FLEETNEWS #162

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 4 ΙΟΥΛΙΟΥ 2022 #162 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Νέες αυστηρότερες αξιολογήσεις του Green NCAP Αποφάσεις για κινητήρες καύσης και αντιδράσεις Τα στατιστικά της ενέργειας σε παγκόσμιο επίπεδο Πατήστε εδώ για να κλείσετε τη θέση σας. H N E A X1 BMW Corporate Sales. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων BMW ή το www.bmw.gr. Κάποια όνειρα είναι αληθινά. Η νέα γενιά BMW X1 είναι εδώ, τρεις μήνες πριν το επίσημο λανσάρισμα. Με άκρως επιβλητική εμφάνιση, καινοτόμες τεχνολογίες και ακόμα πιο εκφραστικό χαρακτήρα, η νέα ΒΜW Χ1 αλλάζει τα δεδομένα. Δείτε την πρώτοι από κοντά στην Αθήνα, στις 9 και 10 Ιουλίου, σε μια εκδήλωση γεμάτη εκπλήξεις και δραστηριότητες για όλη την οικογένεια.

04.07.22 #162 2 info@fleetnews.gr Αν το όνομα ακούγεται οικείο, είναι επειδή η Hispano Suiza ιδρύθηκε στη Βαρκελώνη το 1904, και μέχρι το τέλος, το 1946, παρήγαγε κάποια θαυμάσια και γρήγορα για την εποχή αυτοκίνητα. Αυτό το αυτοκίνητο είναι το πρώτο νέο Hispano Suiza σε περισσότερες από επτά δεκαετίες και το όνομα Carmen προέρχεται από την Carmen Mateu, την εγγονή του DamiánMateu, που ίδρυσε αρχικά την εταιρεία. Σε τεχνικό επίπεδο, το Carmen είναι πολύ διαφορετικό από αυτά που κατασκευάστηκαν στις αρχές του 20ού αιώνα. Πρόκειται για αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο πολυτελείας και επιδόσεων, με 1.020 PS (750 kW) χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε οπίσθιο τροχό. Κατά κάποιο τρόπο, όμως, το Carmen μοιάζει πολύ με τα Hispano Suiza του παλιού καιρού, συνδυάζοντας πολυτέλεια και ταχύτητα. Η εταιρεία περιγράφει το Carmen ως «hyperlux», συνδυασμό «hypercar» (υπεραυτοκίνητου) και «luxury» (πολυτέλειας). Θα κατασκευαστούν μόνον 24 από αυτά τα περίεργα σιωπηλά θηρία και, ασχέτως αν το σχεδιαστικό ύφος αρέσει ή όχι, πρέπει να επισημανθεί η επιστροφή του τόσο διάσημου και ιστορικού ονόματος στο Φεστιβάλ Ταχύτητας Goodwood 2022. HISPANO SUIZA CARMEN Με την πρεμιέρα του πρότυπου ID. AERO στην Κίνα, η Volkswagen δίνει μια πρόγευση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού sedan της για την παγκόσμια αγορά. Το ID. AERO, ένα δυναμικό, ισχυρό και αεροδυναμικά αποδοτικό μοντέλο, θα ανήκει στην κατηγορία των premiumμεσαίων sedan. Το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει χάρη στην προοδευτική, κομψή και αεροδυναμική του σχεδίαση, έχοντας ταυτόχρονα ένα εξαιρετικά γενναιόδωρο σε χώρους εσωτερικό. Οι πωλήσεις της έκδοσης παραγωγής για την Κίνα θα ξεκινήσουν το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Η Volkswagen σχεδιάζει επίσης να ξεκινήσει την παραγωγή της ευρωπαϊκής έκδοσης του μοντέλου στο Emden το 2023. Το μοντέλο έχει μήκος σχεδόν πέντε μέτρα και σχεδιάστηκε με γνώμονα την αεροδυναμική απόδοση. Η οροφή έχει μια κομψή κλίση προς τα πίσω, σε στυλ coupé, συμβάλλοντας στην επίτευξη ενός εξαιρετικού συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23. Πρόσθετα σε αυτό, η αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα (MEB) της Volkswagen επιτρέπει το συνδυασμό κοντών προβόλων με ένα μακρύ μεταξόνιο, χαρίζοντας ένα εντυπωσιακά ευρύχωρο εσωτερικό. Το μοντέλο είναι εφοδιασμένο με μια ισχυρή μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 77 kWh. Το αποδοτικό σύστημα κίνησης, σε συνδυασμό με την εξαιρετική αεροδυναμική, επιτρέπουν στο ID. AERO να επιτυγχάνει αυτονομία έως και 620 χιλιόμετρα (WLTP), καθιστώντας το ιδανικό για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. «Ένα αυτοκίνητο με συναισθηματική και ταυτόχρονα εξαιρετικά αεροδυναμική σχεδίαση, αυτονομία άνω των 600 χιλιομέτρων, εκπληκτικά άνετους χώρους και premium εσωτερικό. Με τη στρατηγική Accelerate, προχωράμε εντατικά στον εξηλεκτρισμό της γκάμας μας. Σε συνέχεια του ID.4, αυτό το μοντέλο θα είναι το επόμενο παγκόσμιο αυτοκίνητό μας για την Ευρώπη, την Κίνα και τις ΗΠΑ», σχολίασε ο Ralf Brandstätter, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen Passenger Cars. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ Volkswagen ID. AERO Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

