FLEETNEWS #162

04.07.22 #162 6 Το πλήρως ανανεωμένο Caddy Life έρχεται στην Ελλάδα. Η πέμπτη γενιά του εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB, που χρησιμοποιείται και στο Golf 8, υιοθετώντας πολλές προηγμένες τεχνολογίες του, κάνοντας την οδήγηση του Caddy πιο εύκολη, πιο άνετη και ασφαλή, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες κάθε εταιρείας ή ιδιώτη. Το νέο Caddy Life διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο (2.755mm) από τον προκάτοχό του, εξασφαλίζοντας καλύτερους χώρους, πιο ισορροπημένη οδική συμπεριφορά αλλά και μια πιο δυναμική εμφάνιση. Η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB είναι επίσης εμφανέστατη εξωτερικά και στο Caddy Maxi Life με το μακρύ μεταξόνιο (2.970mm). Το αμάξωμα είναι πλήρως επανασχεδιασμένο με πολύ φρέσκο design, προσδίδοντας στο Νέο Caddy Life έντονη προσωπικότητα και κορυφαία αεροδυναμική. To Caddy Life διατίθεται με επτά θέσεις στον στάνταρντ εξοπλισμό του. Με δύο μήκη αμαξώματος (4,500 mm το κοντό και 4,853 mm το μακρύ) προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό με: Καθίσματα οδηγού-συνοδηγού ρυθμιζόμενα σε ύψος, με οσφυϊκή ρύθμιση, υποβραχιόνια και αναδιπλούμενο τραπέζι. Τρία ανεξάρτητα καθίσματα στη 2η σειρά καθισμάτων και δύο ανεξάρτητα καθίσματα στην 3η σειρά. Το Life διαθέτει χώρο αποσκευών μέχρι και 2.556 λίτρα. Με πέντε επιβάτες, ο χώρος αυτός, μέχρι το ύψος της πλάτης των καθισμάτων, είναι 1.213 λίτρα. Το μήκος του χώρου φόρτωσης μέχρι την πρώτη σειρά καθισμάτων είναι 1.913 χιλιοστά και το μέγιστο διαθέσιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών είναι 1.185 χιλιοστά. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει αναλογικά όργανα, οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και προαιρετικά το νέο “Digital Cockpit” (πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων). Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΟΝΕΟΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Volkswagen Caddy Life Η Jaguar Classic ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου C-type Continuation. Η αυστηρά περιορισμένη σειρά παραγωγής βρίσκεται σε εξέλιξη στο Jaguar Classic Works, στο Coventry και το πρώτο όχημα ολοκλήρωσε τις εξονυχιστικές δοκιμές πριν από την παράδοση σε πελάτη. Κάθε C-type Continuation υποβάλλεται σε τουλάχιστον 250 μίλια δοκιμών από μηχανικούς της Jaguar Classic, μετά τη διαδικασία κατασκευής του, που απαιτεί 3.000 ώρες εντατικής και υψηλής εξειδίκευσης. «Συνδυάσαμε πρωτότυπα σχέδια, σύγχρονες τεχνικές CAD και 3.000 ώρες δεξιότητας και αφοσίωσης, για να δημιουργήσουμε το πρώτο μας χειροποίητο C-type, επιτυγχάνοντας ένα ιστορικό ορόσημο για την Jaguar Classic. Οι αποκλειστικές μας Continuation C-type διαθέτουν τις τεχνικές καινοτομίες και τις προδιαγραφές του κορυφαίου αυτοκινήτου που κέρδισε στο Le Mans το 1953, συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού συστήματος δισκόφρενων Dunlop, που κέρδισε στη Reims το 1952. Κάθε C-type προσφέρει αυθεντική οδηγική εμπειρία στους πελάτες, ξεκινώντας ακόμα και από τη χαρακτηριστική διαδικασία εκκίνησης του αυτοκινήτου, την οποία η ομάδα μας ήταν αποφασισμένη να αναπαραγάγει σωστά», δήλωσε ο David Foster, επικεφαλής μηχανικός της Jaguar Classic. Η ομάδα της Jaguar Classic βοήθησε στην αναγέννηση της παράδοσης μέσω εκτενούς έρευνας, σύγχρονης τεχνολογίας και μηχανικής τεχνογνωσίας. Με προηγμένα συστήματα CAD, κάθε αυτοκίνητο κατασκευάζεται με τις ίδιες μεθόδους και τεχνικές, για να διασφαλιστεί η συνέχιση της παράδοσης του αρχικού C-type. Η ΠΡΩΤΗ JAGUAR C-TYPE CONTINUATION ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=