FLEETNEWS #161

ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022 #161 Ό Λ Α Ό Σ Α Π Ρ Έ Π Ε Ι Ν Α Γ Ν Ω Ρ Ί Ζ Ο Υ Ν Ο Ι F L E E T Κ Α Ι M O B I L I T Y M A N A G E R S Οι μισοί φορτιστές της Ε.Ε. συγκεντρώνονται σε δύο μόνο χώρες Στο Σύστημα Εμπορίας Εκπομπών της Ε.Ε. οι οδικές μεταφορές Οι ταξινομήσεις επαγγελματικών Μάθετε περισσότερα στο Επίσημο Δίκτυο Διανομέων Alfa Romeo ή στο alfaromeo.gr «ΓΕΝΝΗΜΈΝΗ ΝΑ ΣΥΝΑΡΠΆΖΕΙ» Με τεχνολογίες αιχμής, υβριδική κίνηση, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και οδηγική αίσθηση που συναρπάζει, η νέα Tonale σηματοδοτεί τη νέα εποχή Alfa Romeo. ΝΈΑ ALFA ROMEO TONALE

27.06.22 #161 2 info@fleetnews.gr Η Volkswagen κυκλοφορεί αποκλειστικά προσχέδια του ID. AERO, της πρώτης αμιγώς ηλεκτρικής λιμουζίνας, αρχικά για την κινεζική αγορά αυτοκινήτου. Το νέο πρότυπο αυτοκίνητο εντυπωσιάζει με την εξαιρετική αεροδυναμική, την κομψή σχεδίαση και τους άνετους χώρους. Η ψηφιακή παγκόσμια πρεμιέρα πραγματοποιείται τη Δευτέρα 27 Ιουνίου. Όπως όλα τα μοντέλα της γκάμας ID., η νέα κομψή λιμουζίνα βασίζεται στο Modular Electric Drive Matrix (MEB) της Volkswagen. Στυλιστικά, ακολουθεί τη σχεδίαση της γκάμας ID. Για παράδειγμα, η εξωτερική σχεδίαση του ID. AERO είναι αεροδυναμική και ακριβής. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του προτύπου προπαραγωγής είναι το αεροδυναμικό εμπρόσθιο τμήμα και η οροφή, που συμβάλλουν στη μείωση κατανάλωσης ενέργειας και στην αύξηση της αυτονομίας. Η έκδοση παραγωγής του ID. AERO προβλέπεται να κυκλοφορήσει στην κινεζική αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2023. Το αντίστοιχο μοντέλο παραγωγής για τη βορειοαμερικανική και ευρωπαϊκή αγορά θα παρουσιαστεί το 2023. Η παραγωγή της μαζικής έκδοσης του ID. AERO για την ευρωπαϊκή και βορειοαμερικανική αγορά θα ξεκινήσει αμέσως μετά, στο εργοστάσιο της Volkswagen στο Emden. Η ΛΙΜΟΥΖΙΝΑ ID. AERO Το νέο 408 είναι πολύ χαμηλότερο και μακρύτερο από το SUV 3008 της Peugeot, με μια ρέουσα και αεροδυναμική γραμμή, που του δίνει μια χαρακτηριστική σιλουέτα που το ξεχωρίζει από τα άλλα μοντέλα. Με το νέο 408, η Peugeot επιδεικνύει τη δημιουργικότητα των ομάδων της, προσφέροντας ένα νέο αμάξωμα fastback στην κορυφή του segment C. Αυτό το Peugeot της νέας εποχής διαθέτει σιλουέτα αιλουροειδούς, μοναδική γοητεία και μηχανολογική τελειότητα, εστιάζοντας στην οικονομία και την έξυπνη ηλεκτροκίνηση, καθώς και τις συγκινήσεις που προσφέρουν οι τεχνολογίες αιχμής, τόσο στον τομέα της οδηγικής απόλαυσης όσο και στην ευκολία χρήσης. Το Peugeot 408 ξεχωρίζει, πρώτα από όλα, για τη δυναμική fastback σιλουέτα και το απαράμιλλο στυλ του. Η χαρακτηριστική εμφάνιση αιλουροειδούς είναι στοιχείο που διακρίνει πλέον τα μοντέλα της μάρκας. Οι γραμμές του είναι έντονες, η μάσκα είναι στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα, για να συνδυάζεται τέλεια με το μπροστινό μέρος, και κοσμείται από το νέο σήμα της Peugeot με την κεφαλή του λέοντα. Το ανεστραμμένο σχήμα του πίσω προφυλακτήρα δίνει στο προφίλ μια έντονη προσωπικότητα. Το μοντέλο έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος με τροχούς διαμέτρου 720mm και εμβληματικές ζάντες 20 ιντσών, που παρουσιάζουν ένα ανατρεπτικό γεωμετρικό σχέδιο. Τόσο για τον οδηγό όσο και για τους επιβάτες του, το 408 προσφέρει την τελευταία γενιά του Peugeot i-Cockpit. Η γκάμα των κινητήρων με τους οποίους εφοδιάζεται, περιλαμβάνει δύο plug in υβριδικές εκδόσεις με 180 και 225 ίππους, και μία βενζινοκίνητη με 130 ίππους. Και οι τρεις κινητήρες διατίθενται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο EAT8. Λίγους μήνες μετά, η γκάμα θα συμπληρωθεί και με μία αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση. Το νέο μοντέλο θα κατασκευαστεί στο Mulhouse της Γαλλίας και θα κυκλοφορήσει στην αγορά στις αρχές του 2023. Αναλυτικά στο fleetnews.gr ΕΝΑ ΑΠΡΟΣΔΟΚΗΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ FASTBACK Το νέο Peugeot 408 Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΚΑΡΙΟΥ imakariou@direction.gr ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 PAPALIOS MEDIA GROUP IKE

