θα πουλά πλέον οχήματα στους καταναλωτές. Ωστόσο, θα συνεχίσει τις δραστηριότητές της B2B (δηλαδή πωλήσεις οχημάτων σε εταιρείες) και στις δύο χώρες. Ιδρύθηκε το 2018 ως θυγατρική remarketing της LeasePlan και σκόπευε να εξελιχθεί σε μεγάλη πύλη μεταχειρισμένων οχημάτων, πουλώντας όχι μόνον πρώην οχήματα leasing της LeasePlan, αλλά και μεταχειρισμένα αυτοκίνητα υψηλής ποιότητας από άλλες πηγές. Πριν από μερικά χρόνια, η αξία της CarNext ήταν 2 δισ. ευρώ. Ωστόσο, η εταιρεία δυσκολευόταν να επιτύχει κερδοφορία. Τα τελευταία χρόνια σημείωσε τριμηνιαίες ζημίες δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Νωρίτερα φέτος, η LeasePlan πούλησε την εταιρεία στο Constellation Group, που διαθέτει την εταιρεία δημοπρασιών οχημάτων BCA. Η CarNext δεν σχολιάζει τις τελευταίες εξελίξεις. Παραμένει ασαφής η κατάληξη των καταστημάτων της στη Γερμανία (τέσσερα) και στη Νορβηγία (ένα).Η εταιρεία διατηρεί δραστηριότητες σε πέντε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία και Πορτογαλία). Σε άλλες 15 χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, ο ιστότοπός της ανακατευθύνει τα άτομα που αναζητούν μεταχειρισμένα αυτοκίνητα στους διάφορους εθνικούς ιστότοπους της LeasePlan. Η εταιρεία δεν είναι η μοναδική που βιώνει δύσκολες στιγμές στο διαδικτυακό remarketing. Την περασμένη εβδομάδα, η Cazoo ανακοίνωσε πως θα σταματήσει τις δραστηριότητές της στην Ε.Ε. και θα επικεντρωθεί εκ νέου στην εγχώρια αγορά της, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η EV100 ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΕΠΕΤΕΙΟ ΤΗΣ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΝΕΑ ΜΕΛΗ Η EV100, που αντιπροσωπεύει την παγκόσμια πρωτοβουλία εταιρειών που έχουν δεσμευτεί από το Climate Group για μετάβαση σε ηλεκτρικά οχήματα, γιόρτασε την πέμπτη επέτειό της αυτόν τον μήνα. Η EV100 ανακοίνωσε πέντε νέα μέλη της πρωτοβουλίας, τα οποία θα ενισχύσουν περαιτέρω τον στόχο της του 2030 και περιλαμβάνει μεγάλες βιομηχανίες με περισσότερα από 5,5 εκατομμύρια EV και μείωση CO2 κατά 86 εκατομμύρια τόνους έως το τέλος του 2030. Τα νέα μέλη είναι οι Bayer, Barclays, Allianz SE, WayCool και Spectris Plc. τα οποία θα προσθέσουν άλλα 44.000 οχήματα έως το 2030. Για να ενισχύσουν την προσπάθεια ηλεκτροκίνησης των οδικών μεταφορών, η WayCool και η Spectris Plc θα εγκαταστήσουν υποδομή φόρτισης σε όλες τις εγκαταστάσεις τους, που θα χρησιμοποιείται από το προσωπικό και πελάτες. Υπενθυμίζεται πως ο Jan-Hendrik Rauhut, παγκόσμιος επικεφαλής κινητικότητας της Bayer, βραβεύτηκε ως Global Fleet Manager 2021. Η Έκθεση EV Progress and Insights 2022, που δημοσιεύθηκε τον Μάρτιο, δείχνει πως τα μέλη της EV100 έχουν αντικαταστήσει 209.000 οχήματα καύσης με ηλεκτρικά και έχουν εγκαταστήσει πάνω από 20.000 σημεία φόρτισης σε 74 αγορές. Βάσει της τελευταίας ανακοίνωσης, η EV100 έφτασε τα 129 μέλη.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=