04.07.22 #162 3 Είναι ακόμη διστακτικοί οι Έλληνες με «τα ηλεκτρικά»; Εξαρτάται από το τι σημαίνει «ηλεκτρικό» και από το ποιος απαντά στην ερώτηση. Η Volvo θα μας πληροφορούσε ότι σήμερα τουλάχιστον τα μισά από τα μοντέλα της που πωλούνται στη χώρα μας είναι Recharge. Μπαίνουν στην πρίζα και κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια (τα αμιγώς ηλεκτρικά) ή χρησιμοποιούν μόνο τον ηλεκτροκινητήρα σε πολλές από τις διαδρομές τους (τα plug-in υβριδικά). Τι θα απαντούσε ο μέσος ιδιοκτήτης ενός plug-in υβριδικού Volvo Recharge στην ερώτηση «σε πόσες από τις μετακινήσεις σας οδηγείτε μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα»; Σύμφωνα με έρευνες πελατών, οι οδηγοί των plug-in υβριδικών Volvo Recharge χρησιμοποιούν μόνο ηλεκτρική ενέργεια στις περισσότερες διαδρομές τους. Οδηγούν, επομένως, αποκλειστικά με χρήση του ηλεκτροκινητήρα σε έως και καθημερινή βάση μέσα στην πόλη, χωρίς να ρυπαίνουν στο ελάχιστο την επιβαρυμένη ατμόσφαιρα των αστικών κέντρων. Επιπλέον, επωφελούνται από μηδενική κατανάλωση καυσίμου, ενώ δεν έχουν άγχος για το αν και το πού θα βρουν να φορτίσουν, αφού ο κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι έτοιμος να αναλάβει δράση, εφόσον χρειαστεί. Σπάνια χρειάζεται: η αυτονομία με ηλεκτρική ενέργεια των plug-in υβριδικών Volvo είναι περισσότερο από επαρκής σε τυπική καθημερινή χρήση. Ειδικά στην περίπτωση των Volvo Recharge σειράς 60 και 90, το νέο υβριδικό σύστημα και η μεγαλύτερη μπαταρία παρέχουν αυξημένη εμβέλεια που, ανάλογα με τις συνθήκες και το μοντέλο, αγγίζει ή ξεπερνά τα 90 χιλιόμετρα με μόνο μία πλήρη φόρτιση. Αναβαθμισμένη είναι και η συνολική απόδοση: το σύστημα Τ8 αποδίδει συνολική ισχύ 455 ίππων και αποσπά τον άτυπο τίτλο του ισχυρότερου συστήματος κίνησης της Volvo. Το επίσης νέο υβριδικό σύστημα Τ6 αποδίδει 350 ίππους, ενώ τα Τ4 και Τ5 που εφοδιάζουν το Volvo XC40 Recharge φθάνουν τους 211 και 262 ίππους, αντίστοιχα. Οι επιδόσεις είναι από πολύ καλές έως συναρπαστικές, ενώ οι πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων αποφέρουν φορολογικά οφέλη όσον αφορά την εταιρική χρήση. Στην γκάμα των Recharge υπάρχουν εταιρικές προτάσεις με ιδιαίτερα χαμηλό φόρο χρήσης και επιπλέον ελαφρύνσεις. Για παράδειγμα, τα XC40 Recharge PHEV Τ4 και T5, αλλά και το V60 Recharge PHEV T6, έχουν μηδενικό φόρο χρήσης, καθώς η λιανική τιμή προ φόρων είναι, ανάλογα με την έκδοση, χαμηλότερη των 40.000 ευρώ. Τα «ηλεκτρικά αυτοκίνητα με εναλλακτικό πλάνο», όπως χαρακτηρίζει η εταιρεία τα plug-in υβριδικά μοντέλα Recharge, προσφέρουν όλα όσα θεωρεί κανείς αυτονόητα σε ένα Volvo: σύγχρονα συστήματα προστασίας, απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, premium σχεδίαση και ποιότητα. Διατίθενται με 5ετή εγγύηση στους Επίσημους Διανομείς Volvo. Ηλεκτρικά αυτοκίνητα με εναλλακτικό πλάνο advertorial

04.07.22 #162 4 Η Hyundai Motor Company αποκάλυψε τη διαχρονική σχεδίαση του Ioniq 6, του δεύτερου μοντέλου της αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα μάρκας IONIQ. Το Ioniq 6, το οποίο η Hyundai αναφέρει ως “Electrified Streamliner”, είναι αεροδυναμικά σμιλεμένο για να μεγιστοποιήσει την εμβέλεια και να κάνει καινοτόμο χρήση βιώσιμων υλικών για υψηλή ποιότητα στην νέα EV εποχή. Εμπνευσμένο από το Prophecy EV Concept της Hyundai, το ολοκαίνουργιο Ioniq 6 χαρακτηρίζεται από καθαρές, απλές γραμμές και αεροδυναμική σχεδίαση, ενώ το προσεγμένο εσωτερικό του είναι ιδανικά σχεδιασμένο για αίσθηση “cocooning”. «Το Ioniq 6 συνδέει το συναίσθημα, τη λειτουργικότητα και την καλαισθησία», δήλωσε ο SangYup Lee, εκτελεστικός αντιπρόεδρος και επικεφαλής του Κέντρου Σχεδίασης της Hyundai, επισημαίνοντας ότι «η χαρακτηριστική βελτιωμένη σχεδίαση είναι το αποτέλεσμα στενής συνεργασίας μεταξύ μηχανικών και σχεδιαστών, με την εμμονή στη λεπτομέρεια και τις πελατοκεντρικές αξίες στον πυρήνα. Δημιουργήσαμε το Ioniq 6 ως ένα προσεγμένο “κουκούλι”, που προσφέρει εξατομικευμένο χώρο για όλους». ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ Το νέο μοντέλο επιδεικνύει μοναδικό συνδυασμό υψηλής ενεργειακής αποδοτικότητας και χρήσης βιώσιμων υλικών. Ο σχεδιασμός του Ioniq 6 ήταν εξαρχής ανθρωποκεντρικός, με τον εσωτερικό χώρο να αναπτύσσεται ταυτόχρονα με την εξωτερική μορφή. Καταβλήθηκαν προσπάθειες για τη μεγιστοποίηση και τη βελτιστοποίηση του εσωτερικού χώρου, με αποτέλεσμα μια μοναδική σιλουέτα και ένα ευρύχωρο εσωτερικό. Όπως το βραβευμένο Ioniq 5, έτσι και το 6 εφαρμόζει μία σχεδιαστική στρατηγική διαφοροποίησης, που δίνει σε κάθε μοντέλο μια μοναδική εμφάνιση, όπως τα πιόνια του σκακιού. Με πελατοκεντρική νοοτροπία, η Hyundai σχεδιάζει έχοντας στο επίκεντρο τους διαφορετικούς τρόπους ζωής των πελατών, αντί να υιοθετεί μια ενιαία προσέγγιση για όλους. ΗHYUNDAI ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ Το αμιγώς ηλεκτρικό IONIQ 6 Το πρώτο μοντέλο της DS Automobiles, που αποκαλύφθηκε το 2017, το DS 7 Crossback πρόβαλε με την εμφάνισή του το πνεύμα της πρωτοπορίας και δημιούργησε τις προϋποθέσεις για νέες εξελίξεις, τις οποίες τώρα βρίσκουμε στο νέο DS 7. «Ταυτόχρονα με το σεβασμό στην προσωπικότητα και την κομψότητα του υπάρχοντος σχήματος, δώσαμε μια πρόσθετη πινελιά δυναμισμού με προκλητικά χαρακτηριστικά. Ο χαρακτήρας του νέου DS 7 ενισχύεται, ιδιαίτερα εμπρός και πίσω, ενώ ο σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος άμεσα από τα πρόσφατα πρότυπά μας. Τα νέα στοιχεία στην καμπίνα ενισχύουν περαιτέρω το χαρακτήρα του μοντέλου, δημιουργώντας μια εικόνα ακόμα πιο εκλεπτυσμένη και φίνα. Το νέο DS 7 είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μεταξύ της ομάδας μου, των ειδικών μας, ιδιαίτερα αυτών που ασχολήθηκαν με τα φωτιστικά και έφεραν μια avantgarde τεχνολογία, των μηχανικών της DS Performance, χωρίς να ξεχνάμε ότι η επένδυση στη γραμμή παραγωγής του μοντέλου υπογράφει την επιτυχία του Νέου DS 7», δήλωσε ο Thierry Metroz, διευθυντής Σχεδιασμού. Η DS Automobiles προσφέρει το νέο μοντέλο με διάφορα είδη κινητήριων μονάδων, συμπεριλαμβανομένης μιας μεγάλης γκάμας που αποτελείται από τρία plug-in υβριδικά σύνολα, με 225, 300 και 360 ίππους. Το σύστημα infotainment ενσωματώνει το DS Iris System. Αυτή η νέα λύση εισάγει μια ολοκληρωτικά ανανεωμένη διεπαφή, που είναι πλήρως διαμορφώσιμη, διαδραστική με απρόσκοπτη λειτουργία και υποστηρίζεται από αναγνώριση φωνής. Η επανασχεδιασμένη οθόνη αφής υψηλής ευκρίνειας 12'' διαθέτει ένα μενού που αποτελείται από widget για πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της με μία μόνο κίνηση. Το νέο μοντέλο προσφέρει, επίσης, τις τεχνολογίες DS Active Scan Suspension και DS Night Vision. Το νέο DS 7 κατασκευάζεται στο Mulhouse (Γαλλία) για όλες τις αγορές, εκτός Κίνας (για την κινεζική αγορά, το μοντέλο συναρμολογείται στο Shenzen). Τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται στις αρχές του 2023. ΤΟ ΝΕΟ DS 7 ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΚΑΙ ΚΟΜΨΟΤΗΤΑ

04.07.22 #162 5 Ο σχεδιασμός των αυτοκινήτων γνωρίζει ραγδαία εξέλιξη εδώ και δεκαετίες. Ενώοι σχεδιαστές έχουν αντικαταστήσει το μολύβι με τη μέθοδο του 3D modelling, οι μηχανικοί δοκιμάζουν τα μελλοντικά μοντέλα πολύ πριν τα πρώτα φυσικά πρωτότυπα να πάρουν σάρκα και οστά. Πώς γίνεται αυτό; Χάρη στο CAVE (Cave Automatic Virtual Environment), μια πλατφόρμα εικονικής πραγματικότητας που επιτρέπει σε κάποιον να κινηθεί γύρω και εσωτερικά του αυτοκινήτου, κατά τη φάση του σχεδιασμού του. Στο Τεχνικό Κέντρο του Titu στα νότια της Ρουμανίας, οι ομάδες της Dacia βιώνουν μια καθηλωτική εμπειρία δοκιμών. Με αυτό τον τρόπο, βελτιστοποίησαν τις δυνατότητες εσωτερικής διαμόρφωσης και την ευρυχωρία στο καινούργιο Dacia Jogger. Αναλυτικά στο fleetnews.gr DACIA JOGGER: ΕΙΚΟΝΙΚA ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ DESIGN EaaS ΓΙΑ ΣΤΟΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES Η Volkswagen Financial Services (VWFS) ξεκίνησε πανευρωπαϊκό πρόγραμμα ηλεκτρικής κινητικότητας, το οποίο ονομάζει «Electrification-as-a-Service» (EaaS). Πρωταρχικός στόχος του προγράμματος είναι η υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης μεγάλων εμπορικών στόλων. Το EaaS παρέχει στους πελάτες μοναδική πηγή προμήθειας οχημάτων, τεχνολογίας, παροχής συμβουλών και ψηφιοποίησης και μπορεί να παρασχεθεί διασυνοριακά. Οι υπεύθυνοι στόλου λαμβάνουν σπονδυλωτό σύστημα συντονισμένων υπηρεσιών - από ανάλυση στόλου και επιλογή οχημάτων έως εξατομικευμένες επιλογές χρηματοδότησης και leasing. Το EaaS παρέχει επίσης υποδομή φόρτισης. «Για πολλούς πελάτες μας, η μετατροπή του στόλου τους σε ηλεκτρικά οχήματα είναι περίπλοκη», δήλωσε ο Sven Kunath, ανώτερος αντιπρόεδρος Στόλου της Volkswagen Financial Services. Και πρόσθεσε: «Με το EaaS, δεν υποστηρίζουμε μόνον τους υπεύθυνους στόλου να επιτύχουν τους στόχους βιωσιμότητας, αλλά και τις μάρκες του Volkswagen Group να αυξήσουν την ηλεκτροκίνηση στην αγορά». Η πλήρης γκάμα του νέου Jeep Grand Cherokee 4xe ξεκινά την εμπορική της πορεία στην ελληνική αγορά. Εφοδιασμένο με το προηγμένο Plug-in Hybrid σύστημα 4xe, η 5η γενιά του βραβευμένου SUV προσφέρει περισσότερη τεχνολογία, ασφάλεια, πολυτέλεια και αποδοτικότητα, αποτελώντας, εκτός των άλλων, το πλέον φιλικό προς το περιβάλλον Grand Cherokee που κατασκευάστηκε ποτέ. Το αποκλειστικά διαθέσιμο στην Ευρώπη μοντέλο με το Plug-in Hybrid σύστημα 4xe είναι σύμφωνο με τη στρατηγική της μάρκας, που στοχεύει μέχρι το τέλος της δεκαετίας το σύνολο των πωλήσεών της στη Γηραιά Ήπειρο να αποτελείται αποκλειστικά από εξηλεκτρισμένα μοντέλα. Η εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση με τα κλασικά χαρακτηριστικά της μάρκας, συνδυάζεται με λύσεις προηγμένης τεχνολογίας, πολυμέσων και συνδεσιμότητας και άπλετη ευρυχωρία. Χαρακτηριστικό σημείο της καμπίνας αποτελεί η οθόνη αφής 10,25’’ η οποία συνδυάζεται με δύο ακόμα ψηφιακές 10,1’’, για τον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα. Στοιχεία όπως τα καθίσματα με δυνατότητα θέρμανσης, εξαερισμού και μασάζ καθώς και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός που μπορεί να ρυθμιστεί ως προς την ένταση και το χρώμα, ολοκληρώνουν την εικόνα του πλέον προηγμένου και άνετου Grand Cherokee. Το κινητήριο σύστημα συνδυάζει έναν 2λιτρο Turbo βενζινοκινητήρα, δύο ηλεκτροκινητήρες, μια συστοιχία μπαταριών 400V και το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων. Η συνολική απόδοση είναι 380 ίπποι και 637 Nm ροπής. Το νέο Grand Cherokee 4xe είναι επίσης το ικανότερο 4x4 στην ιστορία του μοντέλου. Διαθέσιμη θα είναι και η έκδοση Trailhawk 4xe, η οποία ξεπέρασε τις θρυλικές δοκιμασίες του Rubicon Trail, ακόμα και κινούμενη αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Ανάλογα με την έκδοση, διαθέσιμα είναι τα συστήματα τετρακίνησης Quadra Trac II και Quadra Drive II, ενώ η ισχύς και το προηγμένο σύστημα τετρακίνησης επιτρέπουν στο νέο Grand Cherokee 4xe να έχει εντυπωσιακή δυνατότητα ρυμούλκησης, που φτάνει έως και τα 2.300 κιλά. Το νέο Grand Cherokee είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά σε τρεις εκδόσεις με ξεχωριστό χαρακτήρα η καθεμία και τιμή από 92.500 ευρώ. ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ Jeep Grand Cherokee 4xe

04.07.22 #162 6 Το πλήρως ανανεωμένο Caddy Life έρχεται στην Ελλάδα. Η πέμπτη γενιά του εξαιρετικά επιτυχημένου μοντέλου βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB, που χρησιμοποιείται και στο Golf 8, υιοθετώντας πολλές προηγμένες τεχνολογίες του, κάνοντας την οδήγηση του Caddy πιο εύκολη, πιο άνετη και ασφαλή, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να υποστηρίξει τις ανάγκες κάθε εταιρείας ή ιδιώτη. Το νέο Caddy Life διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο (2.755mm) από τον προκάτοχό του, εξασφαλίζοντας καλύτερους χώρους, πιο ισορροπημένη οδική συμπεριφορά αλλά και μια πιο δυναμική εμφάνιση. Η μετάβαση στην πλατφόρμα MQB είναι επίσης εμφανέστατη εξωτερικά και στο Caddy Maxi Life με το μακρύ μεταξόνιο (2.970mm). Το αμάξωμα είναι πλήρως επανασχεδιασμένο με πολύ φρέσκο design, προσδίδοντας στο Νέο Caddy Life έντονη προσωπικότητα και κορυφαία αεροδυναμική. To Caddy Life διατίθεται με επτά θέσεις στον στάνταρντ εξοπλισμό του. Με δύο μήκη αμαξώματος (4,500 mm το κοντό και 4,853 mm το μακρύ) προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό με: Καθίσματα οδηγού-συνοδηγού ρυθμιζόμενα σε ύψος, με οσφυϊκή ρύθμιση, υποβραχιόνια και αναδιπλούμενο τραπέζι. Τρία ανεξάρτητα καθίσματα στη 2η σειρά καθισμάτων και δύο ανεξάρτητα καθίσματα στην 3η σειρά. Το Life διαθέτει χώρο αποσκευών μέχρι και 2.556 λίτρα. Με πέντε επιβάτες, ο χώρος αυτός, μέχρι το ύψος της πλάτης των καθισμάτων, είναι 1.213 λίτρα. Το μήκος του χώρου φόρτωσης μέχρι την πρώτη σειρά καθισμάτων είναι 1.913 χιλιοστά και το μέγιστο διαθέσιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των τροχών είναι 1.185 χιλιοστά. