27.06.22 #161 13 Μέχρι τις αρχές του 2023, το BMW Group θα έχει μία ψηφιακή σάρωση για καθένα από τα εργοστάσια οχημάτων του σε όλο τον κόσμο. Με αυτό τον τρόπο, η εταιρεία ενώνει με συστηματικό τρόπο τον πραγματικό με τον εικονικό κόσμο και αξιοποιεί τις τεράστιες δυνατότητες για εξαιρετικά αποδοτικό σχεδιασμό μελλοντικών δομών και εγκαταστάσεων παραγωγής. «Αυτό ανοίγει εντελώς νέες δυνατότητες για εμάς, προκειμένου να υιοθετήσουμε τόσο τον εκτενή νέο σχεδιασμό όσο και την αναδιαμόρφωση των υφιστάμενων δομών μικρότερης κλίμακας, με πολύ αποτελεσματικό, ακριβή και ευέλικτο τρόπο», δήλωσε ο Michele Melchiorre, επικεφαλής Συστήματος Παραγωγής, Σχεδιασμού, Καταστήματος Εργαλείων και Δομής Εργοστασίου στο BMWGroup. Παράλληλα με την επιστήμη δεδομένων και την τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), ο εικονικός σχεδιασμός αποτελεί πρωταρχικό στοιχείο της ψηφιοποίησης στο στρατηγικό όραμα παραγωγής της BMW: το BMW iFACTORY. Στόχος είναι τόσο ο σχεδιασμός, όσο και η προσομοίωση όλων των διαδικασιών και ολόκληρου του συστήματος παραγωγής να καταστούν 100% εικονικές. Η εικονικοποίηση φέρνει το σχεδιασμό για όλες τις διαδικασίες σε ένα νέο επίπεδο, επιτρέποντας τη συνεργασία σε πραγματικό χρόνο ανάμεσα σε διαφορετικές τοποθεσίες και σε διαφορετικές ζώνες ώρας. «Ο σχεδιασμός παραγωγής μπορεί να ενσωματώσει το εικονικό προϊόν στο εικονικό εργοστάσιο σε αρχικό στάδιο. Αυτό μειώνει την προσπάθεια σε επίπεδο σχεδιασμού και κεφαλαιακών δαπανών, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζει ότι οι διαδικασίες είναι πιο αποτελεσματικές και πιο σταθερές κατά τη διάρκεια της αύξησης της παραγωγής», εξηγεί οMelchiorre. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ BMWGROUPΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ 2023 Τρισδιάστατη σάρωση με δέσμη λέιζερ YOKOHAMA: ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ-TPRS Η Yokohama Rubber Co., Ltd. ανακοίνωσε πως έχει ξεκινήσει πρακτικές δοκιμές του συστήματος απομακρυσμένης παρακολούθησης της πίεσης του αέρα των ελαστικών (TPRS), ως υποστηρικτική υπηρεσία για εταιρείες ταξί. Οι δοκιμές ξεκίνησαν τον Μάιο και διεξάγονται μαζί με τη θυγατρική πώλησης ελαστικών της Yokohama Tire Japan Co., Ltd., και σε συνεργασία με τις Kyoto Taxi Co., Ltd., και Koshin Taxi Co. Η δοκιμή TPRS διεξάγεται με τη χρήση αισθητήρων πίεσης αέρα στα ελαστικά που αναπτύχθηκαν από τη Yokohama Rubber, προσαρτημένοι στην εσωτερική επιφάνεια ελαστικών σε ταξί των δύο εταιρειών που κινούνται στη Περιφέρεια του Kyoto και στις γύρω περιοχές. Το TPRS επιτρέπει την απομακρυσμένη παρακολούθηση της πίεσης των ελαστικών, της θερμοκρασίας και της θέσης του οχήματος σε πραγματικό χρόνο. Εκτός από τη συμβολή στη σημαντική εξοικονόμηση εργασίας κατά τη συντήρηση των ελαστικών, το TPRS θα βοηθήσει στην αποφυγή παρατυπιών στα αποτελέσματα επιθεώρησης, στην ανίχνευση πιθανών ανωμαλιών που προκαλούν ατυχήματα, στη βελτίωση της απόδοσης καυσίμου, στη διατήρηση της σωστής πίεσης των ελαστικών κ.ά. Τα δεδομένα του συστήματος αποθηκεύονται σε έναν cloud server, σε πραγματικό χρόνο. BEAT: ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ ΠΡΟΜΙΣΘΩΣΗΣ ΣΤΟ 1,20 ΕΥΡΩ Μείωση της χρέωσης προμίσθωσης στο 1,20 ευρώ ανακοίνωσε η BEAT, μετά τον εξορθολογισμό των τιμών του ταξί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με στόχο, όπως ανακοίνωσε, τη μικρότερη επιβάρυνση για τους επιβάτες. Η αρχική απόφαση, αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας, έχει επιφέρει ήδη υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών για τους επιβάτες, ενισχύοντας παράλληλα το εισόδημα των οδηγών.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=