27.06.22 #161 4 ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ IONIQ 6 Η Hyundai Motor Company παρουσίασε το προσχέδιο του πολυαναμενόμενου IONIQ 6, του δεύτερου μοντέλου της γκάμας αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων IONIQ. Το προσχέδιο απεικονίζει τις μοναδικές αεροδυναμικές γραμμές του μοντέλου. Εμπνευσμένο από το πρότυπο EV Prophecy της εταιρείας, το IONIQ 6 θα παρουσιαστεί ως το Εξηλεκτρισμένο Streamliner με καθαρές, απλές γραμμές και αεροδυναμική μορφή. Η σχεδίαση αντικατοπτρίζει την επιθυμία των σχεδιαστών της Hyundai να ικανοποιήσουν τις αισθητικές και λειτουργικές ανάγκες ηλεκτρικής μετακίνησης των πελατών. Το IONIQ 6 αξιοποιεί την Electric Global Modular Platform (E-GMP) του Hyundai Motor Group για μεγαλύτερο μεταξόνιο και βελτιστοποιημένη εσωτερική σχεδίαση. Η Hyundai Motor θα αποκαλύψει την πλήρη εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση του νέου της ηλεκτρικού streamliner εντός του μηνός. Η ŠkodaMotorsport αποκάλυψε το νέο της αγωνιστικό μοντέλο Fabia RS Rally2, που αναμένεται να συνεχίσει στο δρόμο των επιτυχιών όπως και ο προκάτοχός του. Το νέο Škoda Fabia RS Rally2 βασίζεται στην 4η γενιά του μοντέλου, έχοντας ως βασικά πλεονεκτήματα αυτά που γνωρίζουμε ήδη από την έκδοση παραγωγής, όπως η εξαιρετική αεροδυναμική, η αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος και οι τέλειες αναλογίες. Η αγωνιστική εκδοχή έχει υποστεί τις απαραίτητες μετατροπές, όπως η παρουσία ενισχυμένου σασί, βελτιωμένου κινητήρα και προηγμένου συστήματος μετάδοσης, που έχουν εξελιχθεί από το αγωνιστικό τμήμα Škoda Motorsport, με στόχο τη μέγιστη αντοχή στους απαιτητικούς αγώνες ράλι. Τόσο την προηγούμενη χρονιά όσο και φέτος, η Škoda Motorsport δοκίμασε με εντατικούς ρυθμούς το νέο της μοντέλο κάτω από ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες, σε ασφάλτινες και χωμάτινες διαδρομές, σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες όπως Τσεχία, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία και Φινλανδία. Τα αποτελέσματα ήταν απολύτως θετικά, δείχνοντας τη φιλοδοξία της ομάδας να πρωταγωνιστήσει και πάλι στα motorsports. Το νέο Škoda Fabia RS Rally2 αντικαθιστά δύο πολύ επιτυχημένα αγωνιστικά μοντέλα, τα Fabia Rally2 και Fabia Rally2 evo. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ SKODA FABIA RS RALLY2 Είτε βρίσκεστε στο δρόμο και ξαφνικά προκύπτει μια επείγουσα εργασία είτε είστε ένας «ψηφιακός νομάς» η Nissan προσφέρει μια νέα εκδοχή του NV200: Το Moow. H Nissan, σε συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία κατασκευής επίπλων Itoki Corporation, δημιούργησαν έναν κινητό και πλήρως λειτουργικό χώρο εργασίας που θα μπορούσε να βοηθήσει στην κάλυψη αναγκών τηλεργασίας και ευέλικτης εργασίας. Πρόκειται για ένα επαγγελματικό βαν Nissan NV200, που ονομάζεται «Moow», με ειδικά προσαρμοσμένο εσωτερικό, που παρέχει ένα άνετο μέρος για να εργαστεί κάποιος, όπου επιλέξει. Το Moow προέκυψε ως αποτέλεσμα των νέων και μοναδικών τρόπων που αναζητά η Nissan για να επικοινωνήσει τα πλεονεκτήματα των οχημάτων της, παρέχοντας επιλογές τηλεργασίας σε «ψηφιακούς νομάδες» και όχι μόνο. ΗNissan σχεδιάζει να ξεκινήσει τις πωλήσεις τουMoow στην Ιαπωνία εντός του τρέχοντος έτους. MOOW Το κινητό γραφείο σας στο Nissan NV200

27.06.22 #161 5 Καθώς η συνδεσιμότητα και η ψηφιακή διαχείριση των εταιρικών στόλων γίνονται πραγματικότητα, η διασφάλιση της βέλτιστης αξιοποίησης αυτής της ευκαιρίας είναι εξαιρετικά σημαντική. Η Vanessa Govi, Chief Digital Officer της ALD Automotive, συμμετείχε σε μια συζήτηση κατά τη διάρκεια του συνεδρίου Connected Fleets 2022, όπου αναφέρθηκε στη συνδεσιμότητα του στόλου και ιδιαίτερα στον τρόπο με τον οποίο μπορεί κάποιος να δημιουργήσει ψηφιακή και τεχνολογική δυναμική και να αξιοποιήσει τα οφέλη. Η ΑΠΌΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΠΈΝΔΥΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΌΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΌΛΟΥΣ Η απόδοση της συνδεσιμότητας δεν βασίζεται μόνο στην εξοικονόμηση κόστους αλλά και στην αποφυγή κόστους και τη βελτίωση των λειτουργιών του στόλου. Στην πραγματικότητα, εξαρτάται από το μέγεθος και τον τύπο του στόλου - ωστόσο, μια λύση συνδεσιμότητας μειώνει το χρόνο ακινητοποίησης του οχήματος κατά 20%, μειώνοντας, π.