FLEETNEWS #168

19.09.22 #168 2 info@fleetnews.gr Στο πλαίσιο μιας νέας πρωτοβουλίας που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Plastix από τη Δανία, το BMW Group προάγει την ανακύκλωση των θαλάσσιων πλαστικών απορριμμάτων κατά ένα βήμα ακόμα. Για πρώτη φορά στην αυτοκινητοβιομηχανία, τα μοντέλα της Neue Klasse που πρόκειται να λανσαριστούν από το 2025 και μετά, θα φέρουν εξαρτήματα επενδύσεων από πλαστικό των οποίων η πρώτη ύλη περιέχει περίπου 30% ανακυκλωμένα δίχτυα ψαρέματος και σκοινιά. Αυτή η πρώτη ύλη προέρχεται κυρίως από λιμάνια σε όλο τον κόσμο, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι δεν θα καταλήξει με τη μορφή απορριμμάτων στη θάλασσα. Σε μια αποκλειστική διαδικασία ανακύκλωσης, τα απόβλητα από τη ναυτιλιακή βιομηχανία χρησιμοποιούνται για την παραγωγή εξαρτημάτων επένδυσης κατάλληλων για το εξωτερικό και το εσωτερικό των μελλοντικών οχημάτων. Τα εξαρτήματα που προκύπτουν από αυτήν τη διαδικασία έχουν περίπου 25% χαμηλότερο ανθρακικό αποτύπωμα από τα αντίστοιχα που κατασκευάζονται από συμβατικά παραγόμενα πλαστικά. Τα ανακυκλωμένα απόβλητα νάιλον αποτελούν τη βάση για ένα συνθετικό νήμα από το οποίο κατασκευάζονται τα πατάκια στην BMW iX και τη νέα BMWX1, για παράδειγμα. ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΜΕΝΑ ΔΙΧΤΥΑ Η Ferrar i παρουσίασε το Purosangue (καθαρόαιμο, στα ιταλικά), το πρώτο τετράθυρο, τετραθέσιο αυτοκίνητο στην 75χρονη ιστορία της. Το Purosangue, των 390.000 ευρώ ξεπέρασε ήδη τις προσδοκίες της Ferrari από πλευράς παραγγελιών, προσελκύοντας ευρύτερο από το συνηθισμένο της κοινό. Το μοντέλο διαθέτει κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, με το κιβώτιο ταχυτήτων στο πίσω μέρος. Η μονάδα μετάδοσης ισχύος (PTU) συνδέεται στο εμπρόσθιο μέρος του κινητήρα και παρέχει ένα μοναδικό κιβώτιο ταχυτήτων 4x4. Έτσι το βάρος κατανέμεται ακριβώς με σχέση 49:51%, που οι μηχανικοί του Maranello θεωρούν βέλτιστη για σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα στο κεντρικό εμπρόσθιο μέρος. Το Purosangue υπερέχει χάρη στις επιδόσεις και την άνεσή του. Είναι το μόνο αυτοκίνητο με αυτές τις αναλογίες που διαθέτει ατμοσφαιρικό V12, τοποθετημένο στο κεντρικό εμπρόσθιο τμήμα. Ο πλέον εμβληματικός κινητήρας του Maranello κάνει το ντεμπούτο του με αυτήν τη νέα διαμόρφωση και εξασφαλίζει περισσότερη ισχύ από οποιονδήποτε άλλον στην κατηγορία (725 ίππους), με τον πλέον συναρπαστικό ήχο κινητήρα της Ferrari. Επιπλέον, αποδίδει 80% ροπή ακόμα και σε χαμηλές στροφές για μοναδική οδηγική απόλαυση. Η αεροδυναμική εξέλιξη του Purosangue επικεντρώθηκε στη βέλτιστη αποτελεσματικότητα του αμαξώματος, του κάτω μέρους και του οπίσθιου διαχύτη. Οι νέες λύσεις περιλαμβάνουν συνέργεια μεταξύ του εμπρόσθιου προφυλακτήρα και της επένδυσης των θόλων τροχών και δημιουργεί πέτασμα αέρος που απομονώνει αεροδυναμικά τους εμπρόσθιους τροχούς και αποτρέπει τη δημιουργία εγκάρσιας περιδίνησης αέρα. Η Ferrari εξόπλισε επίσης το Purosangue με τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις συστημάτων δυναμικού ελέγχου των πιο ισχυρών και αποκλειστικών σπορ αυτοκινήτων της, συμπεριλαμβανομένων του ανεξάρτητου συστήματος τετραδιεύθυνσης και του ABS "evo" με τον δυναμικό αισθητήρα πλαισίου έξι σημείων (6w-CDS). Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΟΙ ΠΡΟΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ Ferrari Purosangue: Δεν μοιάζει με καμία Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=