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει αναλογικά όργανα, οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και προαιρετικά το νέο “Digital Cockpit” (πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων). Περισσότερα στο fleetnews.gr ΤΟΝΕΟΜΟΝΤΕΛΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Volkswagen Caddy Life Η Jaguar Classic ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου C-type Continuation. Η αυστηρά περιορισμένη σειρά παραγωγής βρίσκεται σε εξέλιξη στο Jaguar Classic Works, στο Coventry και το πρώτο όχημα ολοκλήρωσε τις εξονυχιστικές δοκιμές πριν από την παράδοση σε πελάτη. Κάθε C-type Continuation υποβάλλεται σε τουλάχιστον 250 μίλια δοκιμών από μηχανικούς της Jaguar Classic, μετά τη διαδικασία κατασκευής του, που απαιτεί 3.000 ώρες εντατικής και υψηλής εξειδίκευσης. «Συνδυάσαμε πρωτότυπα σχέδια, σύγχρονες τεχνικές CAD και 3.000 ώρες δεξιότητας και αφοσίωσης, για να δημιουργήσουμε το πρώτο μας χειροποίητο C-type, επιτυγχάνοντας ένα ιστορικό ορόσημο για την Jaguar Classic. Οι αποκλειστικές μας Continuation C-type διαθέτουν τις τεχνικές καινοτομίες και τις προδιαγραφές του κορυφαίου αυτοκινήτου που κέρδισε στο Le Mans το 1953, συμπεριλαμβανομένου του πρωτοποριακού συστήματος δισκόφρενων Dunlop, που κέρδισε στη Reims το 1952. Κάθε C-type προσφέρει αυθεντική οδηγική εμπειρία στους πελάτες, ξεκινώντας ακόμα και από τη χαρακτηριστική διαδικασία εκκίνησης του αυτοκινήτου, την οποία η ομάδα μας ήταν αποφασισμένη να αναπαραγάγει σωστά», δήλωσε ο David Foster, επικεφαλής μηχανικός της Jaguar Classic. Η ομάδα της Jaguar Classic βοήθησε στην αναγέννηση της παράδοσης μέσω εκτενούς έρευνας, σύγχρονης τεχνολογίας και μηχανικής τεχνογνωσίας. Με προηγμένα συστήματα CAD, κάθε αυτοκίνητο κατασκευάζεται με τις ίδιες μεθόδους και τεχνικές, για να διασφαλιστεί η συνέχιση της παράδοσης του αρχικού C-type. Η ΠΡΩΤΗ JAGUAR C-TYPE CONTINUATION ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

04.07.22 #162 7 Η Volvo Cars ανακοίνωσε τη δημιουργία τρίτου εργοστασίου παραγωγής στην Ευρώπη, για να ανταποκριθεί στη συνεχή ζήτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τους πελάτες της και να αξιοποιήσει τις δυνατότητες μελλοντικής ανάπτυξης. Το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο θα είναι κλιματικά ουδέτερο και θα κατασκευάζει μόνον ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποστηρίζοντας τη φιλοδοξία της εταιρείας να καταστεί αμιγώς ηλεκτρική έως το 2030 και κλιματικά ουδέτερη έως το 2040 και να συνεχίσει την επέκταση της παγκόσμιας παραγωγικής της ικανότητας. Επιλέγοντας τη Σλοβακία για το νέο της εργοστάσιο, η Volvo Cars δημιουργεί ένα ευρωπαϊκό τρίγωνο παραγωγής που καλύπτει την μεγαλύτερη περιοχή πωλήσεών της και συμπληρώνει το εργοστάσιο της Γάνδης (Βέλγιο) στη δυτική Ευρώπη και της Torslanda (Σουηδία) στη βόρεια Ευρώπη. Το νέο εργοστάσιο αντιπροσωπεύει επένδυση περίπου 1,2 δισ. ευρώ και σχεδιάστηκε για παραγωγή έως και 250.000 αυτοκινήτων ετησίως. Θα βρίσκεται κοντά στο Kosice, στην ανατολική Σλοβακία, όπου θα εξυπηρετείται από καλά εδραιωμένη αλυσίδα εφοδιασμού αυτοκινήτων, καθώς θα αποτελεί το πέμπτο εργοστάσιο αυτοκινήτων της χώρας. Η Volvo Cars φιλοδοξεί να επιτύχει ετήσιες πωλήσεις 1,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων μέχρι τα μέσα της δεκαετίας, τις οποίες σκοπεύει να καλύψει με παγκόσμιες παραγωγικές εγκαταστάσεις σε Ευρώπη, ΗΠΑ και Ασία. Η κατασκευή του εργοστασίου στο Kosice σχεδιάζεται να ξεκινήσει το 2023, με εγκατάσταση εξοπλισμού και γραμμών παραγωγής το 2024. Η μαζική παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων Volvo επόμενης γενιάς έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει το 2026. Το εργοστάσιο θα χρησιμοποιεί μόνο κλιματικά ουδέτερη ενέργεια. Θα σχεδιαστεί επίσης με τρόπο ώστε να καταστεί ηγέτης στη βιώσιμη και αποδοτική παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων premium, με βελτιστοποιημένη διάταξη και ροή logistics, με τη Volvo Cars να επιδιώκει τα υψηλότερα παγκόσμια πρότυπα ενεργειακής και περιβαλλοντικής απόδοσης. Το Kosice προσφέρει καλές συνδέσεις logistics και μεταφοράς στην υπόλοιπη Ευρώπη και πρόσβαση σε καλή βάση παρόχων. Τα κίνητρα που προσέφερε η κυβέρνηση της Σλοβακίας έπαιξαν επίσης σημαντικό πόλο στην απόφαση εγκατάστασης στο Kosice. ΝΕΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΤΗ ΣΛΟΒΑΚΙΑ Τρίτο εργοστάσιο Volvo Cars