FLEETNEWS #162

04.07.22 #162 2 [email protected] Αν το όνομα ακούγεται οικείο, είναι επειδή η Hispano Suiza ιδρύθηκε στη Βαρκελώνη το 1904, και μέχρι το τέλος, το 1946, παρήγαγε κάποια θαυμάσια και γρήγορα για την εποχή αυτοκίνητα. Αυτό το αυτοκίνητο είναι το πρώτο νέο Hispano Suiza σε περισσότερες από επτά δεκαετίες και το όνομα Carmen προέρχεται από την Carmen Mateu, την εγγονή του DamiánMateu, που ίδρυσε αρχικά την εταιρεία. Σε τεχνικό επίπεδο, το Carmen είναι πολύ διαφορετικό από αυτά που κατασκευάστηκαν στις αρχές του 20ού αιώνα. Πρόκειται για αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πολυτελείας και επιδόσεων, με 1.020 PS (750 kW) χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε οπίσθιο τροχό. Κατά κάποιο τρόπο, όμως, το Carmen μοιάζει πολύ με τα Hispano Suiza του παλιού καιρού, συνδυάζοντας πολυτέλεια και ταχύτητα. Η εταιρεία περιγράφει το Carmen ως «hyperlux», συνδυασμό «hypercar» (υπεραυτοκίνητου) και «luxury» (πολυτέλειας). Θα κατασκευαστούν μόνον 24 από αυτά τα περίεργα σιωπηλά θηρία και, ασχέτως αν το σχεδιαστικό ύφος αρέσει ή όχι, πρέπει να επισημανθεί η επιστροφή του τόσο διάσημου και ιστορικού ονόματος στο Φεστιβάλ Ταχύτητας Goodwood 2022. HISPANO SUIZA CARMEN Με την πρεμιέρα του πρότυπου ID. AERO στην Κίνα, η Volkswagen δίνει μια πρόγευση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού sedan της για την παγκόσμια αγορά. Το ID. AERO, ένα δυναμικό, ισχυρό και αεροδυναμικά αποδοτικό μοντέλο, θα ανήκει στην κατηγορία των premiumμεσαίων sedan. Το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει χάρη στην προοδευτική, κομψή και αεροδυναμική του σχεδίαση, έχοντας ταυτόχρονα ένα εξαιρετικά γενναιόδωρο σε χώρους εσωτερικό. Οι πωλήσεις της έκδοσης παραγωγής για την Κίνα θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Η Volkswagen σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει την παραγωγή της ευρωπαϊκής έκδοσης του μοντέλου στο Emden το 2023. Το μοντέλο έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα και σχεδιάστηκε με γνώμονα την αεροδυναμική απόδοση. Η οροφή έχει μια κομψή κλίση προς τα πίσω, σε στυλ coupé, συμβάλλοντας στην επίτευξη ενός εξαιρετικού συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23. Πρόσθετα σε αυτό, η αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα (MEB) της Volkswagen επιτρέπει το συνδυασμό κοντών προβόλων με ένα μακρύ μεταξόνιο, χαρίζοντας ένα εντυπωσιακά ευρύχωρο εσωτερικό. Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με μια ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 77 kWh. Το αποδοτικό σύστημα κίνησης, σε συνδυασμό με την εξαιρετική αεροδυναμική, επιτρέπουν στο ID. AERO να επιτυγχάνει αυτονομία έως και 620 χιλιόμετρα (WLTP), καθιστώντας το ιδανικό για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. «Ένα αυτοκίνητο με συναισθηματική και ταυτόχρονα εξαιρετικά αεροδυναμική σχεδίαση, αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων, εκπληκτικά άνετους χώρους και premium εσωτερικό. Με τη στρατηγική Accelerate, προχωράμε εντατικά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας. Σε συνέχεια του ID.4, αυτό το μοντέλο θα είναι το επόμενο παγκόσμιο αυτοκίνητό μας για την Ευρώπη, την Κίνα και τις ΗΠΑ», σχολίασε ο Ralf Brandstätter, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Passenger Cars. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ Volkswagen ID. AERO Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ [email protected] BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ [email protected] ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ [email protected] ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=