χ., το χρόνο του σέρβις. ΠΟΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΊΑ ΚΑΙ ΛΎΣΗ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΊ Εξαρτάται από το πόσο μακριά θέλετε να φτάσετε όσον αφορά το optimisation του στόλου σας. Η συνδεσιμότητα μπορεί να χρησιμεύσει για την εξοικονόμηση κόστους και την ασφάλεια των οδηγών, αλλά μπορεί επίσης να προχωρήσει περαιτέρω, αποτελώντας μέρος της λειτουργικής αλυσίδας βελτιστοποίησης του στόλου (παράδοση, συντήρηση και επισκευή...). Το σύνολο των δεδομένων, η συχνότητα, η ακρίβεια και οι διαθέσιμες περιπτώσεις χρήσης πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Η ΣΥΝΔΕΣΙΜΌΤΗΤΑ ΣΥΜΒΆΛΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΙΚΟΎΣ ΣΤΌΧΟΥΣ ΕΞΟΙΚΟΝΌΜΗΣΗΣ, ΒΙΩΣΙΜΌΤΗΤΑΣ, ΑΣΦΆΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΊΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΈΝΩΝ „Εξοικονόμηση: Βελτιστοποιεί τη διαχείριση όσον αφορά στη χιλιομετρική παρακολούθηση, το ενεργειακό κόστος, την κατάσταση των οχημάτων και τη διαχείριση του χρόνου που αυτά λειτουργούν. „Βιωσιμότητα: Βοηθά στον εξηλεκτρισμό του στόλου (επιλογή οχημάτων που μπορεί να είναι αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς επιπτώσεις στην παραγωγικότητα) και την εξοικονόμηση ενέργειας. „Ασφάλεια: Παρέχει πληροφορίες οδηγικής συμπεριφοράς για βελτίωση της ασφάλειας και της περιβαλλοντικής οδήγησης. Προσδιορίζει τις ασφαλέστερες διαδρομές σε πραγματικό χρόνο. „Ικανοποίηση εργαζομένων: προσφέρει πιο ευχάριστη, ασφαλέστερη και άνετη συνολική εμπειρία οδήγησης. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΉ ΕΦΑΡΜΟΓΉ ΚΑΙ ΚΑΤΆΡΡΙΨΗΜΎΘΩΝ Ενδείκνυται μία ενιαία λύση διαχείρισης ολόκληρου του στόλου, ανεξαρτήτως μάρκας, μοντέλων ή πηγή προμήθειας των οχημάτων. Η επιλογή του σωστού πακέτου υπηρεσιών εξαρτάται από τις ανάγκες κάθε στόλου. Η ενημέρωση, εκπαίδευση και συγκατάθεση των οδηγών, καθώς και η διαβεβαίωση για τον τρόπο χρήσης των δεδομένων τους είναι απαραίτητη. Όπως και η κατάρριψη του μύθου: Οι λύσεις συνδεδεμένων αυτοκινήτων δεν είναι «καταδότες» - μόνος στόχος τους είναι να βελτιώσουν την αποδοτικότητα του στόλου και να προσφέρουν στους οδηγούς απρόσκοπτη εμπειρία. ΤΙ ΠΡΟΣΦΈΡΕΙ Η ALD AUTOMOTIVE Η ALD Automotive έχει ορίσει την τεχνολογία συνδεδεμένων αυτοκινήτων ως πυλώνα της συνολικής στρατηγικής της Move 2025. Αξιοποιεί την τεχνολογία για να προσφέρει περισσότερες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους πελάτες και τους οδηγούς τους και να βοηθήσει τους Fleet Managers να εξηλεκτρίσουν το στόλο τους. Κατανοώντας καλύτερα τις ανάγκες των πελατών, μέσω της συνδεσιμότητας και των δεδομένων, προσφέρει προσαρμοσμένες υπηρεσίες σε κάθε μορφή στόλου. ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ «ΤΡΕΝΟ» ΤΗΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ Πώς θα συνδέσετε το στόλο σας αποκομίζοντας όλα τα οφέλη advertorial

27.06.22 #161 6 To υπερ-υψηλών επιδόσεων Ford Pro Electric SuperVan είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα επίδειξης, εμπνευσμένο από το νέο E-Transit Custom, που στόχο έχει να αναδείξει τις ψηφιακές και ηλεκτρικές δυνατότητες της Ford Pro. Η αποκάλυψή του έγινε στο Goodwood Festival of Speed 2022, στο Ηνωμένο Βασίλειο. Οι τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, μια υγρόψυκτη μπαταρία 50 kWh και ένα ειδικά διαμορφωμένο σύστημα ελέγχου συνεισφέρουν ώστε το Ford Pro Electric SuperVan να παράγει περίπου 2.000 PS, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0-100 km/h κάτω από δύο δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις από ένα ειδικά κατασκευασμένο πλαίσιο, έτοιμο για χρήση στην πίστα, που περιλαμβάνει πολλά εξαρτήματα από το πρόσφατα αποκαλυφθέν E-Transit Custom 1 -την πρώτη πλήρως ηλεκτρική έκδοση του πιο δημοφιλούς βαν 2,3 της Ευρώπης- υποστηρίζονται τόσο από την τεχνολογία SYNC μέσω οθόνης αφής της Ford 4 που προέρχεται από τα μοντέλα παραγωγής της εταιρείας, όσο και από πρόσθετη λειτουργικότητα για τον έλεγχο των μοναδικών δυνατοτήτων του Electric SuperVan. Η αναβαθμισμένη συνδεσιμότητα κρατά τον οδηγό ενήμερο και επιτρέπει τη μετάδοση δεδομένων σε πραγματικό χρόνο που βοηθά στην απομακρυσμένη διαχείριση του οχήματος καθώς και στη βελτιστοποιημένη απόδοσή του. Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τις ενσωματωμένες στο όχημα υπηρεσίες, που μπορούν να επιταχύνουν την παραγωγικότητα περισσότερων από 125.000 πελατών της Ford Pro σε όλη την Ευρώπη. Το Electric SuperVan διαθέτει επίσης επιλέξιμα drive modes και τεχνολογίες αναγεννητικής πέδησης, παρόμοιες με εκείνες που συναντά κανείς στα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής της Ford. Το εντυπωσιακό, πλήρως ηλεκτρικό όχημα επίδειξης εξελίχθηκε εν κρυπτώ από τη Ford Performance και τους ειδικούς στους αγώνες και τα εξηλεκτρισμένα ράλι ανθρώπους της STARD στην Αυστρία, ενώ ο εξωτερικός σχεδιασμός του ήταν ευθύνη της ομάδας της Ford Design στην Κολωνία της Γερμανίας. Περισσότερα στο fleetnews.gr GOODWOOD FESTIVAL OF SPEED Το Ford Pro Electric SuperVan ΤΟ ΝΤΕΜΠΟΥΤΟ ΤΗΣ ALFA ROMEO TONALE ΣΤΟ ΗΝ. ΒΑΣΙΛΕΙΟ Στο πάντα εντυπωσιακό Goodwood Festival of Speed, η Alfa Romeo Tonale έκανε το ντεμπούτο της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το Σάββατο 25 Ιουνίου, το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της ιταλικής μάρκας βρέθηκε στην ανάβαση της εκδήλωσης, το θρυλικό “Hillclimb” των 1,86 χλμ., με οδηγό τον πιλότο της Alfa Romeo F1 Team ORLEN, Guanyu Zhou. Η Tonale, το νέο SUV της μάρκας, σηματοδοτεί τη μεταμόρφωσή της, στη νέα εξηλεκτρισμένη εποχή. Με νέα υβριδικά συστήματα, καινοτόμους τεχνολογίες, όπως το ψηφιακό πιστοποιητικό NFT, και προηγμένες λύσεις συνδεσιμότητας, η Tonale είναι η πιο προηγμένη Alfa Romeo που κατασκευάστηκε ποτέ. Την ίδια στιγμή όμως, παραμένει πιστή στο αυθεντικό DNA της μάρκας, με αποκλειστικές επιλογές σε τεχνικό επίπεδο, όπως το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης στην κατηγορία, το brake-by-wire σύστημα πέδησης IBS με τις τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και την ανεξάρτητη ανάρτηση με αμορτισέρ τεχνολογίας FSD, ή προαιρετικά την ενεργή ανάρτηση “Alfa Active Suspension”. ΤΟ «VERY GAY RAPTOR» ΣΤΟ GOODWOOD Το «Very Gay Raptor» που δημιουργήθηκε το 2021, γεννήθηκε ως απάντηση σε ένα αρνητικό σχόλιο στα social media, με τη Ford να αποτυπώνει το πιο σκληροτράχηλο μοντέλο της σε μια απαστράπτουσα χρυσαφί απόχρωση, διακοσμημένη με τα γραφικά του ουράνιου τόξου. Η θετική διαδικτυακή ανταπόκριση ήταν συντριπτική, με αποτέλεσμα η Ford να αποφασίσει να δώσει σάρκα και οστά στο συγκεκριμένο όχημα - έκτοτε το αυτοκίνητο έχει χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο που θα βοηθήσει στην εξάλειψη των διακρίσεων. Η Ford το παρουσίασε στο Goodwood μαζί με το νέο Ranger Raptor.

27.06.22 #161 7 Η επέλαση μοντέλων της BMW M GmbH συνεχίζεται στην 50ή επετειακή χρονιά της μάρκας, με την προσθήκη ενός τέταρτου τύπου μοντέλου στην γκάμα των BMWM3/ M4, μαζί με τα Sedan, Coupé και Cabrio. Η BMWM3 Touring παρουσιάστηκε σε παγκόσμια πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood. Οι παραγγελίες για τη νέα BMW M3 Touring θα υποβάλλονται από τον Σεπτέμβριο του 2022, εν όψει της κυκλοφορίας της στην αγορά, που θα ξεκινήσει με την έναρξη της παραγωγής τον Νοέμβριο του 2022. Η BMW M3 Touring θα κατασκευάζεται μαζί με την BMWM3 Sedan στο εργοστάσιο του BMWGroup στοΜόναχο. ΑΥΤΌΝΟΜΗ ΠΑΡΟΥΣΊΑ ΣΤΗΝ ΓΚΆΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥΤΕΛΉ ΣΧΕΔΊΑΣΗ Η πρώτη BMW M3 Touring κάνει άλματα, εκπληρώνοντας την παραδοσιακή υπόσχεση M ως προς τη δυναμική αίσθηση, την ευελιξία και την ακρίβεια, σε συνδυασμό με απεριόριστη καθημερινή πραγματικότητα και ικανότητα κάλυψης πολλών χιλιομέτρων. Η εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση αναδεικνύει με ιδιαίτερα ζωηρό τρόπο τη μοναδική φιλοσοφία του οχήματος, εξασφαλίζοντας ξεκάθαρη διαφοροποίηση από τα υπόλοιπα μέλη της γκάμας και μια δυναμική αύρα ασυναγώνιστη. Απέριττες επιφάνειες και αθλητικές σιλουέτες σηματοδοτούν τις ξεχωριστές δυνατότητες επιδόσεων της BMWM3 Touring, όπως και τα ειδικά σχεδιαστικά στοιχείαMπου πληρούν τις λειτουργικές απαιτήσεις της διαδρομής του αέρα ψύξης και της αεροδυναμικής ισορροπίας. Μεταξύ των στοιχείων που κυριαρχούν, είναι η κάθετης διάταξης μάσκα νεφρών BMW χωρίς πλαίσιο, οι μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές αέρα, τα έντονα τόξα των θόλων των τροχών και οι εκτεταμένες πλαϊνές ποδιές που, μαζί με τα τμήματα που ενώνουν τους προφυλακτήρες, δημιουργούν μία λωρίδα σε Black high-gloss, η οποία αγκαλιάζει όλο το αυτοκίνητο. Άλλα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά είναι τα βράγχιαMστα εμπρός πλαϊνά πάνελ και οι απολήξεις του συστήματος εξαγωγής, που είναι ενσωματωμένες στον πίσω προφυλακτήρα, δεξιά και αριστερά. Περισσότερα στο fleetnews.gr Η Polestar παρουσίασε το πρότυπο του Polestar 5 δημόσια για πρώτη φορά στο Goodwood. Πρόκειται για ένα ηλεκτρικό 4-θυρο GT υψηλής απόδοσης και αποτελεί την εξέλιξη παραγωγής του πρότυπου Precept που παρουσιάστηκε το 2020. Θα διαθέτει σύστημα μετάδοσης κίνησης διπλού κινητήρα που θα αποδίδει 884 ίππους (650 kW) και 663 lb-ft (900 Nm). Το αυτοκίνητο έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει το 2024 και είναι το τρίτο από τα τρία νέα EV που αναμένεται να λανσαριστούν από τη μάρκα τα επόμενα τρία χρόνια, μετά τα ηλεκτρικά SUV Polestar 3 και Polestar 4. POLESTAR 5 GOODWOOD FESTIVAL OF SPEED Η πρώτη στην ιστορία BMWM3 Touring Ένα από τα πιο περίεργα νέα αυτοκίνητα στο Goodwood Festival of Speed 2022 είναι το ElectraMeccanica Solo, ένα αμιγώς ηλεκτρικό αστικό τρίτροχο. Με δύο τροχούς μπροστά και μια σχετικά συμβατική όψη, παρουσιάζει ένα ιδιόμορφο πίσω μέρος. Συνδυάζει όλα τα compact πλεονεκτήματα μιας σειράς λύσεων αστικής μετακίνησης που έχουμε δει τελευταία, αλλά με τη φινέτσα, την προστασία και τον εξοπλισμό που συνοδεύουν το κατάλληλο αμάξωμα με οροφή. Οι αριθμοί είναι αρκετά εντυπωσιακοί και για έναν αστικό κύκλο. Έχει αυτονομία 160 χλμ. και τελική ταχύτητα 128 χλμ./ ώρα, ενώ η φόρτιση στα 110 βολτ χρειάζεται 2,5 ώρες για να φτάσει στο 85%. ΤΡΙΤΡΟΧΟ ELECTRAMECCANICA SOLO