στην Ευρώπη Η POSCO CHEMICAL ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ BRITISHVOLT Η Posco Chemical υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας με την παγκόσμια πρωτοπόρο εταιρεία τεχνολογίας μπαταριών του Ηνωμένου Βασιλείου, Britishvolt, για ανάπτυξη και προμήθεια υλικών μπαταριών. Με αυτήν την συμφωνία, οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να συνεργαστούν στην ανάπτυξη υλικών μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, που θα χρησιμοποιηθούν στις μπαταρίες της Britishvolt και σε μελλοντικές συμβάσεις προμήθειας. Πέραν της τοπικής παραγωγής υλικών μπαταριών στην Ευρώπη, οι δύο εταιρείες θα συνεργαστούν για την δημιουργία βιώσιμης παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού προς εξασφάλιση πρώτων υλών. Μέσω της συμφωνίας, η Posco Chemical θα επιταχύνει την επέκταση των δραστηριοτήτων της στην ευρωπαϊκή αγορά και θα διαφοροποιήσει την πελατειακή της βάση. Το γιγαντιαίο εργοστάσιο της Britishvolt στο ΗΒ θα διαθέτει ικανότητα περίπου 38 GWh, ενώ το δεύτερο προγραμματισμένο εργοστάσιό της στον Καναδά θα διαθέτει πάνω από 45 GWh, που αντιστοιχεί σε σχεδόν 100 GWh ετήσιας παραγωγής πλήρους δυναμικότητας. Εν όψει της δημιουργίας συστήματος μαζικής παραγωγής, η συνεργασία με την Posco Chemical, η οποία εξασφαλίζει εξαιρετική τεχνολογία υλικών και σταθερή αλυσίδα εφοδιασμού πρώτων υλών, θα ενισχύσει περαιτέρω την ανταγωνιστικότητά της. Η Britishvolt υπέγαψε μνημόνια συμφωνίας με τις βρετανικές αυτοκινητοβιομηχανίες Aston Martin, Lotus και άλλες, ως βασικούς πελάτες και είναι γνωστή ως εταιρεία φιλική προς το περιβάλλον που προωθεί τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

04.07.22 #162 8 ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ HYUNDAI, ARAMCO ΚΑΙ KAUST ΓΙΑ ΝΕΟ E-FUEL Ο Όμιλος Hyundai Motor ανακοίνωσε τη συνεργασία του με την εταιρεία πετρελαίου της Σαουδικής Αραβίας (Aramco) και το King Abdullah University of Science and Technology (KAUST), με σκοπό να ερευνήσουν και να αναπτύξουν από κοινού ένα προηγμένο καύσιμο για κινητήρες εξαιρετικά λιτής καύσης, στοχεύοντας στη μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ενός οχήματος. «Τα BEV και τα FCEV είναι τεχνολογίες του Ομίλου Hyundai Motor που στοχεύουν στην επίτευξη κινητικότητας με μηδενικές εκπομπές ρύπων, ενώ η φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία ICE, που συνδυάζει φιλικό προς το περιβάλλον καύσιμο και κινητήρα εξαιρετικά λιτής καύσης, θα είναι το κλειδί για την αποτελεσματική μείωση των εκπομπών ρύπων κατά τη μετάβασή μας στην ηλεκτροκίνηση (EV)», δήλωσε ο Alain Raposo, Executive Vice President του Ομίλου Hyundai Motor, επικεφαλής του Electrified Propulsion Technical Unit. ΗHyundai αναφέρει πως, σε αντίθεση με τα συμβατικά καύσιμα, τα e-fuels αποτελούνται από φιλικό προς το περιβάλλον υδρογόνο -παράγεται από ηλεκτρόλυση νερού με χρήση ανανεώσιμης ηλεκτρικής ενέργειας- και διοξείδιο του άνθρακα, με αποτέλεσμα 80% χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Ο εξαιρετικά λιτής καύσης κινητήρας διαθέτει μια φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία, που αυξάνει τη θερμική απόδοση και την οικονομία καυσίμου σε σύγκριση με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, οδηγώντας σε περαιτέρω μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Τα επόμενα δύο χρόνια, το Hyundai Motor Group, η Aramco και η KAUST θα συνεργασθούν στην έρευνα και την ανάπτυξη προηγμένης σύνθεσης καυσίμου για χρήση σε ένα νέο σύστημα καύσης. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία BMW ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής στο νέο της εργοστάσιο, στο Shenyang της Κίνας. Αντιπροσωπεύοντας επένδυση 2,14 δισ. ευρώ, το πρωτοποριακό εργοστάσιο στον τομέα της ψηφιοποίησης, Lydia, αποτελεί σημαντική κίνηση για την κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων της BMW και ανταγωνίζεται άμεσα την αμερικανική εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων Tesla, η οποία διατηρεί εργοστάσιο στη Σαγκάη. Η Lydia είναι η τρίτη μονάδα συναρμολόγησης της BMW στην Κίνα και προβλέπεται να αυξήσει την ετήσια παραγωγική ικανότητά της από τις 700.000 στις 830.000 μονάδες. Το αμιγώς ηλεκτρικό σπορ sedan i3 της BMW μπήκε σε παραγωγή τον Μάιο και θα ανταγωνιστεί