FLEETNEWS #168

19.09.22 #168 18 Στο τελευταίο Remarketing Expert Track, ο συντονιστής Johan Verbois και οι καλεσμένοι του ασχολήθηκαν ξανά με την τεχνητή νοημοσύνη - που συζητήθηκε πέρυσι, αλλά απεδείχθη τόσο σημαντικό και εξελίχθηκε τόσο γρήγορα, που απαιτείτο νέα ενημέρωση. Συμπέρασμα: «Του χρόνου, οι εφαρμογές της θα έχουν διπλασιαστεί ή τριπλασιαστεί». Ως συνήθως, το Remarketing Expert Track, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, περιλάμβανε λεπτομερή εξέταση ενός θέματος υψίστης σημασίας για τον κλάδο. Αν επιθυμείτε να συμμετάσχετε στο επόμενο, πρέπει να περιμένετε μέχρι το 2023. Ωστόσο, τον Νοέμβριο διεξάγεται το Remarketing Forum . ΕΥΡΎ ΘΈΜΑ Η τεχνητή νοημοσύνη -AI για συντομία- αναφέρεται παντού. Ξέρουμε όμως για τι πράγμα μιλάμε; Ο Hederik Laloo, ιδρυτής και CEO της The Product Architects, έκανε μια διαφωτιστική και χρήσιμη επισκόπηση του φαινομένου, από την πρώτη αναφορά του από τον John McCarthy το 1955, έως τις πλέον πρόσφατες εξελίξεις. Ο κ. Laloo περιέγραψε τους διάφορους τύπους τεχνητής νοημοσύνης και εάν πρέπει να τους φοβόμαστε (εν συντομία: «Όχι ακόμα»). Ορισμένα βασικά στοιχεία: Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ευρύτατο θέμα και χρησιμοποιείται ήδη παντού γύρω μας, από τους υπολογισμούς διαδρομών στους Χάρτες Google, έως την έξυπνη, αυτοματοποιημένη ανάλυση μαγνητικής τομογραφίας στα νοσοκομεία. Οι μορφές που αφορούν στην αυτοκινητοβιομηχανία και ειδικότερα στο remarketing είναι η μηχανική μάθηση και η μάθηση σε βάθος. «ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ» «Ένας από τους περιορισμούς της τεχνητής νοημοσύνης είναι πως είναι τόσο έξυπνη όσο και τα στοιχεία με τα οποία την τροφοδοτούμε», είπε ο κ. Laloo. «Αλλά αν της δώσεις αρκετά στοιχεία, κάνει απίστευτα πράγματα». Έδωσε σαν παράδειγμα το πρόγραμμα AI που ολοκλήρωσε την περίφημη Ημιτελή 8η Συμφωνία του Schubert. Στην αυτοκινητοβιομηχανία, η τεχνητή νοημοσύνη θα βοηθήσει στην αυτοματοποίηση της παραγωγής και της οδήγησης. Θα σχεδιάσει και θα βοηθήσει στην «υπερεξατομίκευση» των αυτοκινήτων. Όσον αφορά στο remarketing, θα βοηθήσει στην πρόβλεψη της εναλλαγής αποθεμάτων μεταχειρισμένων οχημάτων. Η τεχνητή νοημοσύνη, με άλλα λόγια, «δεν αποτελεί απειλή αλλά ευκαιρία». Ακολούθησε ο Maarten Bekkers, ιδρυτής και γενικός διευθυντής της AutoChat, παρουσιάζοντας μια τέτοια ευκαιρία. Η εταιρεία του επιδιώκει τη μετατροπή των αυτοματοποιημένων chat bots σε οχήματα «εμπορικής συνδιάλεξης». Πολλοί από τους σημερινούς ψηφιακούς βοηθούς των διαδικτυακών αγορών οχημάτων αποτελούν ευκαιρίες συνδυασμού της εμπειρίας πελατών. ΆΡΙΣΤΟ ΠΡΌΤΥΠΟ Αυτό επιτυγχάνει το AutoChat, συγκεντρώνοντας διάφορα σκέλη της δραστηριότητας - από την κράτηση δοκιμαστικής οδήγησης και την απάντηση σε ερωτήσεις έως την ολοκλήρωση της πώλησης. Το AutoChat του κ. Bekkers μπορεί να καταστεί το άριστο πρότυπο βελτιστοποιημένης εμπειρίας πελατών: «Αποτελεί εύκολο τρόπο να προσθέσετε τη λειτουργικότητα διαδικτυακού καταστήματος στον ιστότοπό σας χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε σε πραγματικό διαδικτυακό κατάστημα». «Σκεφτείτε την τεχνητή νοημοσύνη ως συνεργάτη και καλύτερο φίλο σας: καταγράφει τις δραστηριότητες για λογαριασμό σας και σας πληροφορεί πότε τα πράγματα εξελίσσονται σωστά και πότε λάθος», ανέφερε ο Brian Madsen, ιδρυτής και CEO της Cars2Click International. Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά την εταιρεία του να συνδυάσει την προσφορά και τη ζήτηση μεταχειρισμένων οχημάτων, κάτι ανέφικτο πριν από μερικά χρόνια, διαμορφώνοντας οικοσύστημα remarketing βάσει προπωλήσεων: «Αγοράζουμε και πουλάμε αυτοκίνητα που θα παραδοθούν 12 μήνες αργότερα». «ΠΡΏΤΑ Η AI» Τριάμισι χρόνια μετά την ίδρυσή της, οι δραστηριότητες της εταιρείας ανθούν και σύντομα θα επεκταθούν στις Ηνωμένες Πολιτείες - και όλα αυτά χάρη στη «σημασία των δεδομένων και της τεχνητής νοημοσύνης», λέει ο Madsen. Μετά το διάλειμμα, ο Javier Morillo και η Marcela Ortiz του DAT Group παρουσίασαν τους διάφορους τρόπους με τους οποίους η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη αποδέσμευση οχημάτων στόλου. Αυτό αποτελεί ισχυρό παράγοντα για θετικότερα αποτελέσματα, είπαν: «Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί σίγουρα να βοηθήσει στην αποδέσμευση, αλλά στη συνέχεια μπορεί επίσης να αποτελέσει ισχυρό εργαλείο remarketing ή επανάκτησης οχημάτων». ΠΡΟΣΔΟΚΊΕΣ ΈΝΑΝΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΌΤΗΤΑΣ Ολοκληρώνοντας το Remarketing Expert Track, διημείφθη συζήτηση στο πάνελ με τον κ. Morillo, την κ. Ortiz, τον Marcel De Rycker (επικεφαλής Ευρωπαϊκών Πωλήσεων της Tevva Hydrogen Electric Trucks) και της Léa Chevry (συνιδρύτριας της Tchek). Αναφερόμενη σε κάποιες δημοσκοπήσεις κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης που έδειξαν έντονη απογοήτευση για το ρυθμό προόδου της REMARKETING EXPERT TRACK ΗAI δεν αποτελεί απειλή αλλά ευκαιρία

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=