FLEETNEWS #164

18.07.22 #164 6 Νέα γενιά του δημοφιλούς σπορ αυτοκινήτου - πιο ισχυρή και οπτικά διακριτική και με καλύτερη δυναμική οδήγησης από ποτέ. Ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας αποδίδει 480 ίππους, είναι 30 ίππους πιο δυνατός από την τρέχουσα 911 Carrera S και την προηγούμενη 911 GTS. Πέντε εκδόσεις είναι πλέον διαθέσιμες σε τιμές που ξεκινούν από 140.981 ευρώ στη Γερμανία. Ένα οκτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων Porsche διπλού συμπλέκτη (PDK) ή ένα χειροκίνητο επτά σχέσεων, καθώς και η ειδική ανάρτηση GTS με Porsche Active Suspension Management (PASM) και το σύστημα πέδησης υψηλής απόδοσης από την 911 Turbo, περιλαμβάνονται στο τεχνολογικό πακέτο. Το αυτοκίνητο προσφέρει υψηλά οδηγικά χαρακτηριστικά και έχει ανώτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Η δυναμική οδήγηση θα βελτιωθεί περαιτέρω με το πακέτο Lightweight Design, διαθέσιμο στο GTS για πρώτη φορά, που εξοικονομεί βάρος έως και 25 κιλά. Η τελευταία γεν ιά Porsche Communication Management (PCM) φέρνει πολυάριθμες βελτιώσεις στη λειτουργία και τη συνδεσιμότητα. Ο υπερτροφοδοτούμενος τρίλιτρος flat-six στη νέα 911 GTS αποδίδει 480 ίππους. Η μέγιστη ροπή είναι 57,8 χλγμ., αύξηση 2,2 χλγμ. σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα διαρκεί μόλις 3,3’’ στην 911 Carrera 4 GTS Coupé με το οκτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Porsche (PDK). Είναι τρία δέκατα ταχύτερη από τον προκάτοχό της. Ένα χειροκίνητο κιβώτιο επτά σχέσεων με ιδιαίτερα μικρή απόσταση μεταξύ των σχέσεων είναι διαθέσιμο για όλα τα μοντέλα 911 GTS ως εναλλακτική λύση στο PDK. Απευθύνεται στους λάτρεις της οδήγησης με χειροκίνητο κιβώτιο. Η ανάρτησή προέρχεται από την 911 Turbo, τροποποιήθηκε για την GTS και ανταποκρίνεται στις αυστηρές απαιτήσεις απόδοσης. Χάρη στο στάνταρ Porsche Active SuspensionManagement (PASM), τα αμορτισέρ ανταποκρίνονται σε δυναμικές αλλαγές με ταχύτητα, αναφέρει η μάρκα. Στα Coupé και Cabriolet, το PASM είναι στάνταρ, σε συνδυασμό με το σπορ πλαίσιο χαμηλωμένο κατά 10 χιλ. ΔΙΑΘΕΣΙΜΗΗΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ Porsche 911 Targa 4 GTS TO ΝΕΟ FORD PUMA ΕΤΟΙΜΟΠΑΡΑΔΟΤΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Επιβλητικός και σύγχρονος εξωτερικός σχεδιασμός που παραπέμπει σε SUV, πρωτοποριακό και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό με απόλυτα ανθρωποκεντρικό design σε κάθε του πτυχή, προηγμένα συστήματα ασφάλειας, υποβοήθησης οδήγησης και συνδεσιμότητας, αλλά και εξελιγμένο ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης: αυτά είναι μερικά μόνο από τα βασικά στοιχεία επιτυχίας που χαρακτηρίζουν το Ford Puma, το κορυφαίο σε πωλήσεις μοντέλο της Ford τόσο στην Ευρώπη όσο και στην ελληνική αγορά. Με πρωταρχικό της στόχο να ανταποκριθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη σταθερά υψηλή ζήτηση για το κορυφαίο συμπαγές SUV της ελληνικής αγοράς, η Ford Motor Ελλάς εξασφάλισε την εισαγωγή στη χώρα μας ικανού αριθμού μοντέλων Puma στην έκδοση ST-Line Design. Χάρη στην πρωτοβουλία αυτή, το compact SUV της Ford είναι ένα από τα ελάχιστα ετοιμοπαράδοτα νέα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς με άμεση διαθεσιμότητα για τους πελάτες. Η έκδοση ST-Line Design διατηρεί όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα που έχουν καταξιώσει τα τελευταία χρόνια το Ford Puma. Ως εκ τούτου, διαθέτει πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό και συνδυάζεται με το προηγμένο, εξαιρετικά αποδοτικό και ιδιαίτερα οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου κινητήριο σύνολο 1.0L EcoBoost Hybrid της Ford, το οποίο διαθέτει ήπια υβριδική τεχνολογία. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 125PS, εξασφαλίζοντας κορυφαίες επιδόσεις τόσο με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων της εταιρείας όσο και με το αυτόματο 7-τάχυτο Powershift. Η ανώτατη λιανική τιμή του μοντέλου, περιλαμβανομένου του τέλους ταξινόμησης, αρχίζει από τα 26.037 ευρώ.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=