FLEETNEWS #16

25.02.19 #16 2 info@fleetnews.gr Η Subaru Corporation ανακοίνωσε ότι το Subaru VIZIV Adrenaline Concept θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο 89 ο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης ( GIMS ), τον Μάρτιο. Η λέξη VIZIV προέρχεται από τη φράση «Vision for Innovation - Όραμα για την Καινοτομία». Το Subaru Viziv Adrenaline Concept θα παρουσιαστεί σε συνέντευξη Τύπου, στις 5 Μαρτίου, στο πε- ρίπτερο της Subaru. Η εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα μια φωτο- γραφία teaser και ένα video. Παράλληλα, στο περίπτερο της εταιρείας θα εμφανιστούν και δύο ηλεκτροκίνητα μοντέλα εξοπλι- σμένα με e-BOXER (ευρωπαϊκή προδιαγραφή). ΤΟ SUBARU VIZIV ADRENALINE CONCEPT ΣΤΗ ΓΕΝΕΥΗ Ανακαλύψτε εδώ το επόμενό σας αυτοκίνητο ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ ΤΟΥ 2019 Το νέο Ford Focus ST Το ολοκαίνουργιο Focus ST -που αναπτύχθηκε από τη Ford Performance - βασίζεται στην κορυφαία δυναμική οδήγησης της τέταρτης γενιάς του μοντέ- λου. Κομψό, άνετο, πρακτικό και οικογενειακό, το hatchback αυτό κατασκευάστηκε για υψηλές επι- δόσεις. Διαθέτει νέο, πιο ισχυρό κινητήρα, σπορ ανάρτηση ST και πιο έξυπνη τεχνολογία, για να είναι πάντα συνδεδεμένο. Ο βενζινοκινητήρας EcoBoost 2,3 λίτρων αναμένεται να παρά- γει εντυπωσιακή ροπή στρέψης 420 Nm και ισχύ 280 PS. Έτσι, μπορεί να φτάσει από τα 0 στα 62 mph σε 6 δευτερόλεπτα. Η νέα, ρυθμιζόμενη με ακρίβεια, ανάρτηση επιτρέπει την αίσθηση του οδοστρώματος, παρέχοντας μεγαλύτερο έλεγχο. Στο εσωτερικό, με τα καθίσματα RECARO Performance , διαθέτει μια σειρά προηγμένων τεχνολογι- ών. Το μόντεμ FordPass Connect παρέχει σε πραγματικό χρόνο ενημερωμένες πληροφορίες για την κυκλοφορία, ειδοποιήσεις για την κατάσταση του οχήμα- τος, ενώ επιτρέπει το κλείδωμα ή ξεκλείδωμα εξ αποστάσεως. Διαθέτει, ακόμα, ηχοσύστημα B&O 675-watt με 10 ηχεία. Για πρώτη φορά, το νέο Focus ST διαθέτει ηλεκτρονικό διαφορικό. Αυτή η προηγμένη τεχνολογία έχει σχεδιαστεί για τη μεγιστο- ποίηση της πρόσφυσης και την επίτευξη βελτιωμένων επιδόσεων και σταθερότητας. Το σύστημα αναλύει συνεχώς την ταχύτητα, τη γωνία και τις συνθήκες του δρόμου και στη συνέχεια στέλνει αυτόματα τη ροπή στρέψης όπου χρειάζεται. Αυτό σημαίνει ότι ο τροχός με τη μεγαλύτερη πρό- σφυση δέχεται τη μεγαλύτερη ισχύ, προκειμένου να εξασφαλί- ζονται ο έλεγχος και η ισχύς όταν αλλάζει λωρίδα, σε απαιτητικό οδόστρωμα ή όταν επιταχύνει στις στροφές. Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.13.343 info@direction.gr EΚΔΟΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΕΥΘYΝΤΡΙΑ EΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr BUSINESS UNITMANAGER ΜΕΜΑ ΚΑΤΩΠΟΔΗ mkatopodi@direction.gr ΥΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΜΑΡΙΑ ΤΣΩΝΟΥ tsonou@direction.gr ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΑΝΝΑ ΜΗΛΙΑΔΗ miliadi@direction.gr

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=