27.06.22 #161 8 Η Ford επιβεβαίωσε την επιλογή του εργοστασίου της στη Βαλένθια της Ισπανίας ως προτιμώμενη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων βασισμένων στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς. Εν αναμονή της προϊοντικής έγκρισης, το εργοστάσιο της Βαλένθια θα μπορούσε να κατασκευάζει πρωτοποριακά ηλεκτρικά και συνδεδεμένα οχήματα, ξεκινώντας αργότερα μέσα στην τρέχουσα δεκαετία. Η εταιρεία προχωρά επίσης με μια μετατροπή ύψους 2 δισ. δολαρίων στις εγκαταστάσεις της στην Κολωνία, όπου θα ξεκινήσει η παραγωγή ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων από το 2023. Η ευρωπαϊκή στρατηγική της Ford προβλέπει μία σειρά ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας ηλεκτρικής έκδοσης του Ford Puma και την επέκταση της ηγετικής της θέσης στον κλάδο επαγγελματικών οχημάτων με ηλεκτρικά οχήματα Ford Pro και συνδεδεμένες υπηρεσίες. Μέχρι το 2026, η Ford σχεδιάζει την πώληση στην Ευρώπη 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως. Η απόφαση αυτή ήρθε σε συνέχεια της ολοκλήρωσης των διαβουλεύσεων με ομάδες στη Βαλένθια (Ισπανία) και Saarlouis (Γερμανία). Το εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis θα συνεχίσει την παραγωγή του επιβατικού Ford Focus, ενώ η εταιρεία αξιολογεί επίσης επιλογές για μελλοντικά concept της μονάδας. Η Ford επανέλαβε επίσης τη δέσμευσή της στη Γερμανία ως έδρας της ευρωπαϊκής της επιχειρηματικής δραστηριότητας Model e και τοποθεσίας παραγωγής του πρώτου της εγχώριου ευρωπαϊκού ηλεκτρικού οχήματος. Το προηγμένο Κέντρο Ηλεκτροκίνησης της Κολωνίας θα ξεκινήσει την παραγωγή στα τέλη του 2023. Η αρχιτεκτονική EV νέας γενιάς είναι ένα κρίσιμο βήμα στο μετασχηματισμό της Ford στην Ευρώπη για την επίτευξη ενός πλήρως ηλεκτρικού μέλλοντος και την οικοδόμηση μιας ακμάζουσας επιχείρησης που την ίδια στιγμή έχει θετική συνεισφορά στην κοινωνία και στη μείωση των εκπομπών ρύπων, όπως ορίζει η Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα. Τα σχέδια της Ford για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη υποστηρίζει ο παγκόσμιος στόχος ετήσιας παραγωγής άνω των 2 εκατομμυρίων EV μέχρι το 2026 και το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους EBIT 10% της εταιρείας μέχρι το 2026. ΣΤΗ ΒΑΛΕΝΘΙΑ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ EV ΤΗΣ FORD Το Al Damani DMV 300 είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη Ιουνίου 2022. Το Al-Damani, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με καθιερωμένες εταιρείες, όπως η Aston Martin και η General Motors, θα διαθέτει μπαταρία 52,7 kWh, τελική ταχύτητα 160 km/h και αυτονομία 405 km. Περίπου το ένα τέταρτο των εξαρτημάτων του Al Damani θα προέρχεται από τοπικούς προμηθευτές. Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης τον δικό της φορτιστή για το σπίτι, ο οποίος θα επιτρέπει στους οδηγούς να φορτίζουν τα EV τους στο 100% σε μόλις τέσσερις ώρες. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται από την M Glory Holding Group, με επικεφαλής την Dr Majida Alazizi. Μια κυρία από τα Εμιράτα με διδακτορικό στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία είναι η πρώτη γυναίκα από την Αραβία που ίδρυσε εργοστάσιο αυτοκινήτων στηΜέση Ανατολή. Τον περασμένο Οκτώβριο, ο όμιλος άρχισε να δημιουργεί ένα προσωρινό εργοστάσιο στη Βιομηχανική Πόλη του Ντουμπάι (DIC), το οποίο θα αρχίσει να παράγει τα EV μέχρι το τέλος αυτού του μήνα. Αυτό το εργοστάσιο έχει δυναμικότητα περίπου 8 έως 10 αυτοκινήτων την ημέρα. Μια νέα, μόνιμη εγκατάσταση 1 εκατομμυρίου τ.μ. κτίζεται σε κοντινή απόσταση. Θα απασχολεί 1.000 άτομα προσωπικό και θα αρχίσει να λειτουργεί το 2024. Το νέο εργοστάσιο θα ανεβάσει την παραγωγή μεταξύ 50.000 και 70.000 αυτοκινήτων ετησίως. ΤΟΠΡΩΤΟ EV ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΗΑΕ Το Al Damani DMV 300
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=