το Tesla Model Y στην τοπική αγορά, ενώ η γερμανική εταιρεία σχεδιάζει να αυξήσει τα ηλεκτρικά μοντέλα της στην Κίνα στα 13 μέχρι το 2023. ΑΜΙΓΏΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΆ ΜΈΧΡΙ ΤΟ 2025 Το εργοστάσιο Lydia αποτελεί μέρος της στρατηγικής επέκτασης στην Κίνα της BMW Brilliance Automotive (BBA), με έδρα το Shenyang. Η BMW αναφέρει πως εντείνει τις προσπάθειες ηλεκτροκίνησης και επιθυμεί περισσότερο από το ένα τέταρτο των πωλήσεών της στη μεγαλύτερη παγκόσμια αγορά EV να καταστεί αποκλειστικά ηλεκτροκίνητο έως το 2025. Η βάση παραγωγής Shenyang της BMW τροφοδοτείται από 100% ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, παράγοντας 44.000 MWh ετησίως. Η BMW θα συνεχίσει την επέκταση ηλιακών συλλεκτών στο εργοστάσιο Lydia τα επόμενα χρόνια, καθώς μια επιφάνεια 120.000 τ.μ. είναι ήδη υπό κατασκευή. Σύμφωνα με το Reuters, σχεδόν το ένα τέταρτο των πωλήσεων αυτοκινήτων στην Κίνα τους πρώτους πέντε μήνες του 2022 ήταν EV. Οι τοπικοί κατασκευαστές EV, BYD και Tesla, κυριαρχούν στην αγορά, ενώ η BMW πούλησε 208.507 οχήματα το πρώτο τρίμηνο του 2022. Το νέο εργοστάσιο της Lydia και τα γειτονικά εργοστάσια στο Tiexi και στο Dadong θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση της παραγωγής ηλεκτροκίνητων μοντέλων BMWστην Κίνα. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΤΗΚΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ EV ΤΗΣ BMWΣΤΗΝ ΚΙΝΑ Νέο εργοστάσιο της BMWBrilliance

04.07.22 #162 10 Ο Green NCAP δημοσίευσε τα αποτελέσματα έξι οχημάτων βάσει του ενημερωμένου και βελτιωμένου συστήματος αξιολόγησης του 2022. Η Audi λαμβάνει πέντε αστέρια για το αμιγώς ηλεκτρικό sportback Q4 e-tron, ενώ το 48V ήπιο υβριδικό Hyundai BAYON, το Renault Kangoo TCe 130 και το VWCaddy 1,5 l TSI λαμβάνουν 2,5 αστέρια. Το Peugeot 308 1,2 l PureTech λαμβάνει δύο αστέρια και το Genesis GV70, με κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων, λαμβάνει μόνον ένα αστέρι. Το 2022, τα κριτήρια αξιολόγησης του Green NCAP αναβαθμίστηκαν. Καθώς οι τεχνολογίες των συστημάτων κίνησης βελτιώνονται και η αγορά αυτοκινήτων μεταβαίνει στην ηλεκτροκίνηση, τα πρωτόκολλα δοκιμών και αξιολόγησης προσαρμόστηκαν για να ταιριάζουν καλύτερα στις ταχέως εξελισσόμενες τεχνολογίες και τάσεις βιωσιμότητας. «Μέχρι σήμερα οι αξιολογήσεις μας κάλυπταν μόνον τις επιδόσεις από τη δεξαμενή καυσίμου στους τροχούς. Τα αυτοκίνητα αξιολογούντο βάσει των εκπομπών ρύπων και την απόδοσή τους από τη φόρτισή τους ή τον ανεφοδιασμό τους έως την απόδοσή τους στην κυκλοφορία», αναφέρει ο τεχνικός διευθυντής Aleksandar Damyanov. «Η νέα βαθμολογία του Green NCAP καλύπτει αξιολόγηση αερίων θερμοκηπίου από τη γεώτρηση στους τροχούς +, κάτι που συνιστά πολύ ευρύτερη προσέγγιση». Αυτό σημαίνει πως οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από την εξόρυξη, την παραγωγή και τη διανομή ενέργειας από την πηγή («γεώτρηση») προστίθενται στις εκπομπές εξάτμισης («τροχός»). Το «+» σημαίνει ότι λαμβάνεται επίσης υπόψη η κατασκευή σταθμών παραγωγής ενέργειας και διυλιστηρίων αλλά όχι και η παραγωγή οχημάτων και μπαταριών. Όπως και πριν, η βαθμολογία συνδυάζει τα αποτελέσματα των δοκιμών υπό πραγματικές συνθήκες κυκλοφορίας και τις διάφορες εργαστηριακές έρευνες στις οποίες υπόκεινται τα αυτοκίνητα. Τα οχήματα με καλές βαθμολογίες στο πρώτο στάδιο δοκιμών πληρούν τις προϋποθέσεις για επιπλέον δοκιμές δευτέρου σταδίου προς επίρρωση της απόδοσής τους υπό δυσκολότερες συνθήκες. Στην πρώτη παρτίδα του 2022, μόνον το Audi Q4 e-tron προκρίθηκε για πρόσθετες δοκιμές. Το μεγάλο SUV σημείωσε καλές βαθμολογίες και στα τρία μέρη της αξιολόγησης -Καθαρή Ατμόσφαιρα, Ενεργειακή Απόδοση και Αέρια Θερμοκηπίου- καθώς πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων εξάτμισης και σύστημα κίνησης υψηλής απόδοσης, που φορτίζεται με το ΝΕΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Αξιολογήσεις Green NCAP