27.06.22 #161 8 Η Ford επιβεβαίωσε την επιλογή του εργοστασίου της στη Βαλένθια της Ισπανίας ως προτιμώμενη εγκατάσταση για τη συναρμολόγηση αυτοκινήτων βασισμένων στην αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς. Εν αναμονή της προϊοντικής έγκρισης, το εργοστάσιο της Βαλένθια θα μπορούσε να κατασκευάζει πρωτοποριακά ηλεκτρικά και συνδεδεμένα οχήματα, ξεκινώντας αργότερα μέσα στην τρέχουσα δεκαετία. Η εταιρεία προχωρά επίσης με μια μετατροπή ύψους 2 δισ. δολαρίων στις εγκαταστάσεις της στην Κολωνία, όπου θα ξεκινήσει η παραγωγή ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων από το 2023. Η ευρωπαϊκή στρατηγική της Ford προβλέπει μία σειρά ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένης μιας ηλεκτρικής έκδοσης του Ford Puma και την επέκταση της ηγετικής της θέσης στον κλάδο επαγγελματικών οχημάτων με ηλεκτρικά οχήματα Ford Pro και συνδεδεμένες υπηρεσίες. Μέχρι το 2026, η Ford σχεδιάζει την πώληση στην Ευρώπη 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων ετησίως. Η απόφαση αυτή ήρθε σε συνέχεια της ολοκλήρωσης των διαβουλεύσεων με ομάδες στη Βαλένθια (Ισπανία) και Saarlouis (Γερμανία). Το εργοστάσιο της Ford στο Saarlouis θα συνεχίσει την παραγωγή του επιβατικού Ford Focus, ενώ η εταιρεία αξιολογεί επίσης επιλογές για μελλοντικά concept της μονάδας. Η Ford επανέλαβε επίσης τη δέσμευσή της στη Γερμανία ως έδρας της ευρωπαϊκής της επιχειρηματικής δραστηριότητας Model e και τοποθεσίας παραγωγής του πρώτου της εγχώριου ευρωπαϊκού ηλεκτρικού οχήματος. Το προηγμένο Κέντρο Ηλεκτροκίνησης της Κολωνίας θα ξεκινήσει την παραγωγή στα τέλη του 2023. Η αρχιτεκτονική EV νέας γενιάς είναι ένα κρίσιμο βήμα στο μετασχηματισμό της Ford στην Ευρώπη για την επίτευξη ενός πλήρως ηλεκτρικού μέλλοντος και την οικοδόμηση μιας ακμάζουσας επιχείρησης που την ίδια στιγμή έχει θετική συνεισφορά στην κοινωνία και στη μείωση των εκπομπών ρύπων, όπως ορίζει η Συμφωνία του Παρισιού για το Κλίμα. Τα σχέδια της Ford για ένα πλήρως ηλεκτρικό μέλλον στην Ευρώπη υποστηρίζει ο παγκόσμιος στόχος ετήσιας παραγωγής άνω των 2 εκατομμυρίων EV μέχρι το 2026 και το προσαρμοσμένο περιθώριο κέρδους EBIT 10% της εταιρείας μέχρι το 2026. ΣΤΗ ΒΑΛΕΝΘΙΑ Η ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ EV ΤΗΣ FORD Το Al Damani DMV 300 είναι το πρώτο ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στα τέλη Ιουνίου 2022. Το Al-Damani, που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με καθιερωμένες εταιρείες, όπως η Aston Martin και η General Motors, θα διαθέτει μπαταρία 52,7 kWh, τελική ταχύτητα 160 km/h και αυτονομία 405 km. Περίπου το ένα τέταρτο των εξαρτημάτων του Al Damani θα προέρχεται από τοπικούς προμηθευτές. Η εταιρεία αναπτύσσει επίσης τον δικό της φορτιστή για το σπίτι, ο οποίος θα επιτρέπει στους οδηγούς να φορτίζουν τα EV τους στο 100% σε μόλις τέσσερις ώρες. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται από την M Glory Holding Group, με επικεφαλής την Dr Majida Alazizi. Μια κυρία από τα Εμιράτα με διδακτορικό στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, η οποία είναι η πρώτη γυναίκα από την Αραβία που ίδρυσε εργοστάσιο αυτοκινήτων στηΜέση Ανατολή. Τον περασμένο Οκτώβριο, ο όμιλος άρχισε να δημιουργεί ένα προσωρινό εργοστάσιο στη Βιομηχανική Πόλη του Ντουμπάι (DIC), το οποίο θα αρχίσει να παράγει τα EV μέχρι το τέλος αυτού του μήνα. Αυτό το εργοστάσιο έχει δυναμικότητα περίπου 8 έως 10 αυτοκινήτων την ημέρα. Μια νέα, μόνιμη εγκατάσταση 1 εκατομμυρίου τ.μ. κτίζεται σε κοντινή απόσταση. Θα απασχολεί 1.000 άτομα προσωπικό και θα αρχίσει να λειτουργεί το 2024. Το νέο εργοστάσιο θα ανεβάσει την παραγωγή μεταξύ 50.000 και 70.000 αυτοκινήτων ετησίως. ΤΟΠΡΩΤΟ EV ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΗΑΕ Το Al Damani DMV 300

