04.07.22 #162 11 μέσο ευρωπαϊκό μίγμα ηλεκτρικής ενέργειας, όπως προβλέπεται για τα επόμενα 16 χρόνια. Το Q4 χάνει μόνο ένα κλάσμα της βαθμολογίας στις δοκιμές ψυχρού περιβάλλοντος και αυτοκινητόδρομου. Το VW Caddy λαμβάνει 2,5 αστέρια, αλλά ο δείκτης καθαρού αέρα θα ήταν υψηλότερος με καλύτερο έλεγχο των εκπομπών αμμωνίας. Το Renault Kangoo, από την άλλη, ελέγχει καλά όλους τους ρύπους, αλλά χάνει βαθμούς λόγω της υψηλότερης κατανάλωσης ενέργειας και των σχετικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου. Το πανίσχυρο πολυτελές SUV της Genesis, GV70, δεν σημείωσε καλά αποτελέσματα λόγω της σημαντικής κατανάλωσης καυσίμου, ενώ ταυτοχρόνως σημείωσε ανεπαρκή έλεγχο ρύπων, που τελικά του έδωσαν μόνον ένα πράσινο αστέρι. «Η νέα βαθμολογία από την γεώτρηση στους τροχούς+ (Well-to-Wheel+) των αερίων θερμοκηπίου παρέχει πολύ πιο αντιπροσωπευτική εκτίμηση των πραγματικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αυτοκινήτων κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικών ή συνδυασμού των δύο. Με τη νέα προσέγγιση, επιθυμούμε να καταστήσουμε σαφές πως είναι σημαντική, όχι μόνον η κατασκευή ενός καθαρού τελικού προϊόντος, αλλά και η όλη διαδικασία που πρέπει να γίνει πιο πράσινη και διαφανής» λέει ο Damyanov. «Στο μέλλον και η παραγωγή οχημάτων και μπαταριών πρέπει να αξιολογείται, ωστόσο, ακόμα και οι καλύτερες αναλύσεις σήμερα δεν είναι αρκετά ακριβείς για να το επιτρέψουν. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια ολιστική μεθοδολογία βάσει κύκλου ζωής και θεσπίσαμε προσφάτως πλήρη αξιολόγηση κύκλου ζωής για απλή ενημέρωση των καταναλωτών». Η Mercedes-Benz συντονίζει το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της, για να κατασκευάσει το ανανεωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της με επίκεντρο τα πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα, καθώς η εταιρεία ετοιμάζεται να παράγει αμιγώς ηλεκτρικά από τα τέλη της δεκαετίας - όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες αγοράς. Το μελλοντικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα επικεντρωθεί σε τρεις κατηγορίες: Κορυφαία πολυτέλεια, Στάνταρ πολυτέλεια και Βασική πολυτέλεια. Ο Jörg Burzer, μέλος του Δ.Σ. της Mercedes-Benz Group AG, υπεύθυνος Παραγωγής και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, δήλωσε: «Μετά τα επιτυχημένα λανσαρίσματα των μοντέλων Mercedes-EQ τους τελευταίους μήνες, προχωράμε στο επόμενο βήμα: το σχεδιασμό τη μελλοντικής μας παραγωγικής διαδικασίας. Από κοινού με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, εφαρμόζουμε με συνέπεια τη στρατηγική της Mercedes-Benz για “αμιγώς ηλεκτρικά”. Το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της Mercedes Benz είναι βιώσιμο, ψηφιακό και ευέλικτο. Είμαστε έτοιμοι για ταχεία κλιμάκωση της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων χάρη στην παγκόσμια ομάδα μας που διαθέτει υψηλά προσόντα και κίνητρα. Με τη νέα παραγωγική διαδικασία αυξάνουμε περαιτέρω την ευελιξία και την αποτελεσματικότητά μας και διασφαλίζουμε το μέλλον των εγκαταστάσεών μας». Τα εργοστάσια της Mercedes-Benz στο Sindelfingen, στη Βρέμη, στο Rastatt και στο Kecskemét θα ξεκινήσουν την παραγωγή νέων μοντέλων κατηγορίας Κορυφαίας, Στάνταρ και Βασικής πολυτέλειας από τα μέσα της δεκαετίας. Το χαρτοφυλάκιο παραγωγής περιλαμβάνει ήδη έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Mercedes-EQ, τα οποία παράγονται σε έξι εγκαταστάσεις σε τρεις ηπείρους και έχουν ενσωματωθεί στη μαζική παραγωγή. Χάρη στις έγκαιρες επενδύσεις ευέλικτης παραγωγής και στη χρήση του υπερσύγχρονου ψηφιακού συστήματος παραγωγής MO360, η MercedesBenz είναι ήδη σε θέση να παράγει ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας σε μεγάλους αριθμούς. Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων MercedesEQ προέρχονται από το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μπαταριών με εργοστάσια σε τρεις ηπείρους. Η τοπική παραγωγή μπαταριών είναι βασικός παράγοντας για την επιτυχία της ηλεκτρικής προσπάθειας της Mercedes-Benz. Η εταιρεία είναι ουδέτερη CO2 σε όλα τα εργοστάσιά της παγκοσμίως από φέτος και προμηθεύεται ηλεκτρική ενέργεια στη Γερμανία αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές (άνευ CO2) από φέτος. Χάρη στις εξαιρετικά ευέλικτες δομές, τα εργοστάσια της MercedesBenz AG μπορούν να παράγουν οχήματα με διαφορετικά συστήματα κίνησης σε μία μόνο γραμμή παραγωγής. Με στρατηγικό στόχο τη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά, ο υψηλός βαθμός ευελιξίας αποτελεί ουσιαστικό πλεονέκτημα, το οποίο καθιστά δυνατή την προσαρμογή της παραγωγής σε σύντομο χρονικό διάστημα, αναλόγως της ζήτησης αγοράς. H MERCEDES BENZ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ EV
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=