04.07.22 #162 11 μέσο ευρωπαϊκό μίγμα ηλεκτρικής ενέργειας, όπως προβλέπεται για τα επόμενα 16 χρόνια. Το Q4 χάνει μόνο ένα κλάσμα της βαθμολογίας στις δοκιμές ψυχρού περιβάλλοντος και αυτοκινητόδρομου. Το VW Caddy λαμβάνει 2,5 αστέρια, αλλά ο δείκτης καθαρού αέρα θα ήταν υψηλότερος με καλύτερο έλεγχο των εκπομπών αμμωνίας. Το Renault Kangoo, από την άλλη, ελέγχει καλά όλους τους ρύπους, αλλά χάνει βαθμούς λόγω της υψηλότερης κατανάλωσης ενέργειας και των σχετικών εκπομπών αερίων θερμοκηπίου. Το πανίσχυρο πολυτελές SUV της Genesis, GV70, δεν σημείωσε καλά αποτελέσματα λόγω της σημαντικής κατανάλωσης καυσίμου, ενώ ταυτοχρόνως σημείωσε ανεπαρκή έλεγχο ρύπων, που τελικά του έδωσαν μόνον ένα πράσινο αστέρι. «Η νέα βαθμολογία από την γεώτρηση στους τροχούς+ (Well-to-Wheel+) των αερίων θερμοκηπίου παρέχει πολύ πιο αντιπροσωπευτική εκτίμηση των πραγματικών περιβαλλοντικών επιπτώσεων των αυτοκινήτων κινητήρα εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικών ή συνδυασμού των δύο. Με τη νέα προσέγγιση, επιθυμούμε να καταστήσουμε σαφές πως είναι σημαντική, όχι μόνον η κατασκευή ενός καθαρού τελικού προϊόντος, αλλά και η όλη διαδικασία που πρέπει να γίνει πιο πράσινη και διαφανής» λέει ο Damyanov. «Στο μέλλον και η παραγωγή οχημάτων και μπαταριών πρέπει να αξιολογείται, ωστόσο, ακόμα και οι καλύτερες αναλύσεις σήμερα δεν είναι αρκετά ακριβείς για να το επιτρέψουν. Προσπαθούμε να δημιουργήσουμε μια ολιστική μεθοδολογία βάσει κύκλου ζωής και θεσπίσαμε προσφάτως πλήρη αξιολόγηση κύκλου ζωής για απλή ενημέρωση των καταναλωτών». Η Mercedes-Benz συντονίζει το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της, για να κατασκευάσει το ανανεωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της με επίκεντρο τα πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα, καθώς η εταιρεία ετοιμάζεται να παράγει αμιγώς ηλεκτρικά από τα τέλη της δεκαετίας - όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες αγοράς. Το μελλοντικό χαρτοφυλάκιο προϊόντων θα επικεντρωθεί σε τρεις κατηγορίες: Κορυφαία πολυτέλεια, Στάνταρ πολυτέλεια και Βασική πολυτέλεια. Ο Jörg Burzer, μέλος του Δ.Σ. της Mercedes-Benz Group AG, υπεύθυνος Παραγωγής και Εφοδιαστικής Αλυσίδας, δήλωσε: «Μετά τα επιτυχημένα λανσαρίσματα των μοντέλων Mercedes-EQ τους τελευταίους μήνες, προχωράμε στο επόμενο βήμα: το σχεδιασμό τη μελλοντικής μας παραγωγικής διαδικασίας. Από κοινού με τους εκπροσώπους των εργαζομένων, εφαρμόζουμε με συνέπεια τη στρατηγική της Mercedes-Benz για “αμιγώς ηλεκτρικά”. Το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της Mercedes Benz είναι βιώσιμο, ψηφιακό και ευέλικτο. Είμαστε έτοιμοι για ταχεία κλιμάκωση της παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων χάρη στην παγκόσμια ομάδα μας που διαθέτει υψηλά προσόντα και κίνητρα. Με τη νέα παραγωγική διαδικασία αυξάνουμε περαιτέρω την ευελιξία και την αποτελεσματικότητά μας και διασφαλίζουμε το μέλλον των εγκαταστάσεών μας». Τα εργοστάσια της Mercedes-Benz στο Sindelfingen, στη Βρέμη, στο Rastatt και στο Kecskemét θα ξεκινήσουν την παραγωγή νέων μοντέλων κατηγορίας Κορυφαίας, Στάνταρ και Βασικής πολυτέλειας από τα μέσα της δεκαετίας. Το χαρτοφυλάκιο παραγωγής περιλαμβάνει ήδη έξι αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Mercedes-EQ, τα οποία παράγονται σε έξι εγκαταστάσεις σε τρεις ηπείρους και έχουν ενσωματωθεί στη μαζική παραγωγή. Χάρη στις έγκαιρες επενδύσεις ευέλικτης παραγωγής και στη χρήση του υπερσύγχρονου ψηφιακού συστήματος παραγωγής MO360, η MercedesBenz είναι ήδη σε θέση να παράγει ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας σε μεγάλους αριθμούς. Οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων MercedesEQ προέρχονται από το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μπαταριών με εργοστάσια σε τρεις ηπείρους. Η τοπική παραγωγή μπαταριών είναι βασικός παράγοντας για την επιτυχία της ηλεκτρικής προσπάθειας της Mercedes-Benz. Η εταιρεία είναι ουδέτερη CO2 σε όλα τα εργοστάσιά της παγκοσμίως από φέτος και προμηθεύεται ηλεκτρική ενέργεια στη Γερμανία αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές (άνευ CO2) από φέτος. Χάρη στις εξαιρετικά ευέλικτες δομές, τα εργοστάσια της MercedesBenz AG μπορούν να παράγουν οχήματα με διαφορετικά συστήματα κίνησης σε μία μόνο γραμμή παραγωγής. Με στρατηγικό στόχο τη μετάβαση σε αμιγώς ηλεκτρικά, ο υψηλός βαθμός ευελιξίας αποτελεί ουσιαστικό πλεονέκτημα, το οποίο καθιστά δυνατή την προσαρμογή της παραγωγής σε σύντομο χρονικό διάστημα, αναλόγως της ζήτησης αγοράς. H MERCEDES BENZ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΓΙΑ ΤΑ EV

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=