FLEETNEWS #162

04.07.22 #162 8 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ HYUNDAI, ARAMCO ΚΑΙ KAUST ΓΙΑ ΝΕΟ E-FUEL Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε τη συνεργασία του με την εταιρεία πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας (Aramco) και το King Abdullah University of Science and Technology (KAUST), με σκοπό να ερευνήσουν και να αναπτύξουν από κοινού ένα προηγμένο καύσιμο για κινητήρες εξαιρετικά λιτής καύσης, στοχεύοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ενός οχήματος. «Τα BEV και τα FCEV είναι τεχνολογίες του Ομίλου Hyundai Motor που στοχεύουν στην επίτευξη κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ η φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία ICE, που συνδυάζει φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο και κινητήρα εξαιρετικά λιτής καύσης, θα είναι το κλειδί για την αποτελεσματική μείωση των εκπομπών ρύπων κατά τη μετάβασή μας στην ηλεκτροκίνηση (EV)», δήλωσε ο Alain Raposo, Executive Vice President του Ομίλου Hyundai Motor, επικεφαλής του Electrified Propulsion Technical Unit. ΗHyundai αναφέρει πως, σε αντίθεση με τα συμβατικά καύσιμα, τα e-fuels αποτελούνται από φιλικό προς το περιβάλλον υδρογόνο -παράγεται από ηλεκτρόλυση νερού με χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας- και διοξείδιο του άνθρακα, με αποτέλεσμα 80% χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Ο εξαιρετικά λιτής καύσης κινητήρας διαθέτει μια φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία, που αυξάνει τη θερμική απόδοση και την οικονομία καυσίμου σε σύγκριση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οδηγώντας σε περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Τα επόμενα δύο χρόνια, το Hyundai Motor Group, η Aramco και η KAUST θα συνεργασθούν στην έρευνα και την ανάπτυξη προηγμένης σύνθεσης καυσίμου για χρήση σε ένα νέο σύστημα καύσης. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής στο νέο της εργοστάσιο, στο Shenyang της Κίνας. Αντιπροσωπεύοντας επένδυση 2,14 δισ. ευρώ, το πρωτοποριακό εργοστάσιο στον τομέα της ψηφιοποίησης, Lydia, αποτελεί σημαντική κίνηση για την κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων της BMW και ανταγωνίζεται άμεσα την αμερικανική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων Tesla, η οποία διατηρεί εργοστάσιο στη Σαγκάη. Η Lydia είναι η τρίτη μονάδα συναρμολόγησης της BMW στην Κίνα και προβλέπεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγική ικανότητά της από τις 700.000 στις 830.000 μονάδες. Το αμιγώς ηλεκτρικό σπορ sedan i3 της BMW μπήκε σε παραγωγή τον Μάιο και θα ανταγωνιστεί το Tesla Model Y στην τοπική αγορά, ενώ η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τα ηλεκτρικά μοντέλα της στην Κίνα στα 13 μέχρι το 2023. ΑΜΙΓΏΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ ΜΈΧΡΙ ΤΟ 2025 Το εργοστάσιο Lydia αποτελεί μέρος της στρατηγικής επέκτασης στην Κίνα της BMW Brilliance Automotive (BBA), με έδρα το Shenyang. Η BMW αναφέρει πως εντείνει τις προσπάθειες ηλεκτροκίνησης και επιθυμεί περισσότερο από το ένα τέταρτο των πωλήσεών της στη μεγαλύτερη παγκόσμια αγορά EV να καταστεί αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο έως το 2025. Η βάση παραγωγής Shenyang της BMW τροφοδοτείται από 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, παράγοντας 44.000 MWh ετησίως. Η BMW θα συνεχίσει την επέκταση ηλιακών συλλεκτών στο εργοστάσιο Lydia τα επόμενα χρόνια, καθώς μια επιφάνεια 120.000 τ.μ. είναι ήδη υπό κατασκευή. Σύμφωνα με το Reuters, σχεδόν το ένα τέταρτο των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Κίνα τους πρώτους πέντε μήνες του 2022 ήταν EV. Οι τοπικοί κατασκευαστές EV, BYD και Tesla, κυριαρχούν στην αγορά, ενώ η BMW πούλησε 208.507 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2022. Το νέο εργοστάσιο της Lydia και τα γειτονικά εργοστάσια στο Tiexi και στο Dadong θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση της παραγωγής ηλεκτροκίνητων μοντέλων BMWστην Κίνα. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ EV ΤΗΣ BMWΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Νέο εργοστάσιο της BMWBrilliance

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=