FLEETNEWS #166

05.09.22 #166 19 ΕΠΙΒΡΆΔΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΆΡΚΑΣ VOLKSWAGEN Ενώ το Volkswagen Group διατηρεί τη θέση του, η μάρκα Volkswagen δυσκολεύεται να ανταποκριθεί στις ανάγκες της αγοράς. Το 2021, η Volkswagen σχεδόν ξεπέρασε την Tesla σε πωλήσεις True Fleet EV, χάνοντας την πρώτη θέση με ελάχιστη διαφορά - για 223 αυτοκίνητα για την ακρίβεια. Η Volkswagen φαινόταν σε θέση να επιτύχει τους στόχους της φέτος. Αλλά αυτό δεν συνέβη. Για το Wolfsburg, η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης επιβραδύνεται. Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2022, η διαφορά με την Tesla έφτασε τις 12.384 ταξινομήσεις. Όχι επειδή αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Tesla -αν και πούλησε 17,4% περισσότερα οχήματα το α΄ εξάμηνο - αλλά επειδή μειώθηκαν οι πωλήσεις της Volkswagen στις 19.997 μονάδες, σημειώνοντας πτώση 25,8%. «ΈΚΠΛΗΞΗ» «Το θέμα της Volkswagen αποτελεί έκπληξη - και αυτό επειδή έχουν καταβάλει τόση προσπάθεια στη στρατηγική και την εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης», καταλήγει ο Benjamin Kibies. Το κλείσιμο του εργοστασίου της ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο Zwickau λόγω δυσκολιών εφοδιασμού από την Ουκρανία είναι ένας λόγος. Ωστόσο, η Tesla είχε παρόμοιες δυσκολίες στην Κίνα λόγω περιορισμών. Για διάφορους λόγους, το δεύτερο εξάμηνο του 2022 θα αναδιαμορφώσει το τοπίο των πωλήσεων EV στο True Fleet. Η σταδιακή βελτίωση των προμηθειών θα αρχίσει να μειώνει τους χρόνους παράδοσης, ενδυναμώνοντας εκ νέου την αγορά, ενώ οι περισσότεροι κατασκευαστές ετοιμάζονται να αυξήσουν την παραγωγή BEV μέχρι τα τέλη του έτους για να αποφύγουν τα πρόστιμα CO2 βάσει της οδηγίας της Ε.Ε. «Ορισμένες μάρκες πρέπει να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες τους για να αποφύγουν αυτά τα πρόστιμα», αναφέρει ο κ. Kibies, επισημαίνοντας ότι «η Skoda είναι μεταξύ αυτών, καθώς και η Dacia». Και ενώ η Tesla δέχεται ξανά παραγγελίες για τα Model S και Y στην Ευρώπη και η Volkswagen -που κατακλύζεται από τη ζήτηση για το ID.Buzz- και η Stellantis ετοιμάζουν περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα, καταλληλότερα για το True Fleet (αν και δεν αναμένονται προ του 2023), η πίεση αυξάνεται. ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΣΚΟΥΤΕΡ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕΘΗΣ Η πάροχος μικροκινητικότητας TIER παρουσίασε νέο σύστημα ασφαλείας για τα ηλεκτρικά σκούτερ της, κατόπιν πρόσφατης έρευνας στη βασική αγορά της, το Όσλο, η οποία επεσήμανε πως τέσσερις στους δέκα τραυματισμούς με ηλεκτρικά σκούτερ προκύπτουν λόγω κατανάλωσης αλκοόλ. Το σύστημα ασφαλείας, που δοκιμάστηκε μέσω εφαρμογής, ανιχνεύει εάν ο αναβάτης είναι μεθυσμένος και υποδεικνύει εναλλακτικούς τρόπους μεταφοράς. Κυκλοφόρησε ως εφαρμογή για χρήστες Apple iOS σε πόλεις όπου δραστηριοποιείται η TIER. Το σύστημα ζητά από τους οδηγούς να γείρουν το τηλέφωνό τους σύμφωνα με την κλίση που εμφανίζεται στην οθόνη. Εάν ο αναβάτης αποτύχει τρεις φορές εντός συγκεκριμένου χρόνου, θα του προταθεί να χρησιμοποιήσει εναλλακτική μέθοδο μεταφοράς. Το καινοτόμο σύστημα ασφαλείας συμπληρώνεται με μια εφαρμογή η οποία θα παροτρύνει τους αναβάτες να πάρουν ταξί εάν επιβεβαιωθεί πως δεν μπορούν να οδηγήσουν ηλεκτρικό σκούτερ. Το σύστημα Safety Pricing παροτρύνει τους αναβάτες στο Λονδίνο, μέσω της εφαρμογής Free Now, να πάρουν ταξί όταν είναι μεθυσμένοι, καθώς δεν χρεώνονται όταν τα οχήματα παραμένουν σε ακινησία. Εάν επιθυμείτε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τις νέες τάσεις κινητικότητας της Γενιάς Z με πράσινες επιλογές μεταφοράς, εγγραφείτε εδώ στο Smart Mobility Institute 2022 του Σεπτεμβρίου!

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=