05.09.22 #166 16 Στην προσπάθειά της να καταστεί πλήρως ανεπτυγμένος πάροχος κινητικότητας, η Kia ανακοίνωσε την κατασκευή μονάδας παραγωγής Οχημάτων Ειδικού Σκοπού (PBV). Το εργοστάσιο θα κατασκευαστεί στη Νότια Κορέα και θα ξεκινήσει να λειτουργεί το 2025. Η KIA βρίσκεται σε διαδικασία μετασχηματισμού για να καταστεί κορυφαίος πάροχος κινητικότητας. Μετά την κυκλοφορία τουλάχιστον δύο ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως από το 2023 και με στόχο την παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων BEV μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η εταιρεία επιδιώκει να αναπτύξει ουσιαστικά τις δραστηριότητές της στον τομέα των υπηρεσιών κινητικότητας, στο πλαίσιο του στρατηγικού της προγράμματος S. Η εταιρεία σκοπεύει να καταστεί πρωτοπόρος στα οχήματα ειδικού σκοπού. Τα PBV θα διαδραματίσουν κεντρικό ρόλο στην εταιρική μετακίνηση, την επέκταση των δυνατοτήτων των επαγγελματικών στόλων και την εξέλιξη της ηλεκτρικής κινητικότητας. ΑΠΌ ΛΕΩΦΟΡΕΊΑΜΈΧΡΙ ΡΟΜΠΌΤ ΠΑΡΆΔΟΣΗΣ Η ιδέα των PBV δεν εστιάζει στους οδηγούς και απευθύνεται κυρίως στο χρήστη. Αυτά τα ηλεκτρικά οχήματα κατασκευάζονται βάσει σπονδυλωτής πλατφόρμας και, λόγω ευελιξίας, προσαρμόζονται σε συγκεκριμένη χρήση, εξασφαλίζοντας αποτελεσματική, βιώσιμη και (ημι)αυτόνομη κίνηση, ενίοτε μη επανδρωμένη. Έτσι, τα PBV αποτελούν προσαρμοσμένες λύσεις για ηλεκτρονικό εμπόριο, logistics, μεταφορά προσωπικού και ρομποτική διανομή, με άμεσο αντίκτυπο. Και επειδή λαμβάνουν επίσης ασύρματες ενημερώσεις (OTA), υποστηρίζουν τους υπεύθυνους στόλου, βελτιώνοντας το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO). ΈΩΣ 150.000 ΜΟΝΆΔΕΣ Η KIA εισέρχεται καθοριστικά στην κατηγορία και ανακοινώνει την απόφασή της να ενσωματώσει το πρώτο της ειδικό έξυπνο εργοστάσιο κατασκευής PBV στις εγκαταστάσεις της στο Hwaseong της Νότιας Κορέας. Η κατασκευή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2023. Όταν λειτουργήσει το 2025, το εργοστάσιο θα παράγει 100.000 μονάδες, με αύξηση στις 150.000 αναλόγως ζήτησης της αγοράς. Το εργοστάσιο θα ξεκινήσει με τη συναρμολόγηση ενός μεσαίου μεγέθους PBV στην ειδική πλατφόρμα «eS» και θα ακολουθήσει ένα μοντέλο μικρού μεγέθους για υπηρεσίες ταχυμεταφορών. Σε μεταγενέστερο στάδιο θα παραχθούν πολυθέσια λεωφορεία ως κινητά γραφεία ή καταστήματα. Ο Ho Sung Song, πρόεδρος και CEO της Kia Corporation, δήλωσε: «Αυτή η ειδική εγκατάσταση PBV είναι μεταξύ των κύριων σημείων του στρατηγικού μας προγράμματος S, καθώς η Kia επιδιώκει να διεκδικήσει την κορυφαία θέση στην παγκόσμια αγορά PBV». ΣΥΝΔΕΔΕΜΈΝΟ ΚΑΙ ΒΙΏΣΙΜΟ Το να καταστείς πρωτοπόρος βιώσιμης κινητικότητας υπερβαίνει τις καινοτόμους πράσινες υπηρεσίες και λύσεις. Απαιτεί επίσης συγκεκριμένη μεθοδολογία παραγωγής. Η καθαρή βαφή, η διαχείριση ενέργειας και τα εξελιγμένα επίπεδα αυτοματισμού και συνδεσιμότητας, βάσει της έξυπνης διαδικασίας κατασκευής E-FOREST της KIA, θα βοηθήσουν στην πλήρη απανθρακοποίηση της διαδικασίας παραγωγής του νέου εργοστασίου. ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΙΑ: πρώτο εργοστάσιο ηλεκτρικών PBV Μηχανικοί στο Άαχεν της Γερμανίας ολοκλήρωσαν ένα πιλοτικό project για τη Ford Pro που θα μπορούσε να επιτρέπει στις εταιρείες να παρακολουθούν τη θέση των εργαλείων και των μηχανημάτων τους ανά πάσα στιγμή, χρησιμοποιώντας συνδεσιμότητα Bluetooth και παρακολούθηση μέσω GPS. Το σύστημα χρησιμοποιεί ειδικές συσκευές τοποθετημένες μέσα σε εργαλειοθήκες και σε εξοπλισμό για σύνδεση με τα οχήματα της εταιρείας, καθώς και έναν κεντρικό server. Αυτές οι συσκευές παρακολούθησης δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε όχημα να υπενθυμίζει στους οδηγούς πότε ένα εργαλείο το οποίο μπορεί να έχει ξεχαστεί στο εργοτάξιο δεν βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο. Η παρακολούθηση επιτρέπει επίσης στις εταιρείες να γνωρίζουν πού βρίσκεται κάθε εργαλείο ή μηχάνημα σε οποιαδήποτε δεδομένη στιγμή και μπορεί να συντονίζεται με τους εργαζομένους για τη μεταφορά ειδικών εργαλείων σε άλλες τοποθεσίες όταν τα χρειάζονται επειγόντως. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ FORD PRO «ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ» ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=