27.06.22 #161 10 Οι ομάδες μηχανικών της Stellantis εργάζονται πυρετωδώς για την εξέλιξη νέων τεχνολογιών, που θα καταστήσουν τα αυτοκίνητα πιο ασφαλή, πιο φιλικά προς το περιβάλλον και πιο προσιτά. Πρόσφατα ο όμιλος επένδυσε 33 εκατ. ευρώ σε δύο από τις βασικότερες εγκαταστάσεις έρευνας και εξέλιξης που διαθέτει, το Orbassano Safety Center, που βρίσκεται στο Τορίνο και το κέντρο δοκιμών στο Auburn Hills τουΜίσιγκαν των ΗΠΑ. Η συγκεκριμένη εξέλιξη επιταχύνει την εκτέλεση του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, Dare Forward 2030, ειδικότερα σε ό,τι αφορά το στόχο μείωσης των εκπομπών άνθρακα κατά 50% την περίοδο 20212030 και την επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα μέχρι το 2038. Οι παραπάνω εγκαταστάσεις ήδη αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες για τον Όμιλο Stellantis, στους χώρους των οποίων έχουν εξελιχθεί μοντέλα και τεχνολογίες των Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Lancia, Abarth και Fiat Professional. Το πιο πρόσφατο μοντέλο που έχει εξελιχθεί στην περίπτωση του Orbassano είναι η νέα Alfa Romeo Tonale, ενώ στην περίπτωση του Auburn Hills είναι το νέο Jeep Grand Cherokee, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του είναι διαθέσιμο με Plug-in Hybrid σύστημα (4xe). Αναλυτικά, οι νέες προσθήκες στις εγκαταστάσεις αφορούν: „Orbassano Safety Center, Τορίνο, Ιταλία: νέες ψηφιακές μέθοδοι επεξεργασίας δεδομένων και αναβαθμίσεις στις τέσσερις πίστες δοκιμών για τη δοκιμή και εξέλιξη αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (BEV), αλλά και εξέλιξη συστημάτων αυτόνομης οδήγησης για επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV). „Αεροδυναμική σήραγγα στο Auburn Hills, Μίσιγκαν, ΗΠΑ: αναβαθμίσεις που περιλαμβάνουν και την τοποθέτηση κυλιόμενου τάπητα με δυνατότητα αλλαγής κλίσης για μεγαλύτερης ακρίβειας μετρήσεις της αεροδυναμικής απόδοσης των οχημάτων. Ο συγκεκριμένος τομέας είναι κρίσιμης σημασίας για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης των εξηλεκτρισμένων οχημάτων και την αύξηση της αυτονομίας τους. STELLANTIS Επενδύει 33 εκατ. ευρώ στα κέντρα δοκιμών Η VOLVO CARS ΧΑΙΡΕΤΙΖΕΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ POLESTAR ΣΤΟ NASDAQ Ως ο μεγαλύτερος μέτοχος της σουηδικής εταιρείας ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων, Polestar, η Volvo Cars χαιρετίζει την ολοκλήρωση της διαδικασίας εισαγωγής της Polestar στο χρηματιστήριο Nasdaq της Νέας Υόρκης. Η Volvo Cars αναγγέλλει πως η διαδικασία ολοκληρώθηκε το πρώτο εξάμηνο του 2022, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς συνέβη σε ταραγμένο περιβάλλον κεφαλαιαγοράς και δείχνει την ελκυστικότητα των προϊόντων Polestar και τις μελλοντικές δυνατότητες της επιχείρησης. Στις 22 Ιουνίου, οι μέτοχοι της Gores Guggenheim, εταιρείας εξαγοράς ειδικού σκοπού (SPAC) που ιδρύθηκε από θυγατρικές του The Gores Group και της Guggenheim Capital LLC, ενέκριναν τη συγχώνευση με την Polestar, μέσω της οποίας πραγματοποιείται η εισαγωγή της στο χρηματιστήριο. Τα έσοδα από τη συγχώνευση θα χρησιμοποιηθούν για χρηματοδότηση των συνεχών επενδύσεων επέκτασης προϊόντων, δραστηριοτήτων και αγορών της Polestar στην ταχέως αναπτυσσόμενη παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων υψηλής ποιότητας. Με την ολοκλήρωση της συγχώνευσης και την εισαγωγή της Polestar στο χρηματιστήριο, η Volvo Cars θα κατέχει το 48,3% της νέας εταιρείας. Ως αποτέλεσμα της συγχώνευσης η Polestar συγκέντρωσε περίπου 890 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστα έσοδα. Η Polestar θα χτυπήσει το κουδούνι έναρξης στο Nasdaq στις 28 Ιουνίου για να γιορτάσει την εισαγωγή της εταιρείας. TOYOTA ΚΑΙ SUZUKI ΕΜΒΑΘΥΝΟΥΝ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ Η Toyota Motor και η Suzuki Motor υπέγραψαν μνημόνιο κατανόησης για μια επιχειρηματική συμμαχία το 2017. Από τότε, οι δύο εταιρείες συνδυάζουν τη δύναμη της Toyota στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και της Suzuki στις τεχνολογίες για compact οχήματα, στην παραγωγή και την ευρεία διάδοση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Οι δύο εταιρείες θα ξεκινήσουν τώρα την παραγωγή ενός νέου μοντέλου SUV που αναπτύχθηκε από τη Suzuki στην Toyota Kirloskar Motor Pvt (TKM). Η Maruti Suzuki India Limited και η TKM θα διαθέσουν το νέο μοντέλο στην Ινδία ως Suzuki και Toyota, αντίστοιχα. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες σχεδιάζουν να εξάγουν το νέο μοντέλο σε αγορές εκτός Ινδίας, συμπεριλαμβανομένης της Αφρικής.

