05.09.22 #166 2 [email protected] Η Škoda Auto δημιούργησε μια νέα σχεδιαστική γλώσσα για την ηλεκτρική και ψηφιακή εποχή, η οποία θα κυκλοφορήσει σταδιακά από το επόμενο έτος. Η νέα αυτή σχεδιαστική προσέγγιση χαρακτηρίζεται από τις καθαρές και λιτές γραμμές, οι οποίες τονίζουν την απλότητα και αναδεικνύουν την ποιότητα των νέων μοντέλων της Škoda. Τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου σχεδιασμού περιλαμβάνουν την καινούργια μάσκα, την οποία η εταιρεία ονομάζει Tech-Deck Face, καθώς και τη χρήση βιώσιμων υλικών στο σαλόνι. Το ανανεωμένο λογότυπο της μάρκας δεν χρησιμοποιεί πλέον τρισδιάστατα γραφικά. Αυτή είναι η απάντηση της Škoda στην αυξανόμενη μετατόπιση των δραστηριοτήτων του μάρκετινγκ και των ενδιαφερόντων του κοινού από την έντυπη στην ηλεκτρονική ενημέρωση. Η εταιρική ταυτότητα έχει επίσης αναθεωρηθεί ουσιαστικά. Για παράδειγμα, η Škoda Auto θα χρησιμοποιεί πλέον δύο διαφορετικές πράσινες αποχρώσεις -Emerald και Electric Green- οι οποίες αντιπροσωπεύουν πιο ξεκάθαρα την οικολογία, τη βιωσιμότητα και την ηλεκτροκίνηση. Ακόμα, η εταιρεία δεσμεύεται να χρησιμοποιεί ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές, ενώ από το 2030 και μετά, τα εργοστάσια στην Τσεχία και την Ινδία θα κατασκευάζουν αυτοκίνητα με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Η ΝΕΑ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ SKODA Η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία επιταχύνει και επεκτείνει τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση. Η Škoda Auto σκοπεύει να λανσάρει στην αγορά τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2026, ενώ θα ακολουθήσουν ακόμα περισσότερα. Το Vision 7S concept παρέχει μια πρώτη εικόνα ενός από αυτά τα νέα μοντέλα. Το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της Škoda στις ευρωπαϊκές αγορές θα αυξηθεί πάνω από 70% έως το 2030. Για να υποστηρίξει αυτήν τη νέα στρατηγική, η Škoda Auto θα επενδύσει επιπλέον 5,6 δισ. ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και 700 εκατ. ευρώ στην ψηφιοποίηση τα επόμενα πέντε χρόνια. Εκτός από ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης, υπάρχουν σχέδια για ένα compact SUV και ένα οικογενειακό επταθέσιο. To πρότυπο Vision 7S, με αυτονομία πάνω από 600 χιλιόμετρα και μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 200 kW, δίνει μια πρώτη γεύση του επταθέσιου ηλεκτρικού SUV. Η Škoda Auto στοχεύει έως το 2030 το μερίδιο των ηλεκτρικών της μοντέλων στην Ευρώπη να είναι πάνω από 70% των πωλήσεών της. Κατά τη φάση της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, η μάρκα θα ενισχύσει την γκάμα των μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα αποκαλύψει τη νέα γενιά του Superb μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του επόμενου έτους. Το ανανεωμένο Octavia θα ακολουθήσει μέσα στο 2024. Το Vision 7S αποτελεί μια εικόνα που μας δίνει μια ακριβή προεπισκόπηση ενός ολοκαίνουργιου μοντέλου της Škoda, ενώ ταυτόχρονα προβάλλει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας. Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV τοποθετείται έτσι στην κορυφή της γκάμας των μοντέλων αλλά και της πελατειακής βάσης της εταιρείας. Το πρότυπο αυτό βασίζεται στην πλατφόρμαModular Electrification Kit (MEB) του Ομίλου Volkswagen και έχει μπαταρία 89 kWh. ŠKODA AUTO: ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙ ΤΗΝΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ Τρία νέα μοντέλα Škoda έως το 2026 Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=