27.06.22 #161 11 Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο εγκεκριμένο και πιστοποιημένο από το ελληνικό κράτος, το “Keraboss Super K” είναι γεγονός. Κατασκευάζεται από την ελληνική καινοτόμο εταιρεία Keraboss Cars Manufacturing. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που αναφέρεραι ως όχημα ΜΟΙΚ (Μεμονωμένα Οχήματα Ιδιαίτερης Κατασκευής), γεγονός που το καθιστά μια ειδική κατηγορία οχημάτων. Είναι το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο που πήρε το 2022 πινακίδες για να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους και με τον τρόπο αυτό ανοίγει το δρόμο και για νέες πρωτοβουλίες Ελλήνων επιχειρηματιών. Το “Keraboss Super K” προσφέρεται σε εκδόσεις δύο και τεσσάρων θέσεων. Φέρει κινητήρα 1.000 κυβικών εκατοστών απόδοσης 72 ίππων. Έχει μήκος 3.375 mm, πλάτος 1.560mm και ύψος 1.590mm και είναι διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας. Ο κατασκευαστικός του τρόπος και τα υλικά του, το καθιστούν κατάλληλο όχημα για τα νησιά και τους επαγγελματίες των rent a car. Τα υλικά κατασκευής, όπως π.χ. το πολυεστερικό αμάξωμα, το γαλβανιζε σασί, μένουν σχεδόν αλώβητα από το αλάτι της θάλασσας και ζουν σχεδόν για πάντα, με μια μικρή συντήρηση, όπως αναφέρει η εταιρεία, που στοχεύει σε πώληση 70 και πλέον οχημάτων το χρόνο. KERABOSS SUPER K Πιστοποιημένο ελληνικό αυτοκίνητο SEGWAY POWERSPORTS ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΣΑΡΑΚΑΚΗ O Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη ανέλαβε την αποκλειστική εισαγωγή και διανομή των Segway Powersports στην Ελλάδα. Το All-Terrain Vehicle (ATV) Snarler AT6 L είναι το πρώτο μοντέλο της Segway Powersports που διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις: την Classic, με λιανική τιμή 8.940 ευρώ και τη Special με 9.400 ευρώ. Οι απλές αλλά επιβλητικές γραμμές του Snarler AT6 L, σε συνδυασμό με τη χρωματική αντίθεση σε σχέση με το πλαίσιο, δημιουργούν μια μοναδική αισθητική ελεγχόμενης έντασης. Με επιθετική εμφάνιση, το Snarler έχει στιβαρό αεροδυναμικό πλαίσιο για επαγγελματική χρήση και υψηλών προδιαγραφών αναρτήσεις, για να αντιμετωπίζει με ευκολία τις προκλήσεις σε κάθε έδαφος. Η εκτός δρόμου αισθητική της Segway είναι τολμηρή, γεμάτη αυτοπεποίθηση και ριζικά διαφορετική. Πρόκειται για ένα αδάμαστο μηχανικό θηρίο στο σκοτεινό δάσος. ΤΑ VOLKSWAGEN ID.5 & ID.5 GTX ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Τα ID.5 & ID.5 GTX έρχονται πλέον στην Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε η Kosmocar - Volkswagen, ενισχύοντας την γκάμα επιλογών της μάρκας στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το ID.5 είναι το πρώτο ID. Με Software 3.1. Παράλληλα, είναι το τρίτο μοντέλο που κατασκευάζεται με βάση την αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) και υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της Volkswagen: την ανάπτυξη σύγχρονων ηλεκτρικών οχημάτων που συνδυάζουν την τιμή, την απόδοση και την αειφορία. Με την επιβλητική εμφάνιση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, την ξεχωριστή σχεδίαση του προφυλακτήρα, τους εντυπωσιακούς αεραγωγούς και την πληθωρική επιφάνεια στο καπό, το ID.5 διακρίνεται για την αυτοπεποίθηση που εκπέμπει, την ανεξαρτησία και το φιλικό του προφίλ. Οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί στο κορυφαίο μοντέλο ID.5 GTX του δίνουν μια πιο ισχυρή αίσθηση σε σχέση με το ID.5. Συνολικά, οι σχεδιαστικές γραμμές του είναι απαλές και αέρινες και ταυτόχρονα sport και μυώδεις. Οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλοι τροχοί ενισχύουν την εντυπωσιακή του προσωπικότητα. Το ID.5 έχει μήκος 4,60m, πλάτος 1,85m και ύψος 1,61m. Το πακέτο Infotainment περιλαμβάνει τη λειτουργία πλοήγησης και τις υπηρεσίες We Connect Plus, οι οποίες συνδέουν το ID.5 με το smartphone του ιδιοκτήτη και τις συνθήκες κυκλοφορίας. Το ID.5 λανσάρεται στην Ελλάδα με δύο κινητήρες και μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77kWh.Το ID.5 Pro Performance αποδίδει 150 kW (204 PS) και 310 Nm. Στο ID.5 GTX, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας με 162 Nm ροπής στον μπροστινό άξονα και ένας άλλος με 310 Nm ροπής στον πίσω άξονα (συνολική ροπή 460 Nm) - το σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες μπορεί να αποδώσει μέγιστη ισχύ 220 kW (299 PS). Αναλυτικά στο fleetnews.gr

27.06.22 #161 12 Η Nissan και η McLaren Racing ανακοίνωσαν πολυετή συνεργασία σε τεχνικό επίπεδο, η οποία θα ξεκινήσει στην αρχή της σεζόν 2022/23 για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E. Η συνεργασία προβλέπει την προμήθεια τεχνολογίας κινητήρων EV, από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία στη δ ιάσημη βρετανική ομάδα, για όλο το χρονικό διάστημα της Formula E Gen3. Η νέα συμφωνία με τη McLaren έρχεται να συμπληρώσει την άμεση εμπλοκή της Nissan στην πολυαναμενόμενη έγκριση Τύπου Gen3 για το άθλημα. Διαθέτοντας, σε παγκόσμιο επίπεδο, κορυφαία εμπειρία και γνώση στο σχεδιασμό και στην κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων και μετά την πρόσφατη εξαγορά της e.dams, η Nissan θα συνεχίσει να αγωνίζεται στη Formula E με τη δική της εργοστασιακή ομάδα. Μέσω αυτής της σχέσης, η Nissan και η McLaren Racing θα συν ε ρ γ α σ τ ο ύ ν στενά, καθώς θα ανταγωνίζονται με άλλους κατασκευαστές, σε μια από τις πιο προκλητικές και τεχνικά προηγμένες σειρές αγώνων στον κόσμο. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από τη μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ αγώνων και καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα. ΗNISSANΘΑ ΠΡΟΜΗΘΕΎΕΙ ΚΙΝΗΤΉΡΕΣ FORMULA E GEN3 McLaren Racing Η τολμηρή και καθαρή (bold & pure) σχεδίαση των Opel Astra και Mokka απαιτεί ζωηρά χρώματα. Το “Kult Yellow”, το χρώμα λανσαρίσματος του νέου Astra, παντρεύει την παράδοση της Opel με τις σημερινές τάσεις. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως το ηλεκτρικό Opel Mokka-e ή το νέο Astra plug-in hybrid, είναι δύο μόνο παραδείγματα για το πώς η Opel συνεισφέρει στη βιώσιμη κινητικότητα. Η διαδικασία της βαφής διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο. Για παράδειγμα, το “Kult Yellow” του νέου Astra χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο παραγωγής του Rüsselsheim, με αποτέλεσμα οι εκπομπές ρύπων από το βαφείο να έχουν μειωθεί σημαντικά. Στην εγκατάσταση χρησιμοποιείται αυτήν τη στιγμή η μέθοδος βαφής «3-wet», που μειώνει περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων, αφαιρώντας από την όλη διαδικασία ένα πλήρες στάδιο στεγνώματος. Συγκριτικά με τις συμβατικές διαδικασίες βαφής, η συγκεκριμένη μειώνει τις ετήσιες εκπομπές CO2 κατά περίπου 2.200 τόνους, ενώ την ίδια στιγμή εξακολουθεί να παρέχει στο αυτοκίνητο υψηλά επίπεδα προστασίας από διάβρωση και αλλοιώσεις στην επίστρωση εξαιτίας χτυπημάτων από πέτρες. Επιπλέον, η ετήσια κατανάλωση νερού μειώνεται κατά περίπου 1.800 κυβικά μέτρα. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΝΕΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ASTRA ΚΑΙ MOKKA Η ALFA ROMEO ΓΙΟΡΤΑΣΕ ΤΑ 112α ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΗΣ Η 24η Ιουνίου ήταν μια πολύ ξεχωριστή ημέρα για όλους τους φίλους της Alfa Romeo ανά τον κόσμο. Σηματοδοτεί τη γέννηση της Anonima Lombarda Fabbrica Automobili στο Μιλάνο το 1910, η οποία πολύ σύντομα θα μετονομαζόταν σε Alfa Romeo και θα αποτελούσε ένα από τα απόλυτα μέτρα σύγκρισης του πάθους για την αυτοκίνηση. Για αυτή την ξεχωριστή επέτειο και τη φετινή χρονιά, πραγματοποιήθηκαν εορταστικές εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο. Στο επίκεντρο βεβαίως ήταν το Μουσείο της Alfa Romeo στο Arese, όπου από την Παρασκευή 24 Ιουνίου και μέχρι την Κυριακή 26 Ιουνίου πραγματοποιήθηκε σειρά εκδηλώσεων για τα 112α γενέθλια της Alfa Romeo. Σε αυτές συμμετείχαν όχι μόνο όσοι βρέθηκαν εκεί αλλά και πολλοί άλλοι μέσω του διαδικτύου. Κομβικό σημείο υπήρξε η παρέλαση των φίλων της μάρκας με τις αγαπημένες τους Alfa Romeo στην πίστα του Μουσείου, ενέργεια η οποία παραδοσιακά σηματοδοτεί κάθε χρονιά την αρχή και την ολοκλήρωση των εορτασμών. Η 112η επέτειος εστίασε στα Club των φίλων της μάρκας σε όλο τον κόσμο, αφιερώνοντας ειδικά για αυτά ένα χώρο στο Μουσείο, με φωτογραφικό υλικό αλλά και video, που παρουσιάζουν το πάθος των Alfisti, από την Κίνα και τη Λατινική Αμερική, μέχρι τη Νέα Ζηλανδία και τη Νότιο